quote:Op woensdag 29 november 2006 18:48 schreef Day het volgende:
(...) dan wordt er weer gevonden dat ik het voor Brian opneem, omdat hij neger is of om voor Nena, omdat ze een vrouw is (...)
tja,... tis niet echt aan COS van DGK te zien maar er is al veel meer gebeurd dan in heel BB6 (ik heb de laatste 3 a 4 weken BB niet gezien moet ik er bij zeggen)quote:Op woensdag 29 november 2006 18:24 schreef Nostalgist het volgende:
Leuke TV hoor.... En dit is pas mijn tweede avond.
Explosieve sfeer.....
Het valt me reuze mee.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:52 schreef Fikkert het volgende:
[..]
tja,... tis niet echt aan COS van DGK te zien maar er is al veel meer gebeurd dan in heel BB6 (ik heb de laatste 3 a 4 weken BB niet gezien moet ik er bij zeggen)
dit is echt leuker als BB hoor !quote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het valt me reuze mee.![]()
Wat een geroddel en ruzie.... De rechtstreekse confrontaties waren in BB inderdaad op één hand te tellen. Goed twee, als we de feesten meenemen.
Zijn de afgelopen twee dagen representatief ?..... Dat kan nog veel beloven.....![]()
Misschien 150% van wat er normaal gesproken gebeurt. Normaal gesproken is het al leuk en spectaculair (vind ik), op het moment is het extra leuk en spectaculair.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
Zijn de afgelopen twee dagen representatief ?..... Dat kan nog veel beloven.....![]()
weet ik niet,.. laatste 2 dagen heel weinig gezien... maar het lijkt er wel opquote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat een geroddel en ruzie.... De rechtstreekse confrontaties waren in BB inderdaad op één hand te tellen. Goed twee, als we de feesten meenemen.
Ok, Thanks, Laten we hopen dat het zo blijft.....quote:Op woensdag 29 november 2006 19:00 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Misschien 150% van wat er normaal gesproken gebeurt. Normaal gesproken is het al leuk en spectaculair (vind ik), op het moment is het extra leuk en spectaculair.
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:02 schreef Day het volgende:
Oh Nena, nu wordt je vals!
En het is niet slim van je om dit met de dames te bespreken.
Klopt, maar dat maakt het wel nóg interessanter.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:02 schreef Day het volgende:
Oh Nena, nu wordt je vals!
En het is niet slim van je om dit met de dames te bespreken.
Omdat ze nu alleen haar kant van het verhaal vertel en die is flink gekleurd, want ze heeft zich wel degelijk jaloers gedragen.quote:
Ok, duidelijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat ze nu alleen haar kant van het verhaal vertel en die is flink gekleurd, want ze heeft zich wel degelijk jaloers gedragen.
En omdat ze er bij Brian altijd om hamert dat ze niet wil dat hij met anderen (en vooral met Natasia) bespreekt wat er tussen hun 2 afspeelt en dat doet ze nu dus zelf wel. Notabene met 2 mensen die Brian niet mag. Evil zal hier echt geen positieve draai aan geven, hoor. Die mag Brian niet.
Je hebt Nicolaas gemist, die was MASTER,,,quote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Natasia klampt zich aan iedereen vast die afgeeft op haar vijanden (iedereen behalve Brian) en die haar gelijk geeft.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:12 schreef NoizEkick het volgende:
Natasia is trouwens erg stom bezig. Ze zegt dat Eveline en Sylvia erg zwak staan op het moment, maar wat ze niet door heeft is dat zij (Natasia) zichzelf nu vastklampt aan Nathanael terwijl hij haar zonder te twijfelen laat vallen.
Dat ze dat niet doorheeft zeg...
Ik vind Ilona juist erg realistisch vandaag.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:01 schreef Nostalgist het volgende:
Ilona vertrouwt hier helemaal niets meer.... En ze noemde net de mannen paranoia![]()
ze is wanhopig op zoek naar een "vriend", inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:14 schreef Day het volgende:
[..]
Natasia klampt zich aan iedereen vast die afgeeft op haar vijanden (iedereen behalve Brian) en die haar gelijk geeft.
dan is het plannetje van Nathanael ook al gelukt om Natasia er eerst proberen uit te kieperenquote:Op woensdag 29 november 2006 19:35 schreef NoizEkick het volgende:
Natasia hoeft nu alleen nog maar ruzie te krijgen met Brian, en ze kan het helemaal vergeten.
ja, vind je het gek, na gisterenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
4 ? Er zouden er toch 5 komen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |