Nu alleen de bovenste nog... omdat je die onderste link hebt aangepast.quote:
Ohquote:
Extreem gedaan inderdaadquote:Op donderdag 30 november 2006 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Hier dan voor de volledigheid
Rainbow Six hoofd
JIj bent ook makkelijk te vinden, jouw hoofd kan zich niet verschuilen achter een boomquote:Op donderdag 30 november 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt nu wel makkelijk trouwens Sjo, ik ga gewoon op dat witte hoofd af. Zo wit, die geeft licht in het donker
Ja ik ga zo een nieuwe foto maken.... kleurinstellingen moeten nog beter gezet wordenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt nu wel makkelijk trouwens Sjo, ik ga gewoon op dat witte hoofd af. Zo wit, die geeft licht in het donker
Het werkt echt goed hoor.... ik schrok echt Gijs... jammer dat je hem niet haalt !!quote:
Ik heb nog geen cam helaasquote:Op donderdag 30 november 2006 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
JIj bent ook makkelijk te vinden, jouw hoofd kan zich niet verschuilen achter een boom
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen cam helaasMaar ja, je krijgt een achievement ervoor, dus volgende week heb ik wel een cam denk ik
Gewoon thuis ookquote:Op donderdag 30 november 2006 11:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ga zo een nieuwe foto maken.... kleurinstellingen moeten nog beter gezet worden
Jaquote:Op donderdag 30 november 2006 12:43 schreef Bastard het volgende:
Hier is het trouwens ook steeds meer het achterkamertje van GAM geworden geloof ik
We zijn een soort GAM elitequote:Op donderdag 30 november 2006 12:43 schreef Bastard het volgende:
Hier is het trouwens ook steeds meer het achterkamertje van GAM geworden geloof ik
Dat is het jaquote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zijn een soort GAM elite
Zodra Kepler m hier komt afleverenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat is het ja
hoelaat heb jij RS ? Ik ben om een uurtje of 15.30 wel thuis
quote:Rainbow Six Vegas is unquestionably an excellent - and very welcome - return to form for the series. It's a crafted, well-rounded package that nails all the fundamentals of what a squad-based shooter should be about, with fantastic controls and great AI making it a consistent pleasure to chip through the campaign. Online - with the right players - it has the potential to be even better, especially in the collaborative modes. To really catapult it into the very highest bracket, Ubisoft still needs to work on a more compelling premise and improve on some of the production values, but otherwise Vegas represents one of the best shooters on the market and deserves to succeed.
8/10
En die heeft geeneens een GPS bij zich zekerquote:Op donderdag 30 november 2006 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zodra Kepler m hier komt afleveren
Ja wat een bagger zo nu en dan.. ik heb ook weer wat nieuws.. als er een plaatje staat op een pagina dan krijg ik er zomaar een regel van een username er door heen.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:26 schreef -Struikrover- het volgende:
ik zie 2 lege pagina`sFOK !!
Report inappropriate contentquote:Op donderdag 30 november 2006 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Hier dan voor de volledigheid
Rainbow Six hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |