abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43980285
Gewéldig... Brain heeft Nena afgewezen!

Nena vraagt nogmaals of hij naast haar komt liggen. Hij weigert en pakt zijn gitaar... hij zegt dat ze maar lekker moet gaan slapen. Dan zegt Nena "is goed"... en na een paar seconden (terwijl hij wegloopt): "Ik vraag het je een keer, en als je dan niet wilt hoeft het niet".... hij denkt één seconde na en verlaat zwijgend de kamer.
Audite et alteram partem
pi_43980299
Verstandige zet van Brian. Had ie veel eerder moeten doen. Toch niet normaal die mix signals. Wat Day al zegt 'Hey backstabber kom je naast me liggen'. En het is niet de eerste keer.
  woensdag 29 november 2006 @ 00:52:50 #53
58921 Day
You can fly!
pi_43980302
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:51 schreef Roy_vdm het volgende:
Gewéldig... Brain heeft Nena afgewezen!

Nena vraagt nogmaals of hij naast haar komt liggen. Hij weigert en pakt zijn gitaar... hij zegt dat ze maar lekker moet gaan slapen. Dan zegt Nena "is goed"... en na een paar seconden (terwijl hij wegloopt): "Ik vraag het je een keer, en als je dan niet wilt hoeft het niet".... hij denkt één seconde na en verlaat zwijgend de kamer.
Goed voor d'r!
Weet ze ook 'ns hoe het voelt!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 00:52:55 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43980304
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:49 schreef Day het volgende:

[..]

Hij is niet gek hoor. Hij heeft ook wel door dat sinds de speeddates dichterbij kwamen, zij ineens wel toenadering zocht.
Maar roy heeft gelijk: dit is wél een keerpunt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 29 november 2006 @ 00:55:33 #55
58921 Day
You can fly!
pi_43980336
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar roy heeft gelijk: dit is wél een keerpunt.
Ja, hij heeft laten merken nu dat hij niet meer met zich laat spelen.
Het kan dus nu 2 kanten uit: of zij zegt echt tegen hem wat ze voelt of ze groeien uit elkaar.

Ik zou overigens precies hetzelfde doen als Brian. We blijven niet spelen!
I am gonna shine
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 00:55:40 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43980341
Ik ben wel benieuwd hoe dit nu verder gaat, interessant! Zal Nena proberen haar pussy-control terug te winnen? Of was dit een eerste stap op weg naar een wat evenwichtiger vriendschappelijke relatie?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 29 november 2006 @ 00:57:00 #57
58921 Day
You can fly!
pi_43980358
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:55 schreef Gert het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dit nu verder gaat, interessant! Zal Nena proberen haar pussy-control terug te winnen? Of was dit een eerste stap op weg naar een wat evenwichtiger vriendschappelijke relatie?
Gewoon vriendschap is onmogelijk tussen die 2. Daarvoor geilen ze teveel op elkaar.
I am gonna shine
pi_43980392
Het is in elk geval goed voor Brain z'n Mundo-avontuur. Hij kan nu aantonen dat hij tegen de charmes van Nee-ja bestand is.

(...)

Zij het, dat bijna niemand de streams volgt. Maar goed, als hij de ingezette lijn weet vol te houden, zal hij wel wat serieuzer worden genomen bij zijn kandidates dan voorheen.
Audite et alteram partem
  woensdag 29 november 2006 @ 01:02:08 #59
58921 Day
You can fly!
pi_43980435
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:58 schreef Roy_vdm het volgende:
Het is in elk geval goed voor Brain z'n Mundo-avontuur. Hij kan nu aantonen dat hij tegen de charmes van Nee-ja bestand is.

(...)

Zij het, dat bijna niemand de streams volgt. Maar goed, als hij de ingezette lijn weet vol te houden, zal hij wel wat serieuzer worden genomen bij zijn kandidates dan voorheen.
Brian is niet serieus over de Mundo-girls.
Eerlijk gezegd denk ik dat hij Nena echt leuk vindt. Hij zegt van niet, omdat dat hem tegenover de overige bewoners (en vooral tegenover Natasia) zwakker zou maken, maar hij voelt wel degelijk iets voor haar en dat is niet alleen maar lust.
I am gonna shine
pi_43980463
Wacht 's even... het zou natuurlijk ook kunnen dat Brain's moeder hem nog wat privé-adviezen op liefdesgebied heeft gegeven in haar videoboodschap. Hij bekeek die boodschap toch in de testimonial-ruimte terwijl de rest in de huiskamer zat? Toevallig dat hij vandaag die videoboodschap kreeg en dat dit ook vandaag gebeurt.
Audite et alteram partem
  woensdag 29 november 2006 @ 01:10:21 #61
58921 Day
You can fly!
pi_43980542
quote:
Op woensdag 29 november 2006 01:03 schreef Roy_vdm het volgende:
Wacht 's even... het zou natuurlijk ook kunnen dat Brain's moeder hem nog wat privé-adviezen op liefdesgebied heeft gegeven in haar videoboodschap. Hij bekeek die boodschap toch in de testimonial-ruimte terwijl de rest in de huiskamer zat? Toevallig dat hij vandaag die videoboodschap kreeg en dat dit ook vandaag gebeurt.
Het is niet zo dat Brian (of wie dan ook) meer ziet van de videoboodschappen dan de andere bewoners. Wat hij ziet, ziet de rest ook en op hetzelfde tijdstip. Ik heb net naar berichtje gekeken en hoor/zie daar geen verborgen boodschappen in van z'n moeder. Behalve dat zij niet zo leuke ervaringen heeft met mannen en blij is dat hij wel met respect met vrouwen omgaat. (dat zegt ze dan niet met dezelfde bewoordingen, maar dat kan je er wel uithalen).

Overigens begrijp ik nu ik nog een keer naar de boodschap gekeken heb, waarom Natasia Brian apart riep. Die kan het natuurlijk niet uitstaan dat z'n moeder Nena persoonlijk aansprak en haar niet.
I am gonna shine
pi_43980553
In de private room zag hij die boodschap en iedereen kon gewoon meekijken. Hij zegt dat hij geen relatie wil daar in het huis, maar denk wel dat hij Nena erg leuk vind. Maar toch ook weer niet. Het is in elk geval erg ingewikkeld .
pi_43980569
quote:
Op woensdag 29 november 2006 01:10 schreef Day het volgende:

[..]

Het is niet zo dat Brian (of wie dan ook) meer ziet van de videoboodschappen dan de andere bewoners. Wat hij ziet, ziet de rest ook en op hetzelfde tijdstip.
O, dat wist ik niet. Weer een samenzweringstheorie naar de knoppen.
Audite et alteram partem
  woensdag 29 november 2006 @ 08:58:29 #64
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_43983369
Natasia zoekt Brian nog een keer op om te discuseren over Nena

Hoe vies kan je kijken ook

BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  woensdag 29 november 2006 @ 09:00:53 #65
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_43983402
Natasia vind dat zij als eerste vriendin was van Brian en dat hij alles doorlult aan Nena
Brian zegt dat als Natas iets zegt dat vertrouwelijk is dat ze dat erbij moet zeggen en dat hij dan niet alles door vertelt
En nogmaals dat Nena nooit tussen haar en Brian kan komen want dan gaat zij echt uit dr dak
pi_43984801
Weer bitchfight tussen Natasia en Ilona haha
pi_43984951
Ilona staat buiten met Sylvia te praten
Ze wil 150 contactpunten van de hele groep
En ze wil dat als er weer iets leuks komt zoals bijv dat motorrijden dan wil ze als 1e
Want ze heeft nu door dat ze dus degene is die alles kan maken, het ligt aan haar of Stephan eruit gaat of niet...

Het liefste wil ze ook dat de komende 2 maanden zij niet eruit gestemd wordt
Maar dat kan Syl haar niet beloven...

Ik ben benieuwd...!
pi_43985051
Oh het is al veranderd van 2 maanden naar 1 maand...
Ze is nu met Brian en Bart aan het overleggen...

Brian zegt.. ja maar als er nu een koffer met 1 mil komt moeten we dat dus meteen aan jou geven

Bart zegt.. ja maar als het 10 duizend is wil je dat dan ook..

Ze zegt.. ja dat wil ik dan.. maar de mannen vinden dat dit niet kan..
Ilona zegt dat als er veel geld komt ze dan toch meteen weg is..

Brian zegt tegen Ilona.. "ben je nu niet bang dat jij er nu uitgestemd wordt door dit?"
Ilona: "Probeer het maar"

Ilona geeft aan dat als er 20 of 30.000 in een koffertje zou komen, ze dan meteen weg zou zijn
aangezien ze nu met 2 mensen abosluut niet overweg kan.. en ze dan lekker naar huis wil.
Zou wel een stunt zijn als Talpa hier aan mee zou werken en een koffer met 20.000 het huis in zou zetten.

Bart, Brian, Sylvia en Eveline zijn het nu met Ilona eens.. ze willen er wel aan meewerken
Nena en Natasia en Natanael moeten nog gevraagd worden..

Ilona loopt nu naar buiten met Nena
Ilona is het aan het uitleggen.. als Stephan naar buiten komt lopen.. oeps!
Hij vraagt of hij stoort.. (hij heeft vast wel iets door )
Maar ze zeggen nee... Nena denkt dat ze zo naar testimonials moet..

[ Bericht 38% gewijzigd door Tamaartje op 29-11-2006 10:57:26 ]
pi_43985488
Hebben ze nou allemaal buikpijn van de oesters?
Er zijn er een aantal in bed cq ochtendjas
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 10:50:30 #70
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43985533
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:57 schreef Day het volgende:

[..]

Gewoon vriendschap is onmogelijk tussen die 2. Daarvoor geilen ze teveel op elkaar.
Nena geilt m.i. niet zozeer op Brian als wel op de lichamelijke aandacht. Als ze die attentie van Bart had kunnen krijgen dan was het ook goed (beter) geweest. Brian geilt echt op (het lijf van) Néna.
Misschien dat een stap richting vriendschap mogelijk is zodra de spanning eraf is. Ze moeten dus snel met elkaar naar bed, want dat zit maar in weg.

Dat wordt spannend morgen!
Wat zal Stephan 'm knijpen.
Hij moet toch een plan hebben bedacht inmiddels, zou je denken.
Of zou hij er daadwerkelijk vanuit gaan dat hij wordt gebackt door Nath en/of Ilona?
pi_43985662
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:48 schreef avonne het volgende:
Hebben ze nou allemaal buikpijn van de oesters?
Er zijn er een aantal in bed cq ochtendjas
Eveline en Bart zijn ziek

Nathanael heeft nu een gesprek met Ilona

Nathanael snapt Ilona wel maar hij vraagt: "Waarom denk je dat je dit kan doen?"
Ze snapt zijn vraag niet echt...

Nath zegt dat hij het moeilijk vind.. omdat hij als er veel geld binnen komt ook daar recht op wil hebben en dus zegt dat als hij nu een deal sluit hij niet weet of hij zich daar aan kan houden.

Hij vind het niet echt een goed idee denk ik

[ Bericht 12% gewijzigd door Tamaartje op 29-11-2006 11:04:26 ]
pi_43985922
Oh hij is het er juist wel mee eens!
Hij vind het juist goed dat Ilona voor zichzelf opkomt...
pi_43985965
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
Oh hij is het er juist wel mee eens!
Hij vind het juist goed dat Ilona voor zichzelf opkomt...
Nathanael praat zoveel.....
niet alleen laat hij Ilona niet aan het woord, hij zegt zelfs "Ik weet niet wat je wil zeggen, maar dat vul ik nu maar even in..." en lult verder.
pi_43986116
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:10 schreef avonne het volgende:

[..]

Nathanael praat zoveel.....
niet alleen laat hij Ilona niet aan het woord, hij zegt zelfs "Ik weet niet wat je wil zeggen, maar dat vul ik nu maar even in..." en lult verder.
hahaha ja het is echt een prater...

Wie is die man/jongen? Leraar ofzo?
pi_43986996
hmmm... ilona ook gestopt met roken,.... denk dat ze het niet langer dan 2 dagen gaat volhouden... wat is het toch een slappe (lelijke) ouwehoer... ze voelt zich nu erg machtig met dr stem
pi_43987038
Haha Stephan vraagt of Ilona hem zal missen als hij weg is.. Ilona speelt mee..
Ze vraagt of hij denkt dat hij weg gaat dan... hij zegt.. nouja je weet niet..
Zij zegt nee joh.. er zijn er wel 2 die je niet weg willen hebben!
Hij denkt echt dat het zo is, dus hij denkt ook dat hij er zeker weten niet uit gaat..

Leuk spel zo
pi_43987335
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:54 schreef Tamaartje het volgende:
Haha Stephan vraagt of Ilona hem zal missen als hij weg is.. Ilona speelt mee..
Ze vraagt of hij denkt dat hij weg gaat dan... hij zegt.. nouja je weet niet..
Zij zegt nee joh.. er zijn er wel 2 die je niet weg willen hebben!
Hij denkt echt dat het zo is, dus hij denkt ook dat hij er zeker weten niet uit gaat..

Leuk spel zo
ze gaat ook dwarszitten en niet voor vertrek van stephan stemmen, best handig om op die manier stephan achter dr te krijgen, helaas snapt ze niet dat stephan haar alleen maar gebruikt... (ik heb niet veel streams gezien de laatste dagen dus kan het mis hebben... )
pi_43987557
Waarom stelt Ilona eisen dan, straks zegt Sylvia doodleuk dat ze Stephan erin wil houden haha dan wil ik die kop van Ilona wel is zien. Ze stelt iets te veel eisen, qua geld, die contactpunten zullen de bewoners een zorg zijn denk ik. Hoe vaker ze familie uitnodigd hoe meer heimwee ze zal krijgen of hoe meer ze met dr neus op het leven buiten de villa wordt gedrukt.
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 12:33:20 #79
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43988021
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:05 schreef Fikkert het volgende:
ze gaat ook dwarszitten en niet voor vertrek van stephan stemmen, best handig om op die manier stephan achter dr te krijgen, helaas snapt ze niet dat stephan haar alleen maar gebruikt...
Eeeh, dit snap ik niet helemaal. Ze gaat toch wél voor het vertrek van Stephan stemmen, maar laat hém denken dat ze dat niet doet?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 29 november 2006 @ 12:50:08 #80
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_43988465
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:33 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Eeeh, dit snap ik niet helemaal. Ze gaat toch wél voor het vertrek van Stephan stemmen, maar laat hém denken dat ze dat niet doet?
Ja zoiets....als aan haar eisen worden voldaan
maar ik denk dat de miljonairs die belofte zowiezo gaan breken gezien de reacties en dat ze met blij moet zijn met die contactpunten ....als ze ze ooit krijgt.
  woensdag 29 november 2006 @ 12:55:49 #81
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_43988613
De huishoudster bracht de brieven voor de bewoners en ook een pakje sigaretten voor Stephan.
Brian heeft dat pakje afgepakt en is er mee vandoor gegaan.
Yvonne vertelt dit wel aan Stephan, maar ik had de indruk dat zij er geen moeite mee had om de sigaretten aan Brian te geven.
eurobilltracker.com
  woensdag 29 november 2006 @ 12:57:45 #82
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_43988666
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:50 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

Ja zoiets....als aan haar eisen worden voldaan
maar ik denk dat de miljonairs die belofte zowiezo gaan breken gezien de reacties en dat ze met blij moet zijn met die contactpunten ....als ze ze ooit krijgt.
Brian gaf aan Natasia al aan dat hij, als er wat leuks komt, hij de Ilonakoorts krijgt en zijn belofte breekt..
eurobilltracker.com
  woensdag 29 november 2006 @ 13:03:31 #83
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_43988794
Er zijn mensen gekomen die met de bewoners willen praten over hun kerstversiering.

Stephan heeft een brief gekregen van "een lief iemand' en hij is nu in diep gepeins verzonken.
Ben benieuwd welke informatie hij heeft gekregen.
eurobilltracker.com
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 13:06:05 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43988863
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:57 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Brian gaf aan Natasia al aan dat hij, als er wat leuks komt, hij de Ilonakoorts krijgt en zijn belofte breekt..
The game is on..
De intriges stapelen zich op.
Je zou Sjonnie meer kijkers gunnen. Hopelijk blijven het er genoeg om de stekker er niet uit te trekken, want ik vind het topvermaak.
  woensdag 29 november 2006 @ 13:12:23 #85
58921 Day
You can fly!
pi_43989008
Hmmm Miss Ilona begint zich nu ook sterker te voelen, merk ik.
I am gonna shine
  woensdag 29 november 2006 @ 13:13:53 #86
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_43989046
Stephan vraagt aan Yvonne of zij de volgende keer als zij weer sigaretten brengt of zij die dan ergens wil verstoppen.
Yvonne weigert en zegt dat Stephan op die manier haar bij de complotten betrekt.
Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat zij wel mee heeft gedaan om de sigaretten van de rokers te zoeken en dat zij ook heeft gezegd dat als de bewoners nog meer sigaretten vinden dat zij die dan maar in haar werkmand moesten doen dan bracht zij ze wel naar buiten.

Dus, wat is de rol van Yvonne in deze sigaretten-gate?
eurobilltracker.com
  woensdag 29 november 2006 @ 13:20:25 #87
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_43989204
Waar kan ik trouwens het filmpje vinden van Brain die flipt tegenover Stephan, i.v.m. het stoppen met roken?
  woensdag 29 november 2006 @ 13:24:08 #88
58921 Day
You can fly!
pi_43989307
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:20 schreef NoizEkick het volgende:
Waar kan ik trouwens het filmpje vinden van Brain die flipt tegenover Stephan, i.v.m. het stoppen met roken?
http://www.talpa.tv/web/s(...)ion=showMedienplayer

En dan terugklikken naar zondag. Ik hoop overigens dat het je lukt op het hele filmpje te zien, want mij en anderen lukt het niet.
I am gonna shine
  woensdag 29 november 2006 @ 13:28:17 #89
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_43989403
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:24 schreef Day het volgende:

[..]

http://www.talpa.tv/web/s(...)ion=showMedienplayer

En dan terugklikken naar zondag. Ik hoop overigens dat het je lukt op het hele filmpje te zien, want mij en anderen lukt het niet.
Dank je. Kan inderdaad niet het hele filmpje zien (je ziet alleen Stephan en hoort hoe Natasia boos oop 'm is).
  Moderator woensdag 29 november 2006 @ 13:36:53 #90
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43989626
Die talpa-site suckt sowieso. Het gebeurt zelden dat ik ergens op klik en dan -hop!- meteen het gewenste artikel of filmpje zie.
  woensdag 29 november 2006 @ 13:42:28 #91
130054 demins
We weten niks
pi_43989794
Grappig gesteggel over wie de kerstinkopen mogen gaan doen! Zo onderhandelden mijn kinderen vroeger ook!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  woensdag 29 november 2006 @ 13:54:56 #92
58921 Day
You can fly!
pi_43990160
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:42 schreef demins het volgende:
Grappig gesteggel over wie de kerstinkopen mogen gaan doen! Zo onderhandelden mijn kinderen vroeger ook!
ik vind het wel een goeie van Brian. Ilona wou als eerste aan de beurt komen als er iets leuks georganiseerd wordt (ze staat altijd vooraan, maar goed). Dus nu geven ze haar het kerstshoppen. In principe is dus aan deze eis voldaan.
Nu kijken of ze erin trapt.

Ik begin overigens het vermoeden te krijgen dat de redactie de antirook-campagne voor Stefan niet eens erg vinden.
Of zich er in ieder geval niet mee bemoeien in de zin van Stefan beschermen.

Edit: Ilona trapt er dus niet in.
I am gonna shine
  woensdag 29 november 2006 @ 14:02:38 #93
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_43990390
Ilona wil nu met Sylvia samen. "Wij zijn met z'n tweeen toch het creatiefst."
pi_43990457
Ilona heeft vanaf dag 1 altijd vooraan in de rij gestaan. En die reputatie wil ze niet eens kwijt getuige haar reactie "ik wil ook wel is niet overgeslagen worden". Pfff...
Komt er kleding..graai graai, ziekenbezoek... graai graai, schoonheidsspecialiste... graai graai.
Tis maar waar je trots op bent
  woensdag 29 november 2006 @ 14:04:44 #95
58921 Day
You can fly!
pi_43990459
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:02 schreef NoizEkick het volgende:
Ilona wil nu met Sylvia samen. "Wij zijn met z'n tweeen toch het creatiefst."
Maar ze brengt het wel als: wij hebben er nu wel recht op (what the fuck?) want Natasia en Nena gaan nu elke week al naar buiten en Eveline interesseert het niet. M.a.w. ze manipuleert het nu wel zo dat zij dus wel mag, maar dat het niet als haar eis om te stemmen op Stefan gezien mag worden.
I am gonna shine
pi_43990861
Wat is er nu uitgekomen dan? want ik zie ze nu niet meer met zn allen

Oh ik begrijp dat er dus 4 zijn die willen, Natasia, Ilona, Sylvia en Nena

En ze gaan dus lootjes trekken wie er gaan?

Er is niets aan Eveline gevraagd nog.. Sylvia gaat er van uit dat ze niet wil
  woensdag 29 november 2006 @ 14:17:03 #97
130054 demins
We weten niks
pi_43990963
"Wat moet jij daar?" - discussie tussen Nena en Brian. Vind Nena daarin niet erg sterk, zelfs een beetje blont!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_43991015
Ze reageerde er anders wel op hoor.. ze vond het een stomme opmerking...

Sylvia en Nena willen iig echt niet samen met Natasia.. ze gaan nu dus kijken hoe ze het gaan doen
  woensdag 29 november 2006 @ 14:19:32 #99
58921 Day
You can fly!
pi_43991060
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:17 schreef demins het volgende:
"Wat moet jij daar?" - discussie tussen Nena en Brian. Vind Nena daarin niet erg sterk, zelfs een beetje blont!
Nena gaat al steigeren als ze de naam Natasia alleen maar hoort, andersom ook trouwens.
En de vraag was niet eens zo gek, want als ze met z'n 2-en moeten, kan het nog erg gezellig worden.
I am gonna shine
pi_43991729
Nena, Sylvia, Ilona en Natasia gaan loten welke 2 er mogen shoppen.
Als natasia geloot wordt geven Ilona en Nena meteen hun plaats aan sylvia
Ze willen absoluut niet mee met Natas.

Ilona heeft bij Nena bedongen dat dit niet het "leuke ding" is van de stemafspraak, want dan doet ze niet mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')