nopequote:Op vrijdag 1 december 2006 08:50 schreef Magneet het volgende:
Die faceplate kreeg ik er trouwens bij omdat ik rb-lv kocht dat was wel weer grappig dan of krijg je die overal?
Gijs tis een prachtsetquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:50 schreef Magneet het volgende:
Die faceplate kreeg ik er trouwens bij omdat ik rb-lv kocht dat was wel weer grappig dan of krijg je die overal?
ik zag dat oog en had zoiets van die MOET ik hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Magneet heeft een foto van z`n eigen oog in z`n gamertag staan
http://live.xbox.com/en-US/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=co+vf213
Ik heb het beetje het gevoel dat ik rondloop met de handrem op m`n poppetje, zo traagquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs tis een prachtset
Trouwens @ de rest... de SP van Rainbow Six mag er ook wezen hoor. Verdomme. Prachtig gedaan en uber controls.
Het is een een tactische shooter.... geen quake... ik loop gebukt... nog langzamerquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb het beetje het gevoel dat ik rondloop met de handrem op m`n poppetje, zo traag
aangezien magneet dus bezet is heb ik een oude nickname van me gepakt die ik redelijk kort gebruikt heb. CO staat voor Commanding Officer en vf213 is een tomcat squadron van de US Navy. Hetzelfde squadron als in mijn avatar hier op fok!quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Is het een afkorting ofzo magneet, die letter en die cijfers van je tag
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
aangezien magneet dus bezet is heb ik een oude nickname van me gepakt die ik redelijk kort gebruikt heb. CO staat voor Commanding Officer en vf213 is een tomcat squadron van de US Navy. Hetzelfde squadron als in mijn avatar hier op fok!
Denk heel veel Gijs.... gisteren stuk coop gedaan. Was geweldig maar kan maar mijn zijn 4-en. Daarna MP gedaan met zijn allen. EXP points per wedstrijd halen.... wil een helm kopen en een nieuwe scope en outfitquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ben er vanavond na Top Gear weer iig
ik ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ben er vanavond na Top Gear weer iig
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er vanavond rond een uur of 23 weer trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |