abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 november 2006 @ 19:20:53 #1
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_43792298
Het bestuur van de Technische Universiteit Eindhoven heeft de multiculturele studentenvereniging Mosaic berispt omdat ze tijdens een lezing mannen en vrouwen apart van elkaar in een zaal lieten zitten. Het incident speelde zich enkele weken geleden af.

Mosaic had ene Suhayb Salam uitgenodigd voor een lezing over de ramadan. Hij is de zoon van de Tilburgse imam die minister Rita Verdonk twee jaar geleden weigerde de hand te schudden. De zoon van de imam weigerde echter te spreken als de mannen en vrouwen door elkaar zouden zitten.
Vlak voordat hij met zijn lezing zou beginnen eiste hij dat de mannen voorin de zaal moesten gaan zitten, de vrouwen achterin. Dat diende om ''de poorten van de ontucht niet te openen''. De voorzitter van Mosaic kon zijn gast niet overtuigen van die eis af te zien. Of het publiek werd gescheiden, óf de lezing ging niet door. Mosaic besloot daarop gehoor te geven aan de eis van de gastspreker. De penningmeester van Mosaic kon zich daarmee niet verenigen en verliet uit protest de zaal.

De voorzitter, Mohammed El Haddad, zegt achteraf dat hij de lezing beter had kunnen afgelasten. Doel van de lezing was overigens moslims en niet-moslims tot elkaar te brengen.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=6221

Schuld Wilders. Hadden we de knuffelmethode van Pechtold maar gevolgd. Zien we ook gelijk wat we moeten verstaan onder "multicultureel".
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_43792727
Schande idd, die vrouwen hadden helemaal de zaal niet in gemogen.
pi_43794259
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:20 schreef Akkersloot het volgende:
Doel van de lezing was overigens moslims en niet-moslims tot elkaar te brengen.
pi_43798502
quote:
De voorzitter, Mohammed El Haddad, zegt achteraf dat hij de lezing beter had kunnen afgelasten. Doel van de lezing was overigens moslims en niet-moslims tot elkaar te brengen.
Nou, ik geloof niet dat het een succes was dan. En hij bedoelde het toch vast goed.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 23 november 2006 @ 08:45:12 #5
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_43811567
quote:
Dat diende om ''de poorten van de ontucht niet te openen''
Wat een kortzichte mongool. Jammer dat ik gisteren maar 1 keer op Wilder kon stemmen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Kadesh op 23-11-2006 08:55:37 ]
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_43811730
Ik snap uberhaupt niet waarom de dames en heren in eerste instantie bij elkaar waren gezet. Een goede organisatie stuurt dat vooraf aan. Stelletje prutsers.
  donderdag 23 november 2006 @ 09:58:18 #7
71747 Woutervn
Born free. Taxed to death.
pi_43812497
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom de dames en heren in eerste instantie bij elkaar waren gezet. Een goede organisatie stuurt dat vooraf aan. Stelletje prutsers.
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
  donderdag 23 november 2006 @ 10:00:45 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_43812543
Overigens "nieuws" wat al minstens een week oud is...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 23 november 2006 @ 10:03:31 #9
8369 speknek
Another day another slay
pi_43812586
Geweldig, moslims en niet-moslims dichter bij elkaar te brengen door het publiek uit te maken voor lustige beesten .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 23 november 2006 @ 10:34:40 #10
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43813167
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 23-11-2006 13:47:28 ]
ik ben lief :)
pi_43814738
quote:
Op donderdag 23 november 2006 08:45 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Wat een kortzichte mongool. Jammer dat ik gisteren maar 1 keer op Wilder kon stemmen.
weggegooide stem
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 23 november 2006 @ 12:38:21 #12
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_43816464
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:38 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

weggegooide stem
9 zetels
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_43816899
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:38 schreef Kadesh het volgende:

[..]

9 zetels
Nul komma niks inspraak of macht.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_43817729
quote:
Nederlanders laten zich niet apart zetten, het is misschien nieuw voor die bekrompen geest van je, maar wen er maar vast aan.
pi_43818298
Mooi dat ie tenminste een poging gedaan heeft zich aan de regels te houden. Die staat tenminste net als zijn vader sterk in z'n schoenen en bezwijkt niet inene onder de grote druk van mensen die tegen islamitische omgangsregels zijn.

Vooral dat van zijn vader was natuurlijk mooi, 9 van de 10 moslims had niet voor al die camera's zijn hand durven in te houden, al waren het nog zulke rechtlijnige mensen...
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 13:37:08 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43818383
mjah maar als je naar het gestelde doel kijkt is het toch wel een beetje dom ... je weet wat voor reacties je erop gaat krijgen, dan moet je gewoon nee zeggen

verder vind ik het niet zo spectaculair als de titel doet vermoeden, hij had net zogoed vrouwen voorin of vrouwen links kunnen zeggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_43818503
Een links/rechts scheiding had ook gekund, maar voor/achter was simpelweg zodat de mannen niet naar de vrouwen konden kijken. Leuk altijd dat men een opmerking maakt over "achterstellen" terwijl dit geen enkele verband heeft met het plaatsen van vrouwen achter de mannen. (en gezien het op een uni was zullen de vrouwen zelfs nog boven de mannen hebben gezeten ook )

Hetzelfde geldt voor mensen die direct moskeeën erbij halen over het feit dat vrouwen in een kleinere kamer moeten zitten of achter de mannen. Dat heeft ook slechts praktische redenen ipv al het andere wat men graag erbij haalt.

Oh en een praktijkvoorbeeld: Lekkere wijven in de bieb

Moderator donderdag 23 november 2006 @ 13:43:34 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43818575
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:40 schreef Youssef het volgende:
Een links/rechts scheiding had ook gekund, maar voor/achter was simpelweg zodat de mannen niet naar de vrouwen konden kijken. Leuk altijd dat men een opmerking maakt over "achterstellen" terwijl dit geen enkele verband heeft met het plaatsen van vrouwen achter de mannen. (en gezien het op een uni was zullen de vrouwen zelfs nog boven de mannen hebben gezeten ook )

Hetzelfde geldt voor mensen die direct moskeeën erbij halen over het feit dat vrouwen in een kleinere kamer moeten zitten of achter de mannen. Dat heeft ook slechts praktische redenen ipv al het andere wat men graag erbij haalt.

Oh en een praktijkvoorbeeld: Lekkere wijven in de bieb

het is 2006 ... de dames kijken net zo hard terug, dan open je dezelfde poorten naar de ontucht oid dus dat kan geen argument zijn
als je denkt dat dit niet het geval is dan ben je idd toch een beetje achtergesteld hoor ... emancipatie gemist enzo
  donderdag 23 november 2006 @ 13:43:38 #19
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43818579
[NWS-FB] : Complottheorie n balie 1, overige balie 2

[ Bericht 39% gewijzigd door sp3c op 23-11-2006 13:48:04 ]
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_43818808
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef sp3c het volgende:
mjah maar als je naar het gestelde doel kijkt is het toch wel een beetje dom ... je weet wat voor reacties je erop gaat krijgen, dan moet je gewoon nee zeggen

verder vind ik het niet zo spectaculair als de titel doet vermoeden, hij had net zogoed vrouwen voorin of vrouwen links kunnen zeggen

ja daar gaat het ook om, he, dat ze achterin stonden

Omg omg , ik hoop toch dat ik het sarcasme mis van die opmerking...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 13:52:06 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43818875
ja ik denk dat je hem gemist hebt ... eigenlijk was het ook meer sexistisch dan sarcastisch, in mijn hoofd moest ik er om lachen iig

maar het eerste deel was serieus
pi_43819063
blijkbaar was er maar één verstandige in de zaal: de penningmeester
de rest doet achterlijk wat ze opgedragen wordt
zonnig Brasil
pi_43819196
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:43 schreef sp3c het volgende:
het is 2006 ... de dames kijken net zo hard terug, dan open je dezelfde poorten naar de ontucht oid dus dat kan geen argument zijn
als je denkt dat dit niet het geval is dan ben je idd toch een beetje achtergesteld hoor ... emancipatie gemist enzo
Wat heeft emancipatie hier nu weer mee te maken? De gevoelens van de man en de vrouw zijn al eeuwen hetzelfde en verschillen nog steeds op een belangrijk punt met elkaar.

Een groot deel van de internetsites en verdiensten komen nog altijd voort uit vrouwen die zich laten misbruiken en zich laten prostitueren middels nakende foto's op het net. En dat is 1 van de vele voorbeelden.

Sterker nog, 1 van die vrouwen post hiernet boven ons!
pi_43819221
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:50 schreef milagro het volgende:
ja daar gaat het ook om, he, dat ze achterin stonden
Daar gaat het o.a. voornamelijk om
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 14:05:57 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43819297
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:02 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat heeft emancipatie hier nu weer mee te maken? De gevoelens van de man en de vrouw zijn al eeuwen hetzelfde en verschillen nog steeds op een belangrijk punt met elkaar.

Een groot deel van de internetsites en verdiensten komen nog altijd voort uit vrouwen die zich laten misbruiken en zich laten prostitueren middels nakende foto's op het net. En dat is 1 van de vele voorbeelden.

ga mij nou niet vertellen dat je het daadwerkelijk niet snapt ... tik is leonardo di caprio in op google images anders

vrouwen zijn wat dat betreft minstens even erg als mannen of gaan keihard die kant uit dus dat je ontuchtelijke blikken van de heren wilt voorkomen door de dames achterin te zetten is een debiel argument want de dames kijken net zo hard terug
pi_43819403
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:52 schreef sp3c het volgende:
ja ik denk dat je hem gemist hebt ... eigenlijk was het ook meer sexistisch dan sarcastisch, in mijn hoofd moest ik er om lachen iig

maar het eerste deel was serieus
gelukkig

wat is dat toch dat vrouwen zich steeds moeten aanpassen omdat mannen zich niet zouden kunnen bedwingen.

wat is dat toch voor een schandalige aanname dat iedere vent van iedere vrouw dusdanig in de verleiding komt dat er wel eens nare dingen zouden kunnen gebeuren

wat is dat toch dat bepaalde mensen uit het midden oosten of noord afrika zich persé in een land willen vestigen waar het een en al verleiding is, waar de overgrote meerderheid zich in hun ogen zich schuldig maakt aan onzedelijk, zondig gedrag.

wat is dat toch dat moskee organisaties dergelijke imams hierna toe halen, imams die nogal eens in het land van herkomst als te radicaal gezien worden.

wat is dat toch dat bepaalde moslims, als wij dergelijke lieden ook als radicaal wegzetten, gaan steigeren, en met xenofobie en islamofobie gaan schermen.

wat is dat toch dat dergelijke lieden blijven beweren dat ook in de Koran mannen en vrouwen gelijke rechten hebben maar dat in de praktijk dus vaker niet het geval is.

wat is het toch dat mannen nooit rechten toegewezen krijgen omdat ze alle rechten al hebben, en dat vrouwen moeten juichen en knielen van dankbaarheid als ze eindelijk weer eens een klein rechtje erbij krijgen.

wat is dat toch dat iedere beknotting uitgelegd wordt als bescherming.

wat is dat toch dat van 'ons' verwacht wordt, dat we tolerant zijn naar de intoleranten toe.

wat is dat toch dat zodra we intolerantie jegens vrouwen, andersdenkenden, anders geaarden aan de kaak stellen meteen de opmerking krijgen "ik dacht dat NL zo een tolerant land was??? nou, niet dus, jullie dringen ons jullie normen op!!!!!!!!"
pi_43819453
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:05 schreef sp3c het volgende:
ga mij nou niet vertellen dat je het daadwerkelijk niet snapt ... tik is leonardo di caprio in op google images anders
Google stelt voor er leonardo dicaprio, van te maken? Bedoel je dat?
quote:
vrouwen zijn wat dat betreft minstens even erg als mannen of gaan keihard die kant uit dus dat je ontuchtelijke blikken van de heren wilt voorkomen door de dames achterin te zetten is een debiel argument want de dames kijken net zo hard terug
Jongen, de feiten liegen er niet om. Wacht even, het is zo klaar als een klontje dat ik zelf niet eens de cijfers op ga zoeken. Doe dat zelf maar om het tegendeel te bewijzen. Iets over prostitutie, pr0n op het net, mariniers die gedwongen zijn celibatair te leven, maar dat stiekem toch maar niet gaan doen waardoor een vrouw het slachtoffer wordt.. etc. etc.

Hierover weiger ik in discussie te gaan. Otkenning van feiten
pi_43819498
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:02 schreef Youssef het volgende:

[..]

viespeuk benje, een beetje gluren naar naaktfoto's van Foksters

Hyopcriet, welnee
pi_43819507
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:09 schreef milagro het volgende:
wat is dat toch dat vrouwen zich steeds moeten aanpassen omdat mannen zich niet zouden kunnen bedwingen
De mannen moesten voorin gaan zitten en de vrouwen achterin, beiden moesten zich dus aanpassen.
pi_43819689
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:13 schreef Youssef het volgende:

[..]

De mannen moesten voorin gaan zitten en de vrouwen achterin, beiden moesten zich dus aanpassen.
ja en vrouwen moeten hoofddoekjes op want dat is ook om ze te beschermen, en vrouwen moet je de hand niet schudden, dat is ook om ze te beschermen, er moet een xtra deur komen in de keuken zodat de vrouw niet perse geconfronteerd wordt met mannelijke gasten als ze de woonkamer of gang op wil, ze moeten achterin gaan zitten,achter de man lopen, achterin de auto plaats nemen, geen bezoek ontvangen zonder toestemming van de uithuizige man etc etc.

when in Rome do as the Romans do
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 14:21:13 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43819786
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:11 schreef Youssef het volgende:

[..]

Google stelt voor er leonardo dicaprio, van te maken? Bedoel je dat?
ga je beweren dat er op leonardo di caprio geen hits zijn?

mag niet liegen he van de Koran
quote:
[..]

Jongen, de feiten liegen er niet om. Wacht even, het is zo klaar als een klontje dat ik zelf niet eens de cijfers op ga zoeken. Doe dat zelf maar om het tegendeel te bewijzen. Iets over prostitutie, pr0n op het net, mariniers die gedwongen zijn celibatair te leven, maar dat stiekem toch maar niet gaan doen waardoor een vrouw het slachtoffer wordt.. etc. etc.

Hierover weiger ik in discussie te gaan.
typisch
quote:
Otkenning van feiten
erm ... jij bent degene die feiten zit te ontkennen.

je hoort mij niet zeggen dat er wat dat betreft geen problemen zijn bij mannen ... nee ik zeg dat de dames ook die problemen hebben of heb je al die 'lerares heeft sex met student' zaken gemist?

dus het argument dat de mannen naar de vrouwen kijken als ze er achter zitten blijft dom want de vrouwen kijken net zo hard terug ... als meneer echt zo rechtlijnig was dan had hij twee verschillende lezingen gegeven, 1 voor mannen en 1 voor vrouwen.

nu is het gewoon opportunistisch
pi_43820141
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:21 schreef sp3c het volgende:
typisch
Makkelijk om het probleem mijn richting op te schuiven nu.
quote:
erm ... jij bent degene die feiten zit te ontkennen.

je hoort mij niet zeggen dat er wat dat betreft geen problemen zijn bij mannen ... nee ik zeg dat de dames ook die problemen hebben of heb je al die 'lerares heeft sex met student' zaken gemist? dus het argument dat de mannen naar de vrouwen kijken als ze er achter zitten blijft dom want de vrouwen kijken net zo hard terug ...
Niet zoals ik in bewijslast #1.234.2 heb aangeleverd zoals KLB topic. Een man is in deze niet te vergelijken met de vrouw. Hooguit een minimaal verwaarloosbaar percentage. Vrouwen die naar een lezing gaan en zich vervolgens laten ophitsen door te kijken naar de mannen die voor hun zitten BESTAAN NIET. Klaar.

- knip -
quote:
als meneer echt zo rechtlijnig was dan had hij twee verschillende lezingen gegeven, 1 voor mannen en 1 voor vrouwen.
Meneer zal er wellicht van geleerd hebben en de volgende keer een betere voorbereiding treffen. Door ze wellicht te scheiden links/rechts met een doek ertussen. Maar bij gebrek aan enige medewerking heeft ie wellicht gedaan wat ie kon

[ Bericht 5% gewijzigd door sp3c op 23-11-2006 14:43:44 ]
  donderdag 23 november 2006 @ 14:36:05 #33
71747 Woutervn
pi_43820220
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nederlanders laten zich niet apart zetten, het is misschien nieuw voor die bekrompen geest van je, maar wen er maar vast aan.
Gezien de zetelverdelingen ben ik bang dat wij moeten wennen...
pi_43820253
maar waarom mag die voorlees-meneer dan wel naar die vrouwen kijken ?
zonnig Brasil
pi_43820290
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:33 schreef Youssef het volgende:

[..]

[..]

Niet zoals ik in bewijslast #1.234.2 heb aangeleverd zoals KLB topic. Een man is in deze niet te vergelijken met de vrouw. Hooguit een minimaal verwaarloosbaar percentage. Vrouwen die naar een lezing gaan en zich vervolgens laten ophitsen door te kijken naar de mannen die voor hun zitten BESTAAN NIET. Klaar.

Ik wil enige uitzondering maken voor
[..]

Meneer zal er wellicht van geleerd hebben en de volgende keer een betere voorbereiding treffen. Door ze wellicht te scheiden links/rechts met een doek ertussen. Maar bij gebrek aan enige medewerking heeft ie wellicht gedaan wat ie kon
Jezus, je bent nog erger dan ik ooit vermoed had.

Wanneer regel jij nu eens een vrouw, Youssef, de leeftijd heb je zo onderhand, en de behoefte tot slaan moet je nu toch wel opbreken.
De hypocriete behoefte tot het gluren naar plaatjes van naakte ongetrouwde 40 plusvrouwtjes die werkloos zijn en dagelijks na 4 NWS/POL discussietjes zichzelf afzonderen met de kamerplant weet je aardig op te lossen, ik ben blij dat ik je daar tegemoet in heb kunnen komen.
pi_43820308
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:37 schreef qwerty_x het volgende:
maar waarom mag die voorlees-meneer dan wel naar die vrouwen kijken ?
Overmacht
pi_43820346
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:38 schreef milagro het volgende:
Jezus, je bent nog erger dan ik ooit vermoed had.

Wanneer regel jij nu eens een vrouw, Youssef, de leeftijd heb je zo onderhand, en de behoefte tot slaan moet je nu toch wel opbreken.
De hypocriete behoefte tot het gluren naar plaatjes van naakte ongetrouwde 40 plusvrouwtjes die werkloos zijn en dagelijks na 4 NWS/POL discussietjes zichzelf afzonderen met de kamerplant weet je aardig op te lossen, ik ben blij dat ik je daar tegemoet in heb kunnen komen.
Je kunt of ontopic gaan of de eerstvolgende taxi in Turkije nemen.
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 14:43:53 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43820453
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:33 schreef Youssef het volgende:

[..]

je maakt het me niet heel moeilijk nee
quote:
[..]

ja zoals ik al zei ... ik ben niet degene die het een en ander zit te ontkennen. Klaar
quote:
- knip -
en ga zo door jongen
quote:
[..]

nee want meneer heeft waarschijnlijk hetzelfde vreemde wereldbeeld over vrouwen en sex als jouw verder heeft hij niet alles gedaan want hij kan nog altijd terug naar huis wandelen
pi_43820576
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:40 schreef Youssef het volgende:

[..]

Je kunt of ontopic gaan of de eerstvolgende taxi in Turkije nemen.
laat jij dan ook dergelijk steken onder water achterwege, vrome man.
niet zelf lopen trollen en dan gaan miepen als de ander je van repliek dient op eenzelfde wijze.

ik heb uitgebreid on topic gereageerd, je gaat er nauwelijks op in.
ws omdat je er niets tegen in kan brengen behalve wat quotes uit een eeuwenoud boek.
zelf nadenken is blijkbaar lastig.

bij sp3c kap je de discussie ook al deels af, door zelf iets te berde te brengen en dan vervolgens weigeren er over door te praten.

hoe zit het met vrouwen onderling?
hoofddoek mag dan af.
maar er zijn ook lesbische dames.
die raken ook opgewonden dan van een ontbloot hoofd of lijf?

hoe lost de Koran dat op?
en nu niet zeggen dat er geen homoseksuele moslima's zijn, want die zijn er wel.
en ook niet schermen met dat zolang er niet gepraktiseerd wordt het geen probleem is, want dat is ook niet de verdediging als het tussen man en vrouw is, het gaat om de verleiding.

hoe zit het met lesbische vrouwen die hun vrome plicht om geen uiting te geven aan hun gevoelens in gevaar zien komen door een onbedekt hoofd of lichaam?
pi_43820683
shit, dit wordt ingewikkeld Milagro !
mannetjes die op vrouwtjes geilen
vrouwtjes die van vrouwtjes houden
niet te vergeten de mannetjes en mannetjes
en dan nog die voorlees meneer die van iedereen houdt

dat wordt een zeer lastige stoelverdeling
of een heleboel gordijntjes
zonnig Brasil
pi_43820761
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef milagro het volgende:
...
hoe zit het met lesbische vrouwen die hun vrome plicht om geen uiting te geven aan hun gevoelens in gevaar zien komen door een onbedekt hoofd of lichaam?
Die verdienen straf. Hetgeen natuurlijk totaal losstaat van mannen die hun fikken niet thuis kunnen houden. Kunnen ze niets aan doen he, aard van het beessie.

Ik ga trouwens uit mn naad als blijkt dat de lezing van de imam echt een grote suikerzoete "laten we na de bomen elkaar even knuffelen"-toon had
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 14:54:43 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43820774
ha!

dat van die lesbiennes had ik nog niet eens aan gedacht en hoe zitten dat met bisexuele dames ... die kijken natuurlijk helemaal hun ogen uit daar achterin de klas
  donderdag 23 november 2006 @ 14:56:22 #43
71747 Woutervn
pi_43820824
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:54 schreef sp3c het volgende:
ha!

dat van die lesbiennes had ik nog niet eens aan gedacht en hoe zitten dat met bisexuele dames ... die kijken natuurlijk helemaal hun ogen uit daar achterin de klas
Homo's bestaan niet net zoals vrouwen die naar mannen kijken niet bestaan, dat weet je toch wel?
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 14:57:29 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43820864
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:56 schreef Woutervn het volgende:

[..]

Homo's bestaan niet net zoals vrouwen die naar mannen kijken niet bestaan, dat weet je toch wel?
nee homo's bestaan wel ... die moet je immers van de flat afduwen
pi_43820893
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef milagro het volgende:
ik heb uitgebreid on topic gereageerd, je gaat er nauwelijks op in.
ws omdat je er niets tegen in kan brengen behalve wat quotes uit een eeuwenoud boek.
zelf nadenken is blijkbaar lastig.
Dat klopt, ik heb inderdaad geen enkele behoefte om in discussie te gaan, al was het maar omdat we deze discussies al 2 jaar geleden tot in den treure hebben gevoerd. . Ik wilde slechts blijk van erkenning geven voor de vrome moslim die de hoofdrol speelt in het nieuwsbericht.
pi_43820932
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee homo's bestaan wel ... die moet je immers van de flat afduwen
Gelukkig zijn ze dan per definitie geen moslim. Dan kan niet, namelijk. Heus.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43820952
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:43 schreef sp3c het volgende:
en ga zo door jongen
Mooi gezegd, vooral met jouw achterliggende gedachte:
quote:
leuk topic, leuke titel, leuke op ... van mij magtie weer zo snel mogelijk gebanned worden
pi_43820966
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:54 schreef sp3c het volgende:
ha!

Kun je nagaan wat een apenkooi dat wordt als je de mannen in al hun doortastendheid achterin zet.
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 15:01:41 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43820973
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:58 schreef Youssef het volgende:

[..]

Dat klopt, ik heb inderdaad geen enkele behoefte om in discussie te gaan, al was het maar omdat we deze discussies al 2 jaar geleden tot in den treure hebben gevoerd. . Ik wilde slechts blijk van erkenning geven voor de vrome moslim die de hoofdrol speelt in het nieuwsbericht.
je zat dus gewoon te trollen
pi_43821016
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Die verdienen straf. Hetgeen natuurlijk totaal losstaat van mannen die hun fikken niet thuis kunnen houden. Kunnen ze niets aan doen he, aard van het beessie.

Ik ga trouwens uit mn naad als blijkt dat de lezing van de imam echt een grote suikerzoete "laten we na de bomen elkaar even knuffelen"-toon had
Ik had een Turkse collega , met hoofddoek, met haar had ik tijdens de lunchpauzes hele interessante discussies over het geloof.
Zij kon wel discussieren zonder steken onder water, heel relaxt was dat.
Ik stelde haar dezelfde vraag over vrouwen onderling.
Zij had voor ons eens haar hoofddoek afgedaan , deur vh kantoor dicht, omdat wij zo graag eens haar écht wilde zien, zoals ze is, en niet met die doek tot over de oren en voorhoofd.

Toen ik dus vroeg wat nu te doen als ik lesbisch bleek, werd zij zelf dus bleek
Want daar had ze niet aan gedacht, was nog nooit een punt van discussie geweest dus.
Ze zou het vragen aan de imam, zei ze, want ze wist zelf ook niet zo snel wat de Koran daarover zegt.

De imam wist het blijkbaar ook niet, want ze moet het me nog zeggen
pi_43821071
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:01 schreef sp3c het volgende:
je zat dus gewoon te trollen
Nee, ik geef aan dat ik achter de beweegredenen van de imam sta.
pi_43821161
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:02 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik had een Turkse collega , met hoofddoek, met haar had ik tijdens de lunchpauzes hele interessante discussies over het geloof.
Ik stelde haar dezelfde vraag over vrouwen onderling.
Zij had voor ons eens haar hoofddoek afgedaan , deur vh kantoor dicht, omdat wij zo graag eens haar écht wilde zien, zoals ze is, en niet met die doek tot over de oren en voorhoofd.

Toen ik dus vroeg wat nu te doen als ik lesbisch bleek, werd zij zelf dus bleek
Want daar had ze niet aan gedacht, was nog nooit een punt van discussie geweest dus.
Ze zou het vragen aan de imam, zei ze, want ze wist zelf ook niet zo snel wat de Koran daarover zegt.

De imam wist het blijkbaar ook niet, want ze moet het me nog zeggen
Kijk, ze ging er dus wel ter plekke over nadenken en navragen. Dat vind ik dan weer leuk.
Ik heb vroeger ook veel Turkse collega's en vriendinnen gehad van dat "soort": altijd bereid tot discussie etc (gut, het zijn net mensen ) en ik vond het dus ronduit tof om na een hele felle discussie er in de kantine achter te komen dat "agree to disagree" op zo'n manier tot stand kon komen.
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 15:08:23 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43821200
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:04 schreef Youssef het volgende:

[..]

Nee, ik geef aan dat ik achter de beweegredenen van de imam sta.
ja en dat sommige huisvrouwtjes op fok! jouw waardering niet kunnen wegdragen, en dat mannen allemaal sexisten zijn en dat vrouwen dat niet zijn etc. etc. etc.

maar geen zin in een discussie
pi_43821446
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:07 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Kijk, ze ging er dus wel ter plekke over nadenken en navragen. Dat vind ik dan weer leuk.
Ik heb vroeger ook veel Turkse collega's en vriendinnen gehad van dat "soort": altijd bereid tot discussie etc (gut, het zijn net mensen ) en ik vond het dus ronduit tof om na een hele felle discussie er in de kantine achter te komen dat "agree to disagree" op zo'n manier tot stand kon komen.
hier op Fok ligt dat vaak anders bij veel heren, die schieten gelijk in de boze verdediging en/of slepen er totaal irrelevante dingen bij om jou wg te zetten als niet serieus te nemen sujet want, hoer/slet/xenofoob en bij Marokkaanse dames irl zie je die boze verdediging niet zelden ook, die hangen gelijk in de gordijnen, lastig want met al die doeken om vallen ze nauwelijks op dan

ms komt het omdat in Turkije zelf die discussies ook al langer lopen, er een zekere mate van secularisatie is, en de 2e of 3e generatie hier dat toch ook oppikt, of meegekregen heeft van de ouders, dat met Turkse dames , tenminste die ik ken, wel makkelijker gepraat kan worden over dit soort zaken.
pi_43821476
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:02 schreef milagro het volgende:
Ik had een scheikunde leraar, met voorhuid, met hem had ik tijdens de lessen hele interessante discussies over het geloof.
Hij kon wel discussieren zonder steken onder water, heel relaxt was dat.

Weet je hoe dat kwam milagro? Omdat je jezelf op het net heel makkelijk als achterlijke xenofoob kan neerzetten.
pi_43821518
QED, Mwana , zie je nu

hilarisch dit, echt
pi_43821538
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef milagro het volgende:
QED, Mwana , zie je nu

hilarisch dit, echt
Ik zag dat je inderdaad ook al wat zelfreflectie had toegepast
pi_43821616
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik zag dat je inderdaad ook al wat zelfreflectie had toegepast
lastig, gewoon normaal discussieren.
als je dat niet kan en wil wat doe je hier dan?
pi_43821618
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:58 schreef Youssef het volgende:

[..]

jij bent echt wereldvreemd en door gedraaid
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_43821663
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

jij bent echt wereldvreemd en door gedraaid
mwoah, dat valt wel mee, Youssef is degene die mij ooit vroeg "wat is jouw relatie tot De Jood, milagro".
pi_43821708
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:20 schreef milagro het volgende:
lastig, gewoon normaal discussieren.
als je dat niet kan en wil wat doe je hier dan?
Heb jij een hekel aan de islam en moslims?
pi_43821754
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:36 schreef Woutervn het volgende:

[..]

Gezien de zetelverdelingen ben ik bang dat wij moeten wennen...
Mwah, ik acht de kans dat het komend kabinet de volle rit uitzit uiterst klein, dat blaast zichzelf wel op in de komende maanden.
pi_43821780
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:23 schreef Youssef het volgende:

[..]

Heb jij een hekel aan de islam en moslims?
Is dit een meerkeuzevraag ?
pi_43821886
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:25 schreef Hathor het volgende:
Is dit een meerkeuzevraag ?
Laten we de keuze beperken tot Ja of Nee, zonder maar.
pi_43821911
quote:
Sodemieter toch op man, idioot. Mensen die er dergelijke imbeciele ideeën op na houden verdienen geen podium, noch jij hier op Fok, noch die zoon van die Imam. Het is Nederland hier, mannen en vrouwen zitten hier bij elkaar op zwemles enzo. Get used to it.
pi_43821949
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ja en nee dan.
  donderdag 23 november 2006 @ 15:34:53 #67
71747 Woutervn
pi_43822100
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mwah, ik acht de kans dat het komend kabinet de volle rit uitzit uiterst klein, dat blaast zichzelf wel op in de komende maanden.
Dat verwacht ik ook wel, maar toch...
pi_43822196
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef Youssef het volgende:

[..]

ja, nee
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 15:40:17 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43822300
geen grotere hekel als aan Duitsers iig
pi_43822462
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Sodemieter toch op man, idioot. Mensen die er dergelijke imbeciele ideeën op na houden verdienen geen podium, noch jij hier op Fok, noch die zoon van die Imam. Het is Nederland hier, mannen en vrouwen zitten hier bij elkaar op zwemles enzo. Get used to it.
nou, hier in de buurt zijn er speciale uurtjes voor moslimdames, hoor, zwemles uurtjes

en ook de in lappen gehulde nauwelijks menstruerende moslimini's gaan met lappen en al het water in, en nee, dat is niet voor het afzwemmen van diploma A

gymlessen geven ook nog al eens een probleem, op de basisschool, want die zijn ook gemengd.
sommige streng gelovige ouders lossen dat enigzins op door broers en zusjes op verschillende scholen te doen, zo zien ze tijdens gezamelijke gymlessen van groep 1/2 tenminste hun zusje niet met blote beentjes.

schoolreisjes voor die kinderen zijn ook uit den boze, als er overnacht moet worden, ondanks de gescheiden slaapruimtes vertrouwen die ouders het toch niet, want de leraren zijn zelf immers geen moslim en hebben dus verdorven normen inzake deze..
pi_43822654
Jammer dat je geen antwoord gaf, alhoewel, dat hadden we natuurlijk allemaal wel al verwacht.
pi_43822697
En de reden dat islamitische kinderen niet konden meegaan vaak was omdat er toen nog geen rekening gehouden werd met "niet-halal" voedsel. Dat andere voorbeeld van broers die niet bij zusjes op 1 school worden gezet mag wel regelrecht naar het rijk der fabelen verwezen worden. Erg mooi weer milagro.
  donderdag 23 november 2006 @ 15:53:05 #73
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_43822738
UIt dit topic blijkt maar weer eens , wat voor bord die lui voor hun kop hebben.
Alle geloven vind ik achterhaald en naief (dom mag ik niet zeggen), maar moslims hebben zelfs nog geen verlichting achter de rug.
In de middeleeuwen willen leven, maar wel naar WestEuropa komen
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef Omnifacer het volgende:

[..]
Het is Nederland hier, mannen en vrouwen zitten hier bij elkaar op zwemles enzo. Get used to it.
Feyenoord!!! * Barça
pi_43822933
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:53 schreef Bonobo11 het volgende:
UIt dit topic blijkt maar weer eens , wat voor bord die lui voor hun kop hebben.
Alle geloven vind ik achterhaald en naief (dom mag ik niet zeggen), maar moslims hebben zelfs nog geen verlichting achter de rug.
In de middeleeuwen willen leven, maar wel naar WestEuropa komen

Wat is er mis met je tegoed willen doen aan economische voordelen, maar niet meegaan in een losbandige levenstijl?
quote:
Bedankt voor dit praktijkvoorbeeld.
  donderdag 23 november 2006 @ 16:03:35 #75
71747 Woutervn
pi_43823078
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:59 schreef Youssef het volgende:

[..]

[afbeelding]

Wat is er mis met je tegoed willen doen aan economische voordelen, maar niet meegaan in een losbandige levenstijl?
[..]

Bedankt voor dit praktijkvoorbeeld.
Daar is niks mis mee. Het is menseigen om altijd een betere situatie voor zich (proberen) te creëren dan waar het zich in bevind. Alleen waarom wordt de oerdrift om te vermenigvuldigen dan zo onderdrukt? Dit is een serieuze vraag btw.
pi_43823116
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:59 schreef Youssef het volgende:

[..]

[afbeelding]

[..]
Dus als jij je in één ruimte bevindt met vrouwen die niet je moeder of je zusjes zijn, dan krijg je last van wellustige gedachten? Wat ben je toch een geile dondersteen, Youssef.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_43823154
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:03 schreef Woutervn het volgende:
Alleen waarom wordt de oerdrift om te vermenigvuldigen dan zo onderdrukt?
Kan wel een serieuze vraag zijn, maar wat bedoel je precies?
pi_43823285
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:51 schreef Youssef het volgende:
En de reden dat islamitische kinderen niet konden meegaan vaak was omdat er toen nog geen rekening gehouden werd met "niet-halal" voedsel. Dat andere voorbeeld van broers die niet bij zusjes op 1 school worden gezet mag wel regelrecht naar het rijk der fabelen verwezen worden. Erg mooi weer milagro.
Echt wel dat wordt altijd geregeld.

En het laatste staat je niet aan dus is het niet waar
pi_43823352
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Echt wel dat wordt altijd geregeld.
Dat wordt niet altijd geregeld, maar ik schreef het in de verleden tijd omdat het nu wel steeds meer gebeurd.
quote:
En het laatste staat je niet aan dus is het niet waar
Kennelijk heeft Milagro het ergens opgevangen dus kan ze er vast ook een bronnetje van geven. Immers, voor kids die in groep 1/2 zitten zijn dit soort dingen nog totaal niet aan de orde. Dus laat me niet lachen
  donderdag 23 november 2006 @ 16:15:36 #80
71747 Woutervn
pi_43823470
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:05 schreef Youssef het volgende:

[..]

Kan wel een serieuze vraag zijn, maar wat bedoel je precies?
Nou, in het dierenrijk is het gebruikelijk dat het vrouwelijke geslacht zich aanbiedt aan het mannelijke, het liefst de sterkste, om het ras voort te zetten. Waarom doen wij, en het geloof in het bijzonder, zo'n moeite om dat te onderdrukken door mannen en vrouwen te scheiden. Dat zie ik bij geen enkel ander diersoort.
pi_43823526
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:15 schreef Woutervn het volgende:
Nou, in het dierenrijk is het gebruikelijk dat het vrouwelijke geslacht zich aanbiedt aan het mannelijke, het liefst de sterkste, om het ras voort te zetten. Waarom doen wij, en het geloof in het bijzonder, zo'n moeite om dat te onderdrukken door mannen en vrouwen te scheiden. Dat zie ik bij geen enkel ander diersoort.

Je trouwt met een vrouw en vermenigvuldigt je dan, dat is inderdaad de bedoeling. Het is inderdaad niet zo dat je de disco inloopt en tegen een breezer en een rolletje drop je zaad loost en geslachtsziektes uitwissel.
pi_43824011
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:50 schreef Youssef het volgende:
Jammer dat je geen antwoord gaf, alhoewel, dat hadden we natuurlijk allemaal wel al verwacht.
Spreek voor jezelf, engnek.

In Nederland waren we gezegend, omdat religie bijna uit het publieke domein verdwenen was. Helaas staat het nu weer bovenaan de publieke agenda. Helaas hebben we het aan jou en je zielsverwanten te danken dat we ons weer moeten bezig houden met zaken als niet-Halal voedsel.
pi_43824185
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:12 schreef Youssef het volgende:

[..]

Dat wordt niet altijd geregeld, maar ik schreef het in de verleden tijd omdat het nu wel steeds meer gebeurd.
[..]

Kennelijk heeft Milagro het ergens opgevangen dus kan ze er vast ook een bronnetje van geven. Immers, voor kids die in groep 1/2 zitten zijn dit soort dingen nog totaal niet aan de orde. Dus laat me niet lachen
man dat gebeurde 10 jaar geleden op mijn KATHOLIEKE basis school al
pi_43824286
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:17 schreef Youssef het volgende:

[..]

Je trouwt met een vrouw en vermenigvuldigt je dan, dat is inderdaad de bedoeling. Het is inderdaad niet zo dat je de disco inloopt en tegen een breezer en een rolletje drop je zaad loost en geslachtsziektes uitwissel.
Ik mag toch hopen dat je wel eens van condooms hebt gehoord ? ik weet dat je er leuk ballonnetjes mee kan blazen en zo, maar ze hebben ook nog een andere, meer functionele waarde.
pi_43824636
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:42 schreef Hathor het volgende:
Ik mag toch hopen dat je wel eens van condooms hebt gehoord ? ik weet dat je er leuk ballonnetjes mee kan blazen en zo, maar ze hebben ook nog een andere, meer functionele waarde.
Ik mag hopen dat "jullie" er wel vaker over gaan horen, gezien het aantal slachtoffers van hun eigen losbandigheid steeds vaker slachtoffer worden van verschillende SOA's.
pi_43824890
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:55 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat "jullie" er wel vaker over gaan horen, gezien het aantal slachtoffers van hun eigen losbandigheid steeds vaker slachtoffer worden van verschillende SOA's.
Je weet dat er abortusklinieken bestaan, hè en je weet wie daar best veel 'klant aan huis' zijn, moslimmeisjes, ja, zelfs sommige met hoofddoekjes.

dat krijg je nu dus als je je ondanks gescheiden houdt op bijeenkomsten, ondanks dat je een hoofdoekje draagt, ondanks je geloof, je opvoeding, toch de verleiding niet kon weerstaan om met een jongen sex te hebben, buiten het huwelijk, onbeschermd, omdat de pil en het condoom maar een vrijbrief zijn voor losbandig gedrag en ze zich dan maar in alle wanhoop tot een abortuskliniek richten, jaaa, die zijn legaal hier in het verdorven NL, omdat ze anders door de eigen familie uitgekotst worden of erger .

het hoofddoekje werkte dus blijkbaar niet.
ik wist niet dat hoofddoekjes ook stuk konden gaan
  donderdag 23 november 2006 @ 17:03:57 #87
3542 Gia
User under construction
pi_43824898
Ik snap niet dat hersenloze zoogdieren als Youssoef dit soort acties ook nog gaan zitten verdedigen!!

Het is een Nederlandse universiteit met Nederlandse jongeren, die eraan gewend zijn dagelijks vrouwelijk schoon te aanschouwen. Men hoeft niet bang te zijn dat zij daar ongewild wellustige gevoelens van krijgen onder een interessante lezing van één of ander imamzootje.
Als ik in die zaal had gezeten, had die mafkees meteen kunnen vertrekken, ik was niet achterin gaan zitten, maar eerder op de voorste rij, met een behoorlijk decolleté, zodat het jochie niet wist waar hij kijken moest.

En je weet het, hè youssoefje, dikke mensen hebben dikke tieten en dan valt er heel wat te zien.
  donderdag 23 november 2006 @ 17:04:57 #88
3542 Gia
User under construction
pi_43824916
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef milagro het volgende:

Dan hebben ze een 'bad hoofddoekjes day'.
pi_43824921
quote:

[..]

Pffft...lekker belangrijk. Diegene die in deze tijd een SOA oplopen zijn gewoon sukkels, dat is helemaal nergens voor nodig. Maar je moet nou ook weer niet denken dat alle vrouwen een of andere dodelijke ziekte tussen hun benen hebben zitten, want dan hou je alleen jezelf voor de gek, en het is zo'n zonde van je tijd.
pi_43824960
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef Gia het volgende:
En je weet het, hè youssoefje, dikke mensen hebben dikke tieten en dan valt er heel wat te zien.
Klinkt wel spannend, pics

pi_43825003
quote:

[..]

losbandigheid dat woord is echt al 50 jaar niet meer gebruikt

je bent gewoon te conservatief voor woorden
pi_43825066
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Je weet dat er abortusklinieken bestaan, hè en je weet wie daar best veel 'klant aan huis' zijn, moslimmeisjes, ja, zelfs sommige met hoofddoekjes.

dat krijg je nu dus als je je ondanks gescheiden houdt op bijeenkomsten, ondanks dat je een hoofdoekje draagt, ondanks je geloof, je opvoeding, toch de verleiding niet kon weerstaan om met een jongen sex te hebben, buiten het huwelijk, onbeschermd, omdat de pil en het condoom maar een vrijbrief zijn voor losbandig gedrag en ze zich dan maar in alle wanhoop tot een abortuskliniek richten, jaaa, die zijn legaal hier in het verdorven NL, omdat ze anders door de eigen familie uitgekotst worden of erger .

het hoofddoekje werkte dus blijkbaar niet.
sterker nog de tiener zwangerschappen en abortussen lopen juist weer snel op dankzij de allochtone medemens
pi_43825406
Toen ik het gewaad boven het dakje van haar vagijn optilde
zag ik daar een nauwheid zoals van mijn goed en gemoed
Ik stak hem er voor de helft in – zij zuchtte – ik vroeg:
- Waarom? – En zij antwoordde: - Om wat er nog komen moet

En jij Umāma weet niet
Dat jij alle vrouwen overtreft in nauwheid en gloed
En wat mij bekoort aan jou tijdens de gemeenschap
Is het leven van je tong en het sterven van je blik

En dit komt uit de achtste, negende, tiende eeuw! Uit de begintijd van de islam, dus. Wat is er de afgelopen eeuwen toch gebeurd met die vrolijke, geile, anarchistische Arabieren? Die voortdurende staat van collectieve uitzinnige woede is toch nergens voor nodig. Alles wat je nodig hebt om het weer net als vroeger naar je zin te hebben, is nog voorhanden: warme vrouwen, prille knapen, wijn en zang. En eventueel geiten, voor wie daar echt aan hecht. Laat de ayatollahs en imams toch links liggen. We maken het weer gezellig.

(quote uit een artikel op de site Frontaal Naakt)
  donderdag 23 november 2006 @ 17:26:29 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_43825540
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:03 schreef Gia het volgende:
Ik snap niet dat hersenloze zoogdieren als Youssoef dit soort acties ook nog gaan zitten verdedigen!!
Natuurlijk zit ie het te verdedigen, daar raken heel wat mensen van over de zeik namelijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_43825656
Niet alle arabieren zijn moslim. Net zoals niet alle nederlanders christen zijn.

Maar het staat iedereen vrij om te hoereren wat ze willen. Ik pas, omdat ik moslim ben.
pi_43825672
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
losbandigheid dat woord is echt al 50 jaar niet meer gebruikt

je bent gewoon te conservatief voor woorden
Sjah, het is maar wat je conservatief noemt. Als jij van moslims verwacht dat ze delen van hun ideologie gaan zitten schrappen dan moet je zelf ook toegeven dat ze dan hypocriet bezig zijn. Je kan gewoon normaal met de tijd meegaan hoor, daar hoef je niet als overspelige werkloze dame voor door het leven te gaan.
  donderdag 23 november 2006 @ 18:47:53 #97
60090 Akkersloot
pi_43827789
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef sp3c het volgende:
Hoe weet jij dat ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  donderdag 23 november 2006 @ 18:50:52 #98
60090 Akkersloot
pi_43827869
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:40 schreef Youssef het volgende:
Hetzelfde geldt voor mensen die direct moskeeën erbij halen over het feit dat vrouwen in een kleinere kamer moeten zitten of achter de mannen. Dat heeft ook slechts praktische redenen
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 18:50:53 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43827870
ik kan gedachtenlezen

mijn god ... is het spuitelfdag ofzo
  donderdag 23 november 2006 @ 18:52:05 #100
60090 Akkersloot
pi_43827912
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:50 schreef sp3c het volgende:
ik kan gedachtenlezen

mijn god ... is het spuitelfdag ofzo
Nou Spuitelf. Youssef had net te vertellen dat het een "praktische reden" heeft om vrouwen achterin te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')