Was het al, hijs dubbel namelijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:39 schreef eQuaL het volgende:
Hoi strolie![]()
![]()
O sorry nu verpest ik je topic![]()
Ja want dit is de tweede keer in mijn leven dat ik deze belachelijke zin lees.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:51 schreef Magneet het volgende:
echt?
Is VP ook MP?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsjes, Rainbow Six of Viva Pinaeta?
Nee. Maar MP hangt allemaal af van de beschikbaarheid van bekenden. En dat viel met GoW tegen zeg. En Viva Pineata klinkt steeds leuker/origineler.quote:
'viel' ... GoW is net uit goddommequote:Op dinsdag 28 november 2006 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee. Maar MP hangt allemaal af van de beschikbaarheid van bekenden. En dat viel met GoW tegen zeg. En Viva Pineata klinkt steeds leuker/origineler.
Ik ben er ook nog niet klaar mee hoor.quote:
Of ze zijn net online op het moment dat ik het niet ben.quote:Maar er zijn vrij weinig bekenden online, daarom zie ik dat voor RS ook niet veranderen
dat dubbel postenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat komt omdat je bij GoW de sp gaaf vindt !! Bij RS ga ik gelijk MP spelen en ken ik dus gelijk met de rest de maps. Als ik nu bij GoW MP begin lig ik al op m`n rug voordat ik de hoek om ben, omdat ik ben begonnen met de sp. GoW was voor de sp en co-op. RS is voor de MP. Nexiums schieten
Die doe ik met m`n maatje, Zit in act 3 op Insanequote:Op dinsdag 28 november 2006 10:59 schreef kepler het volgende:
[..]
dat dubbel posten
We moeten een keer co-op GoW doen
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die doe ik met m`n maatje, Zit in act 3 op Insanevanmiddag weer
we nemen nu gelijk al die cog tags mee.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:09 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
je kan ook gewoon zeggen dat je me niet meer aardig vindt hoor![]()
oje, hij geeft ook eens wat wegquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:19 schreef kepler het volgende:
[..]
geef die schoentjes maar weer terug doen
ik zal jou eens magneets laten pratenquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
oje, hij geeft ook eens wat weg
en
je praat magneets
Jij en wii ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:35 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zal jou eens magneets laten praten
Zullen wij anders een keertje samen.quote:
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:55 schreef O-Ren het volgende:
Goedemiddag...
Ik ben net een uurtje uit bederg he
primaquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zullen wij anders een keertje samen.
Struik
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:06 schreef kepler het volgende:
[..]
prima
Ik heb alleen deze week geen tijd in de avonden
Fakequote:
Gijs, de jaloersheid was net gezakt!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef kepler het volgende:
voor de liefhebbers:
foto's van mijn weekje Japan:
http://picasaweb.google.com/devlieger/Japan
Your client does not have permission to get URL / from this serverquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:28 schreef kepler het volgende:
ook een verhaal trouwens:
http://lh4.google.com/ima(...)N3867.JPG?imgmax=512
de vrouw op deze foto zie je op stenen in het water staan. Haar man wil even later een foto maken van haar op zo'n steen, maar net als hij dat wil doen draaien haar ogen weg en valt ze zo in het water. Ergste was dat ze echt niet doorhad wat er gebeurde en zelfs haar hoofd in het water liet zakken... Haar man borg echter eerst zijn camera op en pakte haar toen maar uit het water. Vrouw helemaal onder de modder, kind wat erbij was keihard schreeuwen in het Frans dat haar moeder doodging, en ik stond er achter een beetje te gniffelen (nadat ik zag dat ze wel in orde was natuurlijk). Ik durfde alleen geen foto te maken van haar
Ze zag er echt uit als een verzopen kat
![]()
Dan neem ik deze http://picasaweb.google.c(...)#5002457875670827026quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
Maar wat een foto's
Deze heb ik nu als achtergrond!
http://picasaweb.google.c(...)#5002457959614382098
Idem...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Your client does not have permission to get URL / from this server
deze dan: http://picasaweb.google.c(...)#5002457954081701906quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Your client does not have permission to get URL / from this server
Die vertaling op dat bord!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef kepler het volgende:
[..]
deze dan: http://picasaweb.google.c(...)#5002457954081701906
dat was ook de originele reden van de fotoquote:
Sorry, ben met een maat van me de SP aan het spelenquote:
Ach het blijft leuk om het te spelen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:26 schreef Strolie75 het volgende:
Er zitten trouwens wel een paar K*T missies in dat spel.
Intussen wat verder opgeschoten met Call of Duty 3. En wat de single player betreft vind ik het vergeleken met het tweede deel toch een behoorlijke tegenvaller. Allereerst zijn de missies veel onoverzichtelijker en chaotischer dan in CoD2. Het is lineair, maar ik heb nooit echt het idee van waar ik heen moet. In deel 2 had je altijd een doel waar je naartoe werkt, nu heb ik meer het gevoel dat ik op een trein zit die voortraast. Bij de missies waar je een tegenaanval moet afslaan wordt dit nog erger. Duitsers komen werkelijk overal vandaan en ik heb soms echt geen idee van waar vandaan ik wordt beschoten. Het is meer geluk dan tactiek als je die missies haalt.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:04 schreef gijsje79 het volgende:
Ach het blijft leuk om het te spelen.
Voor je het weet heb je de volgende checkpoint alweer te pakken.
Met de cijfers ben ik het eens.quote:Op woensdag 29 november 2006 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Call of Duty 2: 9/10
Call of Duty 3: 7/10
Herken ik niet, een enkele keer in MP een zwevend voorwerp gezien, maar niet wat jij beschrijft. Daarbij vind ik zelf die chaos, niet wetende waar je naar toe moet of waar je vandaan beschoten word zelf erg leuk.. en ook meer werkelijkheidsgetrouw en daar gaat het om.quote:Op woensdag 29 november 2006 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
Tenslotte stoor ik me aan bugs in het spel. Domme vijanden die blijven staan, restarts na dood te zijn gegaan op een hele andere plek dan waar je bent gestorven, zwevende voorwerpen, vijanden die door deuren en muren schieten.
Dat zeker wel.. maar ik had gisteravond met jou gewoon weer een zwart scherm met alleen een 3 er in he.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
Denk dat ze meer aan de MP hebben gewerkt dan aan de SP.
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 november 2006 07:39 schreef Strolie75 het volgende:
Goedemorgen
Ik kijk echt niet meer als eerste op de FP. Ik ga dat bericht niet eens hier linken![]()
![]()
![]()
![]()
Joh, stel je niet aan. Dat heeft niks met politieke correctheid te maken.quote:
quote:Oorzaak van de verkleuring: de Pakjesboot is door een regenboog gevaren.
Ik vind dat we de verkeerde kant op gaan, het verkeerde signaal afgeven.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Joh, stel je niet aan. Dat heeft niks met politieke correctheid te maken.
[..]
Ik vraag me echt af of de meeste negers in Nederland zich überhaupt druk maken om zwarte piet, negerzoenen of werken.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:51 schreef Bastard het volgende:
Ik vind dat we de verkeerde kant op gaan, het verkeerde signaal afgeven.
Straks moeten we ook naar Afrika toe om daar de mensen van een andere kleur te voorzien
geen van de 3, negers maken zich niet druk.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of de meeste negers in Nederland zich überhaupt druk maken om zwarte piet, negerzoenen of werken.
Helemaal mee eens.... ben zelfs nog wat strenger in mijn review maar ik zit ook op de 7quote:Op woensdag 29 november 2006 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Intussen wat verder opgeschoten met Call of Duty 3. En wat de single player betreft vind ik het vergeleken met het tweede deel toch een behoorlijke tegenvaller. Allereerst zijn de missies veel onoverzichtelijker en chaotischer dan in CoD2. Het is lineair, maar ik heb nooit echt het idee van waar ik heen moet. In deel 2 had je altijd een doel waar je naartoe werkt, nu heb ik meer het gevoel dat ik op een trein zit die voortraast. Bij de missies waar je een tegenaanval moet afslaan wordt dit nog erger. Duitsers komen werkelijk overal vandaan en ik heb soms echt geen idee van waar vandaan ik wordt beschoten. Het is meer geluk dan tactiek als je die missies haalt.
Ook is dit spel (op Hardened) een stuk frustrerende dan het tweede deel. Checkpoints zijn een stuk onhandiger geplaatst. Voorbeeld is het stukje waar je een fabriek moet bewaken en drie verschillende aanvalsroutes moet afsluiten. Heb je dit (met heel veel geluk) gehaald dan mag je daarna nog eesn twee tanks uitschakelen! Niet alleen is het nagenoeg onmogelijk om dit te halen door de continue toestroom Duitsers, maar je gaat minimaal een dozijn keer dood voordat je überhaupt door hebt wat je moet doen en waar je een moet.
Tenslotte stoor ik me aan bugs in het spel. Domme vijanden die blijven staan, restarts na dood te zijn gegaan op een hele andere plek dan waar je bent gestorven, zwevende voorwerpen, vijanden die door deuren en muren schieten.
Oh Gijs je gaat zo gillen. Zit zelf op 46 uur en met op 2/3equote:Op woensdag 29 november 2006 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
Na het ontvangen van het originele spel gister een frisse start met Final Fantasy XII gemaakt. En wat een verschil met de vorige keer toen ik alleen maar de slechte kanten van het spel zag! Ik weet niet waardoor dit komt. Misschien omdat ik geen vooruitzicht van andere grote titels als Gears of Wars meer heb, ik het spel nu op een HDTV via component speel (het ziet er werkelijk fantastisch uit) of misschien komt het doordat ik niet langer de illegale versie speel.
Gister dus opnieuw aan de slag gegaan, en er echt de tijd voor genomen. Rustig de stad verkent, even de woestijn ingegaan om de eerste bounty te volbrengen en lid geworden van een clan! Uiteindelijk dood gegaan toen ik de tweede bounty wilde doen en 5 wolven op mijn nek kreeg. De camera is nog steeds niet geweldig, maar minder frustrerend als ik me kan herinneren. Het went inderdaad. En gewoon rustig lopen en de camera af en toe resetten helpt ook.
Ik ben nog maar net begonnen maar het is een heerlijk spel! Ik kan het vooralsnog niet uit mijn hoofd krijgen, en dat is een goed teken!
Gijs wat is de kans daarop!!! Iemand heeft gewoon de compleet zelfde inrichting als jou staan!!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik dacht dat ik af en toe veel games kon kopen.![]()
![]()
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=130285
quote:Op woensdag 29 november 2006 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.... ben zelfs nog wat strenger in mijn review maar ik zit ook op de 7![]()
Strol....
Ben wel beetje jaloers, sommige gasten gewoon een 360/PS3 en een Wii met een shitload of games.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik dacht dat ik af en toe veel games kon kopen.![]()
![]()
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=130285
The page cannot be foundquote:Op woensdag 29 november 2006 09:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs wat is de kans daarop!!! Iemand heeft gewoon de compleet zelfde inrichting als jou staan!!!!![]()
![]()
Dat was een stoere Romeinse keizer die namen opschreef en konten schoptequote:Op woensdag 29 november 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
Ik vind overigs Aurelius ook heel erg gay klinken anders
quote:SP-kamerlid Jasper van Dijk noemt het een cultuurcentrum voor iets van 'Job en zijn vrienden.'
Hij deed vast meer met die konten dan alleen schoppen wa?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was een stoere Romeinse keizer die namen opschreef en konten schopte
Hij neukte ook konten denk ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij deed vast meer met die konten dan alleen schoppen wa?
Dat deden alle Romeinen.quote:
Geen ENKEL probleem mijn veel wa pratende vriendquote:Op woensdag 29 november 2006 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat deden alle Romeinen.
Zal ik het eens bij je voordoen?
Ik vind het machtig mooi Gijsquote:Op woensdag 29 november 2006 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... ik merkte dat ik op een gegeven moment andere games weer opnieuw moest leren spelen omdat ik de FF12 controls me helemaal eigen had gemaaktBen blij dat je geniet
Maakt niet uit hoe lang/dik die is zekerquote:Op woensdag 29 november 2006 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar nu ontvang ik Final Fantasy met gespreide billen.
Ik neem hem helemaal!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef Chocobo het volgende:
Maakt niet uit hoe lang/dik die is zeker
Told yaquote:Op woensdag 29 november 2006 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het machtig mooi Gijs
Ik stond er gewoon eerst niet voor open denk ik! Maar nu ontvang ik Final Fantasy met gespreide billen.
Wanneer komt je review Gijs?quote:
.quote:Ga je nu ook gewoon RS Vegas kopen?
Klinkt inderdaad als een Gijs!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:33 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Gijs is een boerelulle naam. Ik ken een gijs uit een oud-gereformeerde familie die zich afrukt op de kerkhoed van zijn moer en hem vervolgens aan de varkens voert.
Ik ben ermee bezig, maar ik blijf een beetje hangen op 10 uur, spel is fantastisch, maar dankzij een reviewexemplaar van Tony Hawk en tijdgebrek danzij school schiet FFXII er een beetje bij inquote:Op woensdag 29 november 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer komt je review Gijs?
[..]
.
Weet ik nog niet.Komende weken sowieso weinig tijd om te gamen, en dan steek ik de tijd liever in FF.
Best een zieke post dus.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moeder.
Als in "rappen in je moerstaal"
2 is toch net zo goed op het plattelandquote:Op woensdag 29 november 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind nog steeds deel 3 beter dan 2.. waar ze in 2 er makkelijk vanaf kwamen om woestijnlocaties te kiezen, zit je nu gewoon op het platte land tussen de prachtige huizen en een omgeving die op allerlei plaatsen kapot geschoten kan worden.
CoD2 8/10
CoD3 9/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |