Jammerquote:Op woensdag 29 november 2006 16:17 schreef AnTjUh het volgende:
gelukkig zit er op die boor een lichie
En ik blijf zeggen, als Ilona erbij was geweest, had ze precies hetzelfde gedaan. Dus als we met vingertjes gaan wijzen, wijs ik naar iedereen die hetzelfde doet. Zo simpel zie ik het.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nogmaals: het gáát niet over Illona.
Als ik zeg dat Hitler een foute vent was, dan zeg jij toch ook niet: ja maar Stalin was ook geen lieverdje?
Ik vind het inhalig en onympathiek van Nataasia dat zij, die wékelijks naar buiten mag, zich meteen zo in de strijd wierp om dit binnen te slepen. Zo simpel is het.![]()
Aaaah! Ze is toch wel verdoofd?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ah, ik krijg bijna medelijde met haar![]()
Bloed![]()
[afbeelding]
Ik heb geen spuit gezienquote:
Meer recht dan Nataasia, die elke week naar buiten kan. En het GING HELEMAAL NIET over llona. Die haal jij er ineens bij. Alsof daarmee het gedrag van Natasia minder onsympathiek wordt.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:20 schreef Day het volgende:
[..]
En ik blijf zeggen, als Ilona erbij was geweest, had ze precies hetzelfde gedaan. Dus als we met vingertjes gaan wijzen, wijs ik naar iedereen die hetzelfde doet. Zo simpel zie ik het.
Ilona wou nl. maar al te graag mee (eigenlijk zelfs zonder loting, want ze is zo creatief) omdat ze vond dat ze er het recht op had. En dat denk ik hoezo heb jij recht?
Het gaat mij erom dat Ilona Natasia veroordeelt op gedrag dat zij zelf net zo hard vertoont.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Meer recht dan Nataasia, die elke week naar buiten kan. En het GING HELEMAAL NIET over llona. Die haal jij er ineens bij. Alsof daarmee het gedrag van Natasia minder onsympathiek wordt.
Maar ik heb wel in de gaten dat jij geen centimeter toegeeft als het om je grote vriendin gaat, dat doe je nooit, ook niet bij Tanja vorig jaar. Dus we laten het hier inderdaad maar bij.
Is Natasia een favoriete miljonair van je?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:56 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat Ilona Natasia veroordeelt op gedrag dat zij zelf net zo hard vertoont.
Maar als jij dat vertaalt naar Natasia is Day's grote vriendin, moeten we het er inderdaad maar bij laten, ja.![]()
O, dat zal ze wel weer ontkennen.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:07 schreef demins het volgende:
[..]
Is Natasia een favoriete miljonair van je?![]()
Het gaat mij erom dat Natasia DE ENIGE is, die ELKE WEEK de buitenwereld al ziet. En dan meteen gaan lobbyen en zeuren om dit binnen te halen. Daar hebben we smileys voor:quote:Op woensdag 29 november 2006 16:56 schreef Day het volgende:
Het gaat mij erom dat Ilona Natasia veroordeelt op gedrag dat zij zelf net zo hard vertoont.
Nee, absoluut niet. Maar ik doe niet mee aan het continue Natasia-bashen. Er zitten wat mij betreft nog meer irritante mensen in dat huis, die af en toe een stuk sluwer zijn dan 10 Natasia's bij elkaar.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:07 schreef demins het volgende:
[..]
Is Natasia een favoriete miljonair van je?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |