Je moet het interpreteren zoals je wil.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:29 schreef Mirage het volgende:
je hebt je mond vol over kinderverkrachting maar noemt een jong meisje een mokkel ?
klinkt ook niet erg respectvol en gepast.
Dan is mokkel inderdaad niet het juiste woord. Mokkeltje was beter geweest.quote:A was overigens 6 jaar toen ze trouwde en vanaf 9 jaar konden ze gemeenschap hebben.
Bij nader inzien nietquote:is dit ontopic ?
quote:
De volgende moslim die het gedrag van die imam maar best vind.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:57 schreef Triggershot het volgende:
Topic is een mix van ONZ-WFL-POL-NWS
Toen Direct een aantal jaar geleden bij mijn school wou optreden mocht er ook alleen maar pepsi zijn op school en moest alle reclameborden/posters van de kantine verwijdert worden, zelfs drink automaten moesten weg. Alles wat van Coca-Cola was. Als je niet de wensen wilt inwilligen van betreffenden, tsja dan moeten ze maar niet opkomen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De volgende moslim die het gedrag van die imam maar best vind.![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:06 schreef Triggershot het volgende:
[vrouwen moesten achterin van de gastspreker]
Toen Direct een aantal jaar geleden bij mijn school wou optreden mocht er ook alleen maar pepsi zijn op school en moest alle reclameborden/posters van de kantine verwijdert worden, zelfs drink automaten moesten weg. Alles wat van Coca-Cola was. Als je niet de wensen wilt inwilligen van betreffenden, sta dan moeten ze maar niet opkomen.
Gastspreker had dus een aantal voorwaarden, extreem of niet. TUE had hem gewoon moeten ditchen dan, punt.quote:
het verschil is dat die andere eisen van te voren werden meegedeeld, en bovendien niet op mensen gericht was, maar door de sponsor opgelegd ws en wellicht ook idioot, maar niemand hoeft zich ongemakkelijk te voelen als er geen coca cola posters hangen, en dat is met bepalen waar je als vrouw met gods gratie mag zitten wel, dan is toch iets persoonlijker, hè.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gastspreker had dus een aantal voorwaarden, extreem of niet. TUE had hem gewoon moeten ditchen dan, punt.
Uiteraard, maar hoe idioot het ook klonk/overkwam de organisatoren vonden het waard om Direct er te laten optreden. Mijn voorbeeld was niet om een verband te trekken of vergelijking te maken. Het gaat er dus om, als je niet wilt dat er vrouwen met mannen door elkaar zitten dan dient men dat ruim van te voren aan te geven.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:19 schreef milagro het volgende:
[..]
het verschil is dat die andere eisen van te voren werden meegedeeld, en bovendien niet op mensen gericht was, maar door de sponsor opgelegd ws en wellicht ook idioot, maar niemand hoeft zich ongemakkelijk te voelen als er geen coca cola posters hangen, en dat is met bepalen waar je als vrouw met gods gratie mag zitten wel, dan is toch iets persoonlijker, hè.
Hmm, ja ik weet het niet, misschien was er op betreffende moment ook geen goede vervanger 1-2-3 te vinden die zijn plaats in kon nemen, maar dan geloof ik ook niet dat het voor die man en de organisatie voor herhaling vatbaar is om samen te werken.quote:natuurlijik had de organisatie de man moeten wegsturen, maar ofwel ze waren het met hem eens , hetgeen me erg onwaarschijnlijk lijkt, ofwel ze waren overvallen door die eis, en durfden niet in te grijpen, zoals dat wel vaker het geval is als het religieuze eisen betreft, voor je het weet gaat "half islam belijdend NL" weer steigeren en roepen dat je respect moet tonen, want die man doet dat vanuit zijn diepste religieuze overtuiging.
Zou dat de levensvisie zijn van Direkt: Geen cola reclame, alleen maar van pepsi ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:26 schreef Triggershot het volgende:
Uiteraard, maar hoe idioot het ook klonk/overkwam de organisatoren vonden het waard om Direct er te laten optreden.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:29 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet hoor, maar er is inmiddels zoveel ge-edit en gedelete in dit topic, dat als je het vanaf het begin zou gaan zitten lezen, je er helemaal niks meer van kan breien. Zou het niet beter zijn om hem gewoon op slot te gooien, want dit slaat helemaal nergens meer op.
Met wfl mod Triggershot die het optreden van die imam tijdens de lezing op de Universiteit Eindhoven met als doel "moslims en niet-moslims bij elkaar te brengen" verdedigt.quote:Op zondag 26 november 2006 11:04 schreef Drugshond het volgende:
Aangezien het toch een theologische beschouwing is.
[NWS] -> [WFL]
Misschien moet je iets verder lezen.quote:Op zondag 26 november 2006 09:13 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zou dat de levensvisie zijn van Direkt: Geen cola reclame, alleen maar van pepsi ?
Zouden ze als ze een paar maanden verder zijn ook zo denken.
Reclame vergelijken met de ideeen van de oversexte godsdienststichter Mohammed is sowieso onzin.
quote:Uiteraard, maar hoe idioot het ook klonk/overkwam de organisatoren vonden het waard om Direct er te laten optreden. Mijn voorbeeld was niet om een verband te trekken of vergelijking te maken. Het gaat er dus om, als je niet wilt dat er vrouwen met mannen door elkaar zitten dan dient men dat ruim van te voren aan te geven.
Ik geef mijn mening als user, als het uit de hand liep zou Drugshond en Co mij ook laten ingrijpen als staat het in NWSquote:Op zondag 26 november 2006 11:22 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Met wfl mod Triggershot die het optreden van die imam tijdens de lezing op de Universiteit Eindhoven met als doel "moslims en niet-moslims bij elkaar te brengen" verdedigt.
Lezing zoon Verdonk-imam TUE: vrouwen achterin de zaal.
Dat doet wfl mod Triggershot niet. Tot die conclusie was jij ook gekomen als je wat verder gelezen had. Triggershot reageert verder als user dus je hoeft er niet bij te halen dat hij een mod is. Klachten over moderatie of iemand in de rol van moderator horen verder thuis in het feedback-topic en niet in dit topic.quote:Op zondag 26 november 2006 11:22 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Met wfl mod Triggershot die het optreden van die imam tijdens de lezing op de Universiteit Eindhoven met als doel "moslims en niet-moslims bij elkaar te brengen" verdedigt.
Lezing zoon Verdonk-imam TUE: vrouwen achterin de zaal.
sp3c & Coquote:Op zondag 26 november 2006 11:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening als user, als het uit de hand liep zou Drugshond en Co mij ook laten ingrijpen als staat het in NWS![]()
en wat dan nog?quote:Op zondag 26 november 2006 11:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat doet hij wel. Hij vergelijkt de eisen die die imam stelt met de commerciele eisen van een band.
Ik zeg niet dat er vanwege jouw mening is ingegrepen. De oversextheid van Mohammed als kinderverkrachter ging de modjes daar inderdaad te ver. Vooruit. Maar de oversextheid van gewoon de godsdienststichter "profeet" Mohammed niet. Het was echter wel relevant in dat topic aangezien de imam er vanuit gaat dat zonder scheiding van mannen en vrouwen de mannen zo ongeveer de vrouwen direkt zouden bespringen.quote:Op zondag 26 november 2006 11:46 schreef Triggershot het volgende:
Ik geef mijn mening als user, als het uit de hand liep zou Drugshond en Co mij ook laten ingrijpen als staat het in NWS![]()
Ik denk niet dat het aan jouw mening ligt, ik denk hoe je men te woord staat en je mening verkondigt het daar aan ligt.quote:Op zondag 26 november 2006 11:58 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er vanwege jouw mening is ingegrepen. De oversextheid van Mohammed als kinderverkrachter ging de modjes daar inderdaad te ver. Vooruit. Maar de oversextheid van gewoon de godsdienststichter "profeet" Mohammed niet. Het was echter wel relevant in dat topic aangezien de imam er vanuit gaat dat zonder scheiding van mannen en vrouwen de mannen zo ongeveer de vrouwen direkt zouden bespringen.
Ik gaf alleen maar aan dat onze modje een, naar mijn mening, achterlijke mening heeft. Door "principieel" gedrag van die imam te vergelijken met het commercieel (reclame) gedrag van een muziekbandje.
De manier waarop je uit dat jouw mening omvat dat andere meningen dan de jouwe achterlijk zijn is nu net iets wat discussie met jou onmogelijk maakt.quote:Op zondag 26 november 2006 11:58 schreef Akkersloot het volgende:
Ik gaf alleen maar aan dat onze modje een, naar mijn mening, achterlijke mening heeft. Door "principieel" gedrag van die imam te vergelijken met het commercieel (reclame) gedrag van een muziekbandje.
Ik had het niet over andere meningen dan die van mij maar over een bepaalde specifieke mening. Iemand mag toch een bepaalde mening achterlijk noemen zonder het verwijt te krijgen dat je alle andere meningen dan de jouwe achterlijk vind ?quote:Op zondag 26 november 2006 12:02 schreef Alicey het volgende:
De manier waarop je uit dat jouw mening omvat dat andere meningen dan de jouwe achterlijk zijn is nu net iets wat discussie met jou onmogelijk maakt.
Het idee dat wanneer je mannen en vrouwen niet scheidt ze elkaar zouden afleiden. Met dan ook nog eens dat de vrouwen achter in moeten zitten als "praktische" reden.quote:Op zondag 26 november 2006 12:00 schreef sp3c het volgende:
waar baseer je dat oversexte uberhaupt op?
Ha het bewijs dat de mening van Triggershot weldegelijk invloed heeft op zijn moderatie gedrag.quote:Op zondag 26 november 2006 11:54 schreef Akkersloot het volgende:
Doorlezen! En anders in WFL-FB
Klachten over moderatie in WFL -FB dus.quote:Op zondag 26 november 2006 12:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ha het bewijs dat de mening van Triggershot weldegelijk invloed heeft op zijn moderatie gedrag.
Laatste keer Akkersloot.quote:Triggershot verdedigt het gedrag van de imam immers wel. Namelijk door principieel gedrag te vergelijken met commercieel gedrag (reclame) van een muziekband.
Uiteraard, maar hoe idioot het ook klonk/overkwam de organisatoren vonden het waard om Direct er te laten optreden. Mijn voorbeeld was niet om een verband te trekken of vergelijking te maken. Het gaat er dus om, als je niet wilt dat er vrouwen met mannen door elkaar zitten dan dient men dat ruim van te voren aan te geven.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:19 schreef milagro het volgende:
[..]
het verschil is dat die andere eisen van te voren werden meegedeeld, en bovendien niet op mensen gericht was, maar door de sponsor opgelegd ws en wellicht ook idioot, maar niemand hoeft zich ongemakkelijk te voelen als er geen coca cola posters hangen, en dat is met bepalen waar je als vrouw met gods gratie mag zitten wel, dan is toch iets persoonlijker, hè.
Hmm, ja ik weet het niet, misschien was er op betreffende moment ook geen goede vervanger 1-2-3 te vinden die zijn plaats in kon nemen, maar dan geloof ik ook niet dat het voor die man en de organisatie voor herhaling vatbaar is om samen te werken.quote:natuurlijik had de organisatie de man moeten wegsturen, maar ofwel ze waren het met hem eens , hetgeen me erg onwaarschijnlijk lijkt, ofwel ze waren overvallen door die eis, en durfden niet in te grijpen, zoals dat wel vaker het geval is als het religieuze eisen betreft, voor je het weet gaat "half islam belijdend NL" weer steigeren en roepen dat je respect moet tonen, want die man doet dat vanuit zijn diepste religieuze overtuiging.
dat Mohammed zijn eigen gedachtengang projecteerde op álle mannen?quote:Op zondag 26 november 2006 12:00 schreef sp3c het volgende:
waar baseer je dat oversexte uberhaupt op?
Het doel van de bijeenkomst was "moslims en niet moslims dichter bij elkaar te brengen". Het niet gescheiden laten zitten van mannen en vrouwen dient daar dus al uit voort te vloeien.quote:Op zondag 26 november 2006 12:28 schreef Triggershot het volgende:
Uiteraard, maar hoe idioot het ook klonk/overkwam de organisatoren vonden het waard om Direct er te laten optreden. Mijn voorbeeld was niet om een verband te trekken of vergelijking te maken. Het gaat er dus om, als je niet wilt dat er vrouwen met mannen door elkaar zitten dan dient men dat ruim van te voren aan te geven.
Dat mannen en vrouwen (moslims) dikwijls tot bijna altijd nooit samen zitten weet iedereen, als het dan ook nog de zoon is van de Imam die Rita geen hand geeft is het al helemaal te verwachten, niets van dit alles zegt dat ik het goedkeurquote:Op zondag 26 november 2006 12:31 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het doel van de bijeenkomst was "moslims en niet moslims dichter bij elkaar te brengen". Het niet gescheiden laten zitten van mannen en vrouwen dient daar dus al uit voort te vloeien.
Nee het is geen religieuze beschouwing. Aangezien het NIEUWS is dat een universiteit er aan toe gaf.quote:Op zondag 26 november 2006 11:04 schreef Drugshond het volgende:
Aangezien het toch een theologische beschouwing is.
[NWS] -> [WFL]
Aangezien de man uit levensbeschouwing aan het handelen is, zou het ook prima in wfL terecht kunnen.quote:Op zondag 26 november 2006 12:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nee het is geen religieuze beschouwing. Aangezien het NIEUWS is dat een universiteit er aan toe gaf.
Idd.quote:Op zondag 26 november 2006 12:31 schreef milagro het volgende:
[..]
dat Mohammed zijn eigen gedachtengang projecteerde op álle mannen?
omdat hij zich niet kan beheersen in de nabijheid van vrouwen, onzedige gedachten krijgt bij het aanraken van willekeurig welke vrouw,hoeft dat nog niet voor andere mannen te gelden.
ik zou me als man beledigt voelen, dat iemand me zo laag inschat, dat iemand meent dat ik niet rationeel kan denken,geen controle heb over mijn doen en laten.
en als vrouw zou ik het belachelijk vinden dat ïk me moet aanpassen omdat een vent problemen heeft mijn zijn pikcontrole.
waarvoor zijn die hoofddoeken er dan nog?quote:Op zondag 26 november 2006 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat mannen en vrouwen (moslims) dikwijls tot bijna altijd nooit samen zitten weet iedereen, als het dan ook nog de zoon is van de Imam die Rita geen hand geeft is het al helemaal te verwachten, niets van dit alles zegt dat ik het goedkeur![]()
Welke vrouw?quote:Op zondag 26 november 2006 12:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idd.Het komt allemaal voort uit de angst van de man voor de seksuele macht van de vrouw.
Wat heeft je vraag te maken met wat je quote?quote:Op zondag 26 november 2006 12:37 schreef milagro het volgende:
[..]
waarvoor zijn die hoofddoeken er dan nog?
Sowieso vind ik dat een moslima geen hoofddoek moet gaan dragen als ze het niet voor Allah doet, als het is om mannen van haar schoonheid te bedekken. Laat dan maar zitten.quote:als je gescheiden moet zitten om de mannen niet af te leiden, dan betekent dat dus dat je lichaam bedekken met lange gewaden en het dragen van een hoofddoek geen enkel nut heeft, mannen worden sowieso afgeleid dus door een vrouw, ongeacht wat ze draagt.
Ach ja, zo is het ook dat mannen zich moeten bedekken voor de dames, het is echt niet eenzijdig, vrouwen veel meer inderdaad, maar sowieso waar een vrouw niet bedekt is mag een moslim ook niet eens komen, maar ja hypocrisie weer he, lappen van de regels aan je laars.quote:als ik steeds hoor dat die bedekkende kleding er is om vrouwen te beschermen tegen wellustige blikken van heren, om mannen te beschermen tegen wellustige gedachten, dan is het gescheiden houden van mannen en vrouwen ofwel een overbodige actie ofwel mannen lopen 24/7 met een stijve rond als er vrouwen in de buurt zijn, of dat nu oma is en het buurmeisje van 18
Welke vrouw?quote:Op zondag 26 november 2006 12:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de vrouw van Mohammed. Zijn angst wordt nu ten uitvoer gebracht door zijn volgelingen
Ah je weet niet eens over welke je het hebt?quote:Op zondag 26 november 2006 12:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, da's wat lastig te bepalen bij polygamie
waarom zou een God zich ueberhaupt bemoeien met triviale zakenquote:Op zondag 26 november 2006 12:44 schreef Isegrim het volgende:
Sowieso heb ik nooit begrepen waarom zoveel religies volkomen geobsedeerd zijn door seks en het afschilderen als iets slechts, terwijl het één van de mooiste dingen in het mensenleven is. Waarom zou een god zich in hemelsnaam willen bemoeien met het seksleven van mensen?
Als je zo verschrikkelijk krampachtig loopt te doen als deze imam, dan vind ik dat je geobsedeerd bent ja. Die regeltjes geven, zoals milagro al aangeeft, de indruk dat mannen een soort hitsige apen zijn die zich totaal niet kunnen beheersen. En dat dat eigenlijk de schuld is van de vrouwen en/of dat zij tegen die ranzige geilberen beschermd dienen te worden.quote:Op zondag 26 november 2006 12:46 schreef Triggershot het volgende:
nou ja om het een obsessie te noemen?:?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |