Nena weigert vooralsnog. Ook Natasia heeft er nog geen gegeten volgens mij.....quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef Tamaartje het volgende:
Eet iedereen die dingen? Ik heb de streams niet aan..
Maar kan me niet voorstellen dat iedereen alles maar lust?
Oke * brrrrr* ik krijg er al rillingen vanquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nena weigert vooralsnog. Ook Natasia heeft er nog geen gegeten volgens mij.....
De eerste is om de mond voor te bereiden op het genot van de tweede....quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oke * brrrrr* ik krijg er al rillingen van![]()
Bahquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De eerste is om de mond voor te bereiden op het genot van de tweede....![]()
Nou als ik iets vind stinken dat zeg ik dat ook gewoon hoor.. tuurlijk ligt het eraan wie erbij is ofzo.. maar ik ga echt niets eten als ik het niet wilquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena:"Ze [oesters] stinken allemaal"
Kijk daar irriteer ik me gewoon: respectloos tegen iets doen die je niet begrijpt, gewoon puur teken van onwetenheid en onbeleefheid!
Sorry hoor, maar ik vind ze ook stinken. Ik vind haar niet respectloos en ook niet onbeleefd. Ze heeft juist heel beleefd staan luisteren en zelfs, ondanks dat ze het vindt stinken en vegetarisch is, een oester geprobeerd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena:"Ze [oesters] stinken allemaal"
Kijk daar irriteer ik me gewoon: respectloos tegen iets doen die je niet begrijpt, gewoon puur teken van onwetenheid en onbeleefheid!
Ik zeg ook niet dat je het moet eten, maar dat je niet gaat bleren dat het stinkt terwijl die man een pro is die verliefd is op zijn vak. Je zegt gewoon:" ik vind ze niet lekker ruiken". Gewoon puur beleefdheid principe.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou als ik iets vind stinken dat zeg ik dat ook gewoon hoor.. tuurlijk ligt het eraan wie erbij is ofzo.. maar ik ga echt niets eten als ik het niet wil
Achja.. ze is ook pas 19.. veel mensen vergeten dat misschienquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het moet eten, maar dat je niet gaat bleren dat het stinkt terwijl die man een pro is die verliefd is op zijn vak. Je zegt gewoon:" ik vind ze niet lekker ruiken". Gewoon puur beleefdheid principe.
Maar ja Nena heeft niet echt een opvoeding gehad.
Ze heeft zich idd heel netjes gedragen daarom vond ik dat opmerking zo stom uitkomen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik vind ze ook stinken. Ik vind haar niet respectloos en ook niet onbeleefd. Ze heeft juist heel beleefd staan luisteren en zelfs, ondanks dat ze het vindt stinken en vegetarisch is, een oester geprobeerd.
Is dat waar? Dus dat lukt haar ook al niet?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:09 schreef bunnyma het volgende:
Natasia eet meer dan ze mag vandaar dat ze niet afvalt.
Ze was vorige week 900 gram afgevallen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is dat waar? Dus dat lukt haar ook al niet?
Weird toch??quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:31 schreef bunnyma het volgende:
Eveline biedt aan om de sigaretten van Stephan te verstoppen in haar kast.
Als zij om gaan heb je grote kans dat dat gebeurt omdat Brian zich zo misdragen heeft tegenover Stephan en zij het niet gunnen dat Brian dan zijn zin krijgt.
Maar we moeten natuurlijk Eveline niet onderschatten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Weird toch??
Dikke kans dat er donderdag dus niemand uitgestemd gaat worden..
Ik val hier ook van mijn stoel nu Ilona en Eveline weer helemaal naar Stephan lijken te draaien. Ik heb vaak per definitie sympathie voor de underdog en wanneer dat Stephan is, sta ik aan zijn kant.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:44 schreef Gert het volgende:
Weird toch??
Dikke kans dat er donderdag dus niemand uitgestemd gaat worden..
Ah, zo mamma, zo zoon.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:10 schreef bunnyma het volgende:
Zij vindt Nena soms wat nors naar Brian. Zij moet meer open zijn tegen Brian.
Ja da's even schrikken he, ik begin óók medelijden met Stephan te krijgen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik val hier ook van mijn stoel nu Ilona en Eveline weer helemaal naar Stephan lijken te draaien. Ik heb vaak per definitie sympathie voor de underdog en wanneer dat Stephan is, sta ik aan zijn kant.
Ook omdat ik jarenlang fanatiek rookte en goed begrijp hoe je je voelt als ze met je peuken gaan fucken.
Als zij niet heel snel wijdbeens wil, dan gaat een van die Mundo-snollen er aan geloven.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:24 schreef Day het volgende:
Nena is zó jaloers en zo aan het zeiken nu!
Volgens mij gaat dit meer over de ziekelijke jaloezie van een ander persoon in het huis, 't is maar van welke kant je het bekijkt.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:24 schreef Day het volgende:
Nena is zó jaloers en zo aan het zeiken nu!
Volgens mij date Brian niet met Natasia.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit meer over de ziekelijke jaloezie van een ander persoon in het huis, 't is maar van welke kant je het bekijkt.![]()
Luister dan.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:35 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij date Brian niet met Natasia.
Daarom zegt ik dus dat ze zeikt. Ze moet of voor hem gaan of hem lekker zijn ding laten doen. Ze verwacht van alles van hem, maar houdt verder wel lekker d'r klep dicht. Als ze alleen vriendschap wil, heeft ze er geen reet mee te maken of hij date of niet en heeft ze helemaal geen eisen te stellen over zijn vriendschap met Natasia.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Luister dan.
Brian zit er echt tussenin, die bitchfight tussen Nena en Nataasia, niet echt een te benijden positie.![]()
Nena zegt nu rechtstreeks, over Brians spagaat: je kunt er ook voor kiezen om met míj om te gaan. Daarna vraagt Nena of Brian de gitaar wil neerzetten, en trekt hem achterover het bed op. HOERRRRRRRRR!!![]()
Hij is niet gek hoor. Hij heeft ook wel door dat sinds de speeddates dichterbij kwamen, zij ineens wel toenadering zocht.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Hee, dit is wel een nieuwigheidje volgens mij: Brain plays hard to get.
Nena vraagt na hun bekgevechtgedoe of hij naast haar komt liggen. Maar dat vindt hij te gevaarlijk en hij weigert... hij blijft liever gitaar spelen.
Zou deze tactiek werken (en zou Brain het kunnen volhouden?)?
Goed voor d'r!quote:Op woensdag 29 november 2006 00:51 schreef Roy_vdm het volgende:
Gewéldig... Brain heeft Nena afgewezen!
Nena vraagt nogmaals of hij naast haar komt liggen. Hij weigert en pakt zijn gitaar... hij zegt dat ze maar lekker moet gaan slapen. Dan zegt Nena "is goed"... en na een paar seconden (terwijl hij wegloopt): "Ik vraag het je een keer, en als je dan niet wilt hoeft het niet".... hij denkt één seconde na en verlaat zwijgend de kamer.
Maar roy heeft gelijk: dit is wél een keerpunt.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is niet gek hoor. Hij heeft ook wel door dat sinds de speeddates dichterbij kwamen, zij ineens wel toenadering zocht.
Ja, hij heeft laten merken nu dat hij niet meer met zich laat spelen.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar roy heeft gelijk: dit is wél een keerpunt.
Gewoon vriendschap is onmogelijk tussen die 2. Daarvoor geilen ze teveel op elkaar.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:55 schreef Gert het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dit nu verder gaat, interessant! Zal Nena proberen haar pussy-control terug te winnen? Of was dit een eerste stap op weg naar een wat evenwichtiger vriendschappelijke relatie?
Brian is niet serieus over de Mundo-girls.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:58 schreef Roy_vdm het volgende:
Het is in elk geval goed voor Brain z'n Mundo-avontuur. Hij kan nu aantonen dat hij tegen de charmes van Nee-ja bestand is.
(...)
Zij het, dat bijna niemand de streams volgt. Maar goed, als hij de ingezette lijn weet vol te houden, zal hij wel wat serieuzer worden genomen bij zijn kandidates dan voorheen.
Het is niet zo dat Brian (of wie dan ook) meer ziet van de videoboodschappen dan de andere bewoners. Wat hij ziet, ziet de rest ook en op hetzelfde tijdstip. Ik heb net naar berichtje gekeken en hoor/zie daar geen verborgen boodschappen in van z'n moeder. Behalve dat zij niet zo leuke ervaringen heeft met mannen en blij is dat hij wel met respect met vrouwen omgaat. (dat zegt ze dan niet met dezelfde bewoordingen, maar dat kan je er wel uithalen).quote:Op woensdag 29 november 2006 01:03 schreef Roy_vdm het volgende:
Wacht 's even... het zou natuurlijk ook kunnen dat Brain's moeder hem nog wat privé-adviezen op liefdesgebied heeft gegeven in haar videoboodschap. Hij bekeek die boodschap toch in de testimonial-ruimte terwijl de rest in de huiskamer zat? Toevallig dat hij vandaag die videoboodschap kreeg en dat dit ook vandaag gebeurt.
O, dat wist ik niet. Weer een samenzweringstheorie naar de knoppen.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Brian (of wie dan ook) meer ziet van de videoboodschappen dan de andere bewoners. Wat hij ziet, ziet de rest ook en op hetzelfde tijdstip.
Nena geilt m.i. niet zozeer op Brian als wel op de lichamelijke aandacht. Als ze die attentie van Bart had kunnen krijgen dan was het ook goed (beter) geweest. Brian geilt echt op (het lijf van) Néna.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:57 schreef Day het volgende:
[..]
Gewoon vriendschap is onmogelijk tussen die 2. Daarvoor geilen ze teveel op elkaar.
Eveline en Bart zijn ziekquote:Op woensdag 29 november 2006 10:48 schreef avonne het volgende:
Hebben ze nou allemaal buikpijn van de oesters?
Er zijn er een aantal in bed cq ochtendjas
Nathanael praat zoveel.....quote:Op woensdag 29 november 2006 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
Oh hij is het er juist wel mee eens!
Hij vind het juist goed dat Ilona voor zichzelf opkomt...
hahaha jaquote:Op woensdag 29 november 2006 11:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Nathanael praat zoveel.....
niet alleen laat hij Ilona niet aan het woord, hij zegt zelfs "Ik weet niet wat je wil zeggen, maar dat vul ik nu maar even in..." en lult verder.
ze gaat ook dwarszitten en niet voor vertrek van stephan stemmen, best handig om op die manier stephan achter dr te krijgen, helaas snapt ze niet dat stephan haar alleen maar gebruikt... (ik heb niet veel streams gezien de laatste dagen dus kan het mis hebben... )quote:Op woensdag 29 november 2006 11:54 schreef Tamaartje het volgende:
Haha Stephan vraagt of Ilona hem zal missen als hij weg is.. Ilona speelt mee..
Ze vraagt of hij denkt dat hij weg gaat dan... hij zegt.. nouja je weet niet..
Zij zegt nee joh.. er zijn er wel 2 die je niet weg willen hebben!
Hij denkt echt dat het zo is, dus hij denkt ook dat hij er zeker weten niet uit gaat..
Leuk spel zo![]()
Eeeh, dit snap ik niet helemaal. Ze gaat toch wél voor het vertrek van Stephan stemmen, maar laat hém denken dat ze dat niet doet?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:05 schreef Fikkert het volgende:
ze gaat ook dwarszitten en niet voor vertrek van stephan stemmen, best handig om op die manier stephan achter dr te krijgen, helaas snapt ze niet dat stephan haar alleen maar gebruikt...
Ja zoiets....als aan haar eisen worden voldaanquote:Op woensdag 29 november 2006 12:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh, dit snap ik niet helemaal. Ze gaat toch wél voor het vertrek van Stephan stemmen, maar laat hém denken dat ze dat niet doet?
Brian gaf aan Natasia al aan dat hij, als er wat leuks komt, hij de Ilonakoorts krijgt en zijn belofte breekt..quote:Op woensdag 29 november 2006 12:50 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ja zoiets....als aan haar eisen worden voldaan
maar ik denk dat de miljonairs die belofte zowiezo gaan breken gezien de reacties en dat ze met blij moet zijn met die contactpunten ....als ze ze ooit krijgt.
The game is on..quote:Op woensdag 29 november 2006 12:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Brian gaf aan Natasia al aan dat hij, als er wat leuks komt, hij de Ilonakoorts krijgt en zijn belofte breekt..
http://www.talpa.tv/web/s(...)ion=showMedienplayerquote:Op woensdag 29 november 2006 13:20 schreef NoizEkick het volgende:
Waar kan ik trouwens het filmpje vinden van Brain die flipt tegenover Stephan, i.v.m. het stoppen met roken?
Dank je. Kan inderdaad niet het hele filmpje zien (je ziet alleen Stephan en hoort hoe Natasia boos oop 'm is).quote:Op woensdag 29 november 2006 13:24 schreef Day het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)ion=showMedienplayer
En dan terugklikken naar zondag. Ik hoop overigens dat het je lukt op het hele filmpje te zien, want mij en anderen lukt het niet.
ik vind het wel een goeie van Brian. Ilona wou als eerste aan de beurt komen als er iets leuks georganiseerd wordt (ze staat altijd vooraan, maar goed). Dus nu geven ze haar het kerstshoppen. In principe is dus aan deze eis voldaan.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:42 schreef demins het volgende:
Grappig gesteggel over wie de kerstinkopen mogen gaan doen! Zo onderhandelden mijn kinderen vroeger ook!![]()
Maar ze brengt het wel als: wij hebben er nu wel recht op (what the fuck?) want Natasia en Nena gaan nu elke week al naar buiten en Eveline interesseert het niet. M.a.w. ze manipuleert het nu wel zo dat zij dus wel mag, maar dat het niet als haar eis om te stemmen op Stefan gezien mag worden.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:02 schreef NoizEkick het volgende:
Ilona wil nu met Sylvia samen. "Wij zijn met z'n tweeen toch het creatiefst."
Nena gaat al steigeren als ze de naam Natasia alleen maar hoort, andersom ook trouwens.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:17 schreef demins het volgende:
"Wat moet jij daar?" - discussie tussen Nena en Brian. Vind Nena daarin niet erg sterk, zelfs een beetje blont!![]()
Precies! En Nena begreep het niet of deed net alsof!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:19 schreef Day het volgende:
[..]
Nena gaat al steigeren als ze de naam Natasia alleen maar hoort, andersom ook trouwens.
En de vraag was niet eens zo gek, want als ze met z'n 2-en moeten, kan het nog erg gezellig worden.
Ze doen precies hetzelfde wat de dames (Ilona en Nena) ook van plan zijn. Als 1 van de heren uitgekozen wordt, geven ze hun lot aan Natasia.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze gaan loten wie kerstinkopen mag doen. Nathanaël en Brian gaan valsspelen zodat Natasia daarheen mag.![]()
Gegund wordt? Misschien moet zij anderen wat gunnen. Waarom zou Nataasia dat nou weer moeten doen.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:34 schreef Day het volgende:
OMG, zoveel moeite om kerstinkopen te doen! En dat allemaal omdat het Natasia niet gegund wordt.
Als je steeds opgesloten zit in zo'n huis, dan is dit niet "niks" .quote:Op woensdag 29 november 2006 15:37 schreef n1ek het volgende:
Nena en Sylvia zijn het geworden. Nou wat een heisa om niks
ze weten dat ze volgende week of weet ik wanneer ook al een uitje hebben om te duiken dus zo druk zou ik me niet maken. Maarja dat zal inderdaad wel het resultaat van 9 weken opsluiten zijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je steeds opgesloten zit in zo'n huis, dan is dit niet "niks" .
Dan heb je Ilona zeker niet gehoord met d'r ik heb er recht op, want ik heb nog niks gehad (ze staat altijd vooraan) en ik ben het creatiefst.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Gegund wordt? Misschien moet zij anderen wat gunnen. Waarom zou Nataasia dat nou weer moeten doen.
Zij mag wekelijks het huis al verlaten met haar rijlessen.
Het zou haar sieren als ze dit aan iemand gunt die nog helemaal niet buiten is geweest. Maar nee hoor: meteen ikke ikke ikke.
Daarna wordt het plan opgevat om dit aan Illona te geven, zodat een van haar gunsten mbt het wegstemmen van Stefan al is ingelost. Maar vreemd genoeg doorziet llona dit.
Maar ik begrijp het zó goed!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:44 schreef Day het volgende:
[..]
Dan heb je Ilona zeker niet gehoord met d'r ik heb er recht op, want ik heb nog niks gehad (ze staat altijd vooraan) en ik ben het creatiefst.
Ik heb het er niet over dat Natasia persé moet, maar over het feit dan anderen (lees Ilona) hun eigen hebzucht niet zien.
Ze hadden gewoon gelijk moeten loten, want het is voor IEDEREEN leuk. Maar het kwam er nu wel heel erg op neer bij de dames dat vooral Natasia niet mocht. En dat klopt in mijn ogen ook niet.
Valt me mee dat ze geen gouden tanden wiltquote:Op woensdag 29 november 2006 15:55 schreef AnTjUh het volgende:
Natasia wil gelijk dr amalgaamvullingen laten vernieuwen.
Is dat een nieuwe doelstelling erbij?
Ik reageer niet op een opmerking over llona, maar op een opmerking over Nataasia. Jij vindt het stom dat ze het haar niet gunnen, ik vind dat de omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:44 schreef Day het volgende:
[..]
Dan heb je Ilona zeker niet gehoord met d'r ik heb er recht op, want ik heb nog niks gehad (ze staat altijd vooraan) en ik ben het creatiefst.
Op dat idee is ze niet gekomen.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze geen gouden tanden wilt![]()
![]()
en misschien wel tweequote:Op woensdag 29 november 2006 16:03 schreef AnTjUh het volgende:
kanaalbehandeling whaaaaaaaaaaaaaa
Joh, als Ilona erbij was geweest toen gezegd werd dat er 2 mensen kerstinkopen mochten doen, reken dan maar dat ze als 1e had geroepen dat zij ging! Dat doet ze nl. al vanaf dag 1!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik reageer niet op een opmerking over llona, maar op een opmerking over Nataasia. Jij vindt het stom dat ze het haar niet gunnen, ik vind dat de omgekeerde wereld.
Wie, Sylvia? AUW!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:03 schreef AnTjUh het volgende:
kanaalbehandeling whaaaaaaaaaaaaaa
Ah jo, oogjes dicht en gaaanquote:Op woensdag 29 november 2006 16:12 schreef AnTjUh het volgende:
de lamp doet t niet meer boven de tandartsstoel
linke soep
Het ging er niet zo zeer om dat Natasia niet mocht maar meer dat niemand zin had om met Natasia mee te gaan. Ze waren wat bang voor de smaak van Natasia en het doordouwen van haar wil.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon gelijk moeten loten, want het is voor IEDEREEN leuk. Maar het kwam er nu wel heel erg op neer bij de dames dat vooral Natasia niet mocht. En dat klopt in mijn ogen ook niet.
Nogmaals: het gáát niet over Illona.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:07 schreef Day het volgende:
[..]
Joh, als Ilona erbij was geweest toen gezegd werd dat er 2 mensen kerstinkopen mochten doen, reken dan maar dat ze als 1e had geroepen dat zij ging! Dat doet ze nl. al vanaf dag 1!
Jammerquote:Op woensdag 29 november 2006 16:17 schreef AnTjUh het volgende:
gelukkig zit er op die boor een lichie
En ik blijf zeggen, als Ilona erbij was geweest, had ze precies hetzelfde gedaan. Dus als we met vingertjes gaan wijzen, wijs ik naar iedereen die hetzelfde doet. Zo simpel zie ik het.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nogmaals: het gáát niet over Illona.
Als ik zeg dat Hitler een foute vent was, dan zeg jij toch ook niet: ja maar Stalin was ook geen lieverdje?
Ik vind het inhalig en onympathiek van Nataasia dat zij, die wékelijks naar buiten mag, zich meteen zo in de strijd wierp om dit binnen te slepen. Zo simpel is het.![]()
Aaaah! Ze is toch wel verdoofd?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ah, ik krijg bijna medelijde met haar![]()
Bloed![]()
[afbeelding]
Ik heb geen spuit gezienquote:
Meer recht dan Nataasia, die elke week naar buiten kan. En het GING HELEMAAL NIET over llona. Die haal jij er ineens bij. Alsof daarmee het gedrag van Natasia minder onsympathiek wordt.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:20 schreef Day het volgende:
[..]
En ik blijf zeggen, als Ilona erbij was geweest, had ze precies hetzelfde gedaan. Dus als we met vingertjes gaan wijzen, wijs ik naar iedereen die hetzelfde doet. Zo simpel zie ik het.
Ilona wou nl. maar al te graag mee (eigenlijk zelfs zonder loting, want ze is zo creatief) omdat ze vond dat ze er het recht op had. En dat denk ik hoezo heb jij recht?
Het gaat mij erom dat Ilona Natasia veroordeelt op gedrag dat zij zelf net zo hard vertoont.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Meer recht dan Nataasia, die elke week naar buiten kan. En het GING HELEMAAL NIET over llona. Die haal jij er ineens bij. Alsof daarmee het gedrag van Natasia minder onsympathiek wordt.
Maar ik heb wel in de gaten dat jij geen centimeter toegeeft als het om je grote vriendin gaat, dat doe je nooit, ook niet bij Tanja vorig jaar. Dus we laten het hier inderdaad maar bij.
Is Natasia een favoriete miljonair van je?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:56 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat Ilona Natasia veroordeelt op gedrag dat zij zelf net zo hard vertoont.
Maar als jij dat vertaalt naar Natasia is Day's grote vriendin, moeten we het er inderdaad maar bij laten, ja.![]()
O, dat zal ze wel weer ontkennen.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:07 schreef demins het volgende:
[..]
Is Natasia een favoriete miljonair van je?![]()
Het gaat mij erom dat Natasia DE ENIGE is, die ELKE WEEK de buitenwereld al ziet. En dan meteen gaan lobbyen en zeuren om dit binnen te halen. Daar hebben we smileys voor:quote:Op woensdag 29 november 2006 16:56 schreef Day het volgende:
Het gaat mij erom dat Ilona Natasia veroordeelt op gedrag dat zij zelf net zo hard vertoont.
Nee, absoluut niet. Maar ik doe niet mee aan het continue Natasia-bashen. Er zitten wat mij betreft nog meer irritante mensen in dat huis, die af en toe een stuk sluwer zijn dan 10 Natasia's bij elkaar.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:07 schreef demins het volgende:
[..]
Is Natasia een favoriete miljonair van je?![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:10 schreef Gert het volgende:
Maar goed, we zullen er maar over ophouden.![]()
Dus eigenlijk vind je Natasia de domste van alle irritanten!!! IK OOK!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:11 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar ik doe niet mee aan het continue Natasia-bashen. Er zitten wat mij betreft nog meer irritante mensen in dat huis, die af en toe een stuk sluwer zijn dan 10 Natasia's bij elkaar.
Als ze nou maar niet de hele avond gaan scratchen!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:34 schreef HiDiHo het volgende:
Scratch les is over.
Het zal me niets verbazen als ze moeten oefenen en dan voor contactpunten een finale ofzo?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:36 schreef demins het volgende:
[..]
Als ze nou maar niet de hele avond gaan scratchen!![]()
Er komt nog een vervolg, hoorde ik. Alleen met andere dj's dan.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als ze moeten oefenen en dan voor contactpunten een finale ofzo?
Muziek is voor mij geluid waar over is nagedacht of waar een idee achter zit. Dat verwacht ik van geen van deze bewoners.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als ze moeten oefenen en dan voor contactpunten een finale ofzo?
Ik vind hem eng. Een psychopaat..... Hij wil niet zeggen wat hij gehoord heeft. Hij zoekt de oorlog.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat een irritante kerel die Brian...
Dat heeft ze gisteravond zelf tegen hem gezegd.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
Brian is een backstabber..... Dat is dus wat hij gehoord heeft.....
Scheld jij je vent uit liefde uit voor kankerhoer en kutkop ?quote:
Ah. ok..... (Ik mis de SV's....)quote:Op woensdag 29 november 2006 17:54 schreef Day het volgende:
[..]
Dat heeft ze gisteravond zelf tegen hem gezegd.
Hij is gewoon te trots voor...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik vind hem eng. Een psychopaat..... Hij wil niet zeggen wat hij gehoord heeft. Hij zoekt de oorlog.
Hallo, niet zo snel een oordeel. Als er iemand engelengeduld met Nena heeft, is het Brian wel.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:58 schreef Nostalgist het volgende:
Nena geeft aan dat ze het over de sigaretten en over de contactpunten heeft gehad
Nena : Waarom kun je het niet zeggen ?
Brian : "Ik weet wat ik moet weten"
Nena : Wat zeg ik over Brian ?
Jeetje wat een engelengeduld heeft Nena....
Brian is een verschrikkelijke eikel. Wees nou open, eikel !!!!!!!
Ja, dat is dus de grote vraagquote:Op woensdag 29 november 2006 18:06 schreef avonne het volgende:
Wat heeft Brian gehoord dan?
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:05 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo, niet zo snel een oordeel. Als er iemand engelengeduld met Nena heeft, is het Brian wel.
Nena is de persoon die niet het achterste van de tong laat zien, hoor.
Je valt nu in een ruzie waar Brian niks zegt, normaal is het andersom.
Volgens mij zei Nathanaël iets tegen Brian. Toen de hel los brak tussen Nena en Brian heeft Nathanaël gezegd:"zo dat heb ik voor mekaar!"quote:Op woensdag 29 november 2006 18:02 schreef Gert het volgende:
Zei Brian echt "kankerhoer"?
En dat alleen omdat-ie iets van Eveline gehoord had? Dus hij gaat er blindelings vanuit dat Eveline de waarheid wel zal spreken en scheldt Nena verrot zonder wederhoor? Wat een rare opvliegingen heeft die vent toch.![]()
Of zit die evil creep Natanael er weer achter?![]()
En van wie? Van Evelien of van Nathanael?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:06 schreef avonne het volgende:
Wat heeft Brian gehoord dan?
Ik kan de inbreng van Nathanael wel waarderen hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:09 schreef Myriam1978 het volgende:
![]()
Ok het is een tv-programma, een spel, etc. maar toch als je uitkomt blijf je de grootste klootzak ever voor de kijkers...daar alleen zou ik het niet voor over hebben.
oh dat heeft-ie al vaker tegen d'r gezged. Niks nieuws.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En van wie? Van Evelien of van Nathanael?
et is natuurlijk heel raar dat hij niet even bij Nena checkt of het waar is wat hij gehoord heeft. Het moet echter wel heftig zijn, anders zegt hij geen dingen als "kankerhoer" en "kutkop". Zelfs Brian niet.
Brian liep naar kantoor...toen liep Nathanaël die richting....Helaas geen beeld van hun gesprek.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:13 schreef Day het volgende:
Wat Brian ook heeft gehoord, het is in de periode gebeurd toen zowel hij als Nena beneden waren. Daarna barstte de bom ineens.
Het kán toch niet anders of Brian en Nena komen er achter dat Nath heeft lopen stoken dan? Ze leggen dit binnenkort wel weer bij hoor. Ténzij.. Nath echt iets heel geniepigs tegen Nena heeft gebruikt, iets wat ze niet echt kan ontkennen maar anders bedoelde, iets echt tricky's om je uit te lullen..quote:Op woensdag 29 november 2006 18:16 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Brian liep naar kantoor...toen liep Nathanaël die richting....Helaas geen beeld van hun gesprek.
Yep!quote:Op woensdag 29 november 2006 18:16 schreef Tamaartje het volgende:
Brian valt trouwens wel heel snel uit in "kankerhoer" enzo hoor... ik heb het hem al vaker horen zeggen.. als hij boos is zegt hij alles volgens mij.. heeft niet echt een stop.. best scary!
Ik zou eerder hebben verwacht dat Néna de ruzie dan begon. Vannacht is ze afgewezen door Brian, en straks komen zijn dates.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:15 schreef Day het volgende:
Het is ieder geval geen verrassing. Ik had deze ruzie al verwacht, alleen wat later op de avond. Ze zijn beide flink opgefokt.
opzich vind Bart Nl wel een "coole"kerel maar hij vertrouwd hem voor geen meter ..gisteren zaten Nena en Bart op de bank te praten en toen vroeg Nena aan hem of Bart haarquote:Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan de inbreng van Nathanael wel waarderen hoor.
Maar je hebt gelijk: ik zou zo'n manipulator niet als vriend of kennis willen hebben.
Misschien vinden andere mensen het echter wel cool, wat-ie doet. Bart bijvoorbeeld, ik heb soms de indruk dat hij Nathanael haast als een soort leermeester ziet, hoewel Bartje natuurlijk ook zijn eigen plan wel heeft.
Nena heeft Brian al een keer "kankerkind" (of kankerjong, dat weet ik niet meer) genoemd, dus niet miepen.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:19 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Yep!![]()
Overigens geeft Neeja nu zelf ook aan tegen Bart, dat Brain haar kankerhoer heeft genoemd. "Dat vindt 'ie normaal". Die term zit haar dus het meest dwars.
Ach, kankerjong en backstabber zou nou ook niet bepaald woorden die je moet gebruiken tegen iemand die je leuk vind.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:19 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Yep!![]()
Overigens geeft Neeja nu zelf ook aan tegen Bart, dat Brain haar kankerhoer heeft genoemd. "Dat vindt 'ie normaal". Die term zit haar dus het meest dwars.
Nena zei gelijk tegen Brian:"Wat heb je gehoord? Van Nathanaël zeker!? Zie je niet dat hij loopt te fucken!"quote:Op woensdag 29 november 2006 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kán toch niet anders of Brian en Nena komen er achter dat Nath heeft lopen stoken dan? Ze leggen dit binnenkort wel weer bij hoor. Ténzij.. Nath echt iets heel geniepigs tegen Nena heeft gebruikt, iets wat ze niet echt kan ontkennen maar anders bedoelde, iets echt tricky's om je uit te lullen..
Dat is ten dele natuurlijk wel zo. Toch zijn er twee verschillen:quote:Op woensdag 29 november 2006 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nena heeft Brian al een keer "kankerkind" (of kankerjong, dat weet ik niet meer) genoemd, dus niet miepen.
Zometeen komen zijn 6 dates daarom.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:24 schreef Nostalgist het volgende:
Leuke TV hoor.... En dit is pas mijn tweede avond.
Explosieve sfeer.....
Brian gaat de stress maar even van zich af douchen...
Ik vind elk scheldwoord waar je kanker in gebruikt erg.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:24 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Dat is ten dele natuurlijk wel zo. Toch zijn er twee verschillen:
1) Jongen -> meisje ligt bij mij toch gevoelsmatig iets anders dan meisje -> jongen.
2) De term 'kankerkind' is, hoewel niet kinderachtig, toch milder dan 'kankerhoer'. Met dat laatste suggereer je iets extra's (namelijk: dat de geaddresseerde een hoer is)... die term zal dus beledigender zijn.
Oh ik dacht 5 ?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:27 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zometeen komen zijn 6 dates daarom.
Vast iets over iets dat Nena zouden hebben gezegd..zoals bv "die stomme jong stuur ik wanneer en hoe ik het wil..." Daar gaat Brian hardop in, geloof me! Die is vol testosteron...quote:Op woensdag 29 november 2006 18:25 schreef Tamaartje het volgende:
Maar wat zal Nathanael nu gezegd hebben..
Ik geloof er ook helemaal niet in dat .NL Stephan eruit stemt.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:28 schreef Leandra het volgende:
Ik snap trouwens niet dat ze Nathanael niet genomineerd hebben.
Het zou me niets verbazen als hij juist degene is die de stemming tegen Stephan gaat frustreren.
Weet ik niet eigenlijk precies.quote:
daar zit ik dus ook steeds aan te denken.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:28 schreef Leandra het volgende:
Ik snap trouwens niet dat ze Nathanael niet genomineerd hebben.
Het zou me niets verbazen als hij juist degene is die de stemming tegen Stephan gaat frustreren.
In dat geval heeft Nathanael aan Stephan een "buddy" waar hij op kan vertrouwen (voor wat hoort wat) en Stephan denkt hetzelfde aan Nathan te hebben.
En dan zal "een man een man, een woord een woord" voor Stephan misschien toch wat zwaarder tellen dan de trouw van zijn harem.
Maar als hij dat zou doen weet hij toch haast wel zeker dat hij de volgende is die eruit vliegt?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:33 schreef elsie het volgende:
[..]
daar zit ik dus ook steeds aan te denken.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar als hij dat zou doen weet hij toch haast wel zeker dat hij de volgende is die eruit vliegt?
Lijkt mij dan...
Het lijkt me vreselijk om eerst ruzie te maken met iemand die je leuk vindt en vervolgens dan quasi vrolijk moet gaan doen.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:36 schreef Nostalgist het volgende:
Lekker, hè een man te zijn..... nog twintig minuten voor je dates komen en je bent nog niet aangekleed.
Dat heb ik een vrouw nog nooit zien doen.....
mij ook...zou het ook stom vinden van hem,ik ben dan ook echt benieuwd wat hij gaat doen.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar als hij dat zou doen weet hij toch haast wel zeker dat hij de volgende is die eruit vliegt?
Lijkt mij dan...
Vindt hij Nena nou zo leuk of gewoon zo lekker? Ik denk echt het laatste. Niet meer niet minder. Ze wil niet dan niet, dan moet hij een excuus verzinnen om niet meer bevriend met haar te zijn, dat gaf Nathanaël...en hop is hij niet de geïnteresseerd bad guy.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:38 schreef Day het volgende:
[..]
Het lijkt me vreselijk om eerst ruzie te maken met iemand die je leuk vindt en vervolgens dan quasi vrolijk moet gaan doen.
En nee, deze vrouw zou dat niet redden.![]()
Zo zwart/wit is het niet. En ik kan een hele tekst tikken waarom ik dat niet vindt. Maar ik doe het maar niet, want dat wordt er weer gevonden dat ik het voor Brian opneem, omdat hij neger is of om voor Nena, omdat ze een vrouw is en daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:44 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Vindt hij Nena nou zo leuk of gewoon zo lekker? Ik denk echt het laatste. Niet meer niet minder. Ze wil niet dan niet, dan moet hij een excuus verzinnen om niet meer bevriend met haar te zijn, dat gaf Nathanaël...en hop is hij niet de geïnteresseerd bad guy.
Hij wil gewoon een potje vrijen, dat wil ze niet na 10000 pogingen... klaar.
ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 29 november 2006 18:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ze pakken het beide onhandig aan, laat ik het daar op houden.
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:48 schreef Day het volgende:
(...) dan wordt er weer gevonden dat ik het voor Brian opneem, omdat hij neger is of om voor Nena, omdat ze een vrouw is (...)
tja,... tis niet echt aan COS van DGK te zien maar er is al veel meer gebeurd dan in heel BB6 (ik heb de laatste 3 a 4 weken BB niet gezien moet ik er bij zeggen)quote:Op woensdag 29 november 2006 18:24 schreef Nostalgist het volgende:
Leuke TV hoor.... En dit is pas mijn tweede avond.
Explosieve sfeer.....
Het valt me reuze mee.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:52 schreef Fikkert het volgende:
[..]
tja,... tis niet echt aan COS van DGK te zien maar er is al veel meer gebeurd dan in heel BB6 (ik heb de laatste 3 a 4 weken BB niet gezien moet ik er bij zeggen)
dit is echt leuker als BB hoor !quote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het valt me reuze mee.![]()
Wat een geroddel en ruzie.... De rechtstreekse confrontaties waren in BB inderdaad op één hand te tellen. Goed twee, als we de feesten meenemen.
Zijn de afgelopen twee dagen representatief ?..... Dat kan nog veel beloven.....![]()
Misschien 150% van wat er normaal gesproken gebeurt. Normaal gesproken is het al leuk en spectaculair (vind ik), op het moment is het extra leuk en spectaculair.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
Zijn de afgelopen twee dagen representatief ?..... Dat kan nog veel beloven.....![]()
weet ik niet,.. laatste 2 dagen heel weinig gezien... maar het lijkt er wel opquote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat een geroddel en ruzie.... De rechtstreekse confrontaties waren in BB inderdaad op één hand te tellen. Goed twee, als we de feesten meenemen.
Ok, Thanks, Laten we hopen dat het zo blijft.....quote:Op woensdag 29 november 2006 19:00 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Misschien 150% van wat er normaal gesproken gebeurt. Normaal gesproken is het al leuk en spectaculair (vind ik), op het moment is het extra leuk en spectaculair.
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:02 schreef Day het volgende:
Oh Nena, nu wordt je vals!
En het is niet slim van je om dit met de dames te bespreken.
Klopt, maar dat maakt het wel nóg interessanter.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:02 schreef Day het volgende:
Oh Nena, nu wordt je vals!
En het is niet slim van je om dit met de dames te bespreken.
Omdat ze nu alleen haar kant van het verhaal vertel en die is flink gekleurd, want ze heeft zich wel degelijk jaloers gedragen.quote:
Ok, duidelijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat ze nu alleen haar kant van het verhaal vertel en die is flink gekleurd, want ze heeft zich wel degelijk jaloers gedragen.
En omdat ze er bij Brian altijd om hamert dat ze niet wil dat hij met anderen (en vooral met Natasia) bespreekt wat er tussen hun 2 afspeelt en dat doet ze nu dus zelf wel. Notabene met 2 mensen die Brian niet mag. Evil zal hier echt geen positieve draai aan geven, hoor. Die mag Brian niet.
Je hebt Nicolaas gemist, die was MASTER,,,quote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Natasia klampt zich aan iedereen vast die afgeeft op haar vijanden (iedereen behalve Brian) en die haar gelijk geeft.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:12 schreef NoizEkick het volgende:
Natasia is trouwens erg stom bezig. Ze zegt dat Eveline en Sylvia erg zwak staan op het moment, maar wat ze niet door heeft is dat zij (Natasia) zichzelf nu vastklampt aan Nathanael terwijl hij haar zonder te twijfelen laat vallen.
Dat ze dat niet doorheeft zeg...
Ik vind Ilona juist erg realistisch vandaag.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:01 schreef Nostalgist het volgende:
Ilona vertrouwt hier helemaal niets meer.... En ze noemde net de mannen paranoia![]()
ze is wanhopig op zoek naar een "vriend", inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:14 schreef Day het volgende:
[..]
Natasia klampt zich aan iedereen vast die afgeeft op haar vijanden (iedereen behalve Brian) en die haar gelijk geeft.
dan is het plannetje van Nathanael ook al gelukt om Natasia er eerst proberen uit te kieperenquote:Op woensdag 29 november 2006 19:35 schreef NoizEkick het volgende:
Natasia hoeft nu alleen nog maar ruzie te krijgen met Brian, en ze kan het helemaal vergeten.
ja, vind je het gek, na gisterenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
4 ? Er zouden er toch 5 komen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |