quote:Op woensdag 22 november 2006 19:20 schreef Akkersloot het volgende:
Doel van de lezing was overigens moslims en niet-moslims tot elkaar te brengen.
Nou, ik geloof niet dat het een succes was dan.quote:De voorzitter, Mohammed El Haddad, zegt achteraf dat hij de lezing beter had kunnen afgelasten. Doel van de lezing was overigens moslims en niet-moslims tot elkaar te brengen.
Wat een kortzichte mongool. Jammer dat ik gisteren maar 1 keer op Wilder kon stemmen.quote:Dat diende om ''de poorten van de ontucht niet te openen''
quote:Op donderdag 23 november 2006 09:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom de dames en heren in eerste instantie bij elkaar waren gezet. Een goede organisatie stuurt dat vooraf aan. Stelletje prutsers.
weggegooide stemquote:Op donderdag 23 november 2006 08:45 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Wat een kortzichte mongool. Jammer dat ik gisteren maar 1 keer op Wilder kon stemmen.
Nederlanders laten zich niet apart zetten, het is misschien nieuw voor die bekrompen geest van je, maar wen er maar vast aan.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom de dames en heren in eerste instantie bij elkaar waren gezet. Een goede organisatie stuurt dat vooraf aan. Stelletje prutsers.
het is 2006 ... de dames kijken net zo hard terug, dan open je dezelfde poorten naar de ontucht oid dus dat kan geen argument zijnquote:Op donderdag 23 november 2006 13:40 schreef Youssef het volgende:
Een links/rechts scheiding had ook gekund, maar voor/achter was simpelweg zodat de mannen niet naar de vrouwen konden kijken. Leuk altijd dat men een opmerking maakt over "achterstellen" terwijl dit geen enkele verband heeft met het plaatsen van vrouwen achter de mannen. (en gezien het op een uni was zullen de vrouwen zelfs nog boven de mannen hebben gezeten ook![]()
)
Hetzelfde geldt voor mensen die direct moskeeën erbij halen over het feit dat vrouwen in een kleinere kamer moeten zitten of achter de mannen. Dat heeft ook slechts praktische redenen ipv al het andere wat men graag erbij haalt.
Oh en een praktijkvoorbeeld: Lekkere wijven in de bieb![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef sp3c het volgende:
mjah maar als je naar het gestelde doel kijkt is het toch wel een beetje dom ... je weet wat voor reacties je erop gaat krijgen, dan moet je gewoon nee zeggen
verder vind ik het niet zo spectaculair als de titel doet vermoeden, hij had net zogoed vrouwen voorin of vrouwen links kunnen zeggen
Wat heeft emancipatie hier nu weer mee te maken? De gevoelens van de man en de vrouw zijn al eeuwen hetzelfde en verschillen nog steeds op een belangrijk punt met elkaar.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:43 schreef sp3c het volgende:
het is 2006 ... de dames kijken net zo hard terug, dan open je dezelfde poorten naar de ontucht oid dus dat kan geen argument zijn
als je denkt dat dit niet het geval is dan ben je idd toch een beetje achtergesteld hoor ... emancipatie gemist enzo
Daar gaat het o.a. voornamelijk omquote:Op donderdag 23 november 2006 13:50 schreef milagro het volgende:
ja daar gaat het ook om, he, dat ze achterin stonden
ga mij nou niet vertellen dat je het daadwerkelijk niet snapt ... tik is leonardo di caprio in op google images andersquote:Op donderdag 23 november 2006 14:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat heeft emancipatie hier nu weer mee te maken? De gevoelens van de man en de vrouw zijn al eeuwen hetzelfde en verschillen nog steeds op een belangrijk punt met elkaar.
Een groot deel van de internetsites en verdiensten komen nog altijd voort uit vrouwen die zich laten misbruiken en zich laten prostitueren middels nakende foto's op het net. En dat is 1 van de vele voorbeelden.
Sterker nog, 1 van die vrouwen post hiernet boven ons!
gelukkigquote:Op donderdag 23 november 2006 13:52 schreef sp3c het volgende:
ja ik denk dat je hem gemist hebt ... eigenlijk was het ook meer sexistisch dan sarcastisch, in mijn hoofd moest ik er om lachen iig
maar het eerste deel was serieus
Google stelt voor er leonardo dicaprio, van te maken? Bedoel je dat?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:05 schreef sp3c het volgende:
ga mij nou niet vertellen dat je het daadwerkelijk niet snapt ... tik is leonardo di caprio in op google images anders
Jongen, de feiten liegen er niet om. Wacht even, het is zo klaar als een klontje dat ik zelf niet eens de cijfers op ga zoeken. Doe dat zelf maar om het tegendeel te bewijzen. Iets over prostitutie, pr0n op het net, mariniers die gedwongen zijn celibatair te leven, maar dat stiekem toch maar niet gaan doen waardoor een vrouw het slachtoffer wordt.. etc. etc.quote:vrouwen zijn wat dat betreft minstens even erg als mannen of gaan keihard die kant uit dus dat je ontuchtelijke blikken van de heren wilt voorkomen door de dames achterin te zetten is een debiel argument want de dames kijken net zo hard terug
viespeuk benje, een beetje gluren naar naaktfoto's van Fokstersquote:Op donderdag 23 november 2006 14:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat heeft emancipatie hier nu weer mee te maken? De gevoelens van de man en de vrouw zijn al eeuwen hetzelfde en verschillen nog steeds op een belangrijk punt met elkaar.
Een groot deel van de internetsites en verdiensten komen nog altijd voort uit vrouwen die zich laten misbruiken en zich laten prostitueren middels nakende foto's op het net. En dat is 1 van de vele voorbeelden.
Sterker nog, 1 van die vrouwen post hiernet boven ons!
De mannen moesten voorin gaan zitten en de vrouwen achterin, beiden moesten zich dus aanpassen.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:09 schreef milagro het volgende:
wat is dat toch dat vrouwen zich steeds moeten aanpassen omdat mannen zich niet zouden kunnen bedwingen
ja en vrouwen moeten hoofddoekjes op want dat is ook om ze te beschermen, en vrouwen moet je de hand niet schudden, dat is ook om ze te beschermen, er moet een xtra deur komen in de keuken zodat de vrouw niet perse geconfronteerd wordt met mannelijke gasten als ze de woonkamer of gang op wil, ze moeten achterin gaan zitten,achter de man lopen, achterin de auto plaats nemen, geen bezoek ontvangen zonder toestemming van de uithuizige man etc etc.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
De mannen moesten voorin gaan zitten en de vrouwen achterin, beiden moesten zich dus aanpassen.
ga je beweren dat er op leonardo di caprio geen hits zijn?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Google stelt voor er leonardo dicaprio, van te maken? Bedoel je dat?
typischquote:[..]
Jongen, de feiten liegen er niet om. Wacht even, het is zo klaar als een klontje dat ik zelf niet eens de cijfers op ga zoeken. Doe dat zelf maar om het tegendeel te bewijzen. Iets over prostitutie, pr0n op het net, mariniers die gedwongen zijn celibatair te leven, maar dat stiekem toch maar niet gaan doen waardoor een vrouw het slachtoffer wordt.. etc. etc.
Hierover weiger ik in discussie te gaan.
erm ... jij bent degene die feiten zit te ontkennen.quote:Otkenning van feiten
Makkelijk om het probleem mijn richting op te schuiven nu.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:21 schreef sp3c het volgende:
typisch
Niet zoals ik in bewijslast #1.234.2 heb aangeleverd zoals KLB topic. Een man is in deze niet te vergelijken met de vrouw. Hooguit een minimaal verwaarloosbaar percentage. Vrouwen die naar een lezing gaan en zich vervolgens laten ophitsen door te kijken naar de mannen die voor hun zitten BESTAAN NIET. Klaar.quote:erm ... jij bent degene die feiten zit te ontkennen.
je hoort mij niet zeggen dat er wat dat betreft geen problemen zijn bij mannen ... nee ik zeg dat de dames ook die problemen hebben of heb je al die 'lerares heeft sex met student' zaken gemist? dus het argument dat de mannen naar de vrouwen kijken als ze er achter zitten blijft dom want de vrouwen kijken net zo hard terug ...
Meneer zal er wellicht van geleerd hebben en de volgende keer een betere voorbereiding treffen. Door ze wellicht te scheiden links/rechts met een doek ertussen. Maar bij gebrek aan enige medewerking heeft ie wellicht gedaan wat ie konquote:als meneer echt zo rechtlijnig was dan had hij twee verschillende lezingen gegeven, 1 voor mannen en 1 voor vrouwen.
Gezien de zetelverdelingen ben ik bang dat wij moeten wennen...quote:Op donderdag 23 november 2006 13:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nederlanders laten zich niet apart zetten, het is misschien nieuw voor die bekrompen geest van je, maar wen er maar vast aan.
Jezus, je bent nog erger dan ik ooit vermoed had.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Makkelijk om het probleem mijn richting op te schuiven nu.![]()
[..]
Niet zoals ik in bewijslast #1.234.2 heb aangeleverd zoals KLB topic. Een man is in deze niet te vergelijken met de vrouw. Hooguit een minimaal verwaarloosbaar percentage. Vrouwen die naar een lezing gaan en zich vervolgens laten ophitsen door te kijken naar de mannen die voor hun zitten BESTAAN NIET. Klaar.
Ik wil enige uitzondering maken voor![]()
[..]
Meneer zal er wellicht van geleerd hebben en de volgende keer een betere voorbereiding treffen. Door ze wellicht te scheiden links/rechts met een doek ertussen. Maar bij gebrek aan enige medewerking heeft ie wellicht gedaan wat ie kon
Overmachtquote:Op donderdag 23 november 2006 14:37 schreef qwerty_x het volgende:
maar waarom mag die voorlees-meneer dan wel naar die vrouwen kijken ?
Je kunt of ontopic gaan of de eerstvolgende taxi in Turkije nemen.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:38 schreef milagro het volgende:
Jezus, je bent nog erger dan ik ooit vermoed had.
Wanneer regel jij nu eens een vrouw, Youssef, de leeftijd heb je zo onderhand, en de behoefte tot slaan moet je nu toch wel opbreken.
De hypocriete behoefte tot het gluren naar plaatjes van naakte ongetrouwde 40 plusvrouwtjes die werkloos zijn en dagelijks na 4 NWS/POL discussietjes zichzelf afzonderen met de kamerplant weet je aardig op te lossen, ik ben blij dat ik je daar tegemoet in heb kunnen komen.
je maakt het me niet heel moeilijk neequote:Op donderdag 23 november 2006 14:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Makkelijk om het probleem mijn richting op te schuiven nu.![]()
ja zoals ik al zei ... ik ben niet degene die het een en ander zit te ontkennen. Klaarquote:[..]
Niet zoals ik in bewijslast #1.234.2 heb aangeleverd zoals KLB topic. Een man is in deze niet te vergelijken met de vrouw. Hooguit een minimaal verwaarloosbaar percentage. Vrouwen die naar een lezing gaan en zich vervolgens laten ophitsen door te kijken naar de mannen die voor hun zitten BESTAAN NIET. Klaar.
en ga zo door jongenquote:- knip -
nee want meneer heeft waarschijnlijk hetzelfde vreemde wereldbeeld over vrouwen en sex als jouw verder heeft hij niet alles gedaan want hij kan nog altijd terug naar huis wandelenquote:[..]
Meneer zal er wellicht van geleerd hebben en de volgende keer een betere voorbereiding treffen. Door ze wellicht te scheiden links/rechts met een doek ertussen. Maar bij gebrek aan enige medewerking heeft ie wellicht gedaan wat ie kon
laat jij dan ook dergelijk steken onder water achterwege, vrome man.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je kunt of ontopic gaan of de eerstvolgende taxi in Turkije nemen.
Die verdienen straf. Hetgeen natuurlijk totaal losstaat van mannen die hun fikken niet thuis kunnen houden. Kunnen ze niets aan doen he, aard van het beessie.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef milagro het volgende:
...
hoe zit het met lesbische vrouwen die hun vrome plicht om geen uiting te geven aan hun gevoelens in gevaar zien komen door een onbedekt hoofd of lichaam?
Homo's bestaan niet net zoals vrouwen die naar mannen kijken niet bestaan, dat weet je toch wel?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:54 schreef sp3c het volgende:
ha!
dat van die lesbiennes had ik nog niet eens aan gedacht en hoe zitten dat met bisexuele dames ... die kijken natuurlijk helemaal hun ogen uit daar achterin de klas
nee homo's bestaan wel ... die moet je immers van de flat afduwenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:56 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Homo's bestaan niet net zoals vrouwen die naar mannen kijken niet bestaan, dat weet je toch wel?![]()
Dat klopt, ik heb inderdaad geen enkele behoefte om in discussie te gaan, al was het maar omdat we deze discussies al 2 jaar geleden tot in den treure hebben gevoerd.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef milagro het volgende:
ik heb uitgebreid on topic gereageerd, je gaat er nauwelijks op in.
ws omdat je er niets tegen in kan brengen behalve wat quotes uit een eeuwenoud boek.
zelf nadenken is blijkbaar lastig.
Gelukkig zijn ze dan per definitie geen moslim. Dan kan niet, namelijk. Heus.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee homo's bestaan wel ... die moet je immers van de flat afduwen
Mooi gezegd, vooral met jouw achterliggende gedachte:quote:Op donderdag 23 november 2006 14:43 schreef sp3c het volgende:
en ga zo door jongen
quote:leuk topic, leuke titel, leuke op ... van mij magtie weer zo snel mogelijk gebanned worden
Kun je nagaan wat een apenkooi dat wordt als je de mannen in al hun doortastendheid achterin zet.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:54 schreef sp3c het volgende:
ha!
dat van die lesbiennes had ik nog niet eens aan gedacht en hoe zitten dat met bisexuele dames ... die kijken natuurlijk helemaal hun ogen uit daar achterin de klas
je zat dus gewoon te trollenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb inderdaad geen enkele behoefte om in discussie te gaan, al was het maar omdat we deze discussies al 2 jaar geleden tot in den treure hebben gevoerd.. Ik wilde slechts blijk van erkenning geven voor de vrome moslim die de hoofdrol speelt in het nieuwsbericht.
Ik had een Turkse collega , met hoofddoek, met haar had ik tijdens de lunchpauzes hele interessante discussies over het geloof.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die verdienen straf. Hetgeen natuurlijk totaal losstaat van mannen die hun fikken niet thuis kunnen houden. Kunnen ze niets aan doen he, aard van het beessie.
Ik ga trouwens uit mn naad als blijkt dat de lezing van de imam echt een grote suikerzoete "laten we na de bomen elkaar even knuffelen"-toon had![]()
Nee, ik geef aan dat ik achter de beweegredenen van de imam sta.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:01 schreef sp3c het volgende:
je zat dus gewoon te trollen
Kijk, ze ging er dus wel ter plekke over nadenken en navragen. Dat vind ik dan weer leuk.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik had een Turkse collega , met hoofddoek, met haar had ik tijdens de lunchpauzes hele interessante discussies over het geloof.
Zij kon wel discussieren zonder steken onder water, heel relaxt was dat.
Ik stelde haar dezelfde vraag over vrouwen onderling.
Zij had voor ons eens haar hoofddoek afgedaan , deur vh kantoor dicht, omdat wij zo graag eens haar écht wilde zien, zoals ze is, en niet met die doek tot over de oren en voorhoofd.
Toen ik dus vroeg wat nu te doen als ik lesbisch bleek, werd zij zelf dus bleek
Want daar had ze niet aan gedacht, was nog nooit een punt van discussie geweest dus.
Ze zou het vragen aan de imam, zei ze, want ze wist zelf ook niet zo snel wat de Koran daarover zegt.
De imam wist het blijkbaar ook niet, want ze moet het me nog zeggen
ja en dat sommige huisvrouwtjes op fok! jouw waardering niet kunnen wegdragen, en dat mannen allemaal sexisten zijn en dat vrouwen dat niet zijn etc. etc. etc.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat ik achter de beweegredenen van de imam sta.
hier op Fok ligt dat vaak anders bij veel heren, die schieten gelijk in de boze verdediging en/of slepen er totaal irrelevante dingen bij om jou wg te zetten als niet serieus te nemen sujet want, hoer/slet/xenofoob en bij Marokkaanse dames irl zie je die boze verdediging niet zelden ook, die hangen gelijk in de gordijnen, lastig want met al die doeken om vallen ze nauwelijks op danquote:Op donderdag 23 november 2006 15:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kijk, ze ging er dus wel ter plekke over nadenken en navragen. Dat vind ik dan weer leuk.
Ik heb vroeger ook veel Turkse collega's en vriendinnen gehad van dat "soort": altijd bereid tot discussie etc (gut, het zijn net mensen) en ik vond het dus ronduit tof om na een hele felle discussie er in de kantine achter te komen dat "agree to disagree" op zo'n manier tot stand kon komen.
Ik had een scheikunde leraar, met voorhuid, met hem had ik tijdens de lessen hele interessante discussies over het geloof.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:02 schreef milagro het volgende:
Ik had een Turkse collega , met hoofddoek, met haar had ik tijdens de lunchpauzes hele interessante discussies over het geloof.
Zij kon wel discussieren zonder steken onder water, heel relaxt was dat.
Ik zag dat je inderdaad ook al wat zelfreflectie had toegepastquote:Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef milagro het volgende:
QED, Mwana , zie je nu
hilarisch dit, echt
lastig, gewoon normaal discussieren.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zag dat je inderdaad ook al wat zelfreflectie had toegepast![]()
jij bent echt wereldvreemd en door gedraaidquote:Op donderdag 23 november 2006 14:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb inderdaad geen enkele behoefte om in discussie te gaan, al was het maar omdat we deze discussies al 2 jaar geleden tot in den treure hebben gevoerd.. Ik wilde slechts blijk van erkenning geven voor de vrome moslim die de hoofdrol speelt in het nieuwsbericht.
mwoah, dat valt wel mee, Youssef is degene die mij ooit vroeg "wat is jouw relatie tot De Jood, milagro".quote:Op donderdag 23 november 2006 15:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
jij bent echt wereldvreemd en door gedraaid![]()
![]()
Heb jij een hekel aan de islam en moslims?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:20 schreef milagro het volgende:
lastig, gewoon normaal discussieren.
als je dat niet kan en wil wat doe je hier dan?
Mwah, ik acht de kans dat het komend kabinet de volle rit uitzit uiterst klein, dat blaast zichzelf wel op in de komende maanden.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:36 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Gezien de zetelverdelingen ben ik bang dat wij moeten wennen...
Is dit een meerkeuzevraag ?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heb jij een hekel aan de islam en moslims?
Laten we de keuze beperken tot Ja of Nee, zonder maar.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:25 schreef Hathor het volgende:
Is dit een meerkeuzevraag ?
Sodemieter toch op man, idioot. Mensen die er dergelijke imbeciele ideeën op na houden verdienen geen podium, noch jij hier op Fok, noch die zoon van die Imam. Het is Nederland hier, mannen en vrouwen zitten hier bij elkaar op zwemles enzo. Get used to it.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ja en nee dan.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Laten we de keuze beperken tot Ja of Nee, zonder maar.
Dat verwacht ik ook wel, maar toch...quote:Op donderdag 23 november 2006 15:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mwah, ik acht de kans dat het komend kabinet de volle rit uitzit uiterst klein, dat blaast zichzelf wel op in de komende maanden.
ja, neequote:Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Laten we de keuze beperken tot Ja of Nee, zonder maar.
nou, hier in de buurt zijn er speciale uurtjes voor moslimdames, hoor, zwemles uurtjesquote:Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Sodemieter toch op man, idioot. Mensen die er dergelijke imbeciele ideeën op na houden verdienen geen podium, noch jij hier op Fok, noch die zoon van die Imam. Het is Nederland hier, mannen en vrouwen zitten hier bij elkaar op zwemles enzo. Get used to it.
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het is Nederland hier, mannen en vrouwen zitten hier bij elkaar op zwemles enzo. Get used to it.
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:53 schreef Bonobo11 het volgende:
UIt dit topic blijkt maar weer eens , wat voor bord die lui voor hun kop hebben.
Alle geloven vind ik achterhaald en naief (dom mag ik niet zeggen), maar moslims hebben zelfs nog geen verlichting achter de rug.
In de middeleeuwen willen leven, maar wel naar WestEuropa komen
Bedankt voor dit praktijkvoorbeeld.quote:![]()
![]()
Daar is niks mis mee. Het is menseigen om altijd een betere situatie voor zich (proberen) te creëren dan waar het zich in bevind. Alleen waarom wordt de oerdrift om te vermenigvuldigen dan zo onderdrukt? Dit is een serieuze vraag btw.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat is er mis met je tegoed willen doen aan economische voordelen, maar niet meegaan in een losbandige levenstijl?
[..]
Bedankt voor dit praktijkvoorbeeld.![]()
Dus als jij je in één ruimte bevindt met vrouwen die niet je moeder of je zusjes zijn, dan krijg je last van wellustige gedachten? Wat ben je toch een geile dondersteen, Youssef.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat is er mis met je tegoed willen doen aan economische voordelen, maar niet meegaan in een losbandige levenstijl?
[..]
Kan wel een serieuze vraag zijn, maar wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:03 schreef Woutervn het volgende:
Alleen waarom wordt de oerdrift om te vermenigvuldigen dan zo onderdrukt?
Echt wel dat wordt altijd geregeld.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:51 schreef Youssef het volgende:
En de reden dat islamitische kinderen niet konden meegaan vaak was omdat er toen nog geen rekening gehouden werd met "niet-halal" voedsel. Dat andere voorbeeld van broers die niet bij zusjes op 1 school worden gezet mag wel regelrecht naar het rijk der fabelen verwezen worden. Erg mooi weer milagro.![]()
Dat wordt niet altijd geregeld, maar ik schreef het in de verleden tijd omdat het nu wel steeds meer gebeurd.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Echt wel dat wordt altijd geregeld.
Kennelijk heeft Milagro het ergens opgevangen dus kan ze er vast ook een bronnetje van geven. Immers, voor kids die in groep 1/2 zitten zijn dit soort dingen nog totaal niet aan de orde. Dus laat me niet lachenquote:En het laatste staat je niet aan dus is het niet waar![]()
Nou, in het dierenrijk is het gebruikelijk dat het vrouwelijke geslacht zich aanbiedt aan het mannelijke, het liefst de sterkste, om het ras voort te zetten. Waarom doen wij, en het geloof in het bijzonder, zo'n moeite om dat te onderdrukken door mannen en vrouwen te scheiden. Dat zie ik bij geen enkel ander diersoort.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kan wel een serieuze vraag zijn, maar wat bedoel je precies?![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:15 schreef Woutervn het volgende:
Nou, in het dierenrijk is het gebruikelijk dat het vrouwelijke geslacht zich aanbiedt aan het mannelijke, het liefst de sterkste, om het ras voort te zetten. Waarom doen wij, en het geloof in het bijzonder, zo'n moeite om dat te onderdrukken door mannen en vrouwen te scheiden. Dat zie ik bij geen enkel ander diersoort.
Spreek voor jezelf, engnek.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:50 schreef Youssef het volgende:
Jammer dat je geen antwoord gaf, alhoewel, dat hadden we natuurlijk allemaal wel al verwacht.
man dat gebeurde 10 jaar geleden op mijn KATHOLIEKE basis school alquote:Op donderdag 23 november 2006 16:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat wordt niet altijd geregeld, maar ik schreef het in de verleden tijd omdat het nu wel steeds meer gebeurd.
[..]
Kennelijk heeft Milagro het ergens opgevangen dus kan ze er vast ook een bronnetje van geven. Immers, voor kids die in groep 1/2 zitten zijn dit soort dingen nog totaal niet aan de orde. Dus laat me niet lachen
Ik mag toch hopen dat je wel eens van condooms hebt gehoord ? ik weet dat je er leuk ballonnetjes mee kan blazen en zo, maar ze hebben ook nog een andere, meer functionele waarde.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:17 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Je trouwt met een vrouw en vermenigvuldigt je dan, dat is inderdaad de bedoeling. Het is inderdaad niet zo dat je de disco inloopt en tegen een breezer en een rolletje drop je zaad loost en geslachtsziektes uitwissel.
Ik mag hopen dat "jullie" er wel vaker over gaan horen, gezien het aantal slachtoffers van hun eigen losbandigheid steeds vaker slachtoffer worden van verschillende SOA's.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:42 schreef Hathor het volgende:
Ik mag toch hopen dat je wel eens van condooms hebt gehoord ? ik weet dat je er leuk ballonnetjes mee kan blazen en zo, maar ze hebben ook nog een andere, meer functionele waarde.![]()
Je weet dat er abortusklinieken bestaan, hè en je weet wie daar best veel 'klant aan huis' zijn, moslimmeisjes, ja, zelfs sommige met hoofddoekjes.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat "jullie" er wel vaker over gaan horen, gezien het aantal slachtoffers van hun eigen losbandigheid steeds vaker slachtoffer worden van verschillende SOA's.
Dan hebben ze een 'bad hoofddoekjes day'.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef milagro het volgende:
ik wist niet dat hoofddoekjes ook stuk konden gaan
Pffft...lekker belangrijk. Diegene die in deze tijd een SOA oplopen zijn gewoon sukkels, dat is helemaal nergens voor nodig. Maar je moet nou ook weer niet denken dat alle vrouwen een of andere dodelijke ziekte tussen hun benen hebben zitten, want dan hou je alleen jezelf voor de gek, en het is zo'n zonde van je tijd.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat "jullie" er wel vaker over gaan horen, gezien het aantal slachtoffers van hun eigen losbandigheid steeds vaker slachtoffer worden van verschillende SOA's.
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef Gia het volgende:
En je weet het, hè youssoefje, dikke mensen hebben dikke tieten en dan valt er heel wat te zien.
losbandigheid dat woord is echt al 50 jaar niet meer gebruiktquote:Op donderdag 23 november 2006 16:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
sterker nog de tiener zwangerschappen en abortussen lopen juist weer snel op dankzij de allochtone medemensquote:Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Je weet dat er abortusklinieken bestaan, hè en je weet wie daar best veel 'klant aan huis' zijn, moslimmeisjes, ja, zelfs sommige met hoofddoekjes.
dat krijg je nu dus als je je ondanks gescheiden houdt op bijeenkomsten, ondanks dat je een hoofdoekje draagt, ondanks je geloof, je opvoeding, toch de verleiding niet kon weerstaan om met een jongen sex te hebben, buiten het huwelijk, onbeschermd, omdat de pil en het condoom maar een vrijbrief zijn voor losbandig gedrag en ze zich dan maar in alle wanhoop tot een abortuskliniek richten, jaaa, die zijn legaal hier in het verdorven NL, omdat ze anders door de eigen familie uitgekotst worden of erger .
het hoofddoekje werkte dus blijkbaar niet.
ik wist niet dat hoofddoekjes ook stuk konden gaan
Natuurlijk zit ie het te verdedigen, daar raken heel wat mensen van over de zeik namelijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef Gia het volgende:
Ik snap niet dat hersenloze zoogdieren als Youssoef dit soort acties ook nog gaan zitten verdedigen!!
Sjah, het is maar wat je conservatief noemt. Als jij van moslims verwacht dat ze delen van hun ideologie gaan zitten schrappen dan moet je zelf ook toegeven dat ze dan hypocriet bezig zijn. Je kan gewoon normaal met de tijd meegaan hoor, daar hoef je niet als overspelige werkloze dame voor door het leven te gaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
losbandigheid dat woord is echt al 50 jaar niet meer gebruikt![]()
je bent gewoon te conservatief voor woorden
Hoe weet jij dat ?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef sp3c het volgende:
verder vind ik het niet zo spectaculair als de titel doet vermoeden, hij had net zogoed vrouwen voorin of vrouwen links kunnen zeggen
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:40 schreef Youssef het volgende:
Hetzelfde geldt voor mensen die direct moskeeën erbij halen over het feit dat vrouwen in een kleinere kamer moeten zitten of achter de mannen. Dat heeft ook slechts praktische redenen
Nou Spuitelf. Youssef had net te vertellen dat het een "praktische reden" heeft om vrouwen achterin te zetten.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:50 schreef sp3c het volgende:
ik kan gedachtenlezen
mijn god ... is het spuitelfdag ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |