Nee, ik geef aan dat ik achter de beweegredenen van de imam sta.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:01 schreef sp3c het volgende:
je zat dus gewoon te trollen
Kijk, ze ging er dus wel ter plekke over nadenken en navragen. Dat vind ik dan weer leuk.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik had een Turkse collega , met hoofddoek, met haar had ik tijdens de lunchpauzes hele interessante discussies over het geloof.
Zij kon wel discussieren zonder steken onder water, heel relaxt was dat.
Ik stelde haar dezelfde vraag over vrouwen onderling.
Zij had voor ons eens haar hoofddoek afgedaan , deur vh kantoor dicht, omdat wij zo graag eens haar écht wilde zien, zoals ze is, en niet met die doek tot over de oren en voorhoofd.
Toen ik dus vroeg wat nu te doen als ik lesbisch bleek, werd zij zelf dus bleek
Want daar had ze niet aan gedacht, was nog nooit een punt van discussie geweest dus.
Ze zou het vragen aan de imam, zei ze, want ze wist zelf ook niet zo snel wat de Koran daarover zegt.
De imam wist het blijkbaar ook niet, want ze moet het me nog zeggen
ja en dat sommige huisvrouwtjes op fok! jouw waardering niet kunnen wegdragen, en dat mannen allemaal sexisten zijn en dat vrouwen dat niet zijn etc. etc. etc.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat ik achter de beweegredenen van de imam sta.
hier op Fok ligt dat vaak anders bij veel heren, die schieten gelijk in de boze verdediging en/of slepen er totaal irrelevante dingen bij om jou wg te zetten als niet serieus te nemen sujet want, hoer/slet/xenofoob en bij Marokkaanse dames irl zie je die boze verdediging niet zelden ook, die hangen gelijk in de gordijnen, lastig want met al die doeken om vallen ze nauwelijks op danquote:Op donderdag 23 november 2006 15:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kijk, ze ging er dus wel ter plekke over nadenken en navragen. Dat vind ik dan weer leuk.
Ik heb vroeger ook veel Turkse collega's en vriendinnen gehad van dat "soort": altijd bereid tot discussie etc (gut, het zijn net mensen) en ik vond het dus ronduit tof om na een hele felle discussie er in de kantine achter te komen dat "agree to disagree" op zo'n manier tot stand kon komen.
Ik had een scheikunde leraar, met voorhuid, met hem had ik tijdens de lessen hele interessante discussies over het geloof.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:02 schreef milagro het volgende:
Ik had een Turkse collega , met hoofddoek, met haar had ik tijdens de lunchpauzes hele interessante discussies over het geloof.
Zij kon wel discussieren zonder steken onder water, heel relaxt was dat.
Ik zag dat je inderdaad ook al wat zelfreflectie had toegepastquote:Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef milagro het volgende:
QED, Mwana , zie je nu
hilarisch dit, echt
lastig, gewoon normaal discussieren.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zag dat je inderdaad ook al wat zelfreflectie had toegepast![]()
jij bent echt wereldvreemd en door gedraaidquote:Op donderdag 23 november 2006 14:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb inderdaad geen enkele behoefte om in discussie te gaan, al was het maar omdat we deze discussies al 2 jaar geleden tot in den treure hebben gevoerd.. Ik wilde slechts blijk van erkenning geven voor de vrome moslim die de hoofdrol speelt in het nieuwsbericht.
mwoah, dat valt wel mee, Youssef is degene die mij ooit vroeg "wat is jouw relatie tot De Jood, milagro".quote:Op donderdag 23 november 2006 15:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
jij bent echt wereldvreemd en door gedraaid![]()
![]()
Heb jij een hekel aan de islam en moslims?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:20 schreef milagro het volgende:
lastig, gewoon normaal discussieren.
als je dat niet kan en wil wat doe je hier dan?
Mwah, ik acht de kans dat het komend kabinet de volle rit uitzit uiterst klein, dat blaast zichzelf wel op in de komende maanden.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:36 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Gezien de zetelverdelingen ben ik bang dat wij moeten wennen...
Is dit een meerkeuzevraag ?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heb jij een hekel aan de islam en moslims?
Laten we de keuze beperken tot Ja of Nee, zonder maar.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:25 schreef Hathor het volgende:
Is dit een meerkeuzevraag ?
Sodemieter toch op man, idioot. Mensen die er dergelijke imbeciele ideeën op na houden verdienen geen podium, noch jij hier op Fok, noch die zoon van die Imam. Het is Nederland hier, mannen en vrouwen zitten hier bij elkaar op zwemles enzo. Get used to it.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom de dames en heren in eerste instantie bij elkaar waren gezet. Een goede organisatie stuurt dat vooraf aan. Stelletje prutsers.
Ja en nee dan.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Laten we de keuze beperken tot Ja of Nee, zonder maar.
Dat verwacht ik ook wel, maar toch...quote:Op donderdag 23 november 2006 15:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mwah, ik acht de kans dat het komend kabinet de volle rit uitzit uiterst klein, dat blaast zichzelf wel op in de komende maanden.
ja, neequote:Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Laten we de keuze beperken tot Ja of Nee, zonder maar.
nou, hier in de buurt zijn er speciale uurtjes voor moslimdames, hoor, zwemles uurtjesquote:Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Sodemieter toch op man, idioot. Mensen die er dergelijke imbeciele ideeën op na houden verdienen geen podium, noch jij hier op Fok, noch die zoon van die Imam. Het is Nederland hier, mannen en vrouwen zitten hier bij elkaar op zwemles enzo. Get used to it.
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het is Nederland hier, mannen en vrouwen zitten hier bij elkaar op zwemles enzo. Get used to it.
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:53 schreef Bonobo11 het volgende:
UIt dit topic blijkt maar weer eens , wat voor bord die lui voor hun kop hebben.
Alle geloven vind ik achterhaald en naief (dom mag ik niet zeggen), maar moslims hebben zelfs nog geen verlichting achter de rug.
In de middeleeuwen willen leven, maar wel naar WestEuropa komen
Bedankt voor dit praktijkvoorbeeld.quote:![]()
![]()
Daar is niks mis mee. Het is menseigen om altijd een betere situatie voor zich (proberen) te creëren dan waar het zich in bevind. Alleen waarom wordt de oerdrift om te vermenigvuldigen dan zo onderdrukt? Dit is een serieuze vraag btw.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat is er mis met je tegoed willen doen aan economische voordelen, maar niet meegaan in een losbandige levenstijl?
[..]
Bedankt voor dit praktijkvoorbeeld.![]()
Dus als jij je in één ruimte bevindt met vrouwen die niet je moeder of je zusjes zijn, dan krijg je last van wellustige gedachten? Wat ben je toch een geile dondersteen, Youssef.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat is er mis met je tegoed willen doen aan economische voordelen, maar niet meegaan in een losbandige levenstijl?
[..]
Kan wel een serieuze vraag zijn, maar wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:03 schreef Woutervn het volgende:
Alleen waarom wordt de oerdrift om te vermenigvuldigen dan zo onderdrukt?
Echt wel dat wordt altijd geregeld.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:51 schreef Youssef het volgende:
En de reden dat islamitische kinderen niet konden meegaan vaak was omdat er toen nog geen rekening gehouden werd met "niet-halal" voedsel. Dat andere voorbeeld van broers die niet bij zusjes op 1 school worden gezet mag wel regelrecht naar het rijk der fabelen verwezen worden. Erg mooi weer milagro.![]()
Dat wordt niet altijd geregeld, maar ik schreef het in de verleden tijd omdat het nu wel steeds meer gebeurd.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Echt wel dat wordt altijd geregeld.
Kennelijk heeft Milagro het ergens opgevangen dus kan ze er vast ook een bronnetje van geven. Immers, voor kids die in groep 1/2 zitten zijn dit soort dingen nog totaal niet aan de orde. Dus laat me niet lachenquote:En het laatste staat je niet aan dus is het niet waar![]()
Nou, in het dierenrijk is het gebruikelijk dat het vrouwelijke geslacht zich aanbiedt aan het mannelijke, het liefst de sterkste, om het ras voort te zetten. Waarom doen wij, en het geloof in het bijzonder, zo'n moeite om dat te onderdrukken door mannen en vrouwen te scheiden. Dat zie ik bij geen enkel ander diersoort.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kan wel een serieuze vraag zijn, maar wat bedoel je precies?![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:15 schreef Woutervn het volgende:
Nou, in het dierenrijk is het gebruikelijk dat het vrouwelijke geslacht zich aanbiedt aan het mannelijke, het liefst de sterkste, om het ras voort te zetten. Waarom doen wij, en het geloof in het bijzonder, zo'n moeite om dat te onderdrukken door mannen en vrouwen te scheiden. Dat zie ik bij geen enkel ander diersoort.
Spreek voor jezelf, engnek.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:50 schreef Youssef het volgende:
Jammer dat je geen antwoord gaf, alhoewel, dat hadden we natuurlijk allemaal wel al verwacht.
man dat gebeurde 10 jaar geleden op mijn KATHOLIEKE basis school alquote:Op donderdag 23 november 2006 16:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat wordt niet altijd geregeld, maar ik schreef het in de verleden tijd omdat het nu wel steeds meer gebeurd.
[..]
Kennelijk heeft Milagro het ergens opgevangen dus kan ze er vast ook een bronnetje van geven. Immers, voor kids die in groep 1/2 zitten zijn dit soort dingen nog totaal niet aan de orde. Dus laat me niet lachen
Ik mag toch hopen dat je wel eens van condooms hebt gehoord ? ik weet dat je er leuk ballonnetjes mee kan blazen en zo, maar ze hebben ook nog een andere, meer functionele waarde.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:17 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Je trouwt met een vrouw en vermenigvuldigt je dan, dat is inderdaad de bedoeling. Het is inderdaad niet zo dat je de disco inloopt en tegen een breezer en een rolletje drop je zaad loost en geslachtsziektes uitwissel.
Ik mag hopen dat "jullie" er wel vaker over gaan horen, gezien het aantal slachtoffers van hun eigen losbandigheid steeds vaker slachtoffer worden van verschillende SOA's.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:42 schreef Hathor het volgende:
Ik mag toch hopen dat je wel eens van condooms hebt gehoord ? ik weet dat je er leuk ballonnetjes mee kan blazen en zo, maar ze hebben ook nog een andere, meer functionele waarde.![]()
Je weet dat er abortusklinieken bestaan, hè en je weet wie daar best veel 'klant aan huis' zijn, moslimmeisjes, ja, zelfs sommige met hoofddoekjes.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat "jullie" er wel vaker over gaan horen, gezien het aantal slachtoffers van hun eigen losbandigheid steeds vaker slachtoffer worden van verschillende SOA's.
Dan hebben ze een 'bad hoofddoekjes day'.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef milagro het volgende:
ik wist niet dat hoofddoekjes ook stuk konden gaan
Pffft...lekker belangrijk. Diegene die in deze tijd een SOA oplopen zijn gewoon sukkels, dat is helemaal nergens voor nodig. Maar je moet nou ook weer niet denken dat alle vrouwen een of andere dodelijke ziekte tussen hun benen hebben zitten, want dan hou je alleen jezelf voor de gek, en het is zo'n zonde van je tijd.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat "jullie" er wel vaker over gaan horen, gezien het aantal slachtoffers van hun eigen losbandigheid steeds vaker slachtoffer worden van verschillende SOA's.
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef Gia het volgende:
En je weet het, hè youssoefje, dikke mensen hebben dikke tieten en dan valt er heel wat te zien.
losbandigheid dat woord is echt al 50 jaar niet meer gebruiktquote:Op donderdag 23 november 2006 16:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
sterker nog de tiener zwangerschappen en abortussen lopen juist weer snel op dankzij de allochtone medemensquote:Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Je weet dat er abortusklinieken bestaan, hè en je weet wie daar best veel 'klant aan huis' zijn, moslimmeisjes, ja, zelfs sommige met hoofddoekjes.
dat krijg je nu dus als je je ondanks gescheiden houdt op bijeenkomsten, ondanks dat je een hoofdoekje draagt, ondanks je geloof, je opvoeding, toch de verleiding niet kon weerstaan om met een jongen sex te hebben, buiten het huwelijk, onbeschermd, omdat de pil en het condoom maar een vrijbrief zijn voor losbandig gedrag en ze zich dan maar in alle wanhoop tot een abortuskliniek richten, jaaa, die zijn legaal hier in het verdorven NL, omdat ze anders door de eigen familie uitgekotst worden of erger .
het hoofddoekje werkte dus blijkbaar niet.
ik wist niet dat hoofddoekjes ook stuk konden gaan
Natuurlijk zit ie het te verdedigen, daar raken heel wat mensen van over de zeik namelijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef Gia het volgende:
Ik snap niet dat hersenloze zoogdieren als Youssoef dit soort acties ook nog gaan zitten verdedigen!!
Sjah, het is maar wat je conservatief noemt. Als jij van moslims verwacht dat ze delen van hun ideologie gaan zitten schrappen dan moet je zelf ook toegeven dat ze dan hypocriet bezig zijn. Je kan gewoon normaal met de tijd meegaan hoor, daar hoef je niet als overspelige werkloze dame voor door het leven te gaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
losbandigheid dat woord is echt al 50 jaar niet meer gebruikt![]()
je bent gewoon te conservatief voor woorden
Hoe weet jij dat ?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef sp3c het volgende:
verder vind ik het niet zo spectaculair als de titel doet vermoeden, hij had net zogoed vrouwen voorin of vrouwen links kunnen zeggen
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:40 schreef Youssef het volgende:
Hetzelfde geldt voor mensen die direct moskeeën erbij halen over het feit dat vrouwen in een kleinere kamer moeten zitten of achter de mannen. Dat heeft ook slechts praktische redenen
Nou Spuitelf. Youssef had net te vertellen dat het een "praktische reden" heeft om vrouwen achterin te zetten.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:50 schreef sp3c het volgende:
ik kan gedachtenlezen
mijn god ... is het spuitelfdag ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |