Daaromquote:Op zondag 26 november 2006 20:11 schreef borisz het volgende:
[..]
het was geen tvp het was een fipo
(al is dat een verkapte tvp)
Kivuvi?quote:Op zondag 26 november 2006 20:25 schreef Dos37 het volgende:
Mooie goal van die knakker
ik waag me maar niet aan zijn naam.
lijkt me een goede spelerquote:Op zondag 26 november 2006 20:28 schreef Sensation89 het volgende:
kivuvu
Hij heeft gelijk denk ik, Bossen zei dingen ja en Perez moest erom lachen dus het lijkt me wel te kloppenquote:Op zondag 26 november 2006 22:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Altijd leuk die connecties van Frits Barend
Omgekocht?? nee hij verdegigde hem niet, hij wilde alleen zn mening geven over hoe Berlusconi werkt bij AC Milan, en dat was idd positiefquote:Op maandag 27 november 2006 00:01 schreef tong80 het volgende:
Gullit verdedigt de rechts-extremistische neger hater Berlusconi.
Ja maar wilde niet ingaan op de vraag van Jan Mulder.quote:Op maandag 27 november 2006 00:04 schreef HPayne het volgende:
[..]
Omgekocht?? nee hij verdegigde hem niet, hij wilde alleen zn mening geven over hoe Berlusconi werkt bij AC Milan, en dat was idd positief
Wat ie van de persoon Berlusconi vindt, buiten het voetballen om. Er loopt trouwens weer een politiek onderzoek naar Berlusconi over steekpenningen.quote:Op maandag 27 november 2006 00:10 schreef HPayne het volgende:
Wat vroeg ie ook al weer dan? of ie op em zou stemmen of zoiets?
't Was een heuse "boer-kiespijn",quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:42 schreef tong80 het volgende:
Smolarek scoort in de 90ste minuut voor Dortmund. De voorzitter had voor de wedstrijd gezegd dat bij alles minder dan winst van Marwijk ontslagen zou worden.Iedereen ging uit z'n dak maar de voorzitter kreeg amper z'n handen omhoog.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja zeg! Is dat tegenwoordig al rood?
quote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef RayMania het volgende:
Dat wordt een leuke uitzending vanavond.
Zo'n wedstrijdje op z'n tijd is wel leuk iddquote:Op zondag 3 december 2006 19:28 schreef -Wolf- het volgende:
Lekker, dat soort modderwedstrijden mis ik wel eens bij AJAX thuis..
Ik heb erger gezien in Italie.quote:Op zondag 3 december 2006 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:!
Dat ze daar door hebben gevoetbald zeg.
Ja, kampioen waterballet.quote:
Ik had nu ook weer niet helemaal het idee dat De Guzman voor een pingel ging, maar toch.quote:Op zondag 3 december 2006 19:49 schreef BigFire het volgende:
gore schwalbepas geleden Hofs en nu Guzman
![]()
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 3 december 2006 19:51 schreef kevin6188 het volgende:
Ik had nu ook weer niet helemaal het idee dat De Guzman voor een pingel ging, maar toch.
Zoals ik al zei.quote:Op zondag 3 december 2006 18:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kan je goed zien dat die goal van Van Hooijdonk onterecht was afgekeurd. En dat het geen penalty was, De Guzman raakte zijn evenwicht kwijt.
Heft elkaar dus mooi op.
De 4-4 hing meer in de lucht dan de 2-2. Afgegaan op de volledige wedstrijd, niet op hetgeen Talpa je voorschoteld.quote:Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef kevin6188 het volgende:
Je kunt je natuurlijk wel afvragen welk moment belangrijker was voor de wedstrijd...
had je anders verwacht; hij scoort nergens veel.quote:Op zondag 3 december 2006 19:46 schreef -Wolf- het volgende:
Harry weer niet gescoord voor 010 he?
Ik was gewend om het direct te zien na de samenvattingen van de vorige dag.quote:Op zondag 3 december 2006 20:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kijk je voor het eerst sinds anderhalf jaar ofzo?
Anderhalf uur zendtijd en maar 4 wedstrijden. Valt me nog mee de hoeveelheid reclame.quote:
en de tegenstanders moeten steeds het veld uitquote:Op zondag 3 december 2006 20:17 schreef kevin6188 het volgende:
Huntelaar scoort alleen als Temmink fluit
die heeft hij verloren na heel wat jaren in amsterdam te hebben gehangenquote:Op zondag 3 december 2006 20:29 schreef Kadoc het volgende:
Maar Tom de Mul is toch een Belg? Waar is zijn accent?
ach met 10 man winnen we toch nog welquote:
Gelijk heb je.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef PabloLopez het volgende:
Goh anders laat je gewoon een opperNEUS oordelen over feyenoord, dat ze auto niet veilig is in rotterdam met een 020 vlaggetje.... hallo is wederzijds denk ik zo???
Jij moet niet denken. Dat doet pijn.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef PabloLopez het volgende:
Goh anders laat je gewoon een opperNEUS oordelen over feyenoord, dat ze auto niet veilig is in rotterdam met een 020 vlaggetje.... hallo is wederzijds denk ik zo???
Hij viel wel heel makkelijk bij die 2equote:
Ach gut, ze krijgen 'em ook vaak genoeg onterecht in hun voordeel.quote:Op zondag 3 december 2006 22:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Toeval dat zowel Milan als Inter onterecht een penalty tegen krijgen?
Daarom zeg ik het ook.quote:Op zondag 3 december 2006 22:56 schreef Corksterr het volgende:
Ach gut, ze krijgen 'em ook vaak genoeg onterecht in hun voordeel.
quote:Op zondag 3 december 2006 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Chelsea is eigenlijk het Talpa van de wereld
Nee, maar ze zijn wel de 'machtigste' voetbalclub van de wereld.quote:Op zondag 3 december 2006 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Maar ze kopen nooit spelers buiten Europa
Logisch, aangezien alle Afrikaanse/Zuid-Amerikaanse toppers al ontdekt zijn voordat ze bij Chelsea komenquote:Op zondag 3 december 2006 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Maar ze kopen nooit spelers buiten Europa
quote:Op zondag 3 december 2006 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Chelsea is eigenlijk het Talpa van Europa
Bullshit, draait steeds beter.quote:Op zondag 3 december 2006 23:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
![]()
Alles wat bij Talpa zit, mislukt.
Is al gebeurdquote:
Ik hoorde het, 1 of andere kerel won 750 euro terwijl hij ondertussen met zijn maten aan het pokeren was.quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Whehe Frits gaat het mysterie van de oranje shirtjes ontrafelen
Tja erg dom. Dat Braziliaanse temperament van hem is nu echt in zijn nadeel geblekenquote:
Lekker toch. Daar wordt je dan voor betaald! 8 min. kijken!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:47 schreef borisz het volgende:
Fred Grim: wij kwamen om naar Leonardo te kijken, maar na acht minuten konden wij beter voor de bar plaats nemen![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 19:06 schreef RayMania het volgende:
Prachtige goal van Junker.
Vond het wel meevallen, het is erg makkelijk om zo'n goal te maken, zeker als de bal al zo opstuit. Onder de keeper doorschuiven was moeilijker geweest.quote:Op zondag 10 december 2006 19:06 schreef RayMania het volgende:
Prachtige goal van Junker.
in welke situatiequote:Op zondag 10 december 2006 19:08 schreef StarGazer het volgende:
Sansoni had ook rood moeten hebben.
Was toch net ook een elleboogstoot zo leek het. Of was dat Sansoni niet?quote:
Schaaf gaf een eleboog , dat had rood moeten zijnquote:Op zondag 10 december 2006 19:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Was toch net ook een elleboogstoot zo leek het. Of was dat Sansoni niet?
Volgens mij werd vd Schaaf amper geraakt maar dan maak je nog niet zo'n overtredingquote:Op zondag 10 december 2006 19:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Rkc had die bal ook wel mogen uitspelen
Straks nog maar ff talpa kijken , het is gewoon een ongeschreven regel om de bal uit te spelenquote:Op zondag 10 december 2006 19:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij werd vd Schaaf amper geraakt maar dan maak je nog niet zo'n overtreding
Mijn vermoeden is zojuist bevestigd op Talpa, hij werd amper cq niet geraakt.quote:Op zondag 10 december 2006 19:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Straks nog maar ff talpa kijken ,
Dat had Lazovic moeten doen in de Kuipquote:Op zondag 10 december 2006 19:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Straks nog maar ff talpa kijken , het is gewoon een ongeschreven regel om de bal uit te spelen![]()
Dat deed Feyenoord ook niequote:Op zondag 10 december 2006 19:16 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Dat had Lazovic moeten doen in de Kuip![]()
daarna niequote:
Idd hier ook. Wat een drietzender zeg..... Is volgens mij al de 3e keer dat er problemen zijn er we kijken naar zwart beeld.....quote:Op zondag 10 december 2006 19:06 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Talpa ligt er hier uit..
Daarvoor ook niequote:
Kan er ook aan liggen dat je op het platte land woontquote:Op zondag 10 december 2006 19:21 schreef assie het volgende:
[..]
Idd hier ook. Wat een drietzender zeg..... Is volgens mij al de 3e keer dat er problemen zijn er we kijken naar zwart beeld.....![]()
kut man, nu mis je de reclamequote:Op zondag 10 december 2006 19:28 schreef Timmehhh het volgende:
Talpa ligt eruit ! kankerzooi
Kampertje hè. Maar rood voor Van der Schaaf en Hersi was ook wel op z'n plaats.quote:Op zondag 10 december 2006 19:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat is en blijft die Janssen toch een mongeaul![]()
Net of die sleutelhanger bij jullie zo braaf isquote:Op zondag 10 december 2006 19:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kampertje hè. Maar rood voor Van der Schaaf en Hersi was ook wel op z'n plaats.
Ik heb op een ander forum gezegd dat ik de actie van Janssen niet afkeur en zelfs volledig kan begrijpen. Denk aan Pienaar in de play-offs vorig jaar tegen Feyenoord en vandaag aan de 1-1quote:Op zondag 10 december 2006 19:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Net of die sleutelhanger bij jullie zo braaf is![]()
Je kunt ook gewoon een lichte overtreding maken hoor, dit sloeg nergens op.quote:Op zondag 10 december 2006 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik heb op een ander forum gezegd dat ik de actie van Janssen niet afkeur en zelfs volledig kan begrijpen. Denk aan Pienaar in de play-offs vorig jaar tegen Feyenoord en vandaag aan de 1-1
Alleen kan ik ook wel weer begrijpen dat de scheidsrechter rood geeft. Maar dat zegt meer over de scheidsrechter
Er is geen 1 topscheidsrechter meer in Nederlandquote:Op zondag 10 december 2006 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik heb op een ander forum gezegd dat ik de actie van Janssen niet afkeur en zelfs volledig kan begrijpen. Denk aan Pienaar in de play-offs vorig jaar tegen Feyenoord en vandaag aan de 1-1
Alleen kan ik ook wel weer begrijpen dat de scheidsrechter rood geeft. Maar dat zegt meer over de scheidsrechter
Hij was toch ook lichtquote:Op zondag 10 december 2006 19:36 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een lichte overtreding maken hoor, dit sloeg nergens op.
Je kunt ook gewoon de bal uitschieten. Hij staat bijna stil, kijkt en loopt verder. Dan vraag je erom. Ik keur het ook niet helemaal goed die actie van Janssen, maar ik kan het volledig begrijpen.quote:Op zondag 10 december 2006 19:36 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een lichte overtreding maken hoor, dit sloeg nergens op.
Twente , en nu is dus AZquote:Op zondag 10 december 2006 19:38 schreef assie het volgende:
WElke wedstrijden zijn al geweest??? Vitesse dus en???
Als van der Schaaf geblesseerd ligt, die notabene een volle elleboog heeft gegeven in de 1e helft, vind ik het niet meer dan terecht dat je doorspeelt als je denkt dat het niet ernstig is (wat het ook niet was).quote:Op zondag 10 december 2006 19:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de bal uitschieten. Hij staat bijna stil, kijkt en loopt verder. Dan vraag je erom. Ik keur het ook niet helemaal goed die actie van Janssen, maar ik kan het volledig begrijpen.
quote:Op zondag 10 december 2006 19:41 schreef RayMania het volgende:
Was dat Graafland?
Ze zijn gewoon heel ver onder het niveauquote:Op zondag 10 december 2006 19:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
wat is dat toch met die scheidsrechters hier in dit land
Doe over 2 weken maar , dan hebben we weer iets te zingenquote:Op zondag 10 december 2006 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt scheids, bedankt Stekelenburg....
Gentenaar please
Denk het niet, Braamhaar zag 't wel, maar beoordeelde het als niet erg genoeg voor een kaartquote:Op zondag 10 december 2006 19:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oefff.......dit krijgt nog een staartje.
Hij zegt net toch heel wat anders.quote:Op zondag 10 december 2006 19:51 schreef MaxC het volgende:
[..]
Denk het niet, Braamhaar zag 't wel, maar beoordeelde het als niet erg genoeg voor een kaart
En?quote:Op zondag 10 december 2006 18:02 schreef kevin6188 het volgende:
Ben benieuwd of Talpa Ajax weer ontziet
quote:Op zondag 10 december 2006 19:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Ze gaan nu gewoon expres elk akkefietje met ajax uitgebreid behandelen
Tussen iets zeggen en geloofwaardig overkomen zit gelukkig een groot verschil. Iedereen zeurt nu wel over de actie van Huntelaar. Maar wat doet Cziommer daar? Aanstalten maken om de bal weg te schieten en de boel op te houden. En verder: kijk eens goed naar welk been onze grote Duitse vriend grijptquote:Op zondag 10 december 2006 19:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hij zegt net toch heel wat anders.
Ik ben voor Ajax, ik refereerde aan die column (let op, Louis) van Van Hanegem. De enige die in Ajax-AZ werd ontzien was Braamhaar, want daar kun je een avondvullend programma van maken. Inclusief prijsvraag.quote:Op zondag 10 december 2006 20:00 schreef golfer het volgende:
[..]
En?
Weer reden om te huilen nu de beelden geweest zijn?![]()
Ze hadden inderdaad over geluk niet te klagen bij 2 van hun goals.quote:
Onze Griek dacht dat ie een publiekswissel kreeg, alleen iedereen juichde juist omdat hij werd gewisseld... zoals altijd had hij het weer niet doorquote:Op zondag 10 december 2006 22:30 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad over geluk niet te klagen bij 2 van hun goals.
Ik vond het trouwens ook wel grappig dat Charisteas die penalty nog bijna wist te missen.Zou wat zijn als ie zelfs dié kans om zeep zou helpen.
![]()
En dan de goal van Slory zeg, wooow.
Nee, je kunt nu nog genieten van het spel van Ajaxquote:Op zondag 17 december 2006 19:20 schreef Malibu-06 het volgende:
Zo maar eens ff kijken. Is Ajax al klaar?
quote:Op zondag 17 december 2006 19:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nee, je kunt nu nog genieten van het spel van Ajax![]()
yup, mensen moeten gewoon niet zeiken en opstaan.quote:Op zondag 17 december 2006 19:56 schreef Corksterr het volgende:
Ik word gek van dat gezeik over die regel.
van achter manquote:Op zondag 17 december 2006 19:57 schreef kevin6188 het volgende:
Klopt, maar dit was ook weer geen rode kaart. De bal wordt dan wel niet gespeeld, maar dit is geen overtreding waar je rood voor geeft. Kom op zeg...
Welnee, hij kwam behoorlijk vanaf de zijkant. En als je dan vorige week ziet waar De Cler met geel mee wegkomt. Dit was echt geen rode kaart.quote:
Ik zag het jaquote:Op zondag 17 december 2006 20:02 schreef VoreG het volgende:
Rossini wordt weggehaal door Luinge komt Van Hooijdonk langs die heel nonchalant een duw wil geven tegen Rossini, maar hij mist volledig
Vond het een terrechte rode kaartquote:Op zondag 17 december 2006 20:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Welnee, hij kwam behoorlijk vanaf de zijkant. En als je dan vorige week ziet waar De Cler met geel mee wegkomt. Dit was echt geen rode kaart.
zekerquote:Op zondag 17 december 2006 20:10 schreef kratovsk het volgende:
Luinge, wat een eikel zeg om even Lucius de schuld te geven.
Doen ze gewoon random.quote:Op zondag 17 december 2006 20:11 schreef kletskop het volgende:
ongelofelijk.. zet ik een keer wat later de tv aan. Gaan ze Ajax ineens als eerste uitzenden??!!!
Hoe bedoel je, durft niet zijn verantwoordelijkheid te nemen. Een aanfluiting voor de scheidsrechters dat een microfoon die woorden heeft opgevangen.quote:Op zondag 17 december 2006 20:10 schreef kratovsk het volgende:
Luinge, wat een eikel zeg om even Lucius de schuld te geven.
Wat bedoel je nou in het geval van Buijs?quote:Op zondag 17 december 2006 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vond het een terrechte rode kaart
dat van buijs op die keeper was zeker geen geel
PSV zoekt een vleugelaanvaller.quote:Op zondag 17 december 2006 20:14 schreef Malibu-06 het volgende:
Kufo gaat naar PSV denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |