bedankt voor het snelle antwoord, denk dat dit het dan wel is, ook al is die al oudquote:Op maandag 27 november 2006 17:17 schreef sleepflower het volgende:
Natte staart
Natte staart dit is een ziekte die veel bij hamsters voor komen en dan wel bij jonge hamster. De hamsters zullen niet meer eten en zijn sloom wanneer de ziekte zich voortzet zal hij magerder worden en ruwe vacht krijgen ook zal hierbij dunne diaree ontstaan wat hier vooral opvallend aan is zal een natte staart zijn. Wanneer deze verschijnselen er zijn is het niet goed, de hamster kan binnen 48 uur sterven. Ga direct naar de dierenarts wanneer u deze verschijnselen aantreft.
Nou ja, het kan natuurlijk ook wat anders zijn (weet niet of je hamster ook andere symptomen heeft) maar toen ik 'nat' las dacht ik gelijk aan natte staart. Maar goed, zal dus even naar de dierenarts gaan als ik jou was.quote:Op maandag 27 november 2006 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bedankt voor het snelle antwoord, denk dat dit het dan wel is, ook al is die al oud
Was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 27 november 2006 17:22 schreef nicomart het volgende:
Ik dacht ff dat je een geile hamster had
Omdraaien, is ie nat van boven, dat kan geen kwaad.quote:Op maandag 27 november 2006 18:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die moet gedekt worden als een dolle !
Natte hamsters!111!111
111!!!!!!
Ontopic: Mijn goudvis is nat van onderen. Wat kan dat zijn ?
geef toe.. jij vond het stiekem ook grappigquote:Op maandag 27 november 2006 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
Heren, serieus reageren of anders gewoon helemaal niet.
Stiekem welquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
geef toe.. jij vond het stiekem ook grappig
Aww...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ben geweest, hij had steen in zn urinebuis waarschijnlijk,
en is ingeslapen...
![]()
au!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en is ingeslapen...
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:45 schreef kikoooooo het volgende:
R.I.P.
Groeten, de jongens van WOS
Danke,quote:Op woensdag 29 november 2006 21:45 schreef kikoooooo het volgende:
R.I.P.
Groeten, de jongens van WOS
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Danke,
Ik verheug me er al op, om de nieuwe tam te maken, zodat deze ook op me handen kan lopen en uit me handen kan eten, deze kon dat niet helaas
[afbeelding]
Kijk, wat een mooie foto![]()
Niet door mij gemaakt
Was dat je hamster ? R.I.Pquote:Op woensdag 29 november 2006 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Danke,
Ik verheug me er al op, om de nieuwe tam te maken, zodat deze ook op me handen kan lopen en uit me handen kan eten, deze kon dat niet helaas
[afbeelding]
Kijk, wat een mooie foto![]()
Niet door mij gemaakt
Nee, dit was mijn hamsterquote:Op woensdag 29 november 2006 22:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Was dat je hamster ? R.I.P![]()
![]()
![]()
Even een vraag he: Wat kost zo'n beestje eigenlijk aan aanschaf en eten enzo (als niet hamster kenner zijnde).
eh, kooi is het duurste. en dan niet zo'n klein kutkooitje nemen zoals sommige van ferplast, die zijn echt te klein. Ik had twee hamsters en haalde eens in de zes weken ofzo ruim een kilo voer van 1euro nogwat, eens in de zoveel tijd zaagsel van 2euro geloof ik, af en toe een knaagstengel (2 euro per 2) of yoghurtdropjes (2 euro per doosjes). Ze kosten erg weinig in ' onderhoud'.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Was dat je hamster ? R.I.P![]()
![]()
![]()
Even een vraag he: Wat kost zo'n beestje eigenlijk aan aanschaf en eten enzo (als niet hamster kenner zijnde).
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en is ingeslapen...
![]()
Ik ga ook een nieuwe kooi halen, grotere wil ik dan deze zoals op de fotoquote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eh, kooi is het duurste. en dan niet zo'n klein kutkooitje nemen zoals sommige van ferplast, die zijn echt te klein. Ik had twee hamsters en haalde eens in de zes weken ofzo ruim een kilo voer van 1euro nogwat, eens in de zoveel tijd zaagsel van 2euro geloof ik, af en toe een knaagstengel (2 euro per 2) of yoghurtdropjes (2 euro per doosjes). Ze kosten erg weinig in ' onderhoud'..
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, dit was mijn hamster
Elke avond kwam die met het eten naar boven en klom die zo![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik koop ook steeds een grotere kooiquote:Op woensdag 29 november 2006 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga ook een nieuwe kooi halen, grotere wil ik dan deze zoals op de foto
Als je een ref nodig hebt, moet je maar even PM-en. Volg mn blog, en over een maand heb je een gigantische kooi voor die lieve kleine Dwerghamster van je.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik koop ook steeds een grotere kooi.
Offtopic:quote:Op woensdag 29 november 2006 22:19 schreef ijsmeis het volgende:. Even een bezem er doorheen.
Zo, onzin verwijderd.
Ik ben niet 24 uur per dag online, sorryquote:Op woensdag 29 november 2006 22:25 schreef Jo0Lz het volgende:
Ahw, jammer van de hamster. Een urinesteen?
Dat is een spijtige manier om te gaan...
[..]
Offtopic:
Je hebt het ver laten komen, ik moest echt hardop lachen bij het lezen van dit topic.
Maar het was wel grappig als de @#%quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben niet 24 uur per dag online, sorry![]()
.
Maar goed. ontopic maar weer. Ik geloof dat TS alweer over zijn hamster heen is
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |