quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:46 schreef Bastard het volgende:
Ik ben ook zooo mol mensen
Werd deze week bijna iedere nacht wel een paar keer wakker gemaakt..
Druk met de kleine Gijs........ ken het. Ook nog een nieuwe baan. Ga je voelen hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:46 schreef Bastard het volgende:
Ik ben ook zooo mol mensen
Werd deze week bijna iedere nacht wel een paar keer wakker gemaakt..
Stembandjes verwijderen??????quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de poezencreche?
Weet jij een goeie arts die stembandjes doet verwijderen?
Nou inderdaad, kom al vermoeid thuis van een werkdag en de bijkomende spanning.. en dan snachts wakker worden gemaakt breekt wel een beetje op jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Druk met de kleine Gijs........ ken het. Ook nog een nieuwe baan. Ga je voelen hoor.
door zijn vader ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:38 schreef Bastard het volgende:
Jeeeeezus christus zeg....... wat verdomme nou weer las..... http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/044605.html
Word er echt helemaal vreemd van van binnen .... moet je je es voorstellen hoe dat bij die kinder... nee wil je ook niet. goooodverdomme wat hoop ik vurig dat die klootzak word gepakt....
Nee... ws ook weer niet door zn vader... het zou gaan om het zoontje van een bankdirecteur..quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:43 schreef Chocobo het volgende:
........................................................................
Ziek hoor............ nee,... ziek is niet de bewoording. Weet het eigenlijk niet. Ga meteen de laatste minuut van dat jochie voorstellen. Teveel details soms...........
Stop het wel weg
quote:Op de school heerste al snel chaos. Huilende kinderen en moeders vallen elkaar in de armen. "Ik ben er helemaal kapot van, ondanks dat ik niets heb gezien”, vertelt één van de leerlingen. Klasgenootjes van het vermoordde kind zijn direct door hulpverleners opgevangen op de school.
half 5 taai ik af... biertje drinken met mn gezin die ik met mn leven zou beschermen...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Klotenieuws
ik ga naar huis, klaar hierknuffelen met m`n schatjes
![]()
![]()
Vanavond knal ik het van me af.quote:
Zeer zeker Gijs.... zo goed ik maar kan. En dat is best kutquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zal meehelpen het van je af te knallen, knal jij het dan ook van mij af?
Tis allemaal best heftig ja. Ben alleen bang dat als ik eenmaal iets op de marketplace koop dan het dan hard gaat met die M$ points. Heb het dus nog maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeer zeker Gijs.... zo goed ik maar kan. En dat is best kutKepler is best goed in dit spel
Gijs geniet je van de 360? Hoe vind je het menu enzo? Heftig ding he
goed in het spel ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeer zeker Gijs.... zo goed ik maar kan. En dat is best kutKepler is best goed in dit spel
Gijs geniet je van de 360? Hoe vind je het menu enzo? Heftig ding he
Gijs 3x achter elkaar geluk zeker. Nu heb je wel een punt. Drie keer liep ik vol in je loop, maar op een gegeven moment zag ik toch echt dat je netjes met een granaat iets van vier ezels ombrachtquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:16 schreef kepler het volgende:
[..]
goed in het spel ook
Gijs, ik had gewoon veel geluk gisterenVond het mooi dat ik op een gegeven moment maar een beetje in de rondte aan het knallen was, en dat jij opeens achter me stond
Logischerwijs waren mijn kogels dus op
Ik heb pas 4 Live Arcade games..... valt dus mee. En wat themes en gamerpics... maar met de cam maak ik nu mijn eigen iconquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
Tis allemaal best heftig ja. Ben alleen bang dat als ik eenmaal iets op de marketplace koop dan het dan hard gaat met die M$ points. Heb het dus nog maar niet gedaan.
Jah die granaat was mooiquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs 3x achter elkaar geluk zeker. Nu heb je wel een punt. Drie keer liep ik vol in je loop, maar op een gegeven moment zag ik toch echt dat je netjes met een granaat iets van vier ezels ombracht
Ja maar we hebben nog zoveel niet gedaan Gijs.... zoveel modes. Ook iets met gijzelaars bevrijden of bommen ontmantelen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Jah die granaat was mooiIk hoorde ze praten en ik gooide gewoon blind een granaat. BOEM, alletwee dood
![]()
zo'n cool spelAl is het alleen al vanwege de terrorist-hunt
Klopt ja, stuk of 8 modi geloof ik. Maar eerst maar ns oefenen met Team Survival en Terr Hunt zeg ik. Daarna andere modi uitdokterenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar we hebben nog zoveel niet gedaan Gijs.... zoveel modes. Ook iets met gijzelaars bevrijden of bommen ontmantelen?
pas over een paar maanden komt weer een grote game naar de 360, dus we hebben genoeg tijdquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar we hebben nog zoveel niet gedaan Gijs.... zoveel modes. Ook iets met gijzelaars bevrijden of bommen ontmantelen?
Mass Effect.... klaar ben jequote:Op vrijdag 1 december 2006 16:46 schreef kepler het volgende:
[..]
pas over een paar maanden komt weer een grote game naar de 360, dus we hebben genoeg tijd
Net de site even goed bekeken. Meesterlijke filmpjes. US commercials zijn ook zo coolquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:29 schreef ChOas het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Texas Hold 'mquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
Tis allemaal best heftig ja. Ben alleen bang dat als ik eenmaal iets op de marketplace koop dan het dan hard gaat met die M$ points. Heb het dus nog maar niet gedaan.
Hij is nu 400 geloof ik ? Ik weet het niet... maar zeer verslavend dat pokeren .. vind ikquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb nu 200 van die M$ punten maar dat was idd eentje waar ik aan dacht om te kopen.
Gijs ik heb ZO hard gelachen gisterenquote:Op zaterdag 2 december 2006 09:03 schreef Magneet het volgende:
RB-LV is coolalleen jammer dat Merlijn altijd rond 23.00 altijd nog een keer in lichte paniek wakker wordt
Dat is meestal voor mij ook het sein om te gaan slapen.
die actie met Nero ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 09:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik heb ZO hard gelachen gisteren
Ik ga vanavond weer online Gijsquote:
Geweldig Gijs... kan je Quinny bekijken. Heb mijn character vrouwelijk gemaakt en San's hoofd erop gezet. Lijkt onwijsquote:
Mooi!quote:Op zondag 3 december 2006 14:07 schreef -Struikrover- het volgende:
M`n live cam doet het niet op de pc
quote:Butch NL's Xbox - 12/3/2006
I love to game, you love to game, Butch NL loves to game, we all love to game! 7106 points FTW!!! That is a boost of 260 points over last time! He rocked out to Call Of Duty 3 adding 1 achievement, PGR 3 gaining 1 achievement, Texas Hold'em, Gears of War, TigerWoodsPGATOUR®07, and did it while marvelling at the framerates and stellar particle effects.
Zo ben ik toch niet helemaal lucht voor je, tijdens het gamenquote:Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geweldig Gijs... kan je Quinny bekijken. Heb mijn character vrouwelijk gemaakt en San's hoofd erop gezet. Lijkt onwijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |