Valt me mee dat ze geen gouden tanden wiltquote:Op woensdag 29 november 2006 15:55 schreef AnTjUh het volgende:
Natasia wil gelijk dr amalgaamvullingen laten vernieuwen.
Is dat een nieuwe doelstelling erbij?
Ik reageer niet op een opmerking over llona, maar op een opmerking over Nataasia. Jij vindt het stom dat ze het haar niet gunnen, ik vind dat de omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:44 schreef Day het volgende:
[..]
Dan heb je Ilona zeker niet gehoord met d'r ik heb er recht op, want ik heb nog niks gehad (ze staat altijd vooraan) en ik ben het creatiefst.
Op dat idee is ze niet gekomen.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze geen gouden tanden wilt![]()
![]()
en misschien wel tweequote:Op woensdag 29 november 2006 16:03 schreef AnTjUh het volgende:
kanaalbehandeling whaaaaaaaaaaaaaa
Joh, als Ilona erbij was geweest toen gezegd werd dat er 2 mensen kerstinkopen mochten doen, reken dan maar dat ze als 1e had geroepen dat zij ging! Dat doet ze nl. al vanaf dag 1!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik reageer niet op een opmerking over llona, maar op een opmerking over Nataasia. Jij vindt het stom dat ze het haar niet gunnen, ik vind dat de omgekeerde wereld.
Wie, Sylvia? AUW!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:03 schreef AnTjUh het volgende:
kanaalbehandeling whaaaaaaaaaaaaaa
Ah jo, oogjes dicht en gaaanquote:Op woensdag 29 november 2006 16:12 schreef AnTjUh het volgende:
de lamp doet t niet meer boven de tandartsstoel
linke soep
Het ging er niet zo zeer om dat Natasia niet mocht maar meer dat niemand zin had om met Natasia mee te gaan. Ze waren wat bang voor de smaak van Natasia en het doordouwen van haar wil.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon gelijk moeten loten, want het is voor IEDEREEN leuk. Maar het kwam er nu wel heel erg op neer bij de dames dat vooral Natasia niet mocht. En dat klopt in mijn ogen ook niet.
Nogmaals: het gáát niet over Illona.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:07 schreef Day het volgende:
[..]
Joh, als Ilona erbij was geweest toen gezegd werd dat er 2 mensen kerstinkopen mochten doen, reken dan maar dat ze als 1e had geroepen dat zij ging! Dat doet ze nl. al vanaf dag 1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |