Aaaah! Ze is toch wel verdoofd?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ah, ik krijg bijna medelijde met haar![]()
Bloed![]()
[afbeelding]
Ik heb geen spuit gezienquote:
Meer recht dan Nataasia, die elke week naar buiten kan. En het GING HELEMAAL NIET over llona. Die haal jij er ineens bij. Alsof daarmee het gedrag van Natasia minder onsympathiek wordt.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:20 schreef Day het volgende:
[..]
En ik blijf zeggen, als Ilona erbij was geweest, had ze precies hetzelfde gedaan. Dus als we met vingertjes gaan wijzen, wijs ik naar iedereen die hetzelfde doet. Zo simpel zie ik het.
Ilona wou nl. maar al te graag mee (eigenlijk zelfs zonder loting, want ze is zo creatief) omdat ze vond dat ze er het recht op had. En dat denk ik hoezo heb jij recht?
Het gaat mij erom dat Ilona Natasia veroordeelt op gedrag dat zij zelf net zo hard vertoont.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Meer recht dan Nataasia, die elke week naar buiten kan. En het GING HELEMAAL NIET over llona. Die haal jij er ineens bij. Alsof daarmee het gedrag van Natasia minder onsympathiek wordt.
Maar ik heb wel in de gaten dat jij geen centimeter toegeeft als het om je grote vriendin gaat, dat doe je nooit, ook niet bij Tanja vorig jaar. Dus we laten het hier inderdaad maar bij.
Is Natasia een favoriete miljonair van je?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:56 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat Ilona Natasia veroordeelt op gedrag dat zij zelf net zo hard vertoont.
Maar als jij dat vertaalt naar Natasia is Day's grote vriendin, moeten we het er inderdaad maar bij laten, ja.![]()
O, dat zal ze wel weer ontkennen.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:07 schreef demins het volgende:
[..]
Is Natasia een favoriete miljonair van je?![]()
Het gaat mij erom dat Natasia DE ENIGE is, die ELKE WEEK de buitenwereld al ziet. En dan meteen gaan lobbyen en zeuren om dit binnen te halen. Daar hebben we smileys voor:quote:Op woensdag 29 november 2006 16:56 schreef Day het volgende:
Het gaat mij erom dat Ilona Natasia veroordeelt op gedrag dat zij zelf net zo hard vertoont.
Nee, absoluut niet. Maar ik doe niet mee aan het continue Natasia-bashen. Er zitten wat mij betreft nog meer irritante mensen in dat huis, die af en toe een stuk sluwer zijn dan 10 Natasia's bij elkaar.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:07 schreef demins het volgende:
[..]
Is Natasia een favoriete miljonair van je?![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:10 schreef Gert het volgende:
Maar goed, we zullen er maar over ophouden.![]()
Dus eigenlijk vind je Natasia de domste van alle irritanten!!! IK OOK!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:11 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar ik doe niet mee aan het continue Natasia-bashen. Er zitten wat mij betreft nog meer irritante mensen in dat huis, die af en toe een stuk sluwer zijn dan 10 Natasia's bij elkaar.
Als ze nou maar niet de hele avond gaan scratchen!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:34 schreef HiDiHo het volgende:
Scratch les is over.
Het zal me niets verbazen als ze moeten oefenen en dan voor contactpunten een finale ofzo?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:36 schreef demins het volgende:
[..]
Als ze nou maar niet de hele avond gaan scratchen!![]()
Er komt nog een vervolg, hoorde ik. Alleen met andere dj's dan.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als ze moeten oefenen en dan voor contactpunten een finale ofzo?
Muziek is voor mij geluid waar over is nagedacht of waar een idee achter zit. Dat verwacht ik van geen van deze bewoners.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als ze moeten oefenen en dan voor contactpunten een finale ofzo?
Ik vind hem eng. Een psychopaat..... Hij wil niet zeggen wat hij gehoord heeft. Hij zoekt de oorlog.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat een irritante kerel die Brian...
Dat heeft ze gisteravond zelf tegen hem gezegd.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
Brian is een backstabber..... Dat is dus wat hij gehoord heeft.....
Scheld jij je vent uit liefde uit voor kankerhoer en kutkop ?quote:
Ah. ok..... (Ik mis de SV's....)quote:Op woensdag 29 november 2006 17:54 schreef Day het volgende:
[..]
Dat heeft ze gisteravond zelf tegen hem gezegd.
Hij is gewoon te trots voor...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik vind hem eng. Een psychopaat..... Hij wil niet zeggen wat hij gehoord heeft. Hij zoekt de oorlog.
Hallo, niet zo snel een oordeel. Als er iemand engelengeduld met Nena heeft, is het Brian wel.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:58 schreef Nostalgist het volgende:
Nena geeft aan dat ze het over de sigaretten en over de contactpunten heeft gehad
Nena : Waarom kun je het niet zeggen ?
Brian : "Ik weet wat ik moet weten"
Nena : Wat zeg ik over Brian ?
Jeetje wat een engelengeduld heeft Nena....
Brian is een verschrikkelijke eikel. Wees nou open, eikel !!!!!!!
Ja, dat is dus de grote vraagquote:Op woensdag 29 november 2006 18:06 schreef avonne het volgende:
Wat heeft Brian gehoord dan?
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:05 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo, niet zo snel een oordeel. Als er iemand engelengeduld met Nena heeft, is het Brian wel.
Nena is de persoon die niet het achterste van de tong laat zien, hoor.
Je valt nu in een ruzie waar Brian niks zegt, normaal is het andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |