Moet je extreem-rechts zijn om een islam hater te zijn. Of bepalen hier de-vrouwen-achter-in-de-zaal-want-anders-mogen-we-direkt-bespringen mohammedanen uit wat rechts en links is (en extreem natuurlijk).quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:42 schreef sp3c het volgende:
0w jij was niet diegene die over 40 jarige ongehuwde vrouwtjes zat te ouwehoeren in datzelfde topic???
volgens mij wel namelijk
en er zit geen extreem rechtse islamhater in me, wel iemand die een beetje een hekel aan jouw begint te krijgen maar die gozer gaat goed samen met mijn modfunctie
quote:Op zondag 26 november 2006 13:16 schreef sp3c het volgende:
nee, onderwerp zegt me nix en als ik dan begin te modden dan beginnen sommige users te huilen
jaquote:Op zondag 26 november 2006 13:26 schreef SCH het volgende:
Hallo, je bent toch moderator?
na het etenquote:Je lost dit soort zaken gewoon op.
can't allways get what we want can we?quote:Een slotje was niet de vraag,
goed hoor, dan gaat die na het eten dichtquote:dan gaat er zo een nieuwe open.
daaromquote:Op woensdag 29 november 2006 09:42 schreef sp3c het volgende:
ok dat hebben we ook weer gehad, elke hieropvolgende post die ook maar ruikt naar een persoonlijke aanval gaat weg
daaromquote:Op woensdag 29 november 2006 09:42 schreef sp3c het volgende:
ok dat hebben we ook weer gehad, elke hieropvolgende post die ook maar ruikt naar een persoonlijke aanval gaat weg
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:09 schreef sp3c het volgende:
dan moet je niet boos op mij worden!
Je hoeft je laarzen niet te poetsen deze keer. Hij was al weg bij het plaatsen van je post.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:14 schreef PhalanX het volgende:
Kan RechtsLiberaal aub gebanned worden voor zijn troll-gedrag in het topic Kind (8 jr) vermoord op Brabantse basisschool (Hoogerheide) #04 ? Een cynische en sarcastische houding aanmeten is best leuk en aardig, maar op een gegeven moment gaat een duffe grap in de herhaling over in het gedrag van een troll.
Je maakt een monumentale fout... BSB is NOOIT grappig, op geen enkele wijze. Dat is geen mening, maar een feit.quote:Klinkt raar, maar qua spiegeling was BSB wel grappig.
Iedere keer als BSB iets post gaat er een jong katje dood...quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:06 schreef sp3c het volgende:
ja maar geef toe, soms moet je er om lachen
nou dan ga je er niet over in discussie, als jij wil reageren op die post moet je dat vooral doen maar zodra er persoonlijke aanvallen tussen zitten dan maak ik hem weg net als bij de restquote:Op zondag 3 december 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
Ik ga er niet met je over in discussie sp3c, als je dat schelden vindt terwijl het gewoon een inhoudelijke opmerking is. Laat het gewoon staan anders gaat het heel lang duren.
Ja, dat moet je ook doen, maar het is geen persoonlijke aanval. Ik scheld hem niet uit, ik leg hem alleen uit dat hij ons niet kan vergelijken omdat ik zijn normen en waarden asociaal vind.quote:Op zondag 3 december 2006 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dan ga je er niet over in discussie, als jij wil reageren op die post moet je dat vooral doen maar zodra er persoonlijke aanvallen tussen zitten dan maak ik hem weg net als bij de rest
je legt helemaal nix uit, je maakt wat verwensingen en daarmee is het klaarquote:Op zondag 3 december 2006 21:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook doen, maar het is geen persoonlijke aanval. Ik scheld hem niet uit, ik leg hem alleen uit dat hij ons niet kan vergelijken omdat ik zijn normen en waarden asociaal vind.
probablyquote:Man, heb je de verkiezingscampagne gemist ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |