het staat nergens in de koran.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Sjah, het is maar wat je conservatief noemt. Als jij van moslims verwacht dat ze delen van hun ideologie gaan zitten schrappen dan moet je zelf ook toegeven dat ze dan hypocriet bezig zijn. Je kan gewoon normaal met de tijd meegaan hoor, daar hoef je niet als overspelige werkloze dame voor door het leven te gaan.
Zijn Turken die tegen hoofddoeken zijn ook xenofoobquote:Op donderdag 23 november 2006 15:16 schreef Youssef het volgende:
Weet je hoe dat kwam milagro? Omdat je jezelf op het net heel makkelijk als achterlijke xenofoob kan neerzetten.
welnee, man, de hel zit vol met vrouwen, die zijn van nature zondig namelijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het staat nergens in de koran.
Dat hele vrouwen zijn ongelijk en hoofddoekjes gebeuren is er bij verzonnen
En wat dan nog ?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
het staat nergens in de koran.
Dat hele vrouwen zijn ongelijk en hoofddoekjes gebeuren is er bij verzonnen
hoofdoekofoob, en dat zijn moslims die fout bezig zijn, dus, want een goed moslimaatje draagt een hoofddoek, en haar man heeft een snor, en dus een snackbar.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zijn Turken die tegen hoofddoeken zijn ook xenofoob![]()
Een goed moslimaatje heeft ook een snor.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:05 schreef milagro het volgende:
[..]
hoofdoekofoob, en dat zijn moslims die fout bezig zijn, dus, want een goed moslimaatje draagt een hoofddoek, en haar man heeft een snor, en dus een snackbar.
Ik zou idd ook graag zien dat in openbare gebouwen en winkels moslims apart worden gezet.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom de dames en heren in eerste instantie bij elkaar waren gezet. Een goede organisatie stuurt dat vooraf aan. Stelletje prutsers.
en daarom zijn we tegen het burka verbodquote:Op donderdag 23 november 2006 19:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een goed moslimaatje heeft ook een snor.![]()
ennnnnnnnn dus?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:52 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou Spuitelf. Youssef had net te vertellen dat het een "praktische reden" heeft om vrouwen achterin te zetten.
en het is verplicht om een rode halve maan op je jas te zettenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik zou idd ook graag zien dat in openbare gebouwen en winkels moslims apart worden gezet.Vrouwen en mannen mogen van mij wel door elkaar zitten hoor.
![]()
'VERBODEN VOOR MOSLIMS' staat er dan op een bordje aan de gevel van de bank. Jij mag dan alleen in een keet achter het gebouw je bankzaken afhandelen.![]()
![]()
Die overlevering ken ik.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:02 schreef milagro het volgende:
welnee, man, de hel zit vol met vrouwen, die zijn van nature zondig namelijk.
En de Nederlandse moslims die geen werk kunnen vinden omdat ze 'gediscrimineerd worden'quote:Op donderdag 23 november 2006 19:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en het is verplicht om een rode halve maan op je jas te zetten![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
En de Nederlandse moslims die geen werk kunnen vinden omdat ze 'gediscrimineerd worden'kunnen misschien wel aan de slag in bepaalde arbeidsverschaffende-kampen die we, dankzij de Europese eenwording in Polen situeren, gaan werken.
![]()
![]()
Hoezo is het relevant dat deze man de zoon van de 'Verdonk-imam' is?quote:Hij is de zoon van de Tilburgse imam die minister Rita Verdonk twee jaar geleden weigerde de hand te schudden. De zoon van de imam weigerde echter te spreken als de mannen en vrouwen door elkaar zouden zitten
whehequote:
quote:Lezing zoon Verdonk-imam TUE: vrouwen achterin de zaal.
Hier in Nederland mogen vrouwen en mannen gewoon kriskras door elkaar lopen. Bizar, nietwaar?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:39 schreef Youssef het volgende:
[zeikverhaal]
Daarom bidden de mannen in de centrale grote ruimte die vaak stampvol zit en ruimte te kort komt ... en de vrouwen in de daarvoor bestemde ruimte waar ze heerlijk de ruimte hebben
Dat moeten moslims weten. Dat die vrouwen dat pikken boeit mij ook niet echt.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:39 schreef Youssef het volgende:
Daarom bidden de mannen in de centrale grote ruimte die vaak stampvol zit en ruimte te kort komt ... en de vrouwen in de daarvoor bestemde ruimte waar ze heerlijk de ruimte hebben
lekker geslapen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:36 schreef Godslasteraar het volgende:
- knip -
Ehm, er zijn best wel wat mensen die zich willen verdiepen in de islam. Ongeacht ze met het gedachtegoed eens zijn of niet. Voor jou: "Know your enemy" ??quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:56 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
lekker geslapen?![]()
OT: het nieuws is wat ouder, en als ik het me goed herinner werd er nauwelijks gehoor gegeven aan de oproep van de priester. En zoals altijd bij dit soort bijeenkomsten zal het publiek voor 99% uit moslims hebben bestaan, de rest interesseert het geen geitenreet.
even een andere vraag wat vind je wel prettig aan de nederlandse samenleving, cultuur en gebruiken ?quote:
Wat verschilt het van jouw bijdragen hier. "mannen worden anders door de vrouwen afgeleid" en "er is weldegelijk een 'praktische' reden dat vrouwen achterin moeten zitten".quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:33 schreef Youssef het volgende:
-alicey : Quote verwijderd-
Vader imam is een vrouwendiscrimineerder (geeft ze geen hand ' vanwege zijn geloof' )quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:49 schreef KreKkeR het volgende:
Hoezo is het relevant dat deze man de zoon van de 'Verdonk-imam' is?
Gek dat er dit keer geen ophef wordt gemaakt over de 'overbodige link' die topicstarter legt.
niet echt een antwoord op mijn vraag maar goed had ik kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen mag ik zeggen, ik heb helemaal geen slechte ervaringen in de praktijk. Dit is natuurlijk simpel te verklaren door voorbeelden als milagro en consorten die IRL kennelijk goed in de omgang zijn met mensen, maar op het net alle onderbuikgevoelens de vrije loop laten.
Maar verder heb ik inderdaad geen enkele last van de Lutjebroekers en Limburgers die het idee hebben dat er in de Randsteden totale anarchie bestaat rond allochtonen en zodoende met hun rechterhand omhoog zichzelf bevlekken en de foto's op het net zetten.![]()
Die zogenaamde onderbuikgevoelens die uit ik ook irl, hoor, maak je geen illusies, en daar wordt, indien men het er niet mee eens is, zonder sneren en steken op gereageerd, zonder scheldwoorden zonder rare insinuaties en compleet irrelevante en op de man spelende details, iets wat jij duidelijk niet kan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen mag ik zeggen, ik heb helemaal geen slechte ervaringen in de praktijk. Dit is natuurlijk simpel te verklaren door voorbeelden als milagro en consorten die IRL kennelijk goed in de omgang zijn met mensen, maar op het net alle onderbuikgevoelens de vrije loop laten.
Maar verder heb ik inderdaad geen enkele last van de Lutjebroekers en Limburgers die het idee hebben dat er in de Randsteden totale anarchie bestaat rond allochtonen en zodoende met hun rechterhand omhoog zichzelf bevlekken en de foto's op het net zetten.![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef milagro het volgende:zonder
scheldwoorden zonder rare insinuaties en compleet irrelevante en op de man spelende details, iets wat jij duidelijk niet kan.
quote:enkel opdreunt wat je heilige boek je voorkauwt, al dan niet via een imam, je papa. Ms als je eens een keer los van dat heilige boek je mening zou kunnen ontwikkelen en formuleren zou je ooit die onbeschofte sneren niet meer nodig hoeven hebben.
Wat klopt hier niet, zwaktebod gesproken.quote:Blijkbaar leveren de bronnen waar jij je levenswijsheid uithaalt niet die geldige argumenten dat je zonder sneren, insinuaties, rare aannames die op niets gebaseerd zijn andersdenkenden hier van repliek kan dienen.
een ernstig zwaktebod dus.
goh, gek, hè als iemand na zoveel getroll eens 'terugslaat'quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:33 schreef Xith het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat klopt hier niet, zwaktebod gesproken.
Doel je met 'discrimineerder' op het onderscheid maken tussen vrouwen en mannen of doel je op vrouwen als minderwaardig beschouwen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:55 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Vader imam is een vrouwendiscrimineerder (geeft ze geen hand ' vanwege zijn geloof' )
Zoon imam is een vrouwendiscrimineerder (zie openingspost)
is dus wel relevant.
Kijk en dat dikgedrukte is dus een heikel punt bij de andere partij , hèquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:21 schreef Mirage het volgende:
HIer had ik dus niet aan meegedaan.
De beste man komt op de universiteit een lezing houden, de studenten komen niet naar een moskee voor de lezing (in dat geval had ik namelijk gewoon de huisregels van de Moskee gehandhaaft).
Van mij hadden ze hem gedag mogen zeggen, dan maar geen lezing.
preciesquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Kijk en dat dikgedrukte is dus een heikel punt bij de andere partij , hè
In een moskee houd je je aan de huisregels, ook als niet moslim en zeker als gast.
Men zou verontwaardigd reageren , op zeker, als je niet je schoenen uittrekt, want dat is geen respect hebben voor de waarden, normen en geloofsprincipes van de ander.
Maar vraag je omgekeerd hetzelfde, dan vraag je ineens de gast van zijn principes afstand te nemen en moet jij opnieuw wel jouw respect naar hem toe tonen.
Waarom wegen religieuze principes zwaarder dan niet religieuze?
Ik heb geen enkel probleem me aan te passen als gast bij iemand thuis (schoenen uit), een kerk in Rome(geen blote armen), een moskee (schoenen uit, aparte ruimte evt).
Heb ik dat wel dan blijf ik weg.
niet nodig vind ik, zeker niet in deze context.quote:Waarom moet ik me op "eigen terrein" of openbaar terrein ook aanpassen aan de principes van die ander?
Ja, heel raar, en dat in een tot voor kort overwegend seculier land als Nederland. Een doorgeslagen tolerantie, die ten koste gaat van eigen normen en waarden (de Nederlander is sowieso niet erg principieel).quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:59 schreef milagro het volgende:
maar waarom is het andersom niet respectloos ?
omdat blijkbaar religieuze normen, etiquette of principes zwaarder wegen dan aardse.
Omnifacer geef nou eens eerlijk toe. Stel je komt naar zo'n lezing en naast je zouden Erica Terpstra en Agnes van Ardenne zitten. Terwijl je ze zou bespringen kan je die lezing toch niet volgen ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:02 schreef Omnifacer het volgende:
Bovendien kan ik me niet inbeelden hoe dat gaat. Gaan al die mensen echt slaafs een ander plekje zoeken? Is er geen één kerel uit het publiek die het tijdens deze idioterie opneemt voor de dames? Zijn er uberhaupt nog mensen die iets meekrijgen van die speech? Zijn ze niet te beduusd?
je hebt je mond vol over kinderverkrachting maar noemt een jong meisje een mokkel ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:21 schreef Omnifacer het volgende:
Toch jammer dat sp3c dat stukje van Mohammed Kinderverkrachter weg heeft gehaald. Hoe oud was dat mokkel van hem ook weer? 13?
is dit ontopic ?quote:Ontopic: Als ik Erica Terpstra in een straal van 25 meter om mij heen ontwaar, loop ik op haar af, tuf ik een keer in dr gezicht en scheur ik haar vervolgens aan flarden. Wat een lekker mens is dat.
quote:Voelen mocro-mannen zich trouwens wel serieus genomen? Ik zou het niet willen hebben, dat de situatie om mij heen zo georganiseerd wordt omdat ik mijn lusten niet kan bedwingen.
Je moet het interpreteren zoals je wil.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:29 schreef Mirage het volgende:
je hebt je mond vol over kinderverkrachting maar noemt een jong meisje een mokkel ?
klinkt ook niet erg respectvol en gepast.
Dan is mokkel inderdaad niet het juiste woord. Mokkeltje was beter geweest.quote:A was overigens 6 jaar toen ze trouwde en vanaf 9 jaar konden ze gemeenschap hebben.
Bij nader inzien nietquote:is dit ontopic ?
quote:
De volgende moslim die het gedrag van die imam maar best vind.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:57 schreef Triggershot het volgende:
Topic is een mix van ONZ-WFL-POL-NWS
Toen Direct een aantal jaar geleden bij mijn school wou optreden mocht er ook alleen maar pepsi zijn op school en moest alle reclameborden/posters van de kantine verwijdert worden, zelfs drink automaten moesten weg. Alles wat van Coca-Cola was. Als je niet de wensen wilt inwilligen van betreffenden, tsja dan moeten ze maar niet opkomen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De volgende moslim die het gedrag van die imam maar best vind.![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:06 schreef Triggershot het volgende:
[vrouwen moesten achterin van de gastspreker]
Toen Direct een aantal jaar geleden bij mijn school wou optreden mocht er ook alleen maar pepsi zijn op school en moest alle reclameborden/posters van de kantine verwijdert worden, zelfs drink automaten moesten weg. Alles wat van Coca-Cola was. Als je niet de wensen wilt inwilligen van betreffenden, sta dan moeten ze maar niet opkomen.
Gastspreker had dus een aantal voorwaarden, extreem of niet. TUE had hem gewoon moeten ditchen dan, punt.quote:
het verschil is dat die andere eisen van te voren werden meegedeeld, en bovendien niet op mensen gericht was, maar door de sponsor opgelegd ws en wellicht ook idioot, maar niemand hoeft zich ongemakkelijk te voelen als er geen coca cola posters hangen, en dat is met bepalen waar je als vrouw met gods gratie mag zitten wel, dan is toch iets persoonlijker, hè.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gastspreker had dus een aantal voorwaarden, extreem of niet. TUE had hem gewoon moeten ditchen dan, punt.
Uiteraard, maar hoe idioot het ook klonk/overkwam de organisatoren vonden het waard om Direct er te laten optreden. Mijn voorbeeld was niet om een verband te trekken of vergelijking te maken. Het gaat er dus om, als je niet wilt dat er vrouwen met mannen door elkaar zitten dan dient men dat ruim van te voren aan te geven.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:19 schreef milagro het volgende:
[..]
het verschil is dat die andere eisen van te voren werden meegedeeld, en bovendien niet op mensen gericht was, maar door de sponsor opgelegd ws en wellicht ook idioot, maar niemand hoeft zich ongemakkelijk te voelen als er geen coca cola posters hangen, en dat is met bepalen waar je als vrouw met gods gratie mag zitten wel, dan is toch iets persoonlijker, hè.
Hmm, ja ik weet het niet, misschien was er op betreffende moment ook geen goede vervanger 1-2-3 te vinden die zijn plaats in kon nemen, maar dan geloof ik ook niet dat het voor die man en de organisatie voor herhaling vatbaar is om samen te werken.quote:natuurlijik had de organisatie de man moeten wegsturen, maar ofwel ze waren het met hem eens , hetgeen me erg onwaarschijnlijk lijkt, ofwel ze waren overvallen door die eis, en durfden niet in te grijpen, zoals dat wel vaker het geval is als het religieuze eisen betreft, voor je het weet gaat "half islam belijdend NL" weer steigeren en roepen dat je respect moet tonen, want die man doet dat vanuit zijn diepste religieuze overtuiging.
Zou dat de levensvisie zijn van Direkt: Geen cola reclame, alleen maar van pepsi ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:26 schreef Triggershot het volgende:
Uiteraard, maar hoe idioot het ook klonk/overkwam de organisatoren vonden het waard om Direct er te laten optreden.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:29 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet hoor, maar er is inmiddels zoveel ge-edit en gedelete in dit topic, dat als je het vanaf het begin zou gaan zitten lezen, je er helemaal niks meer van kan breien. Zou het niet beter zijn om hem gewoon op slot te gooien, want dit slaat helemaal nergens meer op.
Met wfl mod Triggershot die het optreden van die imam tijdens de lezing op de Universiteit Eindhoven met als doel "moslims en niet-moslims bij elkaar te brengen" verdedigt.quote:Op zondag 26 november 2006 11:04 schreef Drugshond het volgende:
Aangezien het toch een theologische beschouwing is.
[NWS] -> [WFL]
Misschien moet je iets verder lezen.quote:Op zondag 26 november 2006 09:13 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zou dat de levensvisie zijn van Direkt: Geen cola reclame, alleen maar van pepsi ?
Zouden ze als ze een paar maanden verder zijn ook zo denken.
Reclame vergelijken met de ideeen van de oversexte godsdienststichter Mohammed is sowieso onzin.
quote:Uiteraard, maar hoe idioot het ook klonk/overkwam de organisatoren vonden het waard om Direct er te laten optreden. Mijn voorbeeld was niet om een verband te trekken of vergelijking te maken. Het gaat er dus om, als je niet wilt dat er vrouwen met mannen door elkaar zitten dan dient men dat ruim van te voren aan te geven.
Ik geef mijn mening als user, als het uit de hand liep zou Drugshond en Co mij ook laten ingrijpen als staat het in NWSquote:Op zondag 26 november 2006 11:22 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Met wfl mod Triggershot die het optreden van die imam tijdens de lezing op de Universiteit Eindhoven met als doel "moslims en niet-moslims bij elkaar te brengen" verdedigt.
Lezing zoon Verdonk-imam TUE: vrouwen achterin de zaal.
Dat doet wfl mod Triggershot niet. Tot die conclusie was jij ook gekomen als je wat verder gelezen had. Triggershot reageert verder als user dus je hoeft er niet bij te halen dat hij een mod is. Klachten over moderatie of iemand in de rol van moderator horen verder thuis in het feedback-topic en niet in dit topic.quote:Op zondag 26 november 2006 11:22 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Met wfl mod Triggershot die het optreden van die imam tijdens de lezing op de Universiteit Eindhoven met als doel "moslims en niet-moslims bij elkaar te brengen" verdedigt.
Lezing zoon Verdonk-imam TUE: vrouwen achterin de zaal.
sp3c & Coquote:Op zondag 26 november 2006 11:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening als user, als het uit de hand liep zou Drugshond en Co mij ook laten ingrijpen als staat het in NWS![]()
en wat dan nog?quote:Op zondag 26 november 2006 11:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat doet hij wel. Hij vergelijkt de eisen die die imam stelt met de commerciele eisen van een band.
Ik zeg niet dat er vanwege jouw mening is ingegrepen. De oversextheid van Mohammed als kinderverkrachter ging de modjes daar inderdaad te ver. Vooruit. Maar de oversextheid van gewoon de godsdienststichter "profeet" Mohammed niet. Het was echter wel relevant in dat topic aangezien de imam er vanuit gaat dat zonder scheiding van mannen en vrouwen de mannen zo ongeveer de vrouwen direkt zouden bespringen.quote:Op zondag 26 november 2006 11:46 schreef Triggershot het volgende:
Ik geef mijn mening als user, als het uit de hand liep zou Drugshond en Co mij ook laten ingrijpen als staat het in NWS![]()
Ik denk niet dat het aan jouw mening ligt, ik denk hoe je men te woord staat en je mening verkondigt het daar aan ligt.quote:Op zondag 26 november 2006 11:58 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er vanwege jouw mening is ingegrepen. De oversextheid van Mohammed als kinderverkrachter ging de modjes daar inderdaad te ver. Vooruit. Maar de oversextheid van gewoon de godsdienststichter "profeet" Mohammed niet. Het was echter wel relevant in dat topic aangezien de imam er vanuit gaat dat zonder scheiding van mannen en vrouwen de mannen zo ongeveer de vrouwen direkt zouden bespringen.
Ik gaf alleen maar aan dat onze modje een, naar mijn mening, achterlijke mening heeft. Door "principieel" gedrag van die imam te vergelijken met het commercieel (reclame) gedrag van een muziekbandje.
De manier waarop je uit dat jouw mening omvat dat andere meningen dan de jouwe achterlijk zijn is nu net iets wat discussie met jou onmogelijk maakt.quote:Op zondag 26 november 2006 11:58 schreef Akkersloot het volgende:
Ik gaf alleen maar aan dat onze modje een, naar mijn mening, achterlijke mening heeft. Door "principieel" gedrag van die imam te vergelijken met het commercieel (reclame) gedrag van een muziekbandje.
Ik had het niet over andere meningen dan die van mij maar over een bepaalde specifieke mening. Iemand mag toch een bepaalde mening achterlijk noemen zonder het verwijt te krijgen dat je alle andere meningen dan de jouwe achterlijk vind ?quote:Op zondag 26 november 2006 12:02 schreef Alicey het volgende:
De manier waarop je uit dat jouw mening omvat dat andere meningen dan de jouwe achterlijk zijn is nu net iets wat discussie met jou onmogelijk maakt.
Het idee dat wanneer je mannen en vrouwen niet scheidt ze elkaar zouden afleiden. Met dan ook nog eens dat de vrouwen achter in moeten zitten als "praktische" reden.quote:Op zondag 26 november 2006 12:00 schreef sp3c het volgende:
waar baseer je dat oversexte uberhaupt op?
Ha het bewijs dat de mening van Triggershot weldegelijk invloed heeft op zijn moderatie gedrag.quote:Op zondag 26 november 2006 11:54 schreef Akkersloot het volgende:
Doorlezen! En anders in WFL-FB
Klachten over moderatie in WFL -FB dus.quote:Op zondag 26 november 2006 12:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ha het bewijs dat de mening van Triggershot weldegelijk invloed heeft op zijn moderatie gedrag.
Laatste keer Akkersloot.quote:Triggershot verdedigt het gedrag van de imam immers wel. Namelijk door principieel gedrag te vergelijken met commercieel gedrag (reclame) van een muziekband.
Uiteraard, maar hoe idioot het ook klonk/overkwam de organisatoren vonden het waard om Direct er te laten optreden. Mijn voorbeeld was niet om een verband te trekken of vergelijking te maken. Het gaat er dus om, als je niet wilt dat er vrouwen met mannen door elkaar zitten dan dient men dat ruim van te voren aan te geven.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:19 schreef milagro het volgende:
[..]
het verschil is dat die andere eisen van te voren werden meegedeeld, en bovendien niet op mensen gericht was, maar door de sponsor opgelegd ws en wellicht ook idioot, maar niemand hoeft zich ongemakkelijk te voelen als er geen coca cola posters hangen, en dat is met bepalen waar je als vrouw met gods gratie mag zitten wel, dan is toch iets persoonlijker, hè.
Hmm, ja ik weet het niet, misschien was er op betreffende moment ook geen goede vervanger 1-2-3 te vinden die zijn plaats in kon nemen, maar dan geloof ik ook niet dat het voor die man en de organisatie voor herhaling vatbaar is om samen te werken.quote:natuurlijik had de organisatie de man moeten wegsturen, maar ofwel ze waren het met hem eens , hetgeen me erg onwaarschijnlijk lijkt, ofwel ze waren overvallen door die eis, en durfden niet in te grijpen, zoals dat wel vaker het geval is als het religieuze eisen betreft, voor je het weet gaat "half islam belijdend NL" weer steigeren en roepen dat je respect moet tonen, want die man doet dat vanuit zijn diepste religieuze overtuiging.
dat Mohammed zijn eigen gedachtengang projecteerde op álle mannen?quote:Op zondag 26 november 2006 12:00 schreef sp3c het volgende:
waar baseer je dat oversexte uberhaupt op?
Het doel van de bijeenkomst was "moslims en niet moslims dichter bij elkaar te brengen". Het niet gescheiden laten zitten van mannen en vrouwen dient daar dus al uit voort te vloeien.quote:Op zondag 26 november 2006 12:28 schreef Triggershot het volgende:
Uiteraard, maar hoe idioot het ook klonk/overkwam de organisatoren vonden het waard om Direct er te laten optreden. Mijn voorbeeld was niet om een verband te trekken of vergelijking te maken. Het gaat er dus om, als je niet wilt dat er vrouwen met mannen door elkaar zitten dan dient men dat ruim van te voren aan te geven.
Dat mannen en vrouwen (moslims) dikwijls tot bijna altijd nooit samen zitten weet iedereen, als het dan ook nog de zoon is van de Imam die Rita geen hand geeft is het al helemaal te verwachten, niets van dit alles zegt dat ik het goedkeurquote:Op zondag 26 november 2006 12:31 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het doel van de bijeenkomst was "moslims en niet moslims dichter bij elkaar te brengen". Het niet gescheiden laten zitten van mannen en vrouwen dient daar dus al uit voort te vloeien.
Nee het is geen religieuze beschouwing. Aangezien het NIEUWS is dat een universiteit er aan toe gaf.quote:Op zondag 26 november 2006 11:04 schreef Drugshond het volgende:
Aangezien het toch een theologische beschouwing is.
[NWS] -> [WFL]
Aangezien de man uit levensbeschouwing aan het handelen is, zou het ook prima in wfL terecht kunnen.quote:Op zondag 26 november 2006 12:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nee het is geen religieuze beschouwing. Aangezien het NIEUWS is dat een universiteit er aan toe gaf.
Idd.quote:Op zondag 26 november 2006 12:31 schreef milagro het volgende:
[..]
dat Mohammed zijn eigen gedachtengang projecteerde op álle mannen?
omdat hij zich niet kan beheersen in de nabijheid van vrouwen, onzedige gedachten krijgt bij het aanraken van willekeurig welke vrouw,hoeft dat nog niet voor andere mannen te gelden.
ik zou me als man beledigt voelen, dat iemand me zo laag inschat, dat iemand meent dat ik niet rationeel kan denken,geen controle heb over mijn doen en laten.
en als vrouw zou ik het belachelijk vinden dat ïk me moet aanpassen omdat een vent problemen heeft mijn zijn pikcontrole.
waarvoor zijn die hoofddoeken er dan nog?quote:Op zondag 26 november 2006 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat mannen en vrouwen (moslims) dikwijls tot bijna altijd nooit samen zitten weet iedereen, als het dan ook nog de zoon is van de Imam die Rita geen hand geeft is het al helemaal te verwachten, niets van dit alles zegt dat ik het goedkeur![]()
Welke vrouw?quote:Op zondag 26 november 2006 12:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idd.Het komt allemaal voort uit de angst van de man voor de seksuele macht van de vrouw.
Wat heeft je vraag te maken met wat je quote?quote:Op zondag 26 november 2006 12:37 schreef milagro het volgende:
[..]
waarvoor zijn die hoofddoeken er dan nog?
Sowieso vind ik dat een moslima geen hoofddoek moet gaan dragen als ze het niet voor Allah doet, als het is om mannen van haar schoonheid te bedekken. Laat dan maar zitten.quote:als je gescheiden moet zitten om de mannen niet af te leiden, dan betekent dat dus dat je lichaam bedekken met lange gewaden en het dragen van een hoofddoek geen enkel nut heeft, mannen worden sowieso afgeleid dus door een vrouw, ongeacht wat ze draagt.
Ach ja, zo is het ook dat mannen zich moeten bedekken voor de dames, het is echt niet eenzijdig, vrouwen veel meer inderdaad, maar sowieso waar een vrouw niet bedekt is mag een moslim ook niet eens komen, maar ja hypocrisie weer he, lappen van de regels aan je laars.quote:als ik steeds hoor dat die bedekkende kleding er is om vrouwen te beschermen tegen wellustige blikken van heren, om mannen te beschermen tegen wellustige gedachten, dan is het gescheiden houden van mannen en vrouwen ofwel een overbodige actie ofwel mannen lopen 24/7 met een stijve rond als er vrouwen in de buurt zijn, of dat nu oma is en het buurmeisje van 18
Welke vrouw?quote:Op zondag 26 november 2006 12:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de vrouw van Mohammed. Zijn angst wordt nu ten uitvoer gebracht door zijn volgelingen
Ah je weet niet eens over welke je het hebt?quote:Op zondag 26 november 2006 12:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, da's wat lastig te bepalen bij polygamie
waarom zou een God zich ueberhaupt bemoeien met triviale zakenquote:Op zondag 26 november 2006 12:44 schreef Isegrim het volgende:
Sowieso heb ik nooit begrepen waarom zoveel religies volkomen geobsedeerd zijn door seks en het afschilderen als iets slechts, terwijl het één van de mooiste dingen in het mensenleven is. Waarom zou een god zich in hemelsnaam willen bemoeien met het seksleven van mensen?
Als je zo verschrikkelijk krampachtig loopt te doen als deze imam, dan vind ik dat je geobsedeerd bent ja. Die regeltjes geven, zoals milagro al aangeeft, de indruk dat mannen een soort hitsige apen zijn die zich totaal niet kunnen beheersen. En dat dat eigenlijk de schuld is van de vrouwen en/of dat zij tegen die ranzige geilberen beschermd dienen te worden.quote:Op zondag 26 november 2006 12:46 schreef Triggershot het volgende:
nou ja om het een obsessie te noemen?:?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |