Hmmm lekker is dat.. maar goed nu werkt alles weerquote:Op woensdag 29 november 2006 18:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het heb overleefd.
Ik heb een virus in mijn moederbord. Dus da's vrij ernstig.
Schijnt dat ie er afgelopen zomer er al in is geslopen, dat virus dan.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft Justin nou ook al de computer aangestoken?
Een virusscanner heb ik al heel lang, schijnt dus dat die niet alles kunnen opsporen.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmmm lekker is dat.. maar goed nu werkt alles weer
meteen een virusscanner gekocht?
Hoi, dacht al dat je zolang op de wc zat.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:01 schreef lookinforyou het volgende:
Hoolsjes
Wat heb ik jullie gemist!! 11 dagen zonder internet, wat een ellende.
Dat hebben we gemerktquote:Op woensdag 29 november 2006 18:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Een virusscanner heb ik al heel lang, schijnt dus dat die niet alles kunnen opsporen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:09 schreef maril het volgende:
[..]
Hoi, dacht al dat je zolang op de wc zat.![]()
Raymania is tegenwoordig Gaymaniaquote:Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg.
Verder nog wat gebeurd hier?? Ik ga geen 11 dagen bijlezen.
Tsjernobyl virus?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Schijnt dat ie er afgelopen zomer er al in is geslopen, dat virus dan.
Dus ik ben op zoek naar een nieuwe computer. Heb tijdelijk een laptop te leen.
En ik ben zooooo blij dat ik weer kan internetten![]()
Er zijn wat Hoolers opeens overgeschakeld naar de herenliefde de laatste dagen, verder niets schokkends gebeurd.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef lookinforyou het volgende:
Verder nog wat gebeurd hier?? Ik ga geen 11 dagen bijlezen.
Ik heb geen idee wat voor virus, in elk geval een trojan horse.quote:
En welke Hoolers zijn dat dan??quote:Op woensdag 29 november 2006 18:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn wat Hoolers opeens overgeschakeld naar de herenliefde de laatste dagen, verder niets schokkends gebeurd.![]()
ja een vbl meetquote:Op woensdag 29 november 2006 18:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor virus, in elk geval een trojan horse.
Maar verder geen schokkende dingen of leuke dingen dus.
Degene die Iron Maiden goed vindenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:35 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En welke Hoolers zijn dat dan??
Toen was ik nog net online.quote:
ja, volgende keer kom je ook?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:41 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Toen was ik nog net online.
Maar heb jou sindsdien niet weer gesproken.
Was het gezellig trouwens?
Beter dan groentequote:Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Whoah, over gezond gesproken .... zo even lekker patat halen
Wie weet, neem ik Justin ook meequote:Op woensdag 29 november 2006 18:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, volgende keer kom je ook?![]()
ja en dan worden we ook allemaal ziek zeker?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wie weet, neem ik Justin ook mee
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:00 schreef Eilanden het volgende:
Waar komt ineens die Hools-obsessie voor gays vandaan
Laat je mama het maar niet horenquote:
Ik heb braaf sperzieboontjes gegeten vandaagquote:Op woensdag 29 november 2006 19:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Laat je mama het maar niet horen
Ik ook al.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb braaf sperzieboontjes gegeten vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |