abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43998542
... maar misschien heeft Brain toch wel een punt. Heel misschien.

Hij gooit het er namelijk op, dat Nena ook zelf vaak stil is geweest, zijn vragen niet heeft beantwoord. Daar lijkt het hem om te gaan. En daarom zegt hij ook nu niets.

Brain zegt trouwens "ik ga weg hier". Dat kan betekenen 1) uit de kamer; of 2) uit het huis.
Audite et alteram partem
pi_43998543
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:02 schreef Gert het volgende:
Zei Brian echt "kankerhoer"?
En dat alleen omdat-ie iets van Eveline gehoord had? Dus hij gaat er blindelings vanuit dat Eveline de waarheid wel zal spreken en scheldt Nena verrot zonder wederhoor? Wat een rare opvliegingen heeft die vent toch.

Of zit die evil creep Natanael er weer achter?
Volgens mij zei Nathanaël iets tegen Brian. Toen de hel los brak tussen Nena en Brian heeft Nathanaël gezegd:"zo dat heb ik voor mekaar!"

Ok het is een tv-programma, een spel, etc. maar toch als je uitkomt blijf je de grootste klootzak ever voor de kijkers...daar alleen zou ik het niet voor over hebben.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 18:10:31 #203
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43998574
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:06 schreef avonne het volgende:
Wat heeft Brian gehoord dan?
En van wie? Van Evelien of van Nathanael?

et is natuurlijk heel raar dat hij niet even bij Nena checkt of het waar is wat hij gehoord heeft. Het moet echter wel heftig zijn, anders zegt hij geen dingen als "kankerhoer" en "kutkop". Zelfs Brian niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 18:12:14 #204
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43998618
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:09 schreef Myriam1978 het volgende:

Ok het is een tv-programma, een spel, etc. maar toch als je uitkomt blijf je de grootste klootzak ever voor de kijkers...daar alleen zou ik het niet voor over hebben.
Ik kan de inbreng van Nathanael wel waarderen hoor.
Maar je hebt gelijk: ik zou zo'n manipulator niet als vriend of kennis willen hebben.
Misschien vinden andere mensen het echter wel cool, wat-ie doet. Bart bijvoorbeeld, ik heb soms de indruk dat hij Nathanael haast als een soort leermeester ziet, hoewel Bartje natuurlijk ook zijn eigen plan wel heeft.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_43998627
Brian denkt dat hij zo slim en sluw is maar eigenlijk is hij gewoon een paranoiak opgefokte sukkel. Hij zegt het zelf dat hij aan paranoia lijdt...Nou daar zit je goed jongen!
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_43998664
Nena ziet eruit alsof ze op het punt van instorten staat.
Audite et alteram partem
  woensdag 29 november 2006 @ 18:13:58 #207
58921 Day
You can fly!
pi_43998671
Wat Brian ook heeft gehoord, het is in de periode gebeurd toen zowel hij als Nena beneden waren. Daarna barstte de bom ineens.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43998686
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:10 schreef Gert het volgende:

[..]

En van wie? Van Evelien of van Nathanael?

et is natuurlijk heel raar dat hij niet even bij Nena checkt of het waar is wat hij gehoord heeft. Het moet echter wel heftig zijn, anders zegt hij geen dingen als "kankerhoer" en "kutkop". Zelfs Brian niet.
oh dat heeft-ie al vaker tegen d'r gezged. Niks nieuws.
  woensdag 29 november 2006 @ 18:15:34 #209
58921 Day
You can fly!
pi_43998709
Het is ieder geval geen verrassing. Ik had deze ruzie al verwacht, alleen wat later op de avond. Ze zijn beide flink opgefokt.
I am gonna shine
  woensdag 29 november 2006 @ 18:15:39 #210
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43998712
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_43998729
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:13 schreef Day het volgende:
Wat Brian ook heeft gehoord, het is in de periode gebeurd toen zowel hij als Nena beneden waren. Daarna barstte de bom ineens.
Brian liep naar kantoor...toen liep Nathanaël die richting....Helaas geen beeld van hun gesprek.
pi_43998736
Ik ben ook wel benieuwd wat het nu was..
Blijkbaar heeft Nathanael iets gezegd dus...

Brian valt trouwens wel heel snel uit in "kankerhoer" enzo hoor... ik heb het hem al vaker horen zeggen.. als hij boos is zegt hij alles volgens mij.. heeft niet echt een stop.. best scary!

En is het ook wel heel makkelijk van hem om daarna elke keer "sorry" te zeggen!
pi_43998747
Het was inderdaad de vraag wanneer de bom ging barsten. Het lijkt dat Nena niet wil dat hij date en Brian kon geen keuze maken tussen daten of Nena.
pi_43998751
"Hee Nena"

"Hee Bart"

"Hoe is 't"?

"Goed hoor, en met jou?"

Audite et alteram partem
pi_43998776
Vanavond komen de dates voor Brian..... Nou in een lekkere stemming is hij. Hij zal vast slagen.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 18:18:38 #216
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43998800
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:16 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Brian liep naar kantoor...toen liep Nathanaël die richting....Helaas geen beeld van hun gesprek.
Het kán toch niet anders of Brian en Nena komen er achter dat Nath heeft lopen stoken dan? Ze leggen dit binnenkort wel weer bij hoor. Ténzij.. Nath echt iets heel geniepigs tegen Nena heeft gebruikt, iets wat ze niet echt kan ontkennen maar anders bedoelde, iets echt tricky's om je uit te lullen..
pi_43998814
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:16 schreef Tamaartje het volgende:

Brian valt trouwens wel heel snel uit in "kankerhoer" enzo hoor... ik heb het hem al vaker horen zeggen.. als hij boos is zegt hij alles volgens mij.. heeft niet echt een stop.. best scary!
Yep!

Overigens geeft Neeja nu zelf ook aan tegen Bart, dat Brain haar kankerhoer heeft genoemd. "Dat vindt 'ie normaal". Die term zit haar dus het meest dwars.
Audite et alteram partem
pi_43998826
Nena legt het nu wel uit aan Bart...

Ze heeft het over: "Hoe vies ik wel niet ben"
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 18:20:03 #219
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43998830
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:15 schreef Day het volgende:
Het is ieder geval geen verrassing. Ik had deze ruzie al verwacht, alleen wat later op de avond. Ze zijn beide flink opgefokt.
Ik zou eerder hebben verwacht dat Néna de ruzie dan begon. Vannacht is ze afgewezen door Brian, en straks komen zijn dates.
pi_43998859
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik kan de inbreng van Nathanael wel waarderen hoor.
Maar je hebt gelijk: ik zou zo'n manipulator niet als vriend of kennis willen hebben.
Misschien vinden andere mensen het echter wel cool, wat-ie doet. Bart bijvoorbeeld, ik heb soms de indruk dat hij Nathanael haast als een soort leermeester ziet, hoewel Bartje natuurlijk ook zijn eigen plan wel heeft.
opzich vind Bart Nl wel een "coole"kerel maar hij vertrouwd hem voor geen meter ..gisteren zaten Nena en Bart op de bank te praten en toen vroeg Nena aan hem of Bart haar
irritant vond door vaak een keer naar hem toe te komen ..maar Bart zei hoe kom je daar nu bij ? het blijkt dat NL dat dus gezegt hjeeft dat Bart dat vond Maar dat is dus absoluut niet waar zegt Bart alles wat Nl tegen je zegt neem dat met een korrel zout, ,je weet dat ik eerlijk tegen je ben ik kwam gisteren toch ook met je praten? (ze hadden toen een heel goed gesprek met elkaar zoals wel vaker )
Bart wet echt wel wat ie doet
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 18:20:53 #221
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43998860
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:19 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Yep!

Overigens geeft Neeja nu zelf ook aan tegen Bart, dat Brain haar kankerhoer heeft genoemd. "Dat vindt 'ie normaal". Die term zit haar dus het meest dwars.
Nena heeft Brian al een keer "kankerkind" (of kankerjong, dat weet ik niet meer) genoemd, dus niet miepen.
pi_43998866
Nena tegen Bart :" Ik kan er niets aan doen als hij andere mensen gaat geloven"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_43998873
Hoe dan ook, het genereert wél quality stream time.
Audite et alteram partem
  woensdag 29 november 2006 @ 18:23:09 #224
58921 Day
You can fly!
pi_43998918
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:19 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Yep!

Ach, kankerjong en backstabber zou nou ook niet bepaald woorden die je moet gebruiken tegen iemand die je leuk vind.

Hier zit veel meer achter, joh. Die 2 zijn beide zo gefrustreerd en spreken geen van beide naar elkaar uit wat ze nou echt dwars zit. Dan hoef een PuntNL of Evil maar wat te zeggen en de poppen zijn aan het dansen.

En nu wordt arme Bart er ook mee lastiggevallen
I am gonna shine
pi_43998920
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Het kán toch niet anders of Brian en Nena komen er achter dat Nath heeft lopen stoken dan? Ze leggen dit binnenkort wel weer bij hoor. Ténzij.. Nath echt iets heel geniepigs tegen Nena heeft gebruikt, iets wat ze niet echt kan ontkennen maar anders bedoelde, iets echt tricky's om je uit te lullen..
Nena zei gelijk tegen Brian:"Wat heb je gehoord? Van Nathanaël zeker!? Zie je niet dat hij loopt te fucken!"
pi_43998951
Leuke TV hoor.... En dit is pas mijn tweede avond.

Explosieve sfeer.....

Brian gaat de stress maar even van zich af douchen...
pi_43998953
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Nena heeft Brian al een keer "kankerkind" (of kankerjong, dat weet ik niet meer) genoemd, dus niet miepen.
Dat is ten dele natuurlijk wel zo. Toch zijn er twee verschillen:

1) Jongen -> meisje ligt bij mij toch gevoelsmatig iets anders dan meisje -> jongen.
2) De term 'kankerkind' is, hoewel niet kinderachtig, toch milder dan 'kankerhoer'. Met dat laatste suggereer je iets extra's (namelijk: dat de geaddresseerde een hoer is)... die term zal dus beledigender zijn.
Audite et alteram partem
pi_43998996
Maar wat zal Nathanael nu gezegd hebben..
pi_43999020
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:24 schreef Nostalgist het volgende:
Leuke TV hoor.... En dit is pas mijn tweede avond.

Explosieve sfeer.....

Brian gaat de stress maar even van zich af douchen...
Zometeen komen zijn 6 dates daarom.
  woensdag 29 november 2006 @ 18:27:46 #230
58921 Day
You can fly!
pi_43999041
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:24 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Dat is ten dele natuurlijk wel zo. Toch zijn er twee verschillen:

1) Jongen -> meisje ligt bij mij toch gevoelsmatig iets anders dan meisje -> jongen.
2) De term 'kankerkind' is, hoewel niet kinderachtig, toch milder dan 'kankerhoer'. Met dat laatste suggereer je iets extra's (namelijk: dat de geaddresseerde een hoer is)... die term zal dus beledigender zijn.
Ik vind elk scheldwoord waar je kanker in gebruikt erg.

En als je ruzie hebt kan je gewoon hele gemene, pijnlijke dingen tegen elkaar zeggen, die jij misschien niet zo erg vindt, maar voor de ontvanger ontzettend hard aan kunnen komen. Hoer is de trigger voor Nena, backstabber was gisteravond dudelijk de trigger voor Brian.

Het doet me denken aan ene Tijn die het woord 'bek' al niet trok, maar zelf in elke zin 3 scheldwoorden stopte.
I am gonna shine
pi_43999050
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:27 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Zometeen komen zijn 6 dates daarom.
Oh ik dacht 5 ?
  woensdag 29 november 2006 @ 18:28:44 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43999071
Ik snap trouwens niet dat ze Nathanael niet genomineerd hebben.
Het zou me niets verbazen als hij juist degene is die de stemming tegen Stephan gaat frustreren.

In dat geval heeft Nathanael aan Stephan een "buddy" waar hij op kan vertrouwen (voor wat hoort wat) en Stephan denkt hetzelfde aan Nathan te hebben.
En dan zal "een man een man, een woord een woord" voor Stephan misschien toch wat zwaarder tellen dan de trouw van zijn harem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_43999124
Eveline zegt nu wel tegen Nena dat Nathanael heeft gezegd "zo dat heb ik mooi voor elkaar"
pi_43999126
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:25 schreef Tamaartje het volgende:
Maar wat zal Nathanael nu gezegd hebben..
Vast iets over iets dat Nena zouden hebben gezegd..zoals bv "die stomme jong stuur ik wanneer en hoe ik het wil..." Daar gaat Brian hardop in, geloof me! Die is vol testosteron...
  woensdag 29 november 2006 @ 18:31:38 #235
58921 Day
You can fly!
pi_43999144
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:28 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niets verbazen als hij juist degene is die de stemming tegen Stephan gaat frustreren.
Ik geloof er ook helemaal niet in dat .NL Stephan eruit stemt.
Maar aan de andere kant graaft hij dan wel z'n eigen graf.
I am gonna shine
pi_43999162
Nathanael heeft gezegd: "Zo, dat heb ik lekker voor elkaar" zegt Eveline tegen Nena

Eveline gaat het echt nog een keer uitproberen : "Zo , die Syl is irritant " Ze wil dan kijken hoe er gereageerd wordt.
pi_43999167
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:27 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Oh ik dacht 5 ?
Weet ik niet eigenlijk precies.
pi_43999213
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:28 schreef Leandra het volgende:

In dat geval heeft Nathanael aan Stephan een "buddy" waar hij op kan vertrouwen (voor wat hoort wat) en Stephan denkt hetzelfde aan Nathan te hebben.
En dan zal "een man een man, een woord een woord" voor Stephan misschien toch wat zwaarder tellen dan de trouw van zijn harem.
daar zit ik dus ook steeds aan te denken.
pi_43999263
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:33 schreef elsie het volgende:

[..]

daar zit ik dus ook steeds aan te denken.
Maar als hij dat zou doen weet hij toch haast wel zeker dat hij de volgende is die eruit vliegt?
Lijkt mij dan...
pi_43999307
Lekker, hè een man te zijn..... nog twintig minuten voor je dates komen en je bent nog niet aangekleed.

Dat heb ik een vrouw nog nooit zien doen.....
  woensdag 29 november 2006 @ 18:37:06 #241
58921 Day
You can fly!
pi_43999327
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:35 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Maar als hij dat zou doen weet hij toch haast wel zeker dat hij de volgende is die eruit vliegt?
Lijkt mij dan...
Dat dacht ik dus ook.
Maar goed, hij heeft dan wel Stephan als back up. (voor zover je daar op kan vertrouwen)
Maar makkelijk zulllen Brian en vooral Bart het hem dan niet maken.
I am gonna shine
  woensdag 29 november 2006 @ 18:38:51 #242
58921 Day
You can fly!
pi_43999386
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:36 schreef Nostalgist het volgende:
Lekker, hè een man te zijn..... nog twintig minuten voor je dates komen en je bent nog niet aangekleed.

Dat heb ik een vrouw nog nooit zien doen.....
Het lijkt me vreselijk om eerst ruzie te maken met iemand die je leuk vindt en vervolgens dan quasi vrolijk moet gaan doen.

En nee, deze vrouw zou dat niet redden.
I am gonna shine
pi_43999476
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:35 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Lijkt mij dan...
mij ook...zou het ook stom vinden van hem,ik ben dan ook echt benieuwd wat hij gaat doen.
pi_43999508
Brian moet naar testimonials. Komen zijn dates weer later zou 7 uur zijn...
pi_43999551
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:38 schreef Day het volgende:

[..]

Het lijkt me vreselijk om eerst ruzie te maken met iemand die je leuk vindt en vervolgens dan quasi vrolijk moet gaan doen.

En nee, deze vrouw zou dat niet redden.
Vindt hij Nena nou zo leuk of gewoon zo lekker? Ik denk echt het laatste. Niet meer niet minder. Ze wil niet dan niet, dan moet hij een excuus verzinnen om niet meer bevriend met haar te zijn, dat gaf Nathanaël...en hop is hij niet de geïnteresseerd bad guy.
Hij wil gewoon een potje vrijen, dat wil ze niet na 10000 pogingen... klaar.
pi_43999578
Het kijken naar Natasia in actie blijf ik een merkwaardige vorm van sado-masochisme vinden.
Audite et alteram partem
  woensdag 29 november 2006 @ 18:48:54 #247
58921 Day
You can fly!
pi_43999672
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:44 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Vindt hij Nena nou zo leuk of gewoon zo lekker? Ik denk echt het laatste. Niet meer niet minder. Ze wil niet dan niet, dan moet hij een excuus verzinnen om niet meer bevriend met haar te zijn, dat gaf Nathanaël...en hop is hij niet de geïnteresseerd bad guy.
Hij wil gewoon een potje vrijen, dat wil ze niet na 10000 pogingen... klaar.
Zo zwart/wit is het niet. En ik kan een hele tekst tikken waarom ik dat niet vindt. Maar ik doe het maar niet, want dat wordt er weer gevonden dat ik het voor Brian opneem, omdat hij neger is of om voor Nena, omdat ze een vrouw is en daar heb ik geen zin in.

Ze pakken het beide onhandig aan, laat ik het daar op houden.
I am gonna shine
pi_43999699
Nathanael : Word heeft zoveel functies. dus ik leg het uit wat je het ook echt nodig hebt....
Nathanael : Ik heb nog nooit een boek gelezen over hoe je een computer gebruikt....

Wat een zelfingenomen man.... To put it mildly....
  woensdag 29 november 2006 @ 18:50:16 #249
58921 Day
You can fly!
pi_43999721
De dames hebben .NL in ieder geval al door.
I am gonna shine
pi_43999733
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:48 schreef Day het volgende:

[..]

Ze pakken het beide onhandig aan, laat ik het daar op houden.
ben het helemaal met je eens niet duidelijk genoeg naar elkaar geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')