Twente , en nu is dus AZquote:Op zondag 10 december 2006 19:38 schreef assie het volgende:
WElke wedstrijden zijn al geweest??? Vitesse dus en???
Als van der Schaaf geblesseerd ligt, die notabene een volle elleboog heeft gegeven in de 1e helft, vind ik het niet meer dan terecht dat je doorspeelt als je denkt dat het niet ernstig is (wat het ook niet was).quote:Op zondag 10 december 2006 19:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de bal uitschieten. Hij staat bijna stil, kijkt en loopt verder. Dan vraag je erom. Ik keur het ook niet helemaal goed die actie van Janssen, maar ik kan het volledig begrijpen.
quote:Op zondag 10 december 2006 19:41 schreef RayMania het volgende:
Was dat Graafland?
Ze zijn gewoon heel ver onder het niveauquote:Op zondag 10 december 2006 19:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
wat is dat toch met die scheidsrechters hier in dit land
Doe over 2 weken maar , dan hebben we weer iets te zingenquote:Op zondag 10 december 2006 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt scheids, bedankt Stekelenburg....
Gentenaar please
Denk het niet, Braamhaar zag 't wel, maar beoordeelde het als niet erg genoeg voor een kaartquote:Op zondag 10 december 2006 19:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oefff.......dit krijgt nog een staartje.
Hij zegt net toch heel wat anders.quote:Op zondag 10 december 2006 19:51 schreef MaxC het volgende:
[..]
Denk het niet, Braamhaar zag 't wel, maar beoordeelde het als niet erg genoeg voor een kaart
En?quote:Op zondag 10 december 2006 18:02 schreef kevin6188 het volgende:
Ben benieuwd of Talpa Ajax weer ontziet
quote:Op zondag 10 december 2006 19:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Ze gaan nu gewoon expres elk akkefietje met ajax uitgebreid behandelen
Tussen iets zeggen en geloofwaardig overkomen zit gelukkig een groot verschil. Iedereen zeurt nu wel over de actie van Huntelaar. Maar wat doet Cziommer daar? Aanstalten maken om de bal weg te schieten en de boel op te houden. En verder: kijk eens goed naar welk been onze grote Duitse vriend grijptquote:Op zondag 10 december 2006 19:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hij zegt net toch heel wat anders.
Ik ben voor Ajax, ik refereerde aan die column (let op, Louis) van Van Hanegem. De enige die in Ajax-AZ werd ontzien was Braamhaar, want daar kun je een avondvullend programma van maken. Inclusief prijsvraag.quote:Op zondag 10 december 2006 20:00 schreef golfer het volgende:
[..]
En?
Weer reden om te huilen nu de beelden geweest zijn?![]()
Ze hadden inderdaad over geluk niet te klagen bij 2 van hun goals.quote:
Onze Griek dacht dat ie een publiekswissel kreeg, alleen iedereen juichde juist omdat hij werd gewisseld... zoals altijd had hij het weer niet doorquote:Op zondag 10 december 2006 22:30 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad over geluk niet te klagen bij 2 van hun goals.
Ik vond het trouwens ook wel grappig dat Charisteas die penalty nog bijna wist te missen.Zou wat zijn als ie zelfs dié kans om zeep zou helpen.
![]()
En dan de goal van Slory zeg, wooow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |