Daaromquote:Op zondag 26 november 2006 20:11 schreef borisz het volgende:
[..]
het was geen tvp het was een fipo
(al is dat een verkapte tvp)
Kivuvi?quote:Op zondag 26 november 2006 20:25 schreef Dos37 het volgende:
Mooie goal van die knakker
ik waag me maar niet aan zijn naam.
lijkt me een goede spelerquote:Op zondag 26 november 2006 20:28 schreef Sensation89 het volgende:
kivuvu
Hij heeft gelijk denk ik, Bossen zei dingen ja en Perez moest erom lachen dus het lijkt me wel te kloppenquote:Op zondag 26 november 2006 22:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Altijd leuk die connecties van Frits Barend
Omgekocht?? nee hij verdegigde hem niet, hij wilde alleen zn mening geven over hoe Berlusconi werkt bij AC Milan, en dat was idd positiefquote:Op maandag 27 november 2006 00:01 schreef tong80 het volgende:
Gullit verdedigt de rechts-extremistische neger hater Berlusconi.
Ja maar wilde niet ingaan op de vraag van Jan Mulder.quote:Op maandag 27 november 2006 00:04 schreef HPayne het volgende:
[..]
Omgekocht?? nee hij verdegigde hem niet, hij wilde alleen zn mening geven over hoe Berlusconi werkt bij AC Milan, en dat was idd positief
Wat ie van de persoon Berlusconi vindt, buiten het voetballen om. Er loopt trouwens weer een politiek onderzoek naar Berlusconi over steekpenningen.quote:Op maandag 27 november 2006 00:10 schreef HPayne het volgende:
Wat vroeg ie ook al weer dan? of ie op em zou stemmen of zoiets?
't Was een heuse "boer-kiespijn",quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:42 schreef tong80 het volgende:
Smolarek scoort in de 90ste minuut voor Dortmund. De voorzitter had voor de wedstrijd gezegd dat bij alles minder dan winst van Marwijk ontslagen zou worden.Iedereen ging uit z'n dak maar de voorzitter kreeg amper z'n handen omhoog.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja zeg! Is dat tegenwoordig al rood?
quote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef RayMania het volgende:
Dat wordt een leuke uitzending vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |