Toen bestond lucky ajax nog, anders hadden wij een punt gepakt in de Arena en er dus ingebleven.quote:Op maandag 27 november 2006 16:58 schreef Zwansen het volgende:
Post anders eens de eindstand van dat seizoen.
1-2 uit was het niet?quote:Op maandag 27 november 2006 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen bestond lucky ajax nog, anders hadden wij een punt gepakt in de Arena en er dus ingebleven.
Wees er maar blij meequote:Op maandag 27 november 2006 17:07 schreef Pritt het volgende:
Maaaaar, het bewijst meer eens te meer wat de eerste club uit Rotterdam is.
Elk nadeel hep z'n voordeel. Jij hoeft je signature de laatste maanden maar weinig te updatenquote:Op maandag 27 november 2006 17:08 schreef -Wolf- het volgende:
Donderdag slepen we er in een harde wedstrijd een 2-0 overwinning uit.
Ik verwarde me dus met een ander jaar.quote:Op maandag 27 november 2006 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
2-0
'90 en '90+2
Thuis werd het "gewoon" 0-5
Idd ja.quote:Op maandag 27 november 2006 17:09 schreef twi het volgende:
[..]
Elk nadeel hep z'n voordeel. Jij hoeft je signature de laatste maanden maar weinig te updaten
quote:• Sneijder toont spijt en begint hondenuitlaatservice.
[homomode] jij blijft dus mooi binnen in de 2e helft [/homomode]quote:
Het jaar dat wij in de 3e minuut op 1-0 kwamen en jullie pas in de 93e minuut via een volley van Richard Knopper op 1-1 kwamen?quote:Op maandag 27 november 2006 17:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik verwarde me dus met een ander jaar.
Toen werden ze weggespeeld, de hele bank warm lopenquote:Op maandag 27 november 2006 17:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het jaar dat wij in de 3e minuut op 1-0 kwamen en jullie pas in de 93e minuut via een volley van Richard Knopper op 1-1 kwamen?
Was trouwens ook het debuut van rafael vd Vaart.
Kon gisteren een glimlach ook niet onderdrukken toen ik het terug zag op Talpa.quote:
Dramatisch slechte wedstrijd van Ajax. Westerhof zat toen als interim trainer op de bank en liet uit ergenis op een gegeven moment de hele bank warmlopen.quote:Op maandag 27 november 2006 17:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het jaar dat wij in de 3e minuut op 1-0 kwamen en jullie pas in de 93e minuut via een volley van Richard Knopper op 1-1 kwamen?
Was trouwens ook het debuut van rafael vd Vaart.
Hansie Westerhof die de hele ploeg publiekelijk liep af te kafferen. Wat een tijden waren datquote:Op maandag 27 november 2006 17:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Toen werden ze weggespeeld, de hele bank warm lopen
3 x Nikos M. kan ik me nog herinneren.quote:Op maandag 27 november 2006 17:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dramatisch slechte wedstrijd van Ajax. Westerhof zat toen als interim trainer op de bank en liet uit ergenis op een gegeven moment de hele bank warmlopen.
Thuis werd het 6-1.
En een kopdoelpunt van Brian Laudrupquote:Op maandag 27 november 2006 17:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
3 x Nikos M. kan ik me nog herinneren.
En wéér een dramatisch slechte mat.. Witschge had toen ook nog een mooie goalquote:Op maandag 27 november 2006 17:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En een kopdoelpunt van Brian Laudrup
Ik vond Ajax - Hapoel Haifa 0-1 het dieptepuntquote:Op maandag 27 november 2006 17:30 schreef -Wolf- het volgende:
Gaan we nu alle slechte wedstrijden van AJAX opdreunen? Jongens, daar word ik niet vrolijk van..
Ja, en dat dat dan net zo goed gaat werken als de lijst met verboden spreekkoren.quote:Op maandag 27 november 2006 17:13 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben er voor om een toegestane lijst met verwensingen in te voeren welke mogen worden gebezigd op den Nederlandsche velden:
We beginnen met schavuit, rapalje, schobbejak, etc. Heerlijk als we dat nog eens zouden mogen meemaken..
Ajax - Croatia Zagreb bedoel je? 0-1 werd dat geloof ik.quote:Op maandag 27 november 2006 17:32 schreef Sethje het volgende:
Hoi
Die match dat Olsen brutil hose liet debuteren in de CL was ook behoorlijk drama
Iedereen een microfoontje.quote:Op maandag 27 november 2006 17:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja, en dat dat dan net zo goed gaat werken als de lijst met verboden spreekkoren.
ja toen F de Boer het vertikte om die bal gewoon met rechts weg te rammen...quote:Op maandag 27 november 2006 17:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax - Croatia Zagreb bedoel je? 0-1 werd dat geloof ik.
Die zat toen met z'n hoofd al bij Barcelonaquote:Op maandag 27 november 2006 17:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja toen F de Boer het vertikte om die bal gewoon met rechts weg te rammen...
Ik moet het nog zien.quote:Op maandag 27 november 2006 18:01 schreef stefmans het volgende:
We maken Espanyol af.
Letterlijk of sportief?quote:Op maandag 27 november 2006 18:01 schreef stefmans het volgende:
We maken Espanyol af.
Sportief, ik voel het gewoon.quote:
Hi-la-risch.. Tot over z'n schouders verliefdquote:
quote:Voorzitter Ajax steunt tweetal
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 27 november om 17:10
“We zijn geen koorknapenvereniging.” Met deze woorden liet Ajax-voorzitter John Jaakke weten dat hij pal achter zijn trainer Henk ten Cate en speler Wesley Sneijder staat. Het tweetal misdroeg zich gister in het duel met Sparta, door scheidsrechter Bossen enkele beledigende opmerkingen naar het hoofd te slingeren.
“We doen aan topsport, aan topvoetbal op het allerhoogste niveau. Dat gebeurt op het scherpst van de snede. Daarbij wordt wel eens wat gezegd. Het is straattaal, ja, die we als Ajax niet toejuichen en die misschien ook niet op een voetbalveld thuishoort. Maar het gebeurt overal," laat hij weten in het Radio 1 Journaal.
Inmiddels is ook bekend geworden dat de schikkingsvoorstellen van de openbare aanklager betaald voetbal zijn afgewezen door de Amsterdammers.
Dat vind ik wel een iets andere zaak.quote:Op maandag 27 november 2006 18:44 schreef twi het volgende:
Moet wel als een trap na voelen bij Perez dat er nu een duidelijk signaal komt vanuit de trainer en de voorzitter nu het Sneijder betreft.
Dubbele moraalquote:Op maandag 27 november 2006 18:46 schreef M0NTANA het volgende:
Dat van Kenneth Perez was natuurlijk ook erger dan dat van Wesley Sneijder, kanker is nu éénmaal een veel zwaardere (en bekendere) ziekte dan tyfus en daarbij kan je negers en honden ook niet echt vergelijken.
Racisme wordt toegevoegd, maar ik vind het inderdaad blijken van een beetje een dubbele moraal en de ontbrekende steun voor Perez.quote:
Als ik mijn werk niet goed doe krijg ik ook een uitbrander, niet zozeer met scheldwoorden natuurlijk, maar mijn manager staat op dat moment dan ook niet stijf van de adrenaline EN wordt niet elke week weer het werken onmogelijk gemaakt door iemand die niet weet wat hij doet...quote:Op maandag 27 november 2006 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Omgekeerde wereld? Volgens mij is het de omgekeerde wereld als je uitgescholden mag worden als je je werk niet goed doet..
Hoezo wordt er racisme toegevoegd? Wat is dat toch altijd met die twee maten waarmee wordt gemeten. Een Nederlander die een Duitser een kutmof noemt in het heetst van de strijd is woedend en een blanke die een zwarte een neger noemt zegt iets racistisch? Sneijder zegt witte tyfushond en het is straattaal; Als Emanuelson dat had gezegd, dan was Urby aan het discrimineren? In ieder mens zit discriminatie en in het heetst van de strijd wil dat nog wel eens ondoordacht naar buiten komen. Dat maakt een opmerking m.i. niet persé racistisch. Het gaat om de intentie van zo'n opmerking.quote:Op maandag 27 november 2006 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Racisme wordt toegevoegd, maar ik vind het inderdaad blijken van een beetje een dubbele moraal en de ontbrekende steun voor Perez.
Grappig trouwens, elke keer als ik even naar een training wil gaan kijken wordt deze afgelast. Stille hint?
De witte tyfushond versie werd in ieder geval door Ten Cate en nog een aantal mensen gerelativeerd naar "straattaal".quote:Op maandag 27 november 2006 19:12 schreef M0NTANA het volgende:
Wesley Sneijder zei toch blinde tyfushond en niet witte tyfushond?
Hoe weet jij zo zeker dat ie dat zei?quote:Op maandag 27 november 2006 19:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zei die inderdaad, later is het smoesje verzonnen dat hij witte tyfushond zei over Vlug.
En dat was het ook gewoon, niets aan de hand dus.quote:Op maandag 27 november 2006 19:12 schreef M0NTANA het volgende:
Wesley Sneijder zei toch blinde tyfushond en niet witte tyfushond?
quote:Op maandag 27 november 2006 19:16 schreef Sethje het volgende:
STELLETJE WITTE ZWARTE GELE TYFUSTERINGKANKERHONDEN
[i][b]Kunnen we het over iets boeiends hebben![i][b]
Donderdag plaatsing voor de volgende ronde veilig stellen!
Omdat er al genoeg over geluld is.quote:Op maandag 27 november 2006 19:19 schreef HeatWave het volgende:
het is anders een flink actueel Ajax onderwerp, wat ons nog op schorsingen etc kan komen te staan, Dus ik zie niet in waarom het niet boeiend is...
Dat ging dan ook om zijn meer dan blonde lokken...quote:Op maandag 27 november 2006 19:20 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me stug dat Wesley Sneijder een blank persoon uitscheldt voor witte tyfus hond, lekker kansloos.
inderdaad. Ik heb dat nog nooit als scheldwoord gehoord. Witte tegen iemand die blond isquote:Op maandag 27 november 2006 19:20 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me stug dat Wesley Sneijder een blank persoon uitscheldt voor witte tyfus hond, lekker kansloos.
Mwah, het nieuws dat Wesley de schikking heeft afgewezen is pas 3,5 uur oud....quote:
Ja, vast. Ook dan nog slaat het nergens op, dat je een donker persoon uitscheldt voor neger heeft nog een soort van effect, maar iemand met wit/blond haar uitschelden voor witte tyfushond is lachwekkend.quote:Op maandag 27 november 2006 19:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat ging dan ook om zijn meer dan blonde lokken...
Vind ik niet. Iemand met een baard, bril, snor oid pak je daar ook op. Een roodharige is ook een tyfus rooie als het moet, dus waarom een witharige geen tyfus witte?quote:Op maandag 27 november 2006 19:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, vast. Ook dan nog slaat het nergens op, dat je een donker persoon uitscheldt voor neger heeft nog een soort van effect, maar iemand met wit/blond haar uitschelden voor witte tyfushond is lachwekkend.
Daar pak je toch niemand mee? Als zou ik in die orde worden uitscholden, lach ik hem alleen maar uit.quote:Op maandag 27 november 2006 19:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind ik niet. Iemand met een baard, bril, snor oid pak je daar ook op. Een roodharige is ook een tyfus rooie als het moet, dus waarom een witharige geen tyfus witte?
En dan ook nog naar de scheids kijken ipv die spelerquote:Op maandag 27 november 2006 19:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, vast. Ook dan nog slaat het nergens op, dat je een donker persoon uitscheldt voor neger heeft nog een soort van effect, maar iemand met wit/blond haar uitschelden voor witte tyfushond is lachwekkend.
350 euro? Voor 1,5 seizoen zeker?quote:Op maandag 27 november 2006 19:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand probeer me net een seizoenskaart voor vak 407 voor 350 euro aan te smeren
Kan er volgende week al bij zijn
Haagse Sjonniequote:Op maandag 27 november 2006 17:16 schreef Bananenman het volgende:
Beunhazen.
quote:"Schelden van invloed Oranje-plek"
27-11-2006 "Het gedrag (schelden) op het veld van Wesley Sneijder kan best eens van invloed op diens positie bij het Nederlands elftal. " Dat zei Henk Spaan, voetbalanalist bij Het Parool, maandag bij AT5 in FC Godenzonen.
Volgens Spaan zit bondscoach Marco van Basten met Sneijder in zijn maag, in elk geval niet op dit soort ontremmingen te wachten. Ook blessures en zwangerschappen hebben Sneijder niet populairder gemaakt bij de bondscoach. "Hij vindt dit niet leuk", zei Spaan.
Over de juiste versie (blinde of witte tyfushond) verschillen Sneijder en de arbiter Bossen nog steeds van mening.
Nee, je bent een beurs genoteerde multinational met 3 filiaalen over 2 continenten. Die lul moet z'n bakkes houden (de voetballer) want dat soort gedrag is rechtstreeks van invloed op z'n transfer waarde en daarmee de beurskoers van jullie bedrijfje.quote:Op maandag 27 november 2006 21:07 schreef Freak187 het volgende:
"We zijn geen koorknapenvereniging" En dat uit de mond van Jaakke.... Zeer ongeloofwaardig.
nou idd, dan is hij echt een bos mongoolquote:Op maandag 27 november 2006 22:35 schreef Jasza het volgende:
Maxwell
psv is ermee bezig![]()
![]()
Als ie dat doet
Altijd grappig, zo'n belgische vlagquote:
Denk je niet dat er nu wat telefoontjes gepleegd gaan worden tussen Ten Cate en Van Geel op 't moment? Als PSV er voor gaat, gaat Ajax dat natuurlijk ook. Lijkt me dat Ajax dan de beste papieren heeft.quote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
Koeman vuile rat
Maxwell was gvd me favoriet van Ajax, gaat er weer 1tje naar een smerige lampenclub
sikoraquote:
Ik weet wel bijna zeker dat hij niet meteen teruggaat naar Nederland.quote:Op maandag 27 november 2006 22:38 schreef Jasza het volgende:
Maxwell loopt gratis weg bij ons, en dan gaat ie wss naar dat tyfus psv
Ik vertrouw het totaal niet zegquote:Op maandag 27 november 2006 22:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik weet wel bijna zeker dat hij niet meteen teruggaat naar Nederland.
quote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef twi het volgende:
Lijkt me dat Ajax dan de beste papieren heeft.
Die Alex en Gomes zinnen me totaal niet daarquote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Altijd grappig, zo'n belgische vlag
[..]
Denk je niet dat er nu wat telefoontjes gepleegd gaan worden tussen Ten Cate en Van Geel op 't moment? Als PSV er voor gaat, gaat Ajax dat natuurlijk ook. Lijkt me dat Ajax dan de beste papieren heeft.
Alex is in de winterstop of in de zomer weg. Gomes, tsja. Wij hebben straks Leonardo als potentieel maatjequote:Op maandag 27 november 2006 22:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die Alex en Gomes zinnen me totaal niet daar![]()
![]()
Laat Stam hem op de eerste training maar flink door midden schoppen, dan jankt ie niet meer hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 22:49 schreef BigFire het volgende:
ik hou m'n hard vast met Leonardo. Wellicht als Seedorf en Davids erbij komen.. dan heeft hij 3 spelers om tegen op te kijken. dat hielp bij v. persie bij arsenal in ieder geval en het is denk ik een vergelijkbare situatie.
en ook hij heeft geen voorzet..
jullie hebben hem laten lopen, denk dat Koeman hem er nu maar al te graag zou bij willenquote:Op maandag 27 november 2006 22:54 schreef jorienvdherik het volgende:
eerst leo allemaal uitlachen en uitschelden toen die zn alles brak in zijn lijf en nu willen jullie hem bijna allemaal![]()
![]()
ik ken meer feyenoorders die jankenquote:Op maandag 27 november 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat speelt straks in ons mooie shirt![]()
Ik haat dat mannetje zo erg.... Ik kan wel janken.
Ik kan ookk janken hoe Ajax nu speeltquote:Op maandag 27 november 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat speelt straks in ons mooie shirt![]()
Ik haat dat mannetje zo erg.... Ik kan wel janken.
Zei Kluivert toch ook ?quote:Op maandag 27 november 2006 23:08 schreef Jasza het volgende:
Maxwell zei altijd dat hij Ajax in zijn hart heeft zitten, kijken hoe geloofwaardig hij is
Je was me voor.quote:Op maandag 27 november 2006 23:14 schreef Jasza het volgende:
Straks gaan Chivu en Zlatan ook nog naar de lampjes
Haal je niks in je hoofd, durf te wedden dat Van Geel alle vertrouwen heeft in Lindenbergh, De Mul en Rosales.quote:Op maandag 27 november 2006 23:07 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet proberen om Maxwell en Andy v/d Meyde zo spoedig mogelijk op huurbasis vast te leggen.
quote:Op maandag 27 november 2006 23:14 schreef StarGazer het volgende:
Nou Jari nog naar psv en de ellende is compleet
Van Geel zou vd Meyde juist willen, maar ten Cate nietquote:Op maandag 27 november 2006 23:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Haal je niks in je hoofd, durf te wedden dat Van Geel alle vertrouwen heeft in Lindenbergh, De Mul en Rosales.
[afbeelding]
Nee want Rosales doet het fantastisch!quote:Op maandag 27 november 2006 23:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Van Geel zou vd Meyde juist willen, maar ten Cate niet![]()
Dan moet Van Geel Ten Cate maar negeren.quote:Op maandag 27 november 2006 23:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Van Geel zou vd Meyde juist willen, maar ten Cate niet![]()
Precies, PSV kan polsen wat ze willen, Maxwell moet ook willen en dat zie ik zeker niet gebeuren.quote:Op maandag 27 november 2006 23:08 schreef Jasza het volgende:
Maxwell zei altijd dat hij Ajax in zijn hart heeft zitten, kijken hoe geloofwaardig hij is
Is dit serieus?quote:“We zijn geen koorknapenvereniging.” Met deze woorden liet Ajax-voorzitter John Jaakke weten dat hij pal achter zijn trainer Henk ten Cate en speler Wesley Sneijder staat. Het tweetal misdroeg zich gister in het duel met Sparta, door scheidsrechter Bossen enkele beledigende opmerkingen naar het hoofd te slingeren.
“We doen aan topsport, aan topvoetbal op het allerhoogste niveau. Dat gebeurt op het scherpst van de snede. Daarbij wordt wel eens wat gezegd. Het is straattaal, ja, die we als Ajax niet toejuichen en die misschien ook niet op een voetbalveld thuishoort. Maar het gebeurt overal," laat hij weten in het Radio 1 Journaal.
Ajax doet in de ogen van Jaakke het sindsdien dus zoals anderen het ook doen; schelden, verliezen, kwalitatief zwak voetbal spelen. "Ik ben Ajacied" kan met instemming van Ten Cate nu al richting prullebak.quote:Ajacied zijn is veel meer dan juichen als Ajax scoort. Het gaat veel dieper. Het is een manier van in het leven staan. Een manier van naar de dingen kijken en een manier van met de dingen omgaan. Een Ajacied houdt van het leven. Maar wel van een leven met allure, van een leven waarin actie is. En die actie mag ook best spectaculair zijn. Een Ajacied houdt van mooi. Van mooie dingen. Dingen moeten een bijzondere uitstraling hebben, je moet er met plezier naar kunnen kijken. Winnen alleen is voor een Ajacied dan ook niet genoeg, het gaat om de manier waarop. En dat is met dominant, gedurfd en aanvallend voetbal. Met mooi voetbal dus. Een Ajacied is zelfverzekerd, een beetje brutaal zelfs. Hij weet waar hij voor staat en is daar trots op. Hij probeert anderen ook vaak te overtuigen van zijn gelijk. Soms tegen beter weten in, maar dat neem je hem nauwelijks kwalijk.
Want een Ajacied treedt iedereen altijd met respect tegemoet: niet alleen gelijkgestemden maar ook mensen die een andere mening hebben of een andere levensvisie, kortom die geen Ajacied zijn. Een Ajacied is dus betrokken bij de samenleving en hij is eerlijk en sportief. Zowel in het dagelijks leven, als op en rond het veld. Maar bovenal is een Ajacied ambitieus en een winnaar. Tegen verlies kan hij niet. Altijd probeert hij zijn doelen te verwezenlijken. Met lef en met creativiteit. En met een groot doorzettingsvermogen. Want het beste is voor een Ajacied vaak niet goed genoeg. Met Ajax heeft een Ajacied een bijna onverklaarbare liefde en verbondenheid. Streeft hij samen met de club en alle andere Ajacieden naar het hoogste. Een Ajacied denkt rood, denkt wit. Droomt rood, droomt wit. Juicht rood, juicht wit. Huilt rood, huilt wit. En hij blijft altijd achter zijn club staan. Ook als het even minder gaat. Want ook dat hoort bij een Ajacied.' (Ajax.nl)
Heb "Laat maar komen" gestemd. Wat anders dan ik er wat dagen terug over dacht, maar zakelijk gezegd heeft 'ie gewoon wat toe te voegen wat Ajax op dit moment mist: onvoorspelbaarheid. Mitea heeft in z'n invalbeurten nog helemaal niets laten zien. Bovendien kan 'ie desnoods op rechts spelen. Alleen kut dat hij een Feyenoord-verleden heeft. Maargoed, voor die 750k is het dan des te leuker dat hij het anderhalf seizoen goed doet bij Ajax en dan voor een paar miljoen verkocht wordt aan een of andere Spaanse club.quote:Op maandag 27 november 2006 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben wel benieuwd:
Natuurlijk, mijnheer Berkleef zag de miljoenen al binnenstromen. Jammer dat een carriere zo wordt verneukt door iemand.quote:Aan het begin van het vorige seizoen leek de carrière van Owusu-Abeyie toch in aardig vaarwater te zijn komen. Bij Arsenal kreeg hij speelminuten en liet Arsene Wenger zich ook positief uit over de aanvaller. Maar ondanks alles bleef de echte stap uit. "Toen Adebayor werd aangetrokken, zag ik het even niet meer zitten en wilde weg. Spartak toonde toen als enige echte club concrete belangstelling. In eerste instantie dacht ik, no way."
Een gesprek met zaakwaarnemer Brian Berkleef deed de 20-jarige voetballer alsnog van gedachte veranderen. "Ik ging er anders tegenaan kijken. Ik moest voor de transferdeadline wat beslissen. Het was een gok en wilde het er op wagen. Het was mijn keuze."
Een Braziliaans en een Argentijns international kan overal aan de slag en die gaat niet naar Feyenoord.quote:Op dinsdag 28 november 2006 04:03 schreef twi het volgende:
En is er interesse in Love? Er waren geruchten dat Feyenoord interesse had, dat zijn nou niet echt clubs waar Vagner Love op zit te wachten geloof ik. Dan heb je Cavenaghi nog, die er ook niet al te succesvol lijkt te zijn met 12 goals in 50 wedstrijden. En Costinha heeft zijn huidige plek bij Atletico zeker niet aan z'n 1-jarige uitstapje naar Moskou te danken.
Bovendien zie je aan de gevallen Kerzhakov en Tymoschuk hoe 'gemakkelijk' zulke toch aardig vermogende clubs hun succesvolle spelers laten gaan. Even shoppen in Rusland is er zeker niet bij.
Haan wilde geloof ik ook dat Quincy na de winter bleef trainen, misschien kan ie inderdaad dan wel meespelen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 04:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien kan je Qwincy na de winterstop wel huren, dan wordt er toch niet gevoetbald
Sneijder, Huntelaar, Ten Cate, Perez, Leonardo en Qwincy in een team
Dat moet wel goed gaan
Hoe verongelijkt kun je reageren????quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:22 schreef denthemen het volgende:
Als het aan Obodai ligt werkt hij zich ook via Koeman zijn achterkant naar binnen:
Anthony Obodai was zondag de uitblinker bij Sparta tegen Ajax. In het Algemeen Dagblad liet hij weten dat deze zege ook een beetje voor Ronald Koeman was. 'Ik heb een goed gevoel over gehouden aan dit duel. Niet alleen voor Sparta, ook voor Ronald Koeman. Waarom? Ik heb niets tegen de spelers van mijn voormalige club Ajax, maar ik gun alleen Ronald Koeman de titel. Die man heeft me altijd op een geweldige manier behandeld. Ik wens hem alleen het allerbeste. En dit resultaat zal hem bij PSV goed doen.'
van Gaalquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Gaat allemaal weer lekker.
Wie gaat er nog meer naar psv? Cruijff?
Inderdaad, zullen die supporters leuk vinden....quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Gaat allemaal weer lekker.
Wie gaat er nog meer naar psv? Cruijff?
Ach, Kluivert accepteren ze ook....quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:19 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Inderdaad, zullen die supporters leuk vinden....
Ach werd gemeld door Derksen gister. Van Geel is ook gecharmeerd van Andy. Ten Cate twijfelt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, Kluivert accepteren ze ook.....
Maar ik spring er net weer in hier, wat is er waar van de geruchten vd Meyde/Maxwell?
Psv steekt in bloedvorm, heeft (toch?) geen geld en gaat toch kopen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:53 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ach werd gemeld door Derksen gister. Van Geel is ook gecharmeerd van Andy. Ten Cate twijfelt.
Denk je van niet danquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:11 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoe kom je erbij dat Ajax geld heeft?
Voor wat het waard isquote:Edson Braafheid staat in de belangstelling van Ajax. Het contract van de linksback loopt bij FC Utrecht in de zomer af, waardoor hij in de winterstop al mag vertrekken. Ook Feyenoord heeft nog altijd interesse. (Voetbalzone.nl)
Als vervanger voor de vertrekkende Zdenek Grygera worden bij Ajax de namen van Petter Hansson (SC Heerenveen) en Gibril Sankoh (FC Groningen) genoemd. (Voetbalzone.nl)
quote:Jaakke noemde de rode kaart voor Sneijder volledig ten onrechte. Volgens arbiter Bossen had de middenvelder hem uitgemaakt voor ’tyfushond’. „Ik heb de uitleg van Wesley Sneijder gehoord en heb geen enkele reden om daaraan te twijfelen”, zei Jaakke. „Ik wil het niet goed praten, maar we moeten onze ogen niet sluiten voor de realiteit. Volgens mij was Bossen bij Sparta een beetje boven zijn theewater.”
Wat bedoel je precies hiermee?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:35 schreef ErikT het volgende:
Het gebrek aan kritisch vermogen naar zichzelf toe is echt stuitend te noemen.
[..]
Vorig jaar kregen ze toch toestemming om de reserve's aan te breken? En dat was alleen omdat ze niet nog zo'n rampjaar wilden, een uitzonderlijke situatie dus.quote:
Sneijder vindt dat hij niks gezegd heeft en accepteert de schikking niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies hiermee?
Kritisch vermogen naar zichzelf omdat een speler iets fout doet??
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:40 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom zou een club zoveel reserves hebben?
Niet alle clubs voeren jarenlang financieel wanbeleid.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:40 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom zou een club zoveel reserves hebben?
Hoe kan jij nou op tv zien wat Sneijder gezegd heeft?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:41 schreef ErikT het volgende:
Jaakke gelooft blind Sneijder's verhaal, terwijl iedereen op TV kon zien dat het een onzinverhaal is.
Pfff gaan we weer....het vermogen was 70 miljoen, niet de reserves, of oorlogskas zoals het werd vertaald door een of andere site waardoor dit gerucht is gaan leven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:39 schreef zjroentje het volgende:
Die reserves schenen 70 miljoen te zijn ....
Ik kan in ieder geval zien dat hij het tegen de scheidsrechter heeft. En hij heeft toegegeven dat hij 'zoiets als' tyfushond gezegd heeft. En dat dat niet schokkend is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou op tv zien wat Sneijder gezegd heeft?
Als jij alle bezittingen van ajax zoals 13% arena wilt verkopen, dan wel jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:44 schreef zjroentje het volgende:
Vermogen is toch ook zoiets als reserve.
Volgens Sneijder zei hij "geef die witte tyfushond geel". Er worden wel ergere dingen tegen elkaar gezegd op een voetbalveld.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval zien dat hij het tegen de scheidsrechter heeft. En hij heeft toegegeven dat hij 'zoiets als' tyfushond gezegd heeft. En dat dat niet schokkend is.
Hoezo is het een onzinverhaal dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Sneijder vindt dat hij niks gezegd heeft en accepteert de schikking niet.
Ten Cate accepteert de schikking niet'.
Jaakke gelooft blind Sneijder's verhaal, terwijl iedereen op TV kon zien dat het een onzinverhaal is.
"Alles is de schuld van de buitenwereld." Zo wordt het natuurlijk nooit wat.
En?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval zien dat hij het tegen de scheidsrechter heeft. En hij heeft toegegeven dat hij 'zoiets als' tyfushond gezegd heeft. En dat dat niet schokkend is.
Ik vind het ook een beetje onzin.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, of Wesley Sneijder nu blinde tyfushond heeft gezegd tegen de scheidsrechter of blinde tyfushond tegen die blonde speler, ik vind het beide niet zo bijzonder. Schelden doet toch helemaal geen zeer? En aangezien niemand het gehoord heeft, behalve de scheidsrechter en enkele Spartanen, is het toch ook helemaal geen kwestie van een voorbeeldfunctie hebben?
Dat Bossen optreed hiertegen zou prima geweest zijn wanneer dat consequent gedaan zou worden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:00 schreef ErikT het volgende:
Dus jullie zijn allemaal van mening dat de fout in eerste instantie bij Bossen ligt.
Nou, dan weet ik weer genoeg.
Als Sneijder het over Vlug had, ja.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:00 schreef ErikT het volgende:
Dus jullie zijn allemaal van mening dat de fout in eerste instantie bij Bossen ligt.
Nou, dan weet ik weer genoeg.
Precies. Aanvallers hebben minder rechten dan verdedigers, scheidsen zijn de belangrijkste mensen op het veld. Spreekkoren worden alleen afgestraft als ze tegen de scheidsen zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
Voetbal was altijd een mannensport, maar tegenwoordig doen ze er alles aan om dat imago kapot te maken, zowel op als buiten het veld mag er helemaal niets meer.
Zou echt een aanfluiting zijn, mocht dit het geval zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:22 schreef PyTh het volgende:
Bossen zal vooraf wel instructies gehad hebben dat bij het minst of geringste scheldwoord wat door een ajacied geroepen zou worden hard op te treden.
Dit is niet ondenkbaar nav het; "Hey Idioot, Hey Kankerneger" van vriend Perez richitng de Grens.
Zo'n scheids weet ook niet of dat wat Sneijder roept wordt opgepikt door een microfoon en dat er later weer wordt gewezen op het feit dat er door het scheidsrechterskorps niets aan wordt gedaan. Het is allemaal een split second.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zou echt een aanfluiting zijn, mocht dit het geval zijn.
Ik denk dat jij de spijker op z'n kop slaat.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
Zelf denk ik dat Wesley Sneijder blinde tyfushond zei tegen de scheidsrechter, maar dat men er achteraf van gemaakt heeft dat hij witte tyfushond zei tegen die blonde tegenstander, om eventuele schorsing te voorkomen. Want witte tyfushond is nou niet een logisch scheldwoord uit frustratie, vind het een beetje tever gezocht om eronder uit te komen.
Aan de andere kant ligt Rotterdam in een scheur als hij mislukt en over anderhalf jaar weer naar een clubje als NAC of Vitesse gaat. Dat behoort natuurlijk ook tot de reeele mogelijkheden. Het blijft natuurlijk een alles of niets voetballer. Hij kan, als hij zin heeft geweldig voetballen. Maar heeft hij dat even niet of lukt het even niet dan heb je niks aan hem. Voetballen in het belang van het team zal die nooit doen. Ben benieuwd wat voor invloed Ajax op hem zal hebben.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:25 schreef twi het volgende:
[..]
Heb "Laat maar komen" gestemd. Wat anders dan ik er wat dagen terug over dacht, maar zakelijk gezegd heeft 'ie gewoon wat toe te voegen wat Ajax op dit moment mist: onvoorspelbaarheid. Mitea heeft in z'n invalbeurten nog helemaal niets laten zien. Bovendien kan 'ie desnoods op rechts spelen. Alleen kut dat hij een Feyenoord-verleden heeft. Maargoed, voor die 750k is het dan des te leuker dat hij het anderhalf seizoen goed doet bij Ajax en dan voor een paar miljoen verkocht wordt aan een of andere Spaanse club.
Ohja, ik vind het nog steeds een pisnicht.
Precies je ziet het ook aan de reactie van Stam (geloof ik) die erbij stond.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
Zelf denk ik dat Wesley Sneijder blinde tyfushond zei tegen de scheidsrechter, maar dat men er achteraf van gemaakt heeft dat hij witte tyfushond zei tegen die blonde tegenstander, om eventuele schorsing te voorkomen. Want witte tyfushond is nou niet een logisch scheldwoord uit frustratie, vind het een beetje tever gezocht om eronder uit te komen.
En Grygera die er tussen stond te dansen om dat hij het al zag aankomen....quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Precies je ziet het ook aan de reactie van Stam (geloof ik) die erbij stond.
Het is maar de vraag natuurlijk of hij instemt met een prestatiecontract. De voorgeschiedienis leert dat Leonardo vrij hoge contractseisen stelt. Zo krijgt hij de helft van het transfergeld wat NAC voor hem krijgt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
Leonardo mag van mij komen, transfersom is een gokje waard en als je hem een prestatiecontract geeft, zal hij echt moeten laten zien wat hij in huis heeft en volgens mij wilt hij het liefst het ongelijk van Feyenoord bewijzen. Natuurlijk is het ook niet mijn favoriet, maar hij kan Ajax wel beter maken en daar gaat het toch om? Daarbij weet ik zeker dat áls hij gehaald wordt, iedereen juicht als hij scoort, dan is alles weer vergeten.
Wat maak je je nou druk over de manier van posten elke keer man?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel leuk dat er in dit topic zoveel VERSCHILLENDE stijlen gebruikt worden.
Hij zal water bij de wijn moeten doen, als hij bij Ajax zichzelf wilt bewijzen, kan hij natuurlijk niet alles eisen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is maar de vraag natuurlijk of hij instemt met een prestatiecontract. De voorgeschiedienis leert dat Leonardo vrij hoge contractseisen stelt. Zo krijgt hij de helft van het transfergeld wat NAC voor hem krijgt.
Ik vind dat ook weinig tot niets zeggen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
En Grygera die er tussen stond te dansen om dat hij het al zag aankomen....
Daarna werd ie al van het veld gestuurd hoor. Direct na het afluiten voor de rust, zei Ten Cate het twee keer en toen zei Bossen direct al "dan blijf jij maar binnen".quote:
Hoe kun je Bossen uberhaupt serieus nemen als hij zo nerveus wordt dat hij niet uit z'n woorden kan komen wanneer er een camera voor z'n neus verschint?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:02 schreef zjroentje het volgende:
Ach, hoe kan je uberhaupt Bossen serieus nemen, als hij voor 2 keer het woord moraalridder Ten Cate naar de tribune stuurt onder het mom van herhaaldelijk commentaar op de leiding.
Sterker nog, tijdens (quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarna werd ie al van het veld gestuurd hoor. Direct na het afluiten voor de rust, zei Ten Cate het twee keer en toen zei Bossen direct al "dan blijf jij maar binnen".
Ik weet niet wat er nu allemaal waar is en wat niet, maar moraalridder kan en mag geen reden zijn voor een verbanning naar de tribune.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarna werd ie al van het veld gestuurd hoor. Direct na het afluiten voor de rust, zei Ten Cate het twee keer en toen zei Bossen direct al "dan blijf jij maar binnen".
Ja, 2 keer. Toen zei Bossen dus al dat hij de tweede helft vanaf de tribune kon bekijken.quote:
Ja want Ajax draait iedere jaar een positief bedrijfsresultaatquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Niet alle clubs voeren jarenlang financieel wanbeleid.
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja want Ajax draait iedere jaar een positief bedrijfsresultaat
Nou ja, ik kan me voorstellen dat wanneer er 10x hetzelfde tegen je geroepen wordt, dat je dan zoiets hebt flikker dan maar op, ongeacht wat er gezegd wordt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er nu allemaal waar is en wat niet, maar moraalridder kan en mag geen reden zijn voor een verbanning naar de tribune.
Dan vind je je zelf weer eens de belangrijkste man op het veld.
Ik dus niet, als het niet kwetsend is moet je gewoon niet zo janken, het zijn echt allemaal jankerds tegenwoordig. Je mag als speler wel benadeeld worden door een scheids, maar je mag er niets over zeggen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen dat wanneer er 10x hetzelfde tegen je geroepen wordt, dat je dan zoiets hebt flikker dan maar op, ongeacht wat er gezegd wordt.
Maar na 2 keer, net na het fluitsignaal voor de rustGa eerst eens lekker een bakkie thee drinken.
Waarom reageer jij telkens in de AFC Ajax-topics? Vind je dat leuk, beetje trollen? Best apart dat je hier pas weer sinds een week of twee regelmatig bent te vinden, heeft dat te maken met de huidige stand?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja want Ajax draait iedere jaar een positief bedrijfsresultaat
Oh, ik dacht dat het te maken had met 't feit dat 'ie na z'n 10e VBL ban toch weer toe wordt gelaten hier. Blijft de vraag staan wie hier nu idioot is. DAM of degene die hem telkens weer de kans geeft topics te verneukenquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom reageer jij telkens in de AFC Ajax-topics? Vind je dat leuk, beetje trollen? Best apart dat je hier pas weer sinds een week of twee regelmatig bent te vinden, heeft dat te maken met de huidige stand?
De instelling die hem z'n internet niet afneemt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het te maken had met 't feit dat 'ie na z'n 10e VBL ban toch weer toe wordt gelaten hier. Blijft de vraag staan wie hier nu idioot is. DAM of degene die hem telkens weer de kans geeft topics te verneuken
Kan jij geen workshops geven aan figuren as DAM en DK? Jij bent toch aardig bijgedraaid na je irritante jarenquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
De instelling die hem z'n internet niet afneemt.
Bij Feyenoord ook niet, daar is het: "Geen woorden, maar daden!"quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:33 schreef koningdavid het volgende:
PSV zou dit nooit gebeuren inderdaad, die schelden allemaal in het Spaans.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:33 schreef koningdavid het volgende:
PSV zou dit nooit gebeuren inderdaad, die schelden allemaal in het Spaans.
Piep Piep Halloquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:21 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ik ben paar dagen weg en heel Nederland staat weer op z'n kop. Anti Ajax Nederland heeft weer toegeslagen zeg, tsjonge.
Eerst Borst, toen Bossen en nu weer Van Hanegem (http://www.ad.nl/sport/article851495.ece). Vanochtend las ik de SP!TS en de Metro, allemaal ingezonden stukken hoe schandalig het gedrag van Sneijder wel niet zou zijn. Wat ongelooflijk subjectief allemaal zeg.
Als je een hekel hebt aan Ajax, zeg dat dan. En ga niet zo kinderachtig bewust onrust kweken bij Ajax. Het is érg zielig allemaal.
Onvoorstelbaar dat Sneijder drie wedstrijden krijgt, zoiets wordt 100x per duel gezegd. Maar goed, Ten Cate's wegsturing is nog debieler.
Hoe kunnen mensen toch altijd spreken van KNJB? Als er één club altijd benadeeld wordt en gemiddeld daar 10 punten per jaar door verliest is het Ajax wel.
Triest, triest, triest.
Hij heeft in dit geval gelijk. Voor een recordbedrag inkopen, en nog niet de CL halen omdat je verslagen wordt door een club als Kopenhagen, en in de competitie eind november al een kleine achterstand op de nummer 1 en 2, die nog niet eens voor een kwart van jullie uitgiften hebben ingekochtquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom reageer jij telkens in de AFC Ajax-topics? Vind je dat leuk, beetje trollen? Best apart dat je hier pas weer sinds een week of twee regelmatig bent te vinden, heeft dat te maken met de huidige stand?
Waarom deze analyse van Ajax, als het er bij je eigen club nog veel slechter aan toegaat?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij heeft in dit geval gelijk. Voor een recordbedrag inkopen, en nog niet de CL halen omdat je verslagen wordt door een club als Kopenhagen, en in de competitie eind november al een kleine achterstand op de nummer 1 en 2, die nog niet eens voor een kwart van jullie uitgiften hebben ingekocht![]()
En ik denk niet dat de directie weer miljoenen uit gaat geven nu, die zijn het ook een beetje zat. Ze hebben ten Cate gegeven wat ie wou, en daar komt de komend anderhalf jaar echt niet zo heel veel meer bij denk ik.
Ajax moet gewoon net als alle Nederlandse clubs verkopen. Als dat deze zomer niet lukt met Sneijder en Huntelaar heeft Ajax een probleem.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij heeft in dit geval gelijk. Voor een recordbedrag inkopen, en nog niet de CL halen omdat je verslagen wordt door een club als Kopenhagen, en in de competitie eind november al een kleine achterstand op de nummer 1 en 2, die nog niet eens voor een kwart van jullie uitgiften hebben ingekocht![]()
En ik denk niet dat de directie weer miljoenen uit gaat geven nu, die zijn het ook een beetje zat. Ze hebben ten Cate gegeven wat ie wou, en daar komt de komend anderhalf jaar echt niet zo heel veel meer bij denk ik.
Dan zou Buijs dus de scheidsrechter een mep moeten verkopen in plaats van hem uit te scheldenquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij Feyenoord ook niet, daar is het: "Geen woorden, maar daden!"![]()
Ik heb de hype eigenlijk niet meer gevolgd. Is het nog wat?quote:28/11/2006 - Coach Adu adviseert overstap naar Ajax of PSV
(Gepost door RvN)
In The Guardian heeft de coach van Freddy Adu van de afgelopen jaren de 17-jarige speler gewaarschuwd om niet naar een team als Manchester United te gaan. Hij is momenteel op stage bij de Britse topclub. "Het is een jonge speler die speeltijd nodig heeft" aldus Peter Novak. "Ik denk dat hij naar PSV of Ajax moet gaan of ergens anders waar ze de traditie hebben om jonge spelers op te leiding. Bij bijvoorbeeld Ajax komen de jonge spelers samen en groeien ze samen op. Het elftal is rond hen gebouwd. Bij een absolute topclub met de beste spelers wordt het moeilijk voor jonge spelers om zich te ontwikkelen. Ik vind dat hij nog steeds speeltijd en ervaring nodig heeft om verder te groeien."
Daar gaat het ook kut ja, maar gezien de begrotingen wordt er bij Ajax misschien nog wel meer wanbeleid gevoerd dan bij Feijenoord.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom deze analyse van Ajax, als het er bij je eigen club nog veel slechter aan toegaat?
Roger en Rosales mogen van mij weg, geen probleem. Gabri heeft nog een doorlopend contract, hoeft van mij ook niet weg. Vertrek van Zdenek Grygera is al opgevangen, want met Jaap Stam, Johnny Heitinga en Thomas Vermaelen heb je voldoende alternatieven in het centum, daarbij heeft de speler er zelf voor gekozen om transfevrij te vertrekken. Wesley Sneijder en KJH hoeven van mij niet weg, maar de eerste zal (zeker na dit incident) onderhand wel wegwillen uit Nederland, hopen dus dat AC Milan, Barça en (wellicht) Chelsea tegen elkaar opbieden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon net als alle Nederlandse clubs verkopen. Als dat deze zomer niet lukt met Sneijder en Huntelaar heeft Ajax een probleem.
Gabri zal wel weer vertrekken naar Spanje, Roger is mislukt, Grygera gaat weg voor 2 knaken en Rosales moet worden afgeserveerd.
Misschien meer wanbeleid, maar ook meer prestaties.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Daar gaat het ook kut ja, maar gezien de begrotingen wordt er bij Ajax misschien nog wel meer wanbeleid gevoerd dan bij Feijenoord.![]()
De VI van afgelopen week bekeken? Lees en huiver...quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Daar gaat het ook kut ja, maar gezien de begrotingen wordt er bij Ajax misschien nog wel meer wanbeleid gevoerd dan bij Feijenoord.![]()
Nee, Ajax moet beter inkopen. Dat wil zeggen : niet alleen naar kwaliteit kijken, maar ook naar de mentaliteit.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon net als alle Nederlandse clubs verkopen. Als dat deze zomer niet lukt met Sneijder en Huntelaar heeft Ajax een probleem.
Die kans is er wel ja.quote:Gabri zal wel weer vertrekken naar Spanje
Nee joh, die is te goed voor Ajax. Daarom speelt ie ook nooitquote:Roger is mislukt
Dat valt inderdaad onder wanbeleid.quote:Grygera gaat weg voor 2 knaken en Rosales moet worden afgeserveerd.
Ik niet, wat staat der?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De VI van afgelopen week bekeken? Lees en huiver...
Iets over de sfeer in de groep, het aan en verkoopbeleid en Koeman. Het was allemaal nauwelijks positief te noemen.quote:
Dat mag je ook wel verwachten, dat er iets meer gepresteerd werd. Ajax heeft 5 keer zoveel uitgegeven, maar intussen zijn zijn ze net als Feijenoord nog niet zeker van een Europese overwintering en hebben ze in de competitie maar enkele punten meer. Alleen in de beker staan ze er echt beter voor, en qua spel, maar op papier scheelt het allemaal niets.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien meer wanbeleid, maar ook meer prestaties.
Ik heb hem hier wel liggen ergens, zal het eens opzoeken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De VI van afgelopen week bekeken? Lees en huiver...
Dat is wanbeleid?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Iets over de sfeer in de groep, het aan en verkoopbeleid en Koeman. Het was allemaal nauwelijks positief te noemen.
Ik heb het over feyenoord, niet over Ajax.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is wanbeleid?
Wanbeleid is een nogal extreme uitdrukking en volgens mij is er bij ajax geen wanbeleid gevoerd, wel een slecht beleid maar wanbeleid......
ow dacht alquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb het over feyenoord, niet over Ajax.
Roger heeft een 1-jarig contract. Gabri heeft voor 3 jaar getekend.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ligt Adu nog steeds met die Eindhovense te krikken?
Gabri heeft toch een-jarig contract?
Op Rosales zal Ajax een flink verlies moet pakken en op Grygera ook.
Dat is Roger, Gabri heeft een driejarig contract getekend.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gabri heeft toch een-jarig contract?
Bij Ajax was alleen Huntelaar al 9 miljoen. Weet iemand hoeveel de rest ongeveer heeft gekost?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:59 schreef twi het volgende:
Dembele alleen al was 5 miljoen. Lijkt me niet dat de rest van deze spelers bij elkaar 4 miljoen hebben gekost. Maar ze hebben goed gehandeld ja, als die selectie bij elkaar zo'n 15 miljoen heeft gekost.
Ik heb liever dat er ooit echt een succes-team is geweest met allemaal zelf opgeleide spelers, zoals voor het overgrote deel in '95. En ondanks de mindere prestaties in november vind ik het nog steeds een fantastische prestatie dat Ajax gewoon meestrijdt om de titel met een halve selectie vol eigen jeugd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Uberhaupt is Ajax niet zo geweldig met scouten. Is er ooit een echt succes-team geweest daar dat voor het grootste deel uit aangekochte spelers bestond?
Nu levert de jeugdopleiding een aantal jaren wat minder toppers af, en dat zie je meteen terug in het eerste.
en huntelaar is deze zomer gekomen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Bij Ajax was alleen Huntelaar al 9 miljoen. Weet iemand hoeveel de rest ongeveer heeft gekost?
Dat is niet relevant, het is immers een reactie op de post van MONTANA.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Bij Ajax was alleen Huntelaar al 9 miljoen. Weet iemand hoeveel de rest ongeveer heeft gekost?
Dat is het ook, maar blijkbaar komt de andere halve selectie toch net iets tekort om die titel daadwerkelijk te winnen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er ooit echt een succes-team is geweest met allemaal zelf opgeleide spelers, zoals voor het overgrote deel in '95. En ondanks de mindere prestaties in november vind ik het nog steeds een fantastische prestatie dat Ajax gewoon meestrijdt om de titel met een halve selectie vol eigen jeugd.
Och, de jeugdopleiding levert de laatste jaren nog altijd talentvolle spelers af, die binnen tien wedstrijden worden opgeroepen voor Oranje. De huidige selectie herbergt enkele talentvolle Nederlandse jongens uit eigen jeugd, zoals Maarten Stekelenburg, Johnny Heitinga, Urby Emanuelson, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Ryan Babel, dus zo slecht gaat het helemaal niet met de jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Uberhaupt is Ajax niet zo geweldig met scouten. Is er ooit een echt succes-team geweest daar dat voor het grootste deel uit aangekochte spelers bestond?
Nu levert de jeugdopleiding een aantal jaren wat minder toppers af, en dat zie je meteen terug in het eerste.
Ik heb het over afgelopen jaarquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
en huntelaar is deze zomer gekomen?![]()
Mendez - 1,5quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is Roger, Gabri heeft een driejarig contract getekend.
Overigens heeft AZ het beter voor elkaar, voor het geld waar wij KJH kochten, kochten zij spelers als David Mendes da Silva, Gijs Luirink, Ryan Donk, Simon Cziommer, Julian Jenner, Moussa Dembele, Kemy Agustien, Maarten Martens, Stijn Schaars en Demy de Zeeuw, nu allemaal min of meer onbetaalbaar.
Ja, dat zegt veelquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, de jeugdopleiding levert de laatste jaren nog altijd talentvolle spelers af, die binnen tien wedstrijden worden opgeroepen voor Oranje.
Talentvol ja, maar zie jij die jongens over 2 jaar bij echte topclubs spelen? De helft zal wel naar clubs als HSV vertrekken.quote:De huidige selectie herbergt enkele talentvolle Nederlandse jongens uit eigen jeugd, zoals Maarten Stekelenburg, Johnny Heitinga, Urby Emanuelson, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Ryan Babel.
Perez - 1,5quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |