Tja erg dom. Dat Braziliaanse temperament van hem is nu echt in zijn nadeel geblekenquote:
Lekker toch. Daar wordt je dan voor betaald! 8 min. kijken!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:47 schreef borisz het volgende:
Fred Grim: wij kwamen om naar Leonardo te kijken, maar na acht minuten konden wij beter voor de bar plaats nemen![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 19:06 schreef RayMania het volgende:
Prachtige goal van Junker.
Vond het wel meevallen, het is erg makkelijk om zo'n goal te maken, zeker als de bal al zo opstuit. Onder de keeper doorschuiven was moeilijker geweest.quote:Op zondag 10 december 2006 19:06 schreef RayMania het volgende:
Prachtige goal van Junker.
in welke situatiequote:Op zondag 10 december 2006 19:08 schreef StarGazer het volgende:
Sansoni had ook rood moeten hebben.
Was toch net ook een elleboogstoot zo leek het. Of was dat Sansoni niet?quote:
Schaaf gaf een eleboog , dat had rood moeten zijnquote:Op zondag 10 december 2006 19:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Was toch net ook een elleboogstoot zo leek het. Of was dat Sansoni niet?
Volgens mij werd vd Schaaf amper geraakt maar dan maak je nog niet zo'n overtredingquote:Op zondag 10 december 2006 19:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Rkc had die bal ook wel mogen uitspelen
Straks nog maar ff talpa kijken , het is gewoon een ongeschreven regel om de bal uit te spelenquote:Op zondag 10 december 2006 19:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij werd vd Schaaf amper geraakt maar dan maak je nog niet zo'n overtreding
Mijn vermoeden is zojuist bevestigd op Talpa, hij werd amper cq niet geraakt.quote:Op zondag 10 december 2006 19:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Straks nog maar ff talpa kijken ,
Dat had Lazovic moeten doen in de Kuipquote:Op zondag 10 december 2006 19:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Straks nog maar ff talpa kijken , het is gewoon een ongeschreven regel om de bal uit te spelen![]()
Dat deed Feyenoord ook niequote:Op zondag 10 december 2006 19:16 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Dat had Lazovic moeten doen in de Kuip![]()
daarna niequote:
Idd hier ook. Wat een drietzender zeg..... Is volgens mij al de 3e keer dat er problemen zijn er we kijken naar zwart beeld.....quote:Op zondag 10 december 2006 19:06 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Talpa ligt er hier uit..
Daarvoor ook niequote:
Kan er ook aan liggen dat je op het platte land woontquote:Op zondag 10 december 2006 19:21 schreef assie het volgende:
[..]
Idd hier ook. Wat een drietzender zeg..... Is volgens mij al de 3e keer dat er problemen zijn er we kijken naar zwart beeld.....![]()
kut man, nu mis je de reclamequote:Op zondag 10 december 2006 19:28 schreef Timmehhh het volgende:
Talpa ligt eruit ! kankerzooi
Kampertje hè. Maar rood voor Van der Schaaf en Hersi was ook wel op z'n plaats.quote:Op zondag 10 december 2006 19:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat is en blijft die Janssen toch een mongeaul![]()
Net of die sleutelhanger bij jullie zo braaf isquote:Op zondag 10 december 2006 19:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kampertje hè. Maar rood voor Van der Schaaf en Hersi was ook wel op z'n plaats.
Ik heb op een ander forum gezegd dat ik de actie van Janssen niet afkeur en zelfs volledig kan begrijpen. Denk aan Pienaar in de play-offs vorig jaar tegen Feyenoord en vandaag aan de 1-1quote:Op zondag 10 december 2006 19:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Net of die sleutelhanger bij jullie zo braaf is![]()
Je kunt ook gewoon een lichte overtreding maken hoor, dit sloeg nergens op.quote:Op zondag 10 december 2006 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik heb op een ander forum gezegd dat ik de actie van Janssen niet afkeur en zelfs volledig kan begrijpen. Denk aan Pienaar in de play-offs vorig jaar tegen Feyenoord en vandaag aan de 1-1
Alleen kan ik ook wel weer begrijpen dat de scheidsrechter rood geeft. Maar dat zegt meer over de scheidsrechter
Er is geen 1 topscheidsrechter meer in Nederlandquote:Op zondag 10 december 2006 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik heb op een ander forum gezegd dat ik de actie van Janssen niet afkeur en zelfs volledig kan begrijpen. Denk aan Pienaar in de play-offs vorig jaar tegen Feyenoord en vandaag aan de 1-1
Alleen kan ik ook wel weer begrijpen dat de scheidsrechter rood geeft. Maar dat zegt meer over de scheidsrechter
Hij was toch ook lichtquote:Op zondag 10 december 2006 19:36 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een lichte overtreding maken hoor, dit sloeg nergens op.
Je kunt ook gewoon de bal uitschieten. Hij staat bijna stil, kijkt en loopt verder. Dan vraag je erom. Ik keur het ook niet helemaal goed die actie van Janssen, maar ik kan het volledig begrijpen.quote:Op zondag 10 december 2006 19:36 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een lichte overtreding maken hoor, dit sloeg nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |