Jij moet niet denken. Dat doet pijn.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef PabloLopez het volgende:
Goh anders laat je gewoon een opperNEUS oordelen over feyenoord, dat ze auto niet veilig is in rotterdam met een 020 vlaggetje.... hallo is wederzijds denk ik zo???
Hij viel wel heel makkelijk bij die 2equote:
Ach gut, ze krijgen 'em ook vaak genoeg onterecht in hun voordeel.quote:Op zondag 3 december 2006 22:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Toeval dat zowel Milan als Inter onterecht een penalty tegen krijgen?
Daarom zeg ik het ook.quote:Op zondag 3 december 2006 22:56 schreef Corksterr het volgende:
Ach gut, ze krijgen 'em ook vaak genoeg onterecht in hun voordeel.
quote:Op zondag 3 december 2006 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Chelsea is eigenlijk het Talpa van de wereld
Nee, maar ze zijn wel de 'machtigste' voetbalclub van de wereld.quote:Op zondag 3 december 2006 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Maar ze kopen nooit spelers buiten Europa
Logisch, aangezien alle Afrikaanse/Zuid-Amerikaanse toppers al ontdekt zijn voordat ze bij Chelsea komenquote:Op zondag 3 december 2006 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Maar ze kopen nooit spelers buiten Europa
quote:Op zondag 3 december 2006 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Chelsea is eigenlijk het Talpa van Europa
Bullshit, draait steeds beter.quote:Op zondag 3 december 2006 23:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
![]()
Alles wat bij Talpa zit, mislukt.
Is al gebeurdquote:
Ik hoorde het, 1 of andere kerel won 750 euro terwijl hij ondertussen met zijn maten aan het pokeren was.quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Whehe Frits gaat het mysterie van de oranje shirtjes ontrafelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |