Flink pak wordt dat !!quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:13 schreef Bastard het volgende:
Oh ja, ik kreeg nog een memorystick vanmorgen mee van een klant, altijd handigEn ik mag op kosten van de baas een pak gaan aanschaffen
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:13 schreef Bastard het volgende:
Oh ja, ik kreeg nog een memorystick vanmorgen mee van een klant, altijd handigEn ik mag op kosten van de baas een pak gaan aanschaffen
ja kamervullend formaat inderdaad...quote:
streepjesquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja kamervullend formaat inderdaad...
Ik mag kiezen uit Grijs, Blauw of een zwarte met streepke.. die laatste lijkt me wel wat, beetje mafia
Die hoed heb ik alquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:27 schreef kepler het volgende:
[..]
streepjes
en dan zo'n mooie hoed erbij
gaaf B! dan ook voor iets moois gaan he, Corneliani ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:13 schreef Bastard het volgende:
yupquote:
Corneliani klinkt heel mooi inderdaad, doe mij die maarquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
gaaf B! dan ook voor iets moois gaan he, Corneliani ofzoals de baas dan toch betaald
![]()
(en hoi allemaal)
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
yup![]()
gewoon beetje druk geweest. Af en toe gelurkt. Hoest hier?![]()
ja de naam is bijna zo mooi als de pakken. (boss heeft trouwens ook mooie)quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Corneliani klinkt heel mooi inderdaad, doe mij die maar
Hee, hoe gaat het met je chick, long time no see?
Nog gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja de naam is bijna zo mooi als de pakken. (boss heeft trouwens ook mooie)
Hier is alles goed, Robynn jarig geweest, we komen begin januari op te tv bij willem wever, hier en daar ff in de piepzak geweest maar over algemeen allemaal super.
Bij jullie? die kleine dame haar verjaardagsfoto's gezien (dag voor robynn) al een grote kleine dame!! heel lief. En alles met mama en buikjeook in orde?
Hoi keppie![]()
awwe hobbelende buikenquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd dan
Jasmijn gaat prima.. krijgt nu dr peuterpuberteit geloof ik.. dat is leuk en vermoeiendKleine dondersteen is ze!
Mama doet het heel goed, ik vind r erg sterk want ik weet dat ze pijn heeft maar wil het toch niet laten merken en zoveel mogelijk blijven doen. En dan ook nog de opvoeding van die kleine erbij overdag.
Buikje gaat goed, ik zag m gisteren door dr buik heen hobbelen![]()
Hoe gaat het met de poezencreche?quote:
Chiiiiiiiiiiiiiiiiiccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
gaaf B! dan ook voor iets moois gaan he, Corneliani ofzoals de baas dan toch betaald
![]()
(en hoi allemaal)
Leuk zo via het Intetnetquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:13 schreef mr_Brown het volgende:
Oh en O-Ren nog gefeliciteerd lieverd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |