Was het al, hijs dubbel namelijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:39 schreef eQuaL het volgende:
Hoi strolie![]()
![]()
O sorry nu verpest ik je topic![]()
Ja want dit is de tweede keer in mijn leven dat ik deze belachelijke zin lees.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:51 schreef Magneet het volgende:
echt?
Is VP ook MP?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsjes, Rainbow Six of Viva Pinaeta?
Nee. Maar MP hangt allemaal af van de beschikbaarheid van bekenden. En dat viel met GoW tegen zeg. En Viva Pineata klinkt steeds leuker/origineler.quote:
'viel' ... GoW is net uit goddommequote:Op dinsdag 28 november 2006 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee. Maar MP hangt allemaal af van de beschikbaarheid van bekenden. En dat viel met GoW tegen zeg. En Viva Pineata klinkt steeds leuker/origineler.
Ik ben er ook nog niet klaar mee hoor.quote:
Of ze zijn net online op het moment dat ik het niet ben.quote:Maar er zijn vrij weinig bekenden online, daarom zie ik dat voor RS ook niet veranderen
dat dubbel postenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat komt omdat je bij GoW de sp gaaf vindt !! Bij RS ga ik gelijk MP spelen en ken ik dus gelijk met de rest de maps. Als ik nu bij GoW MP begin lig ik al op m`n rug voordat ik de hoek om ben, omdat ik ben begonnen met de sp. GoW was voor de sp en co-op. RS is voor de MP. Nexiums schieten
Die doe ik met m`n maatje, Zit in act 3 op Insanequote:Op dinsdag 28 november 2006 10:59 schreef kepler het volgende:
[..]
dat dubbel posten
We moeten een keer co-op GoW doen
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die doe ik met m`n maatje, Zit in act 3 op Insanevanmiddag weer
we nemen nu gelijk al die cog tags mee.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:09 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
je kan ook gewoon zeggen dat je me niet meer aardig vindt hoor![]()
oje, hij geeft ook eens wat wegquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:19 schreef kepler het volgende:
[..]
geef die schoentjes maar weer terug doen
ik zal jou eens magneets laten pratenquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
oje, hij geeft ook eens wat weg
en
je praat magneets
Jij en wii ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:35 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zal jou eens magneets laten praten
Zullen wij anders een keertje samen.quote:
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:55 schreef O-Ren het volgende:
Goedemiddag...
Ik ben net een uurtje uit bederg he
primaquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zullen wij anders een keertje samen.
Struik
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:06 schreef kepler het volgende:
[..]
prima
Ik heb alleen deze week geen tijd in de avonden
Fakequote:
Gijs, de jaloersheid was net gezakt!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef kepler het volgende:
voor de liefhebbers:
foto's van mijn weekje Japan:
http://picasaweb.google.com/devlieger/Japan
Your client does not have permission to get URL / from this serverquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:28 schreef kepler het volgende:
ook een verhaal trouwens:
http://lh4.google.com/ima(...)N3867.JPG?imgmax=512
de vrouw op deze foto zie je op stenen in het water staan. Haar man wil even later een foto maken van haar op zo'n steen, maar net als hij dat wil doen draaien haar ogen weg en valt ze zo in het water. Ergste was dat ze echt niet doorhad wat er gebeurde en zelfs haar hoofd in het water liet zakken... Haar man borg echter eerst zijn camera op en pakte haar toen maar uit het water. Vrouw helemaal onder de modder, kind wat erbij was keihard schreeuwen in het Frans dat haar moeder doodging, en ik stond er achter een beetje te gniffelen (nadat ik zag dat ze wel in orde was natuurlijk). Ik durfde alleen geen foto te maken van haar
Ze zag er echt uit als een verzopen kat
![]()
Dan neem ik deze http://picasaweb.google.c(...)#5002457875670827026quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
Maar wat een foto's
Deze heb ik nu als achtergrond!
http://picasaweb.google.c(...)#5002457959614382098
Idem...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Your client does not have permission to get URL / from this server
deze dan: http://picasaweb.google.c(...)#5002457954081701906quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Your client does not have permission to get URL / from this server
Die vertaling op dat bord!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef kepler het volgende:
[..]
deze dan: http://picasaweb.google.c(...)#5002457954081701906
dat was ook de originele reden van de fotoquote:
Sorry, ben met een maat van me de SP aan het spelenquote:
Ach het blijft leuk om het te spelen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:26 schreef Strolie75 het volgende:
Er zitten trouwens wel een paar K*T missies in dat spel.
Intussen wat verder opgeschoten met Call of Duty 3. En wat de single player betreft vind ik het vergeleken met het tweede deel toch een behoorlijke tegenvaller. Allereerst zijn de missies veel onoverzichtelijker en chaotischer dan in CoD2. Het is lineair, maar ik heb nooit echt het idee van waar ik heen moet. In deel 2 had je altijd een doel waar je naartoe werkt, nu heb ik meer het gevoel dat ik op een trein zit die voortraast. Bij de missies waar je een tegenaanval moet afslaan wordt dit nog erger. Duitsers komen werkelijk overal vandaan en ik heb soms echt geen idee van waar vandaan ik wordt beschoten. Het is meer geluk dan tactiek als je die missies haalt.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:04 schreef gijsje79 het volgende:
Ach het blijft leuk om het te spelen.
Voor je het weet heb je de volgende checkpoint alweer te pakken.
Met de cijfers ben ik het eens.quote:Op woensdag 29 november 2006 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Call of Duty 2: 9/10
Call of Duty 3: 7/10
Herken ik niet, een enkele keer in MP een zwevend voorwerp gezien, maar niet wat jij beschrijft. Daarbij vind ik zelf die chaos, niet wetende waar je naar toe moet of waar je vandaan beschoten word zelf erg leuk.. en ook meer werkelijkheidsgetrouw en daar gaat het om.quote:Op woensdag 29 november 2006 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
Tenslotte stoor ik me aan bugs in het spel. Domme vijanden die blijven staan, restarts na dood te zijn gegaan op een hele andere plek dan waar je bent gestorven, zwevende voorwerpen, vijanden die door deuren en muren schieten.
Dat zeker wel.. maar ik had gisteravond met jou gewoon weer een zwart scherm met alleen een 3 er in he.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
Denk dat ze meer aan de MP hebben gewerkt dan aan de SP.
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 november 2006 07:39 schreef Strolie75 het volgende:
Goedemorgen
Ik kijk echt niet meer als eerste op de FP. Ik ga dat bericht niet eens hier linken![]()
![]()
![]()
![]()
Joh, stel je niet aan. Dat heeft niks met politieke correctheid te maken.quote:
quote:Oorzaak van de verkleuring: de Pakjesboot is door een regenboog gevaren.
Ik vind dat we de verkeerde kant op gaan, het verkeerde signaal afgeven.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Joh, stel je niet aan. Dat heeft niks met politieke correctheid te maken.
[..]
Ik vraag me echt af of de meeste negers in Nederland zich überhaupt druk maken om zwarte piet, negerzoenen of werken.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:51 schreef Bastard het volgende:
Ik vind dat we de verkeerde kant op gaan, het verkeerde signaal afgeven.
Straks moeten we ook naar Afrika toe om daar de mensen van een andere kleur te voorzien
geen van de 3, negers maken zich niet druk.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of de meeste negers in Nederland zich überhaupt druk maken om zwarte piet, negerzoenen of werken.
Helemaal mee eens.... ben zelfs nog wat strenger in mijn review maar ik zit ook op de 7quote:Op woensdag 29 november 2006 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Intussen wat verder opgeschoten met Call of Duty 3. En wat de single player betreft vind ik het vergeleken met het tweede deel toch een behoorlijke tegenvaller. Allereerst zijn de missies veel onoverzichtelijker en chaotischer dan in CoD2. Het is lineair, maar ik heb nooit echt het idee van waar ik heen moet. In deel 2 had je altijd een doel waar je naartoe werkt, nu heb ik meer het gevoel dat ik op een trein zit die voortraast. Bij de missies waar je een tegenaanval moet afslaan wordt dit nog erger. Duitsers komen werkelijk overal vandaan en ik heb soms echt geen idee van waar vandaan ik wordt beschoten. Het is meer geluk dan tactiek als je die missies haalt.
Ook is dit spel (op Hardened) een stuk frustrerende dan het tweede deel. Checkpoints zijn een stuk onhandiger geplaatst. Voorbeeld is het stukje waar je een fabriek moet bewaken en drie verschillende aanvalsroutes moet afsluiten. Heb je dit (met heel veel geluk) gehaald dan mag je daarna nog eesn twee tanks uitschakelen! Niet alleen is het nagenoeg onmogelijk om dit te halen door de continue toestroom Duitsers, maar je gaat minimaal een dozijn keer dood voordat je überhaupt door hebt wat je moet doen en waar je een moet.
Tenslotte stoor ik me aan bugs in het spel. Domme vijanden die blijven staan, restarts na dood te zijn gegaan op een hele andere plek dan waar je bent gestorven, zwevende voorwerpen, vijanden die door deuren en muren schieten.
Oh Gijs je gaat zo gillen. Zit zelf op 46 uur en met op 2/3equote:Op woensdag 29 november 2006 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
Na het ontvangen van het originele spel gister een frisse start met Final Fantasy XII gemaakt. En wat een verschil met de vorige keer toen ik alleen maar de slechte kanten van het spel zag! Ik weet niet waardoor dit komt. Misschien omdat ik geen vooruitzicht van andere grote titels als Gears of Wars meer heb, ik het spel nu op een HDTV via component speel (het ziet er werkelijk fantastisch uit) of misschien komt het doordat ik niet langer de illegale versie speel.
Gister dus opnieuw aan de slag gegaan, en er echt de tijd voor genomen. Rustig de stad verkent, even de woestijn ingegaan om de eerste bounty te volbrengen en lid geworden van een clan! Uiteindelijk dood gegaan toen ik de tweede bounty wilde doen en 5 wolven op mijn nek kreeg. De camera is nog steeds niet geweldig, maar minder frustrerend als ik me kan herinneren. Het went inderdaad. En gewoon rustig lopen en de camera af en toe resetten helpt ook.
Ik ben nog maar net begonnen maar het is een heerlijk spel! Ik kan het vooralsnog niet uit mijn hoofd krijgen, en dat is een goed teken!
Gijs wat is de kans daarop!!! Iemand heeft gewoon de compleet zelfde inrichting als jou staan!!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik dacht dat ik af en toe veel games kon kopen.![]()
![]()
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=130285
quote:Op woensdag 29 november 2006 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.... ben zelfs nog wat strenger in mijn review maar ik zit ook op de 7![]()
Strol....
Ben wel beetje jaloers, sommige gasten gewoon een 360/PS3 en een Wii met een shitload of games.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik dacht dat ik af en toe veel games kon kopen.![]()
![]()
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=130285
The page cannot be foundquote:Op woensdag 29 november 2006 09:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs wat is de kans daarop!!! Iemand heeft gewoon de compleet zelfde inrichting als jou staan!!!!![]()
![]()
Dat was een stoere Romeinse keizer die namen opschreef en konten schoptequote:Op woensdag 29 november 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
Ik vind overigs Aurelius ook heel erg gay klinken anders
quote:SP-kamerlid Jasper van Dijk noemt het een cultuurcentrum voor iets van 'Job en zijn vrienden.'
Hij deed vast meer met die konten dan alleen schoppen wa?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was een stoere Romeinse keizer die namen opschreef en konten schopte
Hij neukte ook konten denk ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij deed vast meer met die konten dan alleen schoppen wa?
Dat deden alle Romeinen.quote:
Geen ENKEL probleem mijn veel wa pratende vriendquote:Op woensdag 29 november 2006 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat deden alle Romeinen.
Zal ik het eens bij je voordoen?
Ik vind het machtig mooi Gijsquote:Op woensdag 29 november 2006 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... ik merkte dat ik op een gegeven moment andere games weer opnieuw moest leren spelen omdat ik de FF12 controls me helemaal eigen had gemaaktBen blij dat je geniet
Maakt niet uit hoe lang/dik die is zekerquote:Op woensdag 29 november 2006 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar nu ontvang ik Final Fantasy met gespreide billen.
Ik neem hem helemaal!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef Chocobo het volgende:
Maakt niet uit hoe lang/dik die is zeker
Told yaquote:Op woensdag 29 november 2006 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het machtig mooi Gijs
Ik stond er gewoon eerst niet voor open denk ik! Maar nu ontvang ik Final Fantasy met gespreide billen.
Wanneer komt je review Gijs?quote:
.quote:Ga je nu ook gewoon RS Vegas kopen?
Klinkt inderdaad als een Gijs!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:33 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Gijs is een boerelulle naam. Ik ken een gijs uit een oud-gereformeerde familie die zich afrukt op de kerkhoed van zijn moer en hem vervolgens aan de varkens voert.
Ik ben ermee bezig, maar ik blijf een beetje hangen op 10 uur, spel is fantastisch, maar dankzij een reviewexemplaar van Tony Hawk en tijdgebrek danzij school schiet FFXII er een beetje bij inquote:Op woensdag 29 november 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer komt je review Gijs?
[..]
.
Weet ik nog niet.Komende weken sowieso weinig tijd om te gamen, en dan steek ik de tijd liever in FF.
Best een zieke post dus.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moeder.
Als in "rappen in je moerstaal"
2 is toch net zo goed op het plattelandquote:Op woensdag 29 november 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind nog steeds deel 3 beter dan 2.. waar ze in 2 er makkelijk vanaf kwamen om woestijnlocaties te kiezen, zit je nu gewoon op het platte land tussen de prachtige huizen en een omgeving die op allerlei plaatsen kapot geschoten kan worden.
CoD2 8/10
CoD3 9/10
Herkenbaar, ik zit bij GoW continu op Y te ramen om m`n wapens te wisselen ( CoD2)quote:Op woensdag 29 november 2006 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... ik merkte dat ik op een gegeven moment andere games weer opnieuw moest leren spelen omdat ik de FF12 controls me helemaal eigen had gemaaktBen blij dat je geniet
Oh ja stom, ik heb 2 helemaal niet gespeeld.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
2 is toch net zo goed op het platteland
Ik zoek cover op bij CoD3quote:Op woensdag 29 november 2006 12:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zit bij GoW continu op Y te ramen om m`n wapens te wisselen ( CoD2)![]()
Grotendeels zelfsquote:Op woensdag 29 november 2006 12:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
2 is toch net zo goed op het platteland
Heb je een abonnement bij de fysiotherapie lopen?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Nieuwe banken zijn binnen
[afbeelding]
cool, die kom ik snel eens bekijkenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijsquote:Op woensdag 29 november 2006 13:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het hele mooie banken.. zou alleen een stijve nek krijgen als ik vanaf daar tv zou kijken... maar dat is persoonlijikquote:Op woensdag 29 november 2006 13:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Dimplus heeft Las Vegas verzonden
Staat de bank daar om de TV op te vangen als die van je muur afvalt?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, maar daar heb jij een kast voorquote:Op woensdag 29 november 2006 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Staat de bank daar om de TV op te vangen als die van je muur afvalt?
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb jij een kast voor
Had ik ook last van dus je was niet de enige.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zeker wel.. maar ik had gisteravond met jou gewoon weer een zwart scherm met alleen een 3 er in he.
Welliswaar tegen het einde aan want die laatste positie was niet meer te houwen eigenlijk, maar toch!
Vanavond weer
Ah okquote:Op woensdag 29 november 2006 18:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had ik ook last van dus je was niet de enige.
De Host zal wel gestopt zijn ofzo.
quote:
TERING!!! wat een castquote:Op woensdag 29 november 2006 18:50 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme
http://www.apple.com/trai(...)dshepherd/large.html
Is het wat?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]De nieuwste Rammstein live DVD.
Zal m es vragen voor kerst danquote:Op donderdag 30 november 2006 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
Ja klopt 1 dvd gezien vanavond de 2e en de live cd zit nu in de auto.
Ze spelen oude nummers en nieuwe wel een aanrader.
Lijkt me ook een heel tof spel. Maar ik heb nog teveel andere dingen te gamen.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik vraag viva pinata ook maar voor kerst denk
En?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een heel tof spel. Maar ik heb nog teveel andere dingen te gamen.
Voorlopig is het voor mij Final Fantasy XII.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:05 schreef -Struikrover- het volgende:
En?
Geen Las Vegas slet ? Online gijs , billen schietenquote:Op donderdag 30 november 2006 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voorlopig is het voor mij Final Fantasy XII.
Nee Gijs. Geen tijd voor.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Geen Las Vegas slet ? Online gijs , billen schieten
Tja , ik denk dat je er nu bij moet zijn gijs. Ik raak de SP voorloopig niet aan, gelijk MPquote:Op donderdag 30 november 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee Gijs. Geen tijd voor.Als ik al 's avonds tijd heb om te game zet ik liever FFXII aan.
Ik haal hem denk ik met de kerst (toch een weekje vrij), mits jullie tegen die tijd nog steeds enthousiast zijn.
PETS!!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Het lijkt me heel leuk om met jullie te gamen, maar ik heb het een beetje gehad met als die FPS. Teveel geschoten de laatste tijd.
NEKSCHOT !!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Het lijkt me heel leuk om met jullie te gamen, maar ik heb het een beetje gehad met als die FPS. Teveel geschoten de laatste tijd.
Zie jij ook kruisjes bij mij?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler is nu R'dam in om RS Vegas te kopen voor hem en mijHeerlijk
Ik zie ze gewoon hoorquote:
Nu alleen de bovenste nog... omdat je die onderste link hebt aangepast.quote:
Ohquote:
Extreem gedaan inderdaadquote:Op donderdag 30 november 2006 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Hier dan voor de volledigheid
Rainbow Six hoofd
JIj bent ook makkelijk te vinden, jouw hoofd kan zich niet verschuilen achter een boomquote:Op donderdag 30 november 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt nu wel makkelijk trouwens Sjo, ik ga gewoon op dat witte hoofd af. Zo wit, die geeft licht in het donker
Ja ik ga zo een nieuwe foto maken.... kleurinstellingen moeten nog beter gezet wordenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt nu wel makkelijk trouwens Sjo, ik ga gewoon op dat witte hoofd af. Zo wit, die geeft licht in het donker
Het werkt echt goed hoor.... ik schrok echt Gijs... jammer dat je hem niet haalt !!quote:
Ik heb nog geen cam helaasquote:Op donderdag 30 november 2006 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
JIj bent ook makkelijk te vinden, jouw hoofd kan zich niet verschuilen achter een boom
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen cam helaasMaar ja, je krijgt een achievement ervoor, dus volgende week heb ik wel een cam denk ik
Gewoon thuis ookquote:Op donderdag 30 november 2006 11:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ga zo een nieuwe foto maken.... kleurinstellingen moeten nog beter gezet worden
Jaquote:Op donderdag 30 november 2006 12:43 schreef Bastard het volgende:
Hier is het trouwens ook steeds meer het achterkamertje van GAM geworden geloof ik
We zijn een soort GAM elitequote:Op donderdag 30 november 2006 12:43 schreef Bastard het volgende:
Hier is het trouwens ook steeds meer het achterkamertje van GAM geworden geloof ik
Dat is het jaquote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zijn een soort GAM elite
Zodra Kepler m hier komt afleverenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat is het ja
hoelaat heb jij RS ? Ik ben om een uurtje of 15.30 wel thuis
quote:Rainbow Six Vegas is unquestionably an excellent - and very welcome - return to form for the series. It's a crafted, well-rounded package that nails all the fundamentals of what a squad-based shooter should be about, with fantastic controls and great AI making it a consistent pleasure to chip through the campaign. Online - with the right players - it has the potential to be even better, especially in the collaborative modes. To really catapult it into the very highest bracket, Ubisoft still needs to work on a more compelling premise and improve on some of the production values, but otherwise Vegas represents one of the best shooters on the market and deserves to succeed.
8/10
En die heeft geeneens een GPS bij zich zekerquote:Op donderdag 30 november 2006 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zodra Kepler m hier komt afleveren
Ja wat een bagger zo nu en dan.. ik heb ook weer wat nieuws.. als er een plaatje staat op een pagina dan krijg ik er zomaar een regel van een username er door heen.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:26 schreef -Struikrover- het volgende:
ik zie 2 lege pagina`sFOK !!
Report inappropriate contentquote:Op donderdag 30 november 2006 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Hier dan voor de volledigheid
Rainbow Six hoofd
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Report inappropriate content
hmmm
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net ff met Struik gegamedHeerlijk weer
games shop hier in de buurt 12 maanden live + die webcam 90 euroquote:Op donderdag 30 november 2006 19:54 schreef kepler het volgende:
[..]
waar heb je die vision-pack vandaan? Die zoek ik ooknamelijk
WAT EEN ONGELOOOOOFELIJK RESPECTTTTquote:
Respectquote:
Waaaaaaaaaat een respectquote:
WAT EEN SETquote:
Rainbow Sixquote:Op vrijdag 1 december 2006 06:47 schreef -Struikrover- het volgende:
MMAAAAAAAAGGGGGGGNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTT
co vf213quote:Op donderdag 30 november 2006 21:49 schreef Magneet het volgende:
iemand anders heeft magneet dus nuik heb nu dus co vf213
nopequote:Op vrijdag 1 december 2006 08:50 schreef Magneet het volgende:
Die faceplate kreeg ik er trouwens bij omdat ik rb-lv kocht dat was wel weer grappig dan of krijg je die overal?
Gijs tis een prachtsetquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:50 schreef Magneet het volgende:
Die faceplate kreeg ik er trouwens bij omdat ik rb-lv kocht dat was wel weer grappig dan of krijg je die overal?
ik zag dat oog en had zoiets van die MOET ik hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Magneet heeft een foto van z`n eigen oog in z`n gamertag staan
http://live.xbox.com/en-US/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=co+vf213
Ik heb het beetje het gevoel dat ik rondloop met de handrem op m`n poppetje, zo traagquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs tis een prachtset
Trouwens @ de rest... de SP van Rainbow Six mag er ook wezen hoor. Verdomme. Prachtig gedaan en uber controls.
Het is een een tactische shooter.... geen quake... ik loop gebukt... nog langzamerquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb het beetje het gevoel dat ik rondloop met de handrem op m`n poppetje, zo traag
aangezien magneet dus bezet is heb ik een oude nickname van me gepakt die ik redelijk kort gebruikt heb. CO staat voor Commanding Officer en vf213 is een tomcat squadron van de US Navy. Hetzelfde squadron als in mijn avatar hier op fok!quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Is het een afkorting ofzo magneet, die letter en die cijfers van je tag
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
aangezien magneet dus bezet is heb ik een oude nickname van me gepakt die ik redelijk kort gebruikt heb. CO staat voor Commanding Officer en vf213 is een tomcat squadron van de US Navy. Hetzelfde squadron als in mijn avatar hier op fok!
Denk heel veel Gijs.... gisteren stuk coop gedaan. Was geweldig maar kan maar mijn zijn 4-en. Daarna MP gedaan met zijn allen. EXP points per wedstrijd halen.... wil een helm kopen en een nieuwe scope en outfitquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ben er vanavond na Top Gear weer iig
ik ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ben er vanavond na Top Gear weer iig
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er vanavond rond een uur of 23 weer trouwens
Flink pak wordt dat !!quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:13 schreef Bastard het volgende:
Oh ja, ik kreeg nog een memorystick vanmorgen mee van een klant, altijd handigEn ik mag op kosten van de baas een pak gaan aanschaffen
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:13 schreef Bastard het volgende:
Oh ja, ik kreeg nog een memorystick vanmorgen mee van een klant, altijd handigEn ik mag op kosten van de baas een pak gaan aanschaffen
ja kamervullend formaat inderdaad...quote:
streepjesquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja kamervullend formaat inderdaad...
Ik mag kiezen uit Grijs, Blauw of een zwarte met streepke.. die laatste lijkt me wel wat, beetje mafia
Die hoed heb ik alquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:27 schreef kepler het volgende:
[..]
streepjes
en dan zo'n mooie hoed erbij
gaaf B! dan ook voor iets moois gaan he, Corneliani ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:13 schreef Bastard het volgende:
yupquote:
Corneliani klinkt heel mooi inderdaad, doe mij die maarquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
gaaf B! dan ook voor iets moois gaan he, Corneliani ofzoals de baas dan toch betaald
![]()
(en hoi allemaal)
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
yup![]()
gewoon beetje druk geweest. Af en toe gelurkt. Hoest hier?![]()
ja de naam is bijna zo mooi als de pakken. (boss heeft trouwens ook mooie)quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Corneliani klinkt heel mooi inderdaad, doe mij die maar
Hee, hoe gaat het met je chick, long time no see?
Nog gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja de naam is bijna zo mooi als de pakken. (boss heeft trouwens ook mooie)
Hier is alles goed, Robynn jarig geweest, we komen begin januari op te tv bij willem wever, hier en daar ff in de piepzak geweest maar over algemeen allemaal super.
Bij jullie? die kleine dame haar verjaardagsfoto's gezien (dag voor robynn) al een grote kleine dame!! heel lief. En alles met mama en buikjeook in orde?
Hoi keppie![]()
awwe hobbelende buikenquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd dan
Jasmijn gaat prima.. krijgt nu dr peuterpuberteit geloof ik.. dat is leuk en vermoeiendKleine dondersteen is ze!
Mama doet het heel goed, ik vind r erg sterk want ik weet dat ze pijn heeft maar wil het toch niet laten merken en zoveel mogelijk blijven doen. En dan ook nog de opvoeding van die kleine erbij overdag.
Buikje gaat goed, ik zag m gisteren door dr buik heen hobbelen![]()
Hoe gaat het met de poezencreche?quote:
Chiiiiiiiiiiiiiiiiiccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
gaaf B! dan ook voor iets moois gaan he, Corneliani ofzoals de baas dan toch betaald
![]()
(en hoi allemaal)
Leuk zo via het Intetnetquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:13 schreef mr_Brown het volgende:
Oh en O-Ren nog gefeliciteerd lieverd![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:46 schreef Bastard het volgende:
Ik ben ook zooo mol mensen
Werd deze week bijna iedere nacht wel een paar keer wakker gemaakt..
Druk met de kleine Gijs........ ken het. Ook nog een nieuwe baan. Ga je voelen hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:46 schreef Bastard het volgende:
Ik ben ook zooo mol mensen
Werd deze week bijna iedere nacht wel een paar keer wakker gemaakt..
Stembandjes verwijderen??????quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de poezencreche?
Weet jij een goeie arts die stembandjes doet verwijderen?
Nou inderdaad, kom al vermoeid thuis van een werkdag en de bijkomende spanning.. en dan snachts wakker worden gemaakt breekt wel een beetje op jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Druk met de kleine Gijs........ ken het. Ook nog een nieuwe baan. Ga je voelen hoor.
door zijn vader ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:38 schreef Bastard het volgende:
Jeeeeezus christus zeg....... wat verdomme nou weer las..... http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/044605.html
Word er echt helemaal vreemd van van binnen .... moet je je es voorstellen hoe dat bij die kinder... nee wil je ook niet. goooodverdomme wat hoop ik vurig dat die klootzak word gepakt....
Nee... ws ook weer niet door zn vader... het zou gaan om het zoontje van een bankdirecteur..quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:43 schreef Chocobo het volgende:
........................................................................
Ziek hoor............ nee,... ziek is niet de bewoording. Weet het eigenlijk niet. Ga meteen de laatste minuut van dat jochie voorstellen. Teveel details soms...........
Stop het wel weg
quote:Op de school heerste al snel chaos. Huilende kinderen en moeders vallen elkaar in de armen. "Ik ben er helemaal kapot van, ondanks dat ik niets heb gezien”, vertelt één van de leerlingen. Klasgenootjes van het vermoordde kind zijn direct door hulpverleners opgevangen op de school.
half 5 taai ik af... biertje drinken met mn gezin die ik met mn leven zou beschermen...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Klotenieuws
ik ga naar huis, klaar hierknuffelen met m`n schatjes
![]()
![]()
Vanavond knal ik het van me af.quote:
Zeer zeker Gijs.... zo goed ik maar kan. En dat is best kutquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zal meehelpen het van je af te knallen, knal jij het dan ook van mij af?
Tis allemaal best heftig ja. Ben alleen bang dat als ik eenmaal iets op de marketplace koop dan het dan hard gaat met die M$ points. Heb het dus nog maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeer zeker Gijs.... zo goed ik maar kan. En dat is best kutKepler is best goed in dit spel
Gijs geniet je van de 360? Hoe vind je het menu enzo? Heftig ding he
goed in het spel ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeer zeker Gijs.... zo goed ik maar kan. En dat is best kutKepler is best goed in dit spel
Gijs geniet je van de 360? Hoe vind je het menu enzo? Heftig ding he
Gijs 3x achter elkaar geluk zeker. Nu heb je wel een punt. Drie keer liep ik vol in je loop, maar op een gegeven moment zag ik toch echt dat je netjes met een granaat iets van vier ezels ombrachtquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:16 schreef kepler het volgende:
[..]
goed in het spel ook
Gijs, ik had gewoon veel geluk gisterenVond het mooi dat ik op een gegeven moment maar een beetje in de rondte aan het knallen was, en dat jij opeens achter me stond
Logischerwijs waren mijn kogels dus op
Ik heb pas 4 Live Arcade games..... valt dus mee. En wat themes en gamerpics... maar met de cam maak ik nu mijn eigen iconquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
Tis allemaal best heftig ja. Ben alleen bang dat als ik eenmaal iets op de marketplace koop dan het dan hard gaat met die M$ points. Heb het dus nog maar niet gedaan.
Jah die granaat was mooiquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs 3x achter elkaar geluk zeker. Nu heb je wel een punt. Drie keer liep ik vol in je loop, maar op een gegeven moment zag ik toch echt dat je netjes met een granaat iets van vier ezels ombracht
Ja maar we hebben nog zoveel niet gedaan Gijs.... zoveel modes. Ook iets met gijzelaars bevrijden of bommen ontmantelen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Jah die granaat was mooiIk hoorde ze praten en ik gooide gewoon blind een granaat. BOEM, alletwee dood
![]()
zo'n cool spelAl is het alleen al vanwege de terrorist-hunt
Klopt ja, stuk of 8 modi geloof ik. Maar eerst maar ns oefenen met Team Survival en Terr Hunt zeg ik. Daarna andere modi uitdokterenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar we hebben nog zoveel niet gedaan Gijs.... zoveel modes. Ook iets met gijzelaars bevrijden of bommen ontmantelen?
pas over een paar maanden komt weer een grote game naar de 360, dus we hebben genoeg tijdquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar we hebben nog zoveel niet gedaan Gijs.... zoveel modes. Ook iets met gijzelaars bevrijden of bommen ontmantelen?
Mass Effect.... klaar ben jequote:Op vrijdag 1 december 2006 16:46 schreef kepler het volgende:
[..]
pas over een paar maanden komt weer een grote game naar de 360, dus we hebben genoeg tijd
Net de site even goed bekeken. Meesterlijke filmpjes. US commercials zijn ook zo coolquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:29 schreef ChOas het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Texas Hold 'mquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
Tis allemaal best heftig ja. Ben alleen bang dat als ik eenmaal iets op de marketplace koop dan het dan hard gaat met die M$ points. Heb het dus nog maar niet gedaan.
Hij is nu 400 geloof ik ? Ik weet het niet... maar zeer verslavend dat pokeren .. vind ikquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb nu 200 van die M$ punten maar dat was idd eentje waar ik aan dacht om te kopen.
Gijs ik heb ZO hard gelachen gisterenquote:Op zaterdag 2 december 2006 09:03 schreef Magneet het volgende:
RB-LV is coolalleen jammer dat Merlijn altijd rond 23.00 altijd nog een keer in lichte paniek wakker wordt
Dat is meestal voor mij ook het sein om te gaan slapen.
die actie met Nero ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 09:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik heb ZO hard gelachen gisteren
Ik ga vanavond weer online Gijsquote:
Geweldig Gijs... kan je Quinny bekijken. Heb mijn character vrouwelijk gemaakt en San's hoofd erop gezet. Lijkt onwijsquote:
Mooi!quote:Op zondag 3 december 2006 14:07 schreef -Struikrover- het volgende:
M`n live cam doet het niet op de pc
quote:Butch NL's Xbox - 12/3/2006
I love to game, you love to game, Butch NL loves to game, we all love to game! 7106 points FTW!!! That is a boost of 260 points over last time! He rocked out to Call Of Duty 3 adding 1 achievement, PGR 3 gaining 1 achievement, Texas Hold'em, Gears of War, TigerWoodsPGATOUR®07, and did it while marvelling at the framerates and stellar particle effects.
Zo ben ik toch niet helemaal lucht voor je, tijdens het gamenquote:Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geweldig Gijs... kan je Quinny bekijken. Heb mijn character vrouwelijk gemaakt en San's hoofd erop gezet. Lijkt onwijs
Ik ga je schieten chickquote:Op zondag 3 december 2006 16:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zo ben ik toch niet helemaal lucht voor je, tijdens het gamen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |