Heb je nou nog niet geleerd dat wanneer je dit soort topics opent dat je dan minimaal 1 foto erbij moet doen wegen bewijs???quote:Op donderdag 2 november 2006 15:26 schreef Roellio het volgende:
Ik zit in de bibliotheek van de hogeschool te werken, lopen me er toch zo enorm veel lekkere wijven rond.
Zo haal ik mijn deadline nooit!
wat voor een ben jij danquote:
uh-huhquote:Op donderdag 2 november 2006 15:27 schreef A_L_N_F het volgende:
dat ken ik.
een vriend van me had dat ook.
zwaar tentamen maar de een na de andere lekkere meid liep langs zijn tafel.
die jongen is ff naar de wc gegaan en daarna kon hij zijn aandacht er wel weer bij houden.
hoewel k weet toen k eens naar de bieb waar er wel een verdomd lekker ding tijdschriften aan het sorteren was.. ik dus aan dat tafeltje zitten met een bobo in m'n handquote:Op donderdag 2 november 2006 15:32 schreef Dhr.Jambers het volgende:
zonder pics is dit echt een waardeloos tapique![]()
*Visualiseertquote:Op donderdag 2 november 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
Oei, bevredig haar met de ruggen van boeken. Heus, het werkt bij bibliotheekchicks.
En daarna snel naar de wc rennen om je af te trekken? Smeerkees.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:34 schreef Dhr.Jambers het volgende:
[..]
hoewel k weet toen k eens naar de bieb waar er wel een verdomd lekker ding tijdschriften aan het sorteren was.. ik dus aan dat tafeltje zitten met een bobo in m'n handen haar bewonderen
( elke dinsdag tussen 12 en 14 om psies te zijn
)
zat al volquote:Op donderdag 2 november 2006 15:44 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
En daarna snel naar de wc rennen om je af te trekken? Smeerkees.![]()
Goeie !quote:Op donderdag 2 november 2006 15:44 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
En daarna snel naar de wc rennen om je af te trekken? Smeerkees.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |