TERING!!! wat een castquote:Op woensdag 29 november 2006 18:50 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme
http://www.apple.com/trai(...)dshepherd/large.html
Is het wat?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]De nieuwste Rammstein live DVD.
Zal m es vragen voor kerst danquote:Op donderdag 30 november 2006 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
Ja klopt 1 dvd gezien vanavond de 2e en de live cd zit nu in de auto.
Ze spelen oude nummers en nieuwe wel een aanrader.
Lijkt me ook een heel tof spel. Maar ik heb nog teveel andere dingen te gamen.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik vraag viva pinata ook maar voor kerst denk
En?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een heel tof spel. Maar ik heb nog teveel andere dingen te gamen.
Voorlopig is het voor mij Final Fantasy XII.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:05 schreef -Struikrover- het volgende:
En?
Geen Las Vegas slet ? Online gijs , billen schietenquote:Op donderdag 30 november 2006 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voorlopig is het voor mij Final Fantasy XII.
Nee Gijs. Geen tijd voor.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Geen Las Vegas slet ? Online gijs , billen schieten
Tja , ik denk dat je er nu bij moet zijn gijs. Ik raak de SP voorloopig niet aan, gelijk MPquote:Op donderdag 30 november 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee Gijs. Geen tijd voor.Als ik al 's avonds tijd heb om te game zet ik liever FFXII aan.
Ik haal hem denk ik met de kerst (toch een weekje vrij), mits jullie tegen die tijd nog steeds enthousiast zijn.
PETS!!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Het lijkt me heel leuk om met jullie te gamen, maar ik heb het een beetje gehad met als die FPS. Teveel geschoten de laatste tijd.
NEKSCHOT !!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Het lijkt me heel leuk om met jullie te gamen, maar ik heb het een beetje gehad met als die FPS. Teveel geschoten de laatste tijd.
Zie jij ook kruisjes bij mij?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler is nu R'dam in om RS Vegas te kopen voor hem en mijHeerlijk
Ik zie ze gewoon hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |