Nee, je kunt nu nog genieten van het spel van Ajaxquote:Op zondag 17 december 2006 19:20 schreef Malibu-06 het volgende:
Zo maar eens ff kijken. Is Ajax al klaar?
quote:Op zondag 17 december 2006 19:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nee, je kunt nu nog genieten van het spel van Ajax![]()
yup, mensen moeten gewoon niet zeiken en opstaan.quote:Op zondag 17 december 2006 19:56 schreef Corksterr het volgende:
Ik word gek van dat gezeik over die regel.
van achter manquote:Op zondag 17 december 2006 19:57 schreef kevin6188 het volgende:
Klopt, maar dit was ook weer geen rode kaart. De bal wordt dan wel niet gespeeld, maar dit is geen overtreding waar je rood voor geeft. Kom op zeg...
Welnee, hij kwam behoorlijk vanaf de zijkant. En als je dan vorige week ziet waar De Cler met geel mee wegkomt. Dit was echt geen rode kaart.quote:
Ik zag het jaquote:Op zondag 17 december 2006 20:02 schreef VoreG het volgende:
Rossini wordt weggehaal door Luinge komt Van Hooijdonk langs die heel nonchalant een duw wil geven tegen Rossini, maar hij mist volledig
Vond het een terrechte rode kaartquote:Op zondag 17 december 2006 20:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Welnee, hij kwam behoorlijk vanaf de zijkant. En als je dan vorige week ziet waar De Cler met geel mee wegkomt. Dit was echt geen rode kaart.
zekerquote:Op zondag 17 december 2006 20:10 schreef kratovsk het volgende:
Luinge, wat een eikel zeg om even Lucius de schuld te geven.
Doen ze gewoon random.quote:Op zondag 17 december 2006 20:11 schreef kletskop het volgende:
ongelofelijk.. zet ik een keer wat later de tv aan. Gaan ze Ajax ineens als eerste uitzenden??!!!
Hoe bedoel je, durft niet zijn verantwoordelijkheid te nemen. Een aanfluiting voor de scheidsrechters dat een microfoon die woorden heeft opgevangen.quote:Op zondag 17 december 2006 20:10 schreef kratovsk het volgende:
Luinge, wat een eikel zeg om even Lucius de schuld te geven.
Wat bedoel je nou in het geval van Buijs?quote:Op zondag 17 december 2006 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vond het een terrechte rode kaart
dat van buijs op die keeper was zeker geen geel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |