Precies! En Nena begreep het niet of deed net alsof!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:19 schreef Day het volgende:
[..]
Nena gaat al steigeren als ze de naam Natasia alleen maar hoort, andersom ook trouwens.
En de vraag was niet eens zo gek, want als ze met z'n 2-en moeten, kan het nog erg gezellig worden.
Ze doen precies hetzelfde wat de dames (Ilona en Nena) ook van plan zijn. Als 1 van de heren uitgekozen wordt, geven ze hun lot aan Natasia.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze gaan loten wie kerstinkopen mag doen. Nathanaël en Brian gaan valsspelen zodat Natasia daarheen mag.![]()
Gegund wordt? Misschien moet zij anderen wat gunnen. Waarom zou Nataasia dat nou weer moeten doen.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:34 schreef Day het volgende:
OMG, zoveel moeite om kerstinkopen te doen! En dat allemaal omdat het Natasia niet gegund wordt.
Als je steeds opgesloten zit in zo'n huis, dan is dit niet "niks" .quote:Op woensdag 29 november 2006 15:37 schreef n1ek het volgende:
Nena en Sylvia zijn het geworden. Nou wat een heisa om niks
ze weten dat ze volgende week of weet ik wanneer ook al een uitje hebben om te duiken dus zo druk zou ik me niet maken. Maarja dat zal inderdaad wel het resultaat van 9 weken opsluiten zijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je steeds opgesloten zit in zo'n huis, dan is dit niet "niks" .
Dan heb je Ilona zeker niet gehoord met d'r ik heb er recht op, want ik heb nog niks gehad (ze staat altijd vooraan) en ik ben het creatiefst.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Gegund wordt? Misschien moet zij anderen wat gunnen. Waarom zou Nataasia dat nou weer moeten doen.
Zij mag wekelijks het huis al verlaten met haar rijlessen.
Het zou haar sieren als ze dit aan iemand gunt die nog helemaal niet buiten is geweest. Maar nee hoor: meteen ikke ikke ikke.
Daarna wordt het plan opgevat om dit aan Illona te geven, zodat een van haar gunsten mbt het wegstemmen van Stefan al is ingelost. Maar vreemd genoeg doorziet llona dit.
Maar ik begrijp het zó goed!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:44 schreef Day het volgende:
[..]
Dan heb je Ilona zeker niet gehoord met d'r ik heb er recht op, want ik heb nog niks gehad (ze staat altijd vooraan) en ik ben het creatiefst.
Ik heb het er niet over dat Natasia persé moet, maar over het feit dan anderen (lees Ilona) hun eigen hebzucht niet zien.
Ze hadden gewoon gelijk moeten loten, want het is voor IEDEREEN leuk. Maar het kwam er nu wel heel erg op neer bij de dames dat vooral Natasia niet mocht. En dat klopt in mijn ogen ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |