quote:Op woensdag 29 november 2006 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.... ben zelfs nog wat strenger in mijn review maar ik zit ook op de 7![]()
Strol....
Ben wel beetje jaloers, sommige gasten gewoon een 360/PS3 en een Wii met een shitload of games.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik dacht dat ik af en toe veel games kon kopen.![]()
![]()
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=130285
The page cannot be foundquote:Op woensdag 29 november 2006 09:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs wat is de kans daarop!!! Iemand heeft gewoon de compleet zelfde inrichting als jou staan!!!!![]()
![]()
Dat was een stoere Romeinse keizer die namen opschreef en konten schoptequote:Op woensdag 29 november 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
Ik vind overigs Aurelius ook heel erg gay klinken anders
quote:SP-kamerlid Jasper van Dijk noemt het een cultuurcentrum voor iets van 'Job en zijn vrienden.'
Hij deed vast meer met die konten dan alleen schoppen wa?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was een stoere Romeinse keizer die namen opschreef en konten schopte
Hij neukte ook konten denk ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij deed vast meer met die konten dan alleen schoppen wa?
Dat deden alle Romeinen.quote:
Geen ENKEL probleem mijn veel wa pratende vriendquote:Op woensdag 29 november 2006 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat deden alle Romeinen.
Zal ik het eens bij je voordoen?
Ik vind het machtig mooi Gijsquote:Op woensdag 29 november 2006 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... ik merkte dat ik op een gegeven moment andere games weer opnieuw moest leren spelen omdat ik de FF12 controls me helemaal eigen had gemaaktBen blij dat je geniet
Maakt niet uit hoe lang/dik die is zekerquote:Op woensdag 29 november 2006 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar nu ontvang ik Final Fantasy met gespreide billen.
Ik neem hem helemaal!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef Chocobo het volgende:
Maakt niet uit hoe lang/dik die is zeker
Told yaquote:Op woensdag 29 november 2006 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het machtig mooi Gijs
Ik stond er gewoon eerst niet voor open denk ik! Maar nu ontvang ik Final Fantasy met gespreide billen.
Wanneer komt je review Gijs?quote:
.quote:Ga je nu ook gewoon RS Vegas kopen?
Klinkt inderdaad als een Gijs!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:33 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Gijs is een boerelulle naam. Ik ken een gijs uit een oud-gereformeerde familie die zich afrukt op de kerkhoed van zijn moer en hem vervolgens aan de varkens voert.
Ik ben ermee bezig, maar ik blijf een beetje hangen op 10 uur, spel is fantastisch, maar dankzij een reviewexemplaar van Tony Hawk en tijdgebrek danzij school schiet FFXII er een beetje bij inquote:Op woensdag 29 november 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer komt je review Gijs?
[..]
.
Weet ik nog niet.Komende weken sowieso weinig tijd om te gamen, en dan steek ik de tijd liever in FF.
Best een zieke post dus.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moeder.
Als in "rappen in je moerstaal"
2 is toch net zo goed op het plattelandquote:Op woensdag 29 november 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind nog steeds deel 3 beter dan 2.. waar ze in 2 er makkelijk vanaf kwamen om woestijnlocaties te kiezen, zit je nu gewoon op het platte land tussen de prachtige huizen en een omgeving die op allerlei plaatsen kapot geschoten kan worden.
CoD2 8/10
CoD3 9/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |