Goed voor d'r!quote:Op woensdag 29 november 2006 00:51 schreef Roy_vdm het volgende:
Gewéldig... Brain heeft Nena afgewezen!
Nena vraagt nogmaals of hij naast haar komt liggen. Hij weigert en pakt zijn gitaar... hij zegt dat ze maar lekker moet gaan slapen. Dan zegt Nena "is goed"... en na een paar seconden (terwijl hij wegloopt): "Ik vraag het je een keer, en als je dan niet wilt hoeft het niet".... hij denkt één seconde na en verlaat zwijgend de kamer.
Maar roy heeft gelijk: dit is wél een keerpunt.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is niet gek hoor. Hij heeft ook wel door dat sinds de speeddates dichterbij kwamen, zij ineens wel toenadering zocht.
Ja, hij heeft laten merken nu dat hij niet meer met zich laat spelen.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar roy heeft gelijk: dit is wél een keerpunt.
Gewoon vriendschap is onmogelijk tussen die 2. Daarvoor geilen ze teveel op elkaar.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:55 schreef Gert het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dit nu verder gaat, interessant! Zal Nena proberen haar pussy-control terug te winnen? Of was dit een eerste stap op weg naar een wat evenwichtiger vriendschappelijke relatie?
Brian is niet serieus over de Mundo-girls.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:58 schreef Roy_vdm het volgende:
Het is in elk geval goed voor Brain z'n Mundo-avontuur. Hij kan nu aantonen dat hij tegen de charmes van Nee-ja bestand is.
(...)
Zij het, dat bijna niemand de streams volgt. Maar goed, als hij de ingezette lijn weet vol te houden, zal hij wel wat serieuzer worden genomen bij zijn kandidates dan voorheen.
Het is niet zo dat Brian (of wie dan ook) meer ziet van de videoboodschappen dan de andere bewoners. Wat hij ziet, ziet de rest ook en op hetzelfde tijdstip. Ik heb net naar berichtje gekeken en hoor/zie daar geen verborgen boodschappen in van z'n moeder. Behalve dat zij niet zo leuke ervaringen heeft met mannen en blij is dat hij wel met respect met vrouwen omgaat. (dat zegt ze dan niet met dezelfde bewoordingen, maar dat kan je er wel uithalen).quote:Op woensdag 29 november 2006 01:03 schreef Roy_vdm het volgende:
Wacht 's even... het zou natuurlijk ook kunnen dat Brain's moeder hem nog wat privé-adviezen op liefdesgebied heeft gegeven in haar videoboodschap. Hij bekeek die boodschap toch in de testimonial-ruimte terwijl de rest in de huiskamer zat? Toevallig dat hij vandaag die videoboodschap kreeg en dat dit ook vandaag gebeurt.
O, dat wist ik niet. Weer een samenzweringstheorie naar de knoppen.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Brian (of wie dan ook) meer ziet van de videoboodschappen dan de andere bewoners. Wat hij ziet, ziet de rest ook en op hetzelfde tijdstip.
Nena geilt m.i. niet zozeer op Brian als wel op de lichamelijke aandacht. Als ze die attentie van Bart had kunnen krijgen dan was het ook goed (beter) geweest. Brian geilt echt op (het lijf van) Néna.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:57 schreef Day het volgende:
[..]
Gewoon vriendschap is onmogelijk tussen die 2. Daarvoor geilen ze teveel op elkaar.
Eveline en Bart zijn ziekquote:Op woensdag 29 november 2006 10:48 schreef avonne het volgende:
Hebben ze nou allemaal buikpijn van de oesters?
Er zijn er een aantal in bed cq ochtendjas
Nathanael praat zoveel.....quote:Op woensdag 29 november 2006 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
Oh hij is het er juist wel mee eens!
Hij vind het juist goed dat Ilona voor zichzelf opkomt...
hahaha jaquote:Op woensdag 29 november 2006 11:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Nathanael praat zoveel.....
niet alleen laat hij Ilona niet aan het woord, hij zegt zelfs "Ik weet niet wat je wil zeggen, maar dat vul ik nu maar even in..." en lult verder.
ze gaat ook dwarszitten en niet voor vertrek van stephan stemmen, best handig om op die manier stephan achter dr te krijgen, helaas snapt ze niet dat stephan haar alleen maar gebruikt... (ik heb niet veel streams gezien de laatste dagen dus kan het mis hebben... )quote:Op woensdag 29 november 2006 11:54 schreef Tamaartje het volgende:
Haha Stephan vraagt of Ilona hem zal missen als hij weg is.. Ilona speelt mee..
Ze vraagt of hij denkt dat hij weg gaat dan... hij zegt.. nouja je weet niet..
Zij zegt nee joh.. er zijn er wel 2 die je niet weg willen hebben!
Hij denkt echt dat het zo is, dus hij denkt ook dat hij er zeker weten niet uit gaat..
Leuk spel zo![]()
Eeeh, dit snap ik niet helemaal. Ze gaat toch wél voor het vertrek van Stephan stemmen, maar laat hém denken dat ze dat niet doet?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:05 schreef Fikkert het volgende:
ze gaat ook dwarszitten en niet voor vertrek van stephan stemmen, best handig om op die manier stephan achter dr te krijgen, helaas snapt ze niet dat stephan haar alleen maar gebruikt...
Ja zoiets....als aan haar eisen worden voldaanquote:Op woensdag 29 november 2006 12:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh, dit snap ik niet helemaal. Ze gaat toch wél voor het vertrek van Stephan stemmen, maar laat hém denken dat ze dat niet doet?
Brian gaf aan Natasia al aan dat hij, als er wat leuks komt, hij de Ilonakoorts krijgt en zijn belofte breekt..quote:Op woensdag 29 november 2006 12:50 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ja zoiets....als aan haar eisen worden voldaan
maar ik denk dat de miljonairs die belofte zowiezo gaan breken gezien de reacties en dat ze met blij moet zijn met die contactpunten ....als ze ze ooit krijgt.
The game is on..quote:Op woensdag 29 november 2006 12:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Brian gaf aan Natasia al aan dat hij, als er wat leuks komt, hij de Ilonakoorts krijgt en zijn belofte breekt..
http://www.talpa.tv/web/s(...)ion=showMedienplayerquote:Op woensdag 29 november 2006 13:20 schreef NoizEkick het volgende:
Waar kan ik trouwens het filmpje vinden van Brain die flipt tegenover Stephan, i.v.m. het stoppen met roken?
Dank je. Kan inderdaad niet het hele filmpje zien (je ziet alleen Stephan en hoort hoe Natasia boos oop 'm is).quote:Op woensdag 29 november 2006 13:24 schreef Day het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)ion=showMedienplayer
En dan terugklikken naar zondag. Ik hoop overigens dat het je lukt op het hele filmpje te zien, want mij en anderen lukt het niet.
ik vind het wel een goeie van Brian. Ilona wou als eerste aan de beurt komen als er iets leuks georganiseerd wordt (ze staat altijd vooraan, maar goed). Dus nu geven ze haar het kerstshoppen. In principe is dus aan deze eis voldaan.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:42 schreef demins het volgende:
Grappig gesteggel over wie de kerstinkopen mogen gaan doen! Zo onderhandelden mijn kinderen vroeger ook!![]()
Maar ze brengt het wel als: wij hebben er nu wel recht op (what the fuck?) want Natasia en Nena gaan nu elke week al naar buiten en Eveline interesseert het niet. M.a.w. ze manipuleert het nu wel zo dat zij dus wel mag, maar dat het niet als haar eis om te stemmen op Stefan gezien mag worden.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:02 schreef NoizEkick het volgende:
Ilona wil nu met Sylvia samen. "Wij zijn met z'n tweeen toch het creatiefst."
Nena gaat al steigeren als ze de naam Natasia alleen maar hoort, andersom ook trouwens.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:17 schreef demins het volgende:
"Wat moet jij daar?" - discussie tussen Nena en Brian. Vind Nena daarin niet erg sterk, zelfs een beetje blont!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |