klopt, dat wilde ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heel Fok draait niet alleen om jou hoorEr zijn heus wel heel wat meer topics die 'geterroriseerd' worden.
ja?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heel Fok draait niet alleen om jou hoorEr zijn heus wel heel wat meer topics die 'geterroriseerd' worden.
Daar hoef je mij niet op aan te kijken, ik heb helemaal niets met jouw topics van doen. Ik post er nooit in, maar ik ken ze wel. Denk je nou daadwerkelijk dat er alleen maar topics van jou worden gesloten in TRU? Ik schaam me niet, en ik denk de rest ook niet. Meestal wordt er getrolled en geflamed als het een topic van een kutuser betreft.quote:Op zondag 17 december 2006 19:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja?
noem er dan eens een paar?
wedden dat het topics van mij zijn?
maar goed, het is toch gesloten dankzij de flames en getroll (wel in samenspraak met Lilith-Wicca en mezelf)
ik hoop dat jullie je nu rotschamen
Ach het is maar fok/internet johquote:Op maandag 18 december 2006 13:55 schreef sararaats het volgende:
ok ok, ik zeg al niks meer
en het zou werkelijk aan m'n reet roesten hoe jullie over me denken
weet ik welquote:Op maandag 18 december 2006 14:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach het is maar fok/internet joh
dat weet ik welquote:Op maandag 18 december 2006 14:31 schreef senesta het volgende:
Er is een centraal dromentopic Sara: Centraal dromen topic: Deel 3
Ik snap dat je het jammer vind van je topic maar ik vind ook dat je het veel te persoonlijk neemt hoor.
Je kunt je verhaal evengoed kwijt alleen niet in een topic waar jouw naam in staat, is dat nu echt zo belangrijk?
Hou de eer aan jezelf![]()
En zoals dromenvanger ook al heel lief opmerkte kun je het ook altijd in ouwehoer kwijt.
oh nee je was die voormalig ieritante mod op C&Hquote:Dat is mijn goed recht, ik werk overigens niet voor Fok!
Je mag van de Truth users alleen maar hier posten als je in dezelfde wanen als hun geloofd?
Nu doe je het weer. Je verwijt hem iets, om vervolgens exact hetzelfde te doen, dat deed je in het topic dat je daar aanhaalt ook al bij mij. Ik heb die post nog eens doorgelezen van mij waar jij over viel, en het enige wat ik kan bedenken is de link tussen 33 graden en 'warm'. Buiten dat is er met die post niets mis, en staat de vraag ontzettend duidelijk beschreven. Dat jij over zoiets valt is eerder kleinzielig van jou, maar ga dat dan niet mijn probleem maken zeg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:38 schreef merlin693 het volgende:
Vrijmetselaars in Nederland! De grote lijst!
zie ook coolguy
[..]
oh nee je was die voormalig ieritante mod op C&H
ja je mag hier posten zonder dat je hetzelfde"WAAN" idee hebt..maar respecteer andermans gedachten zonder persoonlijke aanvallen en generalisering ! maar dat schijnt bij jouw erg moeilijk te zijn !
Nee je mag hier ongeacht je opvatting posten, maar je moet wel kappen met dingen als "door psychische problemen verkregen wanen" toe te schrijven aan TRU-posters.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:38 schreef _The_General_ het volgende:
Waar help ik een forum om zeep? Ik schrijf alleen maar dat er niets vreemd aan de vrijmetselaars is, dat mensen die dat wel denken in mijn ogen een steekje los hebben en niet volledig in orde zijn.
Dat is mijn goed recht, ik werk overigens niet voor Fok!
Je mag van de Truth users alleen maar hier posten als je in dezelfde wanen als hun kunt meegaan ?
Was mij al opgevallen jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:40 schreef Daniel.J het volgende:
De verlichting van Lucifer (SUMER topic met veel info)
Totsy loopt zwaar te trollen met zn/haar lichtwerkers onzin.
Ik vind dit erg hinderlijk voor het topic en heb hem/haar al meerdere malen verzocht een eigen topic te maken, maar nu word hij/zij ook nog persoonlijk en ridiculiseerd mij en mijn topic.
Kan er wat aan gedaan worden aub?
(ik ben BaajGuardian op ander account btw)
Trollen , hoezooo ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:40 schreef Daniel.J het volgende:
De verlichting van Lucifer (SUMER topic met veel info)
Totsy loopt zwaar te trollen met zn/haar lichtwerkers onzin.
Ik vind dit erg hinderlijk voor het topic en heb hem/haar al meerdere malen verzocht een eigen topic te maken, maar nu word hij/zij ook nog persoonlijk en ridiculiseerd mij en mijn topic.
Kan er wat aan gedaan worden aub?
(ik ben BaajGuardian op ander account btw)
Nee, Daniel J heeft gelijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:54 schreef totsy het volgende:
[..]
Trollen , hoezooo ?
Jij kunt niet verdragen dat er iemand anders in jou topic komt ,he ?
Was zogezegd een kadoootje ...voor iedereen ... jammermaar niet voor mij
Je kent er ook niks van ....ga ergens anders gaan modderen ....bij die grenswequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, Daniel J heeft gelijk![]()
Je bent de hele avond al aan het donderstralen in allerlei topics.
En weet je, ik ben jou nu even meer dan zat!
Kijk, als jij het er niet mee eens bent ga jij maar ergens anders heen, ik blijfquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:01 schreef totsy het volgende:
[..]
Je kent er ook niks van ....ga ergens anders gaan modderen ....bij die grenswetensschappers misschien ....wicca heks
![]()
ja, ik ben niet kwaad op jou hoor .quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Kijk, als jij het er niet mee eens bent ga jij maar ergens anders heen, ik blijf![]()
Ik weet verdomd goed waar ik zit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:05 schreef totsy het volgende:
[..]
ja, ik ben niet kwaad op jou hoor .
integendeel , ik denk dat je echt een goed mens bent .
Maar gebruik je verstand eens .
En zie de werkelijkheid : je bent in Tru en niet bij de skeppers .!!!![]()
Bedoel je dat als scheldwoord ?quote:
ik nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:41 schreef Daniel.J het volgende:
Iig blij dat de moderators het met me eens zijn.
het is skeppies, en ik heb het verzonnen , me dunktquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:28 schreef totsy het volgende:
[..]
Normaal is het skeppels ipv skeppers .Het zijn bijna scalpels weet je : ze scheren je kaal .![]()
en ik heb het van iemand die het skeppels noemt , vindt ik toch een leukere benaming .quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:26 schreef huupia het volgende:
[..]
het is skeppies, en ik heb het verzonnen , me dunkt![]()
en het staat voor onze wat al te ijverige skeptici![]()
jij je ziinquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:39 schreef extraterrestre het volgende:
[..]
en ik heb het van iemand die het skeppels noemt , vindt ik toch een leukere benaming .![]()
Uiteindelijk is bijna alles wat jullie schrijven onzin, dus hoe kan een skeppie dan overijerig zijn?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:26 schreef huupia het volgende:
[..]
het is skeppies, en ik heb het verzonnen , me dunkt![]()
en het staat voor onze wat al te ijverige skeptici![]()
overijverige skeppies hebben er een handje van mensen vanaf hun luie stoel voor leugenaars of dom uit te maken.Zij achten zichzelf helderziende ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Uiteindelijk is bijna alles wat jullie schrijven onzin, dus hoe kan een skeppie dan overijerig zijn?
Hij werkt niet voor fok, hij heeft dat kleurtje gekregen nadat ik dat kleurtje kreeg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:36 schreef merlin693 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat users zoals The_general met een kleurtje op zijn naam (ik neem aan dat die dan voor fok werkt) zich zo kan uitlaten over users in een subforum zoals TRUTH ,we weten wat het uitgangspunt van dit subforum is .
Is het normaal dat werkgevers de hand bijten van degene die hen voed ?? of anders gezecht een forum om zeep helpen ??
Bijna alles. En ik had het eigenlijk meer over het gemiddelde TRU-onderwerp dan over de TRU-user.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
overijverige skeppies hebben er een handje van mensen vanaf hun luie stoel voor leugenaars of dom uit te maken.Zij achten zichzelf helderziende ofzo
En een beetje grootheidswaanzin is ze ook niet vreemd.
Aan wie doet mij dit toch denken ??
meneer " ik kan vanaf hier vertellen dat alls wat "jullie" (wie is "jullie) schrijven onzin is"
overigens geldt bovenstaande norm denk ik ook voor de overijverige niet skepper. (of skeppie ?wat een termen weer
)
Het is geen plicht om hier te lezen of te posten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Uiteindelijk is bijna alles wat jullie schrijven onzin
begrijpend lezen is schijnbaan moeilijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Uiteindelijk is bijna alles wat jullie schrijven onzin, dus hoe kan een skeppie dan overijerig zijn?
touchequote:Op donderdag 4 januari 2007 12:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
overijverige skeppies hebben er een handje van mensen vanaf hun luie stoel voor leugenaars of dom uit te maken.Zij achten zichzelf helderziende ofzo
meneer " ik kan vanaf hier vertellen dat alls wat "jullie" (wie is "jullie) schrijven onzin is"
overigens geldt bovenstaande norm denk ik ook voor de overijverige niet skepper. (of skeppie ?wat een termen weer
)
het leuke van deze post is dat je skeptici door believers kunt vervangen en dat 'ie dan precies evengoed van toepassing is op dit subforum.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
)
dat schrijft ze ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
het leuke van deze post is dat je skeptici door believers kunt vervangen en dat 'ie dan precies evengoed van toepassing is op dit subforum.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is geen plicht om hier te lezen of te posten.
Als bijna alles toch onzin is doe je TRU uit je AT-lijst en blijf je toch lekker weg?
Iedereen blij.
daar is een topic over geweest, waarom mensen daarin postenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
Dat is ook iets wat ik helemaal niet begrijp![]()
Als je nou ergens helemaal niet in geintresseerd bent, er helemaal het nut niet van inziet, ga je er toch ook geen tijd in steken?
Doe je dat om mensen "in te laten zien dat het allemaal kolder is"?
Wie of welke profeet ben jij dan wel niet om dat te bepalen?
En ja, ook TRU is een discussie-forum, maar dan discussie's over bijv. over het wel of niet werken van bepaalde leggingen of hoe een graancircel gemaakt wordt.
Maar zeker niet die idiote welles-nietes discussies.
En dan kom ik langs en zeg dat een graancirkel mensenwerk is en valt half TRU over me heen... Dat mag dan weer niet! Je mag elke verklaring geven behalve de meest voor de hand liggende....quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En ja, ook TRU is een discussie-forum, maar dan discussie's over bijv. over het wel of niet werken van bepaalde leggingen of hoe een graancircel gemaakt wordt.
omdat het in werkelijkheid iets genuanceerder in elkaar zit dan een stel grappenmakers met een plank en een touwtjequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan kom ik langs en zeg dat een graancirkel mensenwerk is en valt half TRU over me heen... Dat mag dan weer niet! Je mag elke verklaring geven behalve de meest voor de hand liggende....
Dat mag wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan kom ik langs en zeg dat een graancirkel mensenwerk is en valt half TRU over me heen... Dat mag dan weer niet! Je mag elke verklaring geven behalve de meest voor de hand liggende....
Door de jaren heen zullen er iid wel wat andere methodes bijgekomen zijn ja....quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:56 schreef huupia het volgende:
[..]
omdat het in werkelijkheid iets genuanceerder in elkaar zit dan een stel grappenmakers met een plank en een touwtje![]()
Zal best jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Door de jaren heen zullen er iid wel wat andere methodes bijgekomen zijn ja....
Ik ervaar het toch soms als "niet mogen". Eerst zeg je dat je ergens niet in gelooft, dan valt de hele believergemeenschap over je heen en vervolgens krijg je notes/waarschuwingen/bans wegens trollen/rellen/uitlokken/whatever met de mededeling "dat TRU er voor de believers is" of iets in die trant. Het is mij overkomen en ik heb het ook vaak zat zien gebeuren met anderen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat mag wel.
Maar je zult het toch met me eens zijn dat dat te verwachten is.
Kijk, hier stuiten we dus tegen de kern van het probleem. Er is namelijk WEL bewezen dat mensen graancirkels kunnen maken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zal best ja![]()
En zolang er niet aangetoond kan worden dat ze of door mensen gemaakt zijn of door buitenaardse wezen zul je die discussie blijven houden.
Ze kunnen het wel, heb je gelijk in, maar niet alle cirkels zijn ook op die manier verklaard dus blijft er altijd een vraagteken en kun je dus niet vaststellen dat alle cirkels door mensen gemaakt zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, hier stuiten we dus tegen de kern van het probleem. Er is namelijk WEL bewezen dat mensen graancirkels kunnen maken.
Ik acht alleen de kans daarop verdomd groot. Om en nabij de 100%...quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:18 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel, heb je gelijk in, maar niet alle cirkels zijn ook op die manier verklaard dus blijft er altijd een vraagteken en kun je dus niet vaststellen dat alle cirkels door mensen gemaakt zijn.
Voorop gesteld dat TRU er ook is voor "believers", is het vaak de tonatie van de posts die er voor zorgen dat het trollen ed wordt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ervaar het toch soms als "niet mogen". Eerst zeg je dat je ergens niet in gelooft, dan valt de hele believergemeenschap over je heen en vervolgens krijg je notes/waarschuwingen/bans wegens trollen/rellen/uitlokken/whatever met de mededeling "dat TRU er voor de believers is" of iets in die trant. Het is mij overkomen en ik heb het ook vaak zat zien gebeuren met anderen.
Prima, maar dat is jouw mening, wees dan zo sportief dat anderen een andere mening daarover mogen hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik acht alleen de kans daarop verdomd groot. Om en nabij de 100%...
En de non-believers moeten zichzelf hier bijkans als een koorknaapje gedragen willen ze hier niet van beticht worden is mijn ervaring. Elk woordje op de weegschaal leggen en vooral niet insinueren dat mensen zich bezig houden met bijgeloof.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Voorop gesteld dat TRU er ook is voor "believers", is het vaak de tonatie van de posts die er voor zorgen dat het trollen ed wordt.
Ik zal het onthouden...quote:Je mening geven, oke, iemand denigreren omdat hij "anders" denkt, nee.
Dat mogen ze toch ook?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Prima, maar dat is jouw mening, wees dan zo sportief dat anderen een andere mening daarover mogen hebben.
Onzin, maar tussen iemand vertellen dat jij het bijgeloof vind en vastellen dat het bijgeloof is, zit een wereld van verschil.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En de non-believers moeten zichzelf hier bijkans als een koorknaapje gedragen willen ze hier niet van beticht worden is mijn ervaring. Elk woordje op de weegschaal leggen en vooral niet insinueren dat mensen zich bezig houden met bijgeloof.
[..]
Ik zal het onthouden...
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:50 schreef Oversight het volgende:
Hoelang geleden is hier voor het laatst goed gereld?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:46 schreef Daniel.J het volgende:
gaf ze je een kusje dan os?
ik vind iig dat LW goed gehandeld heeft.
Zwart en blauw? nu denk ik aan een succubiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ook een kusje,... en een knuffel...
Maar ook een zwarte bescherming tegen al het kwade (blauwe)..
![]()
Ik heb het eerst drie keer moeten lezen maar nu snap ik hetquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ook een kusje,... en een knuffel...
Maar ook een zwarte bescherming tegen al het kwade (blauwe)..
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik heb het eerst drie keer moeten lezen maar nu snap ik het![]()
![]()
Dat straks mailen kost je al 2 dagen nu he, wel een lange mail dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ga je straks even mailen, leuk nieuws, en even ruggespraak over antwoorden op "gestelde vragen"..
als ik het was kon ik het nog begrijpen (typ nl nu met een hand vanwege sleutelbeenbreuk), misschien heeft os ook zoiets voor?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:16 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Dat straks mailen kost je al 2 dagen nu he, wel een lange mail dus
Gevallen tijdens een toerrit?quote:Op zondag 7 januari 2007 09:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
als ik het was kon ik het nog begrijpen (typ nl nu met een hand vanwege sleutelbeenbreuk), misschien heeft os ook zoiets voor?
Je zou je ook eens in een ander kunnen verplaatsen.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:16 schreef _The_General_ het volgende:
De conclussie is : Truth is als Amerika, "your either with us or your against us"
Als jij dat nou perse zo wilt zien; prima, moet je dat vooral doenquote:Op zondag 7 januari 2007 12:16 schreef _The_General_ het volgende:
De conclussie is : Truth is als Amerika, "your either with us or your against us"
de discussie loopt wat uit de hand, vanaf ongeveer hier: Wat is meest overtuigende UFO/Alien bewijs? (2)quote:Op zondag 7 januari 2007 12:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Als jij dat nou perse zo wilt zien; prima, moet je dat vooral doen![]()
Opgeruimd en we proberen het nog een keer.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
de discussie loopt wat uit de hand, vanaf ongeveer hier: Wat is meest overtuigende UFO/Alien bewijs? (2)
tnxquote:Op zondag 7 januari 2007 12:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Opgeruimd en we proberen het nog een keer.
Precies, ik kan niet "zomaar" iets laten staan, worden users ook weer boosquote:Op zondag 7 januari 2007 12:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
tnx![]()
netjes opgeruimd, alleen jammer dat je die laatste post van dizzydizer volledig heb verwijderd, want daar zat nog iets ontopic in waar ik wel op wilde reageren. maar je kunt niet alles hebben
't is toch niet goed of het deugt nietquote:Op zondag 7 januari 2007 12:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Precies, ik kan niet "zomaar" iets laten staan, worden users ook weer boos![]()
Maar misschien is dizzydizer het nog een keer posten? (zonder allerlei benamingen die niet van belang zijn).
Ja, zolang het maar de TRU manier is.... De tenen van veel users zijn hier zo lang dat ze altijd wel een reden vinden om te roepen dat een non-believer aan het zuigen is of "denigrerend" doet. Als je niet eens het woord "bijgeloof" in de mond kan nemen zonder dat mensen zich gekwetst voelen wordt het natuurlijk wel héél moeilijk om een discussie vriendelijjk te houden.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Je zou je ook eens in een ander kunnen verplaatsen.
Iedereen zegt steeds al dat een gezonde discussie prima is, het gaat om de manier waarop hij gevoerd word.
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat jij bijvoorbeeld (ik pak jou even als voorbeeld omdat ik niet graag te abstract dinges) bijzonder vaak generaliseert en vaak vervalt in vooroordelen. Jij staat daar niet alleen in. Je ziet het vaak gebeuren dat iemand iets niet meteen afwijst, en meteen bij de believers hoort die korte tenen hebben en psychische hulp nodig hebben. Het is uiteraard een kwetsbaar onderwerp, en als er zo gediscussieerd wordt nodigt dat niet uit om de moeite te nemen ergens op te reageren. Net zoals er believers zijn die weinig kennis van zaken hebben, zijn er ook zat zg skeptici die van paranormaal onderzoek de ballen verstand hebben. Als iemand in POL herhaaldelijk blijft beweren dat SP of VVD stemmers kansloos zijn of wat dan ook, wordt er daar ook op gemod. Alleen is het in TRU wat makkelijker om die termen te bezigen juist vanwege de kwetsbaarheid van bepaalde onderwerpen.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, zolang het maar de TRU manier is.... De tenen van veel users zijn hier zo lang dat ze altijd wel een reden vinden om te roepen dat een non-believer aan het zuigen is of "denigrerend" doet. Als je niet eens het woord "bijgeloof" in de mond kan nemen zonder dat mensen zich gekwetst voelen wordt het natuurlijk wel héél moeilijk om een discussie vriendelijjk te houden.
dat kan, of dichtgooien, nu gaat het inmiddels nergens meer overquote:Op zondag 7 januari 2007 14:36 schreef merlin693 het volgende:
Mods is het niet beter de draad Wat is meest overtuigende UFO/Alien bewijs? (2) naar WFL te verplaatsen aangezien de TT en OP .
Wel zo eerlijk gezien dat in het verleden zij alle draadjes die iets zweverig waren naar TRU schopte lijkt het mij in dit geval ,gezien de TT en de OP en het verloop hoe aangegeven word dat de gelovers zich uit dit topic moeten houden , een logisch gevolg !.
zolang het niet inhoudelijk is, maar procedureel, kunnen we elkaar best vindenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:43 schreef merlin693 het volgende:
precies...soms zijn wij het wel eens met elkaar eens
Ik veeg veel dingen hier op één hoop ja, op de hoop "onzin" meestal. Maar hoe denk je dat dat komt? Elke keer als ik me ooit eens verdiepte in paranormale zaken bleek het altijd of complete onzin of extreem onwaarschijnlijk omdat er veel betere verklaringen voor waren.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:33 schreef Beaudillard het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat jij bijvoorbeeld (ik pak jou even als voorbeeld omdat ik niet graag te abstract dinges) bijzonder vaak generaliseert en vaak vervalt in vooroordelen.
Volgens die redenatie ben je idd al heel snel iemand persoonlijk aan het aanvallen. Je bevestigt hiermee min of meer mijn punt dat mensen hier vaak erg lange tenen hebben.quote:Je ziet het vanuit het believers- én uit het andere kamp veelal misgaan uit pure frustratie door persoonlijk te worden. En persoonlijk worden doe je ook als je beweert dat mensen de realiteit niet aankunnen als ze iets zeggen te geloven.
Maar mensen posten hier toch echt niet altijd speciaal om jou te overtuigen hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik veeg veel dingen hier op één hoop ja, op de hoop "onzin" meestal. Maar hoe denk je dat dat komt? Elke keer als ik me ooit eens verdiepte in paranormale zaken bleek het altijd of complete onzin of extreem onwaarschijnlijk omdat er veel betere verklaringen voor waren.
[..]
Volgens die redenatie ben je idd al heel snel iemand persoonlijk aan het aanvallen. Je bevestigt hiermee min of meer mijn punt dat mensen hier vaak erg lange tenen hebben.
jij draagt zelf weinig feitenmateriaal aan. alleen over de vorm van discussie heb je wat loze opmerkingenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
dat kan, of dichtgooien, nu gaat het inmiddels nergens meer over
omdat de discussie al mijlenver offtopic is, en er hoofdzakelijk wat denigrerende opmerkingen heen en weer worden gedaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:01 schreef huupia het volgende:
[..]
jij draagt zelf weinig feitenmateriaal aan. alleen over de vorm van discussie heb je wat loze opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |