Nee, je bent een beurs genoteerde multinational met 3 filiaalen over 2 continenten. Die lul moet z'n bakkes houden (de voetballer) want dat soort gedrag is rechtstreeks van invloed op z'n transfer waarde en daarmee de beurskoers van jullie bedrijfje.quote:Op maandag 27 november 2006 21:07 schreef Freak187 het volgende:
"We zijn geen koorknapenvereniging" En dat uit de mond van Jaakke.... Zeer ongeloofwaardig.
nou idd, dan is hij echt een bos mongoolquote:Op maandag 27 november 2006 22:35 schreef Jasza het volgende:
Maxwell
psv is ermee bezig![]()
![]()
Als ie dat doet
Altijd grappig, zo'n belgische vlagquote:
Denk je niet dat er nu wat telefoontjes gepleegd gaan worden tussen Ten Cate en Van Geel op 't moment? Als PSV er voor gaat, gaat Ajax dat natuurlijk ook. Lijkt me dat Ajax dan de beste papieren heeft.quote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
Koeman vuile rat
Maxwell was gvd me favoriet van Ajax, gaat er weer 1tje naar een smerige lampenclub
sikoraquote:
Ik weet wel bijna zeker dat hij niet meteen teruggaat naar Nederland.quote:Op maandag 27 november 2006 22:38 schreef Jasza het volgende:
Maxwell loopt gratis weg bij ons, en dan gaat ie wss naar dat tyfus psv
Ik vertrouw het totaal niet zegquote:Op maandag 27 november 2006 22:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik weet wel bijna zeker dat hij niet meteen teruggaat naar Nederland.
quote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef twi het volgende:
Lijkt me dat Ajax dan de beste papieren heeft.
Die Alex en Gomes zinnen me totaal niet daarquote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Altijd grappig, zo'n belgische vlag
[..]
Denk je niet dat er nu wat telefoontjes gepleegd gaan worden tussen Ten Cate en Van Geel op 't moment? Als PSV er voor gaat, gaat Ajax dat natuurlijk ook. Lijkt me dat Ajax dan de beste papieren heeft.
Alex is in de winterstop of in de zomer weg. Gomes, tsja. Wij hebben straks Leonardo als potentieel maatjequote:Op maandag 27 november 2006 22:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die Alex en Gomes zinnen me totaal niet daar![]()
![]()
Laat Stam hem op de eerste training maar flink door midden schoppen, dan jankt ie niet meer hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 22:49 schreef BigFire het volgende:
ik hou m'n hard vast met Leonardo. Wellicht als Seedorf en Davids erbij komen.. dan heeft hij 3 spelers om tegen op te kijken. dat hielp bij v. persie bij arsenal in ieder geval en het is denk ik een vergelijkbare situatie.
en ook hij heeft geen voorzet..
jullie hebben hem laten lopen, denk dat Koeman hem er nu maar al te graag zou bij willenquote:Op maandag 27 november 2006 22:54 schreef jorienvdherik het volgende:
eerst leo allemaal uitlachen en uitschelden toen die zn alles brak in zijn lijf en nu willen jullie hem bijna allemaal![]()
![]()
ik ken meer feyenoorders die jankenquote:Op maandag 27 november 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat speelt straks in ons mooie shirt![]()
Ik haat dat mannetje zo erg.... Ik kan wel janken.
Ik kan ookk janken hoe Ajax nu speeltquote:Op maandag 27 november 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat speelt straks in ons mooie shirt![]()
Ik haat dat mannetje zo erg.... Ik kan wel janken.
Zei Kluivert toch ook ?quote:Op maandag 27 november 2006 23:08 schreef Jasza het volgende:
Maxwell zei altijd dat hij Ajax in zijn hart heeft zitten, kijken hoe geloofwaardig hij is
Je was me voor.quote:Op maandag 27 november 2006 23:14 schreef Jasza het volgende:
Straks gaan Chivu en Zlatan ook nog naar de lampjes
Haal je niks in je hoofd, durf te wedden dat Van Geel alle vertrouwen heeft in Lindenbergh, De Mul en Rosales.quote:Op maandag 27 november 2006 23:07 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet proberen om Maxwell en Andy v/d Meyde zo spoedig mogelijk op huurbasis vast te leggen.
quote:Op maandag 27 november 2006 23:14 schreef StarGazer het volgende:
Nou Jari nog naar psv en de ellende is compleet
Van Geel zou vd Meyde juist willen, maar ten Cate nietquote:Op maandag 27 november 2006 23:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Haal je niks in je hoofd, durf te wedden dat Van Geel alle vertrouwen heeft in Lindenbergh, De Mul en Rosales.
[afbeelding]
Nee want Rosales doet het fantastisch!quote:Op maandag 27 november 2006 23:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Van Geel zou vd Meyde juist willen, maar ten Cate niet![]()
Dan moet Van Geel Ten Cate maar negeren.quote:Op maandag 27 november 2006 23:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Van Geel zou vd Meyde juist willen, maar ten Cate niet![]()
Precies, PSV kan polsen wat ze willen, Maxwell moet ook willen en dat zie ik zeker niet gebeuren.quote:Op maandag 27 november 2006 23:08 schreef Jasza het volgende:
Maxwell zei altijd dat hij Ajax in zijn hart heeft zitten, kijken hoe geloofwaardig hij is
Is dit serieus?quote:“We zijn geen koorknapenvereniging.” Met deze woorden liet Ajax-voorzitter John Jaakke weten dat hij pal achter zijn trainer Henk ten Cate en speler Wesley Sneijder staat. Het tweetal misdroeg zich gister in het duel met Sparta, door scheidsrechter Bossen enkele beledigende opmerkingen naar het hoofd te slingeren.
“We doen aan topsport, aan topvoetbal op het allerhoogste niveau. Dat gebeurt op het scherpst van de snede. Daarbij wordt wel eens wat gezegd. Het is straattaal, ja, die we als Ajax niet toejuichen en die misschien ook niet op een voetbalveld thuishoort. Maar het gebeurt overal," laat hij weten in het Radio 1 Journaal.
Ajax doet in de ogen van Jaakke het sindsdien dus zoals anderen het ook doen; schelden, verliezen, kwalitatief zwak voetbal spelen. "Ik ben Ajacied" kan met instemming van Ten Cate nu al richting prullebak.quote:Ajacied zijn is veel meer dan juichen als Ajax scoort. Het gaat veel dieper. Het is een manier van in het leven staan. Een manier van naar de dingen kijken en een manier van met de dingen omgaan. Een Ajacied houdt van het leven. Maar wel van een leven met allure, van een leven waarin actie is. En die actie mag ook best spectaculair zijn. Een Ajacied houdt van mooi. Van mooie dingen. Dingen moeten een bijzondere uitstraling hebben, je moet er met plezier naar kunnen kijken. Winnen alleen is voor een Ajacied dan ook niet genoeg, het gaat om de manier waarop. En dat is met dominant, gedurfd en aanvallend voetbal. Met mooi voetbal dus. Een Ajacied is zelfverzekerd, een beetje brutaal zelfs. Hij weet waar hij voor staat en is daar trots op. Hij probeert anderen ook vaak te overtuigen van zijn gelijk. Soms tegen beter weten in, maar dat neem je hem nauwelijks kwalijk.
Want een Ajacied treedt iedereen altijd met respect tegemoet: niet alleen gelijkgestemden maar ook mensen die een andere mening hebben of een andere levensvisie, kortom die geen Ajacied zijn. Een Ajacied is dus betrokken bij de samenleving en hij is eerlijk en sportief. Zowel in het dagelijks leven, als op en rond het veld. Maar bovenal is een Ajacied ambitieus en een winnaar. Tegen verlies kan hij niet. Altijd probeert hij zijn doelen te verwezenlijken. Met lef en met creativiteit. En met een groot doorzettingsvermogen. Want het beste is voor een Ajacied vaak niet goed genoeg. Met Ajax heeft een Ajacied een bijna onverklaarbare liefde en verbondenheid. Streeft hij samen met de club en alle andere Ajacieden naar het hoogste. Een Ajacied denkt rood, denkt wit. Droomt rood, droomt wit. Juicht rood, juicht wit. Huilt rood, huilt wit. En hij blijft altijd achter zijn club staan. Ook als het even minder gaat. Want ook dat hoort bij een Ajacied.' (Ajax.nl)
Heb "Laat maar komen" gestemd. Wat anders dan ik er wat dagen terug over dacht, maar zakelijk gezegd heeft 'ie gewoon wat toe te voegen wat Ajax op dit moment mist: onvoorspelbaarheid. Mitea heeft in z'n invalbeurten nog helemaal niets laten zien. Bovendien kan 'ie desnoods op rechts spelen. Alleen kut dat hij een Feyenoord-verleden heeft. Maargoed, voor die 750k is het dan des te leuker dat hij het anderhalf seizoen goed doet bij Ajax en dan voor een paar miljoen verkocht wordt aan een of andere Spaanse club.quote:Op maandag 27 november 2006 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben wel benieuwd:
Natuurlijk, mijnheer Berkleef zag de miljoenen al binnenstromen. Jammer dat een carriere zo wordt verneukt door iemand.quote:Aan het begin van het vorige seizoen leek de carričre van Owusu-Abeyie toch in aardig vaarwater te zijn komen. Bij Arsenal kreeg hij speelminuten en liet Arsene Wenger zich ook positief uit over de aanvaller. Maar ondanks alles bleef de echte stap uit. "Toen Adebayor werd aangetrokken, zag ik het even niet meer zitten en wilde weg. Spartak toonde toen als enige echte club concrete belangstelling. In eerste instantie dacht ik, no way."
Een gesprek met zaakwaarnemer Brian Berkleef deed de 20-jarige voetballer alsnog van gedachte veranderen. "Ik ging er anders tegenaan kijken. Ik moest voor de transferdeadline wat beslissen. Het was een gok en wilde het er op wagen. Het was mijn keuze."
Een Braziliaans en een Argentijns international kan overal aan de slag en die gaat niet naar Feyenoord.quote:Op dinsdag 28 november 2006 04:03 schreef twi het volgende:
En is er interesse in Love? Er waren geruchten dat Feyenoord interesse had, dat zijn nou niet echt clubs waar Vagner Love op zit te wachten geloof ik. Dan heb je Cavenaghi nog, die er ook niet al te succesvol lijkt te zijn met 12 goals in 50 wedstrijden. En Costinha heeft zijn huidige plek bij Atletico zeker niet aan z'n 1-jarige uitstapje naar Moskou te danken.
Bovendien zie je aan de gevallen Kerzhakov en Tymoschuk hoe 'gemakkelijk' zulke toch aardig vermogende clubs hun succesvolle spelers laten gaan. Even shoppen in Rusland is er zeker niet bij.
Haan wilde geloof ik ook dat Quincy na de winter bleef trainen, misschien kan ie inderdaad dan wel meespelen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 04:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien kan je Qwincy na de winterstop wel huren, dan wordt er toch niet gevoetbald
Sneijder, Huntelaar, Ten Cate, Perez, Leonardo en Qwincy in een team
Dat moet wel goed gaan
Hoe verongelijkt kun je reageren????quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:22 schreef denthemen het volgende:
Als het aan Obodai ligt werkt hij zich ook via Koeman zijn achterkant naar binnen:
Anthony Obodai was zondag de uitblinker bij Sparta tegen Ajax. In het Algemeen Dagblad liet hij weten dat deze zege ook een beetje voor Ronald Koeman was. 'Ik heb een goed gevoel over gehouden aan dit duel. Niet alleen voor Sparta, ook voor Ronald Koeman. Waarom? Ik heb niets tegen de spelers van mijn voormalige club Ajax, maar ik gun alleen Ronald Koeman de titel. Die man heeft me altijd op een geweldige manier behandeld. Ik wens hem alleen het allerbeste. En dit resultaat zal hem bij PSV goed doen.'
van Gaalquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Gaat allemaal weer lekker.
Wie gaat er nog meer naar psv? Cruijff?
Inderdaad, zullen die supporters leuk vinden....quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Gaat allemaal weer lekker.
Wie gaat er nog meer naar psv? Cruijff?
Ach, Kluivert accepteren ze ook....quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:19 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Inderdaad, zullen die supporters leuk vinden....
Ach werd gemeld door Derksen gister. Van Geel is ook gecharmeerd van Andy. Ten Cate twijfelt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, Kluivert accepteren ze ook.....
Maar ik spring er net weer in hier, wat is er waar van de geruchten vd Meyde/Maxwell?
Psv steekt in bloedvorm, heeft (toch?) geen geld en gaat toch kopen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:53 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ach werd gemeld door Derksen gister. Van Geel is ook gecharmeerd van Andy. Ten Cate twijfelt.
Denk je van niet danquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:11 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoe kom je erbij dat Ajax geld heeft?
Voor wat het waard isquote:Edson Braafheid staat in de belangstelling van Ajax. Het contract van de linksback loopt bij FC Utrecht in de zomer af, waardoor hij in de winterstop al mag vertrekken. Ook Feyenoord heeft nog altijd interesse. (Voetbalzone.nl)
Als vervanger voor de vertrekkende Zdenek Grygera worden bij Ajax de namen van Petter Hansson (SC Heerenveen) en Gibril Sankoh (FC Groningen) genoemd. (Voetbalzone.nl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |