Wat wil TS uberhaupt bereiken met dit topic? Ik heb eigenlijk zoiets van "ja en, boeiend, staan er hoge namen op. En dan?". Iemand die mee een goede reden kan geven om die mening te veranderen?quote:Op zondag 17 december 2006 17:51 schreef P8 het volgende:
waarom wil de TS dat ze komen klagen?
Het Joodse volk is redelijk onschuldig, de vrijmetselaars niet.quote:Op maandag 18 december 2006 11:24 schreef spoor4 het volgende:
Joepie, een heksenjacht.
Laten we de Joden ook maar weer een ster opplakken.
En die lijsten zijn zo her en der op internet te vinden. Denk je nou echt dat die organisatie daar wakker van zal liggen als er op Fok een topicje over geopend wordt?quote:Op maandag 18 december 2006 12:32 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Het Joodse volk is redelijk onschuldig, de vrijmetselaars niet.
Explain mr. Global Defensequote:Op maandag 18 december 2006 12:32 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, als je voor het eerst in contact komt met Leo Zagami is de eerste reactie, Bullshit.quote:Op maandag 18 december 2006 15:55 schreef ImmovableMind het volgende:
Niet alleen de lay-out maar de volgende woorden brengen zware twijfel over de integriteit van de site.
DONATE NOW
mind control and torture
Illuminazi
en
Illuminati, Zionists, Freemasons, P2, GLADIO, Opus Dei, Jesuits and THE NEW WORLD ORDER
is appels met peren vergelijken.
JIJ hebt geen idee wat Vrijmetselaarij is. In Vrijmetselarij zijn er verschillende graden die tot 33 lopen en volgens sommigen nog hoger. Bij de lage graden is er inderdaad niet veel geheimzinnigs, maar naarmate je hoger gaat wordt het geheimzinniger en bizarrer. De vader van een goede vriendin van me was een 33 graad freemason oftewel vrijmetselaar.quote:Op maandag 18 december 2006 19:39 schreef _The_General_ het volgende:
Je hebt echt geen idee over wat de Vrijmetselaars zijnGa eens bij een Loge kijken zou ik zeggen. Niets geheimzinnigs, slechts mensen die zichzelf en de wereld willen verbeteren.
O wat erg!!!quote:In de hoge graden is Vrijmetselaarij een religie en hun god is LUCIFER.
Als dat kennedy is vreet ik mijn muis op????quote:Op maandag 18 december 2006 20:20 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Luister maar eens naar Joh F Kennedy waar hij ons waarschuwd voor deze groep.
http://www.youtube.com/watch?v=cvaZ9pXvYTg
Wat DOE je nouquote:Op maandag 18 december 2006 21:29 schreef bosgorilla het volgende:
[..]
Als dat kennedy is vreet ik mijn muis op????
.....vanaf nu moet ts wakker liggenquote:Op maandag 18 december 2006 12:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En die lijsten zijn zo her en der op internet te vinden. Denk je nou echt dat die organisatie daar wakker van zal liggen als er op Fok een topicje over geopend wordt?
het grootste gedeelte wel. ik heb mijn bedenkingen bij de rothschids en warburgsquote:Op maandag 18 december 2006 12:32 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
En waarom moeten wij dat begrijpen dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:12 schreef starbliss het volgende:
Hey shedevill ik lig nergens wakker van en ik heb vrijmetselaars in mijn vriendenkring en de meest eerlijke zakenrelaties zijn vaak ook vrijmetselaars.
Wat ik wel wil is dat iedereen begrijpt hoe die de vrijmetselaarrij gaat! Niets te verbergen, dus een lijstje kan ook geen kwaad..
Ik bedoel in Belgie had ik wel een probleem gehad als ik dit had gedaan, met Dutroux en alles.. maar dat is in nederland gelukkig niet zo..
Nietes JIJ!quote:Op maandag 18 december 2006 20:20 schreef Aurora025 het volgende:
JIJ hebt geen idee wat Vrijmetselaarij is.
Die Truth samenzweringstypes weten niets, maar dan ook niets over de vrijmetselarij, hun rituelen en structuur.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En waarom moeten wij dat begrijpen dan?Moet iedereen daar nu lid van gaan proberen te worden? Wat schieten wij ermee op als wij weten hoe de vrijmetselarij in elkaar zit? Maar zo een vrijmetselarij, das dus pas spannend vanaf de 33e graad ofzo? En dat is allemaal geheim eigenlijk, wat daar gebeurd en hoe het in elkaar zit? Maar er zijn hier mensen die wel weten hoe dat in elkaar zit? Waarom weten jullie dat? Als het op internet staat is het zo geheim niet meer enzo..?
Jahaa, maar als je praat met een vrijmetselaar en die verteld je dat ze vreedzame bedoelingen hebt dan zit je niet warm genoeg want hij is dan geen 33 graden ofzoquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Die Truth samenzweringstypes weten niets, maar dan ook niets over de vrijmetselarij, hun rituelen en structuur.
Ze willen alleen maar hun door psychische problemen verkregen wanen afgeven op een organisatie die ze niet kennen. Wat een onzin je allemaal leest door die truth types. Vrijmetselaars zouden uit zijn op wereldoverheersing, de duivel aanbidden of reptilians zijn.
Bezoek eens een loge, praat eens met een vrijmetselaar.
net zoals jij die ontkent dat het om de legende van Hiram abif draait...nee jij weet het ...ga ergens anders afgeven aubquote:Ze willen alleen maar hun door psychische problemen verkregen wanen afgeven op een organisatie die ze niet kennen. Wat een onzin je allemaal leest door die truth types. Vrijmetselaars zouden uit zijn op wereldoverheersing, de duivel aanbidden of reptilians zijn.
Bezoek eens een loge, praat eens met een vrijmetselaar.
het zijn juist personen zoals jij en the general die zich zo algemeen denigrerend opstellen dat de mensen die wel wat weten zich niet meer in zon discussie mengen (the generaal is al eerder uit een draad gestapt toen ik hem vroeg waar het over ging dan en hoe hiram abif er niet mee te maken had...nee wel ridiculiseren maar antwoord geven ho maar)quote:Jahaa, maar als je praat met een vrijmetselaar en die verteld je dat ze vreedzame bedoelingen hebt dan zit je niet warm genoeg want hij is dan geen 33 graden ofzo Vanaf de 33 graden kom je pas in de buurt en zo. Maar das dan weer geheim, dus die zullen je niets vertellen. En toch staat het dan weer op internet of zo, want er schijnen nogal wat mensen te zijn die denken te weten hoe die organisatie in elkaar zit.
Je lijkt te missen dat al heel lang in TRU kom, en ook al heel lang heel serieus reageer, waar dan niet of nauwelijks op gereageerd wordt. Ook lijk je (maar ik weet niet of het met opzet is of niet) te missen dat verborgen in mijn post wel degelijk een heel serieuze vraag schuil gaat, namelijk hoe mensen hier dat menen geheime informatie te hebben die eigenlijk 'niemand' heeft. De vrijmetselaars schijnen een geheime organisatie te zijn terwijl ze toch ook weer publiekelijk geheim zijn, immers, 'iedereen' kent de term.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:19 schreef merlin693 het volgende:
[..]
het zijn juist personen zoals jij en the general die zich zo algemeen denigrerend opstellen dat de mensen die wel wat weten zich niet meer in zon discussie mengen (the generaal is al eerder uit een draad gestapt toen ik hem vroeg waar het over ging dan en hoe hiram abif er niet mee te maken had...nee wel ridiculiseren maar antwoord geven ho maar)
chapeau jongens..je zou toch iemand eens wat gunnen..nee ridiculisering is veel leuker...en vergeet ook niet te posten in "Bloemschikken voor oudere van dagen" om hen te vertellen hoe dom en tijdverspillend ze bezig zijn !
klijne kinderen dat jullie er zijn
Huh.......ga jij het nu ook al omdraaien...ik post hier omdat deze draden mij intereseren niet om andere te ridiculiseren onder het mom vanquote:Als je dan niet met de kennis die je hebt on-topic wil reageren, blijf dan ook gewoon helemaal weg.
eruug zielige vorm als je het mij vraagt..maar dat vebaasd me over jouw al niet meer nee na al die jarenquote:Ook lijk je (maar ik weet niet of het met opzet is of niet) te missen dat verborgen in mijn post wel degelijk een heel serieuze vraag schuil gaat,
Iets met een Pot en een Ketel en zo, weet je welquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef merlin693 het volgende:
eruug zielige vorm als je het mij vraagt..maar dat vebaasd me over jouw al niet meer nee na al die jaren
stille hint naar ditquote:Zoek zelf contact met een loge, ga naar een open dag of bezoek, op afspraak, het museam in Den-Haag
Didn't John F. Kennedy criticize Freemasonry?quote:Op maandag 18 december 2006 20:20 schreef Aurora025 het volgende:
Luister maar eens naar Joh F Kennedy waar hij ons waarschuwd voor deze groep.
http://www.youtube.com/watch?v=cvaZ9pXvYTg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |