Toch nog maar even hier vragen, valt ie weer een beetje opquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:21 schreef Impry het volgende:
Even een vraagje, vorig jaar heb ik nog een keer een filmpje gezien van een groep uit Nederland die 20.000 babypijltjes in één bak hadden gezet. Maar zie op verschillende blogs wel een linkje, maar die zijn allemaal dood.
Iemand een werkende link van die filmpje? Op YouTube staan er ook genoeg, maar niet van die NL'se groep.
Zie ook dit topic: 20.000 babypijltjes...
quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:31 schreef MOD het volgende:
Dit is niet het filmpje met de 20.000 babypijltjes, maar met 20.000, 45.000, 50.000 en 100.000 tegelijk.
Enjoy![]()
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=06451110_bottlerockets.wmv
Buffer Buffer Buffer Buffer Buffer etcquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:41 schreef MOD het volgende:
hier nog ff mijn reactie op die 20.000 babypijltjes.
[..]
100, naja nu nog 96 thumping thunders.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:49 schreef NrSiX het volgende:
Wat heeft iedereen zo ondertussen aan vuurwerk thuis liggen?
18 MB, ja.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:53 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Buffer Buffer Buffer Buffer Buffer etc![]()
![]()
9 pakken strijkers (waarvan eentje 3/4 al op is)quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:49 schreef NrSiX het volgende:
Wat heeft iedereen zo ondertussen aan vuurwerk thuis liggen?
Zeker vet!quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:55 schreef MOD het volgende:
Dit is trouwens ook wel leuk om met je vuurpijlen te doen
http://video.google.nl/videoplay?docid=711764432985741058&q=vuurpijl
hoe ga je dat in godsnaam allemaal opkrijgen, begin je 3 dagen van tevoren.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:52 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb liggen:
100.000 klapper
200 nitraten
500 patronen
50 vlinders
Ligt aan het weer, als het beetje lekker weer is ben ik wat vroeger buiten en steek ik wat meer af. En alles wat niet opgaat gaat in de loop naar het volgende oud&nieuw wel op. Feesten e.dquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:05 schreef NrSiX het volgende:
[..]
hoe ga je dat in godsnaam allemaal opkrijgen, begin je 3 dagen van tevoren.
Dr was net ook het een en ander hier afgestoken met soms harde knallen... Hier rijdt regelmatig politie.... Ben benieuwd.quote:Op zondag 26 november 2006 03:51 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoor dat je dree maanden moet brommen als je het te vroeg afsteekt klopt dit ?
Zo ja dan gaat het rustig worden hier in de wijk![]()
Ik ben er zo een die dan gaat bellen en met een grote grijns voor het raam gaat staan als die gastjes opgepakt wordenquote:Op zondag 26 november 2006 03:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dr was net ook het een en ander hier afgestoken met soms harde knallen... Hier rijdt regelmatig politie.... Ben benieuwd.
quote:Op zondag 26 november 2006 03:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik ben er zo een die dan gaat bellen en met een grote grijns voor het raam gaat staan als die gastjes opgepakt worden![]()
zo'n NSBer dusquote:Op zondag 26 november 2006 03:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik ben er zo een die dan gaat bellen en met een grote grijns voor het raam gaat staan als die gastjes opgepakt worden![]()
kanje geen foto maken?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:52 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb liggen:
100.000 klapper
200 nitraten
500 patronen
50 vlinders
40 vuurpijlen
10 sierpotten
dat was het denk ik![]()
Ik moet even wachten tot er iemand komt met digitale camera, met een webcam krijg ik het er namelijk niet goed opquote:
Dat is hier al 2 maanden aan de gang..quote:Op zondag 26 november 2006 03:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dr was net ook het een en ander hier afgestoken met soms harde knallen... Hier rijdt regelmatig politie.... Ben benieuwd.
Normale vlinder imo.quote:Op maandag 27 november 2006 11:57 schreef Corksterr het volgende:
Een vriend van me gaat volgende week weer naar België.![]()
Wat vinden jullie beter: de thumping thunder of de normale vlinder?
Spanish Crackers, 30 stuks voor 20 euro.quote:Op dinsdag 28 november 2006 03:10 schreef MOD het volgende:
Wat is een 'normale' vlinder?
Er zijn heel veel soorten...
Verkoop je nog een paar lawinepijlen voor een goede prijs of niet?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:40 schreef RedGuy het volgende:
M'n Lawinepijlen zijn binnen. Verder heb ik nog 50 vlinders, wat siervuurwerk en ga ik nog 100.000 klapper halen, en miss krijg ik via via een rookpot van de landmacht.
Als je vuurwerk in je tuin afsteekt kan je moeilijk de benen nemenquote:Op donderdag 30 november 2006 14:55 schreef NrSiX het volgende:
lolhoeveel is de boete en wat had je bij je? en en en en hoe ben je in godsnaam gepakt, leve de jonge benen
heb ik helaas ook een beroep op moeten doen een tijdje terug
Zal wel rond de ¤60 liggenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:20 schreef NrSiX het volgende:
lullighopen dat de boete niet al te hoog is iig, wel raar dat ze niet kunnen vertellen hoeveel de boete gaat worden :S
Heb ik ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:30 schreef navigator het volgende:
Op dit moment staan:
25 Fan Chry Crackling 2 keer
Je kan er niet nu nog aan komen of..?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:03 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Heb ze via het broertje (14) van een vriend van me![]()
10 Euro per stuk heb ik er voor gegeven.
Denk dat die nog wel heeft. Moet ik ff vragen. Vraag is alleen hoe komen die lawinepijlen bij jou? Woon je dicht bij Drachten?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:12 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Je kan er niet nu nog aan komen of..?
Ben bereid er wat geld voor neer te leggen ofcourse![]()
Niet echt in de buurt nee, maar zou inprincipe wel stukje kunnen reizen. Vraag eerst maar eens of die ze nog heeft, en wat de prijzen zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:16 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Denk dat die nog wel heeft. Moet ik ff vragen. Vraag is alleen hoe komen die lawinepijlen bij jou? Woon je dicht bij Drachten?
Kan je me effe de link geven van http://www.arjanuitman.com/forum/showthread.php?t=4063.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:01 schreef Crazykill het volgende:
Hahaha, vandaag ook een folder bij ons binnengekomen. Kheb er nu twee, eentje van Broekhoff (Crown) en een van Pro Line.
@most_wanted
Check AVP ff http://www.arjanuitman.com/forum/forumdisplay.php?f=78
Hutuin linkje doet het wel maar de linkjes op die pagina doen het niet.quote:Op zondag 3 december 2006 03:57 schreef Crazykill het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=T2LslQWyh_Y
WHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAAH
@most wanted
http://www.hutuin.nl/
Dat zijn leuke bommetjes.quote:Op zondag 3 december 2006 16:47 schreef RijstNatie het volgende:
Poolse bom. Giant Maroon
http://www.zippyvideos.com/7281192231432316/gigant-maroon
Onbekende bom
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2140293174010492635&q=dikke+bom
Italiaanse bom
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2064443517504287745&q=italiaanse+bom
http://video.google.nl/videoplay?docid=3571202705930095829&q=italiaanse+bom
Giga Vlinder
http://video.google.nl/videoplay?docid=3512155803955336061&q=giga+vlinder
Foto!quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:35 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik heb momenteel:
3x Lawinepijl (Hellraiser)
1x slof vlinders
1x slof Black Bermudas
5x slof Nitraten
2x 3 inch Bolpijl
1x Chainthunder 500sh
2x Chainthunder 60sh
1x 75gram pijl (Hammargrens 179:am Silverkrevad) (?)
Sierpotten:
1x Meteor Garden 36 Shots
1x Picadilly 40 shots
1x Thunder 28 shots
2x Thunderboy 25 shots (meer een knalpot, maar goed)![]()
1x Hollywood 16 shots
1x Multi-Peony W/ Pistil 19 shots
1x Blue Tail to Blue Star 16 shots
Dat is al het illegale spul (redelijk wat al)
Verder komt er nog een zooi legaal spul bij.
Het zijn mensen die hun eigen mening geven, maar doen dat vaak op een manier dat ze het als feiten zien. En dat heeft weinig zin als je dat tegen vuurwerkfanaten hebt, want dan word je er direct uitgepraatquote:Op maandag 4 december 2006 01:02 schreef MOD het volgende:
Het valt me trouwens op dat er dit jaar minder moraalridders te vinden zijn in dit topic.
Zeikerts als "Vuurwerk is stom, duur, veroorzaakt overlast, geldverspilling, millieu vervuiling, jullie zijn allemaal zielig en kinderachtig" etc.
Wel beter dus
Nog 27 dagen
Alleen bij handelarenquote:Op maandag 4 december 2006 16:52 schreef RijstNatie het volgende:
Iemand toevallig enig idee waar ik die Giga vlinders of Italiaanse bommen kan kopen in Belgie?
Ik heb geen idee nog, maar dat ga ik uitvinden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:30 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Waar koop jij per stuk hele grote vuurpijlen dan? In Nederland zou ik je geld niet uitgeven aan zo'n supergrote bling bling pijl. Zonde van je geld, want er mag toch maar 40 gram kruit in, en dat past ook wel in een standaard pijltje uit een random pakketje. Koop dan bijv. zo'n Escapade, Scirocco, INXS of blizzard ball pakket. Veel meer waar voor je geld en net zo mooi.![]()
What a shame.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:44 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Oh ja, hier even een aantal collecties van mij van de afgelopen jaren.
2004-2005:
[afbeelding]
2005-2006:
[afbeelding]
2006-2007:![]()
[afbeelding]
Bezuinigingen he...![]()
Bij mij is het juist elk jaar meerquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:44 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Oh ja, hier even een aantal collecties van mij van de afgelopen jaren.
2004-2005:
[afbeelding]
2005-2006:
[afbeelding]
2006-2007:![]()
[afbeelding]
Bezuinigingen he...![]()
Ik heb wel wat kontakten daar. Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:33 schreef Dr_Filibuster het volgende:
De maximaal toegestane hoeveelheid kruit in vuurpijlen in Duitsland is 20 gram. Of je moet daar een leuk adresje weten natuurlijk.Je bent een beetje laat denk ik, maar ik zou zoeken naar Weco Maestro of Bonbridge Ariane 250 pijlen.
Die zijn wel groot.![]()
Geen filmpje?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef MOD het volgende:
Dit was mijn doorlont project van vorigjaar
144 romeinse kaarsen:
klik
Ik verwijs je even naar de faqquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:36 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Misschien ben ik onnozel, maar hoe doe je dat doorlonten? Hoe kom je aan die lange lonten?
Ik wil een stuk of 30 knockouts aan elkaar lonten
quote:Nog even over Vuurwerk-topics
Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
meld je aan bij freaky pyromaniacs daar staat allesquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:36 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Misschien ben ik onnozel, maar hoe doe je dat doorlonten? Hoe kom je aan die lange lonten?
Ik wil een stuk of 30 knockouts aan elkaar lonten
Dat zijn 2,5" cilindrische mortiershells. Er hoort nog een gele buis bij, maar die staat niet op de foto.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:53 schreef NrSiX het volgende:
@Dr_Filibuster : wat zijn dat voor "bommen" die op de grond liggen in je collectie van 2004 - 2005
Heh, die zou ik weleens willen hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 08:02 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
Dat zijn 2,5" cilindrische mortiershells. Er hoort nog een gele buis bij, maar die staat niet op de foto.
Toch wordt het beiden niet gedaan. Er wordt alleen gesproken over het maken van een verbinding tussen 2 stukjes vuurwerk. Dat heeft niets met freubelen of bommen te makenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik verwijs je even naar de faq
[..]
-edit-quote:Op woensdag 6 december 2006 23:19 schreef Razorback het volgende:
Stelletje pubers daar man. Die lui daar weten echt van niets. Dan kun je beter bij de concurrent kijkenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:50 schreef gateh het volgende:
www.arjanuitman.com goeie site voor de echte freaks, zelf ben ik er ook lid van en je moet dan even een kijkje nemen in het forum
Die bruine/zwarte dingen op de grond, dat zijn toch bomberohrs? Die zingen zijn echt fucking tofquote:Op donderdag 7 december 2006 19:32 schreef MOD het volgende:
Dit was trouwens mn pakket van vorig jaar:
[[url=http://members.lycos.nl/lurken2/totaalpakket%20klein.JPG]afbeelding][/url]
Joahquote:Op donderdag 7 december 2006 22:23 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Die bruine/zwarte dingen op de grond, dat zijn toch bomberohrs? Die zingen zijn echt fucking tof![]()
![]()
![]()
Ja, je kan die dingen het beste met een heel groot stuk ductape vastmaken aan de lantaarnpaal oid. Niet normaal meerquote:Op donderdag 7 december 2006 23:05 schreef MOD het volgende:
[..]
JoahEcht zwaar geil.
Jammer dat ze niet meer verkocht mogen worden.
Bomberohrs, uit de kluiten gewassen romeinse kaarsen, hoe je het wilt noemen.
Zo veel druk dat er achter zit.
Ik heb ze allemaal bewaard die buizen, en aan de binnenkant van één is ie kapot gescheurd.
Maar hier nog een leuk filmpje.
Denk niet dat ie nergens te koop is, ik vermoed dat het handgemaakt is door een of andere pyro-dude, maar werkelijk waar, de manier waar op hij opstijgt, super vet!
http://www.youtube.com/watch?v=8RX9366GWjk&NR
Groetennn
Waar kan ik dat kopen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:43 schreef RijstNatie het volgende:
Leuke flowerbed voor in de achtertuin..![]()
http://www.jandmdisplays.com/effects/video/rsbsalute.wmv
Ik denk ongeveer 10.000 lawine pijlen achter elkaar afgevuurd
http://www.youtube.com/watch?v=kjsFzlVOkac
oorlog![]()
http://www.youtube.com/watch?v=V8Q7wOa_fys
gsus.. wat een vet ding zegquote:Op donderdag 7 december 2006 23:05 schreef MOD het volgende:
[..]
Maar hier nog een leuk filmpje.
Denk niet dat ie nergens te koop is, ik vermoed dat het handgemaakt is door een of andere pyro-dude, maar werkelijk waar, de manier waar op hij opstijgt, super vet!
http://www.youtube.com/watch?v=8RX9366GWjk&NR
Groetennn
quote:
Je kunt op een filmpje de kracht en het volume van de knal niet goed beoordelen natuurlijk.quote:Op zondag 10 december 2006 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
Hij stijgt leuk op ja, maar het effect in de lucht is niet bijzonder ofzo...
sterretjes in een pvc-buis zeker ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:56 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik ga alleen maar heel sneu rookbommen maken hehe.
Zoiets als Thunkerkings zeker?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:28 schreef NrSiX het volgende:
Kennen mensen de zogenaamde airbombs ook? klinkt veelbelovend maar goed
[afbeelding]
waar heb je geshopt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben net terug met me laatste lading vuurwerk. Ik ga straks alles bij mekaar leggen en met de webcam proberen een fototje ervan te maken.
Nu nog even de kerstboom opzetten![]()
Vriend van me is naar Alpeco geweest (daar wat siervuurwerk en nog wat knalvuurwerk vandaan) en nog even langs een vriend? van iemand van dit topic voor lawinepijlenquote:
Zo, jij ben nogal wat van plan......quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef MeneerMuis het volgende:
Hier een slechte webcam foto van me collectie.
[afbeelding]
Om even op te noemen wat er staat, want goed zichtbaar is het niet:
-Middenin staat een 100.000 klapper
-Beide kanten van de 100.000 klapper staan 2 pijlenpaketten met totaal 40 vuurpijlen
-Bovenop de doos staat een pak met 100 nitraten
-Achter de doos staan 7 lawinepijlen van het merk 'Hellraiser'
-Voor de doos staat een pottenpakket van PowerLine met 3 sierpotten (19shots)
-Op de Powerline doos nog 8 pakjes nitraten & doosje vlinders & doosje strijkers van het merk Pirat
-Vooraan de Powerline doos nog 4 pakken patronen & 3 pakken vlinders
En dan koop ik met oud&nieuw nog een Diamond Collection pakket van ¤200
Én zo knal ik het nieuwe jaar goed in denk ik![]()
![]()
Ik vind het ook prachtig, kijk er dus ook na uit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:37 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben al sinds jongs af aan een vuurwerkfanaat. En hoe meer geld ik nu heb, hoe meer vuurwerk ik koop.
Gewoon de hele dag inclusief nacht doorfeesten![]()
![]()
Met die ondertitel, sig en icon lijk je net een wout in dit topicquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo, jij ben nogal wat van plan......![]()
Nee, hoor maak je echt geen zorgen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Met die ondertitel, sig en icon lijk je net een wout in dit topic
me2, blijf het mooi vinden. Leuke collectie trouwensquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:37 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben al sinds jongs af aan een vuurwerkfanaat. En hoe meer geld ik nu heb, hoe meer vuurwerk ik koop.
Gewoon de hele dag inclusief nacht doorfeesten![]()
![]()
Dankje, maar heb liever een duidelijkere foto. Maar heb helaas geen digitale cameraquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:34 schreef NrSiX het volgende:
[..]
me2, blijf het mooi vinden. Leuke collectie trouwens![]()
Zondequote:Nu.nl
Uitgegeven: 13 december 2006 04:09
Laatst gewijzigd: 13 december 2006 07:22
ROTTERDAM - De politie heeft dinsdagavond in Rotterdam en Ridderkerk een grote partij vuurwerk gevonden. Volgens de politie gaat het om 8500 kilo.
De partijen lagen opgeslagen in een garagebox aan de Benedenrijweg, een straat op de rand van Rotterdam met Ridderkerk en in een woning in Ridderkerk.
jij hebt ze tenminstequote:Op woensdag 13 december 2006 13:36 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik wil zo graag een lawinepijl nu afsteken om te kijken hoe ze nou precies zijn. Maar na me boete van 2 weken terug heb ik maar besloten helemaal niets meer af te steken.![]()
Nu moet ik nog zolang wachten![]()
![]()
Heeft me ook wat tijd gekost, en heb het via iemand van dit topic kunnen regelen. Dus heb nog geluk gehad ookquote:
ik had alles geregeld via dezelfde persoon zoals elk jaar... maar kwam effe kink in de kabel... dus nu zit ik met lege handen... dus dan maar voor honderden euro's aan legaal.. kan er niet meer van makenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:05 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Heeft me ook wat tijd gekost, en heb het via iemand van dit topic kunnen regelen. Dus heb nog geluk gehad ook![]()
Als je toch gewoon ff ergens heenfietst 's avonds, afsteekt en dan weer wegfietst is er toch niemand die kan bewijzen dat jij het hebt gedaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:36 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik wil zo graag een lawinepijl nu afsteken om te kijken hoe ze nou precies zijn. Maar na me boete van 2 weken terug heb ik maar besloten helemaal niets meer af te steken.![]()
Nu moet ik nog zolang wachten![]()
![]()
Dat is waar, ik zal erover nadenkenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:08 schreef Impry het volgende:
[..]
Als je toch gewoon ff ergens heenfietst 's avonds, afsteekt en dan weer wegfietst is er toch niemand die kan bewijzen dat jij het hebt gedaan.
Zou wel heeeel toevallig zijn als de politie net weer om het hoekje staat.
idd dat zou ik ook doen, je hebt daarna niets meer bij je.. als je alsnog politie tegenkomt laat hun maar bewijzen dat je dat ding hebt afgestoken terwijl je niets bij je hebtquote:Op woensdag 13 december 2006 14:08 schreef Impry het volgende:
[..]
Als je toch gewoon ff ergens heenfietst 's avonds, afsteekt en dan weer wegfietst is er toch niemand die kan bewijzen dat jij het hebt gedaan.
Zou wel heeeel toevallig zijn als de politie net weer om het hoekje staat.
Ja en anders laat je ze thuis gewoon even rondsnuffelen...quote:Op woensdag 13 december 2006 15:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
idd dat zou ik ook doen, je hebt daarna niets meer bij je.. als je alsnog politie tegenkomt laat hun maar bewijzen dat je dat ding hebt afgestoken terwijl je niets bij je hebt
Zo ver gaat de plisie echt niet hoor als jij gewoon normaal rondfietst...quote:Op woensdag 13 december 2006 15:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja en anders laat je ze thuis gewoon even rondsnuffelen...
Dit graag niet in dit topic bespreken anders worden de modjes boos.quote:
dat doen ze niet zomaarquote:Op woensdag 13 december 2006 15:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja en anders laat je ze thuis gewoon even rondsnuffelen...
Oops mijn fout en die modjes vinden mij al zo aardigquote:Op woensdag 13 december 2006 15:32 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dit graag niet in dit topic bespreken anders worden de modjes boos.
Officieel zouden ze een huiszoekingsbevel moeten hebben toch? Maarja de wouten van tegenwoordig denken alles te mogen.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:33 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat doen ze niet zomaaren dat kan ik helaas uit eigen ervaring vertellen.
Ze hebben een huiszoekingsbevel nodig ja, en dat is ook de reden dat er geen politie bij mij binnen is geweest toen ik mijn boete heb ontvangen 2 weken terug.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Officieel zouden ze een huiszoekingsbevel moeten hebben toch? Maarja de wouten van tegenwoordig denken alles te mogen.
Dan stuur ik ze nog even snel met een warrant.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:50 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Maar het blijft riskant, en mijn vuurwerk is binnen nu en een klein aantal dagen niet meer bij mij thuis.![]()
Ik weet bijna zeker dat je niet meer aan giga vlinders kan komen, supers wel die andere zijn echt uitgestorvenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:01 schreef Nashje het volgende:
Deze week misschien gigavlinders. Gasbusjes eromheen en heel hard rennen.
Vind ik niet zo raar. Als dat hier legaal zou worden zou de grootste kick er al af zijn. Heb ook nog nooit een filmpje gezien met Belgen.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:15 schreef MeneerMuis het volgende:
Net wat filmpjes zitten kijken op youtube. En ik kan best begrijpen dat Nederland hier geen legaal vuurwerk van wilt maken, als je ziet hoeveel debiele mensen met haarlakbussen bezig zijn, prullenbakken opblazen etc.![]()
Bij mij is de grens toch wel een lawinepijl aan een boom te doen, dat brengt amper schade maar wel een goede harde knal. Maar ik ga niet als een idioot dingen zitten opblazen wat niet van mij is![]()
Toch wel jammer dat er veel mensen dit wel doen![]()
Een gewone normale boom heeft totaal geen schade. Alleen een stukje schors wat eraf gaat.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:24 schreef NrSiX het volgende:
lawinepijl aan een boom vind ik ook not done om eerlijk te zijn, en idd er staat bijzonder veel filmpjes van vernielingen op, veelal met deobussen / haarlak.
Het knalt ook wel leuk als je het gewoon op de grond / in de lucht af laat gaan
Hey Hallrazor, ik ga nu een Hellraiser lawinepijl afstekenquote:
Je hebt je zeepje laten vallen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:54 schreef MeneerMuis het volgende:
Dat zijn me toch harde en goede pijlen![]()
14.50, daar heb ik ze iig voor. nitraat 7,5quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef most_wanted het volgende:
Wat is ong. een goede prijs voor vlinderbommen?
Maar ik ga niet meer naar Belgie/Duitsland, dus vandaar dat ik er nu wat extra bij haal uit dit land. Ik had namelijk al redelijk wat knalvuurwerk, en wat minder siervuurwerk. En dit vond ik er wel leuk uitzien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:26 schreef Nashje het volgende:
Zonde. Voor zo'n prijs kun je in Belgie veel leuker halen.
Ja, dat moet je ook niet hebben natuurlijk..quote:DELFZIJL - In een woonhuis in Delfzijl in Groningen heeft de politie een 'minivuurwerkfabriek' aangetroffen. Dat maakte de politie gisteren bekend.
In het huis van een 22-jarige man vond de politie onder meer een lontenmachine, persapparatuur en een kleine drooginstallatie. Ook lagen er zelfgemaakte vlinder- en nitraatbommen.
ik heb ze gezien van 79 tot 119... vraag me af of ze allemaal dezelfde kwaliteit zijn...quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:11 schreef Snever het volgende:
www.vuuwerkwinkel.nl heeft een 500.000 klapper voor 79 euro
2 dagen terug één van afgestoken, en ze knallen iets zachter als een xtreme blitzrakette. Dus ik ben er in ieder geval tevreden meequote:Op vrijdag 15 december 2006 14:02 schreef MIster911 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb 10 lawinepijlen gekocht maar met dit merk heb ik geen ervaring. Weet iemand of het vvergelijkbaar is met Xtrem Blitz of dergelijk?
ik wil liever weten waar ie ze vandan heeftquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:21 schreef Hellrazor het volgende:
kost dat ?
het zijn lawinepijlen neem ik aan ?
Ik heb ze voor ¤10 per stuk. En waar ik ze vandaan haal maakt nu niet meer uit, die persoon die ze verkocht is uitverkochtquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:21 schreef Hellrazor het volgende:
kost dat ?
het zijn lawinepijlen neem ik aan ?
Dat zijn noodsignalen die gebruikt worden op schepen. Kun je bij de betere bootzaken verkrijgen, maar niet echt geschikt spul voor oud en nieuw om in een woonwijk te gebruiken. Zo'n lichtkogel komt vaak al op de grond terecht voor hij gedoofd is, heb zelf al eens eentje bijna op mn auto gehad en ja dan schrik je je het apezuur. In elk geval stond de buurman gelijk klaar met zn dure fles champagne om een eventuele lakschade te voorkomenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:34 schreef maniack28 het volgende:ik heb een vraag
Vroeger, toen ik klein wasHad je altijd van die bollen die heel lang in de lucht bleven, wel 5-10 min dacht ik.. weet iemand toevallig wat voor type vuurwerk dat is, of het legaal is en waar het verkrijgbaar is?
ik kan dr voor 7 eruro aankomen, best relaxt maar vind ze nou niet echt geweldig ofzquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:23 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik heb ze voor ¤10 per stuk. En waar ik ze vandaan haal maakt nu niet meer uit, die persoon die ze verkocht is uitverkocht![]()
Ik heb er net maar eentje afgestoken om te proberen en de klap valt me best tegen, de normale druk die ej voelt van het geluid is een stuk minder dan bijv xtreme blitz.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:16 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
2 dagen terug één van afgestoken, en ze knallen iets zachter als een xtreme blitzrakette. Dus ik ben er in ieder geval tevreden mee
waar woon je?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:20 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik kan dr voor 7 eruro aankomen, best relaxt maar vind ze nou niet echt geweldig ofz![]()
Dat valt nog wel mee, ik vind die gasten die allemaal denken dat ze mods zijn nog irritanter. Soort van heilige boontjes allemaal. :/quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:36 schreef Hellrazor het volgende:
een beetje een irritand met al die mensen die geen pagina terug kunnen lezen en maar de simpele vragen blijven stellen![]()
Maar verder wel een goede site![]()
Uhm die gekte reportage was eenmalig.. Toen werkte ik nog niet in een vuurwerkwinkelquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:36 schreef Hellrazor het volgende:
Hey Mr_Rammstein,
gaat er dit jaar ook weer een verslag komen over de gekte bij de winkels ofzo![]()
doe mij er 5quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:20 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik kan dr voor 7 eruro aankomen, best relaxt maar vind ze nou niet echt geweldig ofz![]()
DIe is echt TE goed... kost dat?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef RijstNatie het volgende:
Vlinderbom zo groot als een bus haarlak
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6807488782363980295&q=vlinder
Leuk filmpjequote:Op zaterdag 16 december 2006 13:24 schreef Mattt het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6814899563866120797&hl=nl
Videotje van me 2003-2004.
Mooi illegale mortieren etc.
nice!quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:24 schreef Mattt het volgende:
Kijk en DIT is nu de reden waarom shells voor de professionals is. Godtering zeg, "Zou ik die balletje (balletje ffsquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:24 schreef Mattt het volgende:
Nee dan is het de ambu die moet gaan rijden omdat er wat prutsers niet gewoon met spullen om kunnen gaanquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Vervolgens nog even schuin wegschieten![]()
Ach tot er een keer een ongeluk gebeurd bij hunzelf, dan is het rechtvaardig.![]()
Link, maar wel erg mooiquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:24 schreef Mattt het volgende:
quote:Op zondag 17 december 2006 15:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Misschien dat iemand me even met een vraag kan helpen. Ik heb bij een winkel 5km verderop vuurwerk besteld, maar dat krijg ik niet mee met
1. de bus
2. de fiets
3. lopend
Nu vraag ik me af of ik daarvoor een taxi kan bellen, zou diegene het willen meevervoeren? Mag de taxibestuurder dat officieel wel meenemen?![]()
jaren geleden heb ik ooit is voor 100euro vuurwerk vervoerd met de bus, hierin zaten 15 sloffen austonauten etc. dus dan weet je wel hoe zwaar dat is.. was trouwens met zn 2equote:Op zondag 17 december 2006 15:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Misschien dat iemand me even met een vraag kan helpen. Ik heb bij een winkel 5km verderop vuurwerk besteld, maar dat krijg ik niet mee met
1. de bus
2. de fiets
3. lopend
Nu vraag ik me af of ik daarvoor een taxi kan bellen, zou diegene het willen meevervoeren? Mag de taxibestuurder dat officieel wel meenemen?![]()
Ik ga niet een heel verhaal erover vertellen, maar nee weet niemand die even met de auto mee kan rijden. En het is dus gewoon legaal vuurwerk, wat ik op de 28ste ga ophalenquote:Op zondag 17 december 2006 15:48 schreef MIster911 het volgende:
[..]Heb jij geen vrienden of een buurman? Volgens mij doen taxi'bestuurders er niet moeilijk over tenzij het illegaal is
Het probleem is dat het 2 van die dure pakkettendozen zijn, en dan nog 1 pijlenpakket. Dat krijg ik niet eens fatsoenlijk naar een bushalte gesleeptquote:Op zondag 17 december 2006 15:53 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
jaren geleden heb ik ooit is voor 100euro vuurwerk vervoerd met de bus, hierin zaten 15 sloffen austonauten etc. dus dan weet je wel hoe zwaar dat is.. was trouwens met zn 2e
Zo'n megabestelling kunnen zij toch wel voor je bezorgen (of tegen een kleine vergoeding)?? Moet wel een megabedrag zijn...quote:Op zondag 17 december 2006 15:40 schreef MeneerMuis het volgende:
1. de bus
2. de fiets
3. lopend
taxi is geld verspilling, kost zeker 10-15euro, neem een vriendje mee die kan helpen dragen en geef hem daarvoor een hele slof astro's van 1,39 euro !!quote:Op zondag 17 december 2006 15:59 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Het probleem is dat het 2 van die dure pakkettendozen zijn, en dan nog 1 pijlenpakket. Dat krijg ik niet eens fatsoenlijk naar een bushalte gesleept![]()
Kun je niet iemand vragen die even wil rijden?quote:Op zondag 17 december 2006 15:59 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Het probleem is dat het 2 van die dure pakkettendozen zijn, en dan nog 1 pijlenpakket. Dat krijg ik niet eens fatsoenlijk naar een bushalte gesleept![]()
Ik ken die winkel persoonlijk niet, heb online besteld. Maar het is totaal ¤270 en denk niet dat ze bezorgen. Nogmaals door omstandigheden woon ik ergens anders en hier ken ik vrijwel niemand die even met de auto mee kan rijden, laat staan lopend alles mee gaat tillen. Ook niet kleine jongetjes die een slofje astronauten willen verdienenquote:Op zondag 17 december 2006 16:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo'n megabestelling kunnen zij toch wel voor je bezorgen (of tegen een kleine vergoeding)?? Moet wel een megabedrag zijn...![]()
Prolinequote:Op zondag 17 december 2006 16:20 schreef Shreyas het volgende:
Persoonlijk ben ik liefhebber van siervuurwerk, dat geknal hoeft voor mij niet meer en dat hoor je zo rond de jaarwisseling maar al te vaak.
Dit jaar was ik van plan om een zeer goed siervuuwerkpakket te kopen. Alleen de vraag is, wat is nu écht zeer goed?
De krantjes staan vol met verschillenden merken die allen beweren dat ze zeer goed zijn natuurlijk. Zo heb je Crown, Phoenix, Dynasty en Proline natuurlijk. Echter zit je al gauw tegen de 100 euro aan wil je daar een redelijk vuurwerkpakket en vuurpijlenpakket van wilt hebben.
Nu realiseer ik me natuurlijk wel dat kwaliteit en zeer goed vuurwerk niet goedkoop is, maar ik wil niet een bepaald bedrag uitgeven en dan vervolgens teleurgesteld zijn in de kwaliteit van dat dure vuurwerk. Dus ik dacht misschien hebben jullie ervaring met een van de ze merken en kunnen jullie aangeven welke echt zeer goed zijn en welke toch duidelijk minder.
En als je dan ook nog eens het gold star pakket pakt ben je helemaal verzekerd van een goed O&Nquote:Op zondag 17 december 2006 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Proline![]()
Heb ik zelf ook een aantal keren gehad, erg goed
Helemaal mee eensquote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En als je dan ook nog eens het gold star pakket pakt ben je helemaal verzekerd van een goed O&N. Doe ik dit jaar ook
Succes ermee.quote:Op zondag 17 december 2006 16:16 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik ken die winkel persoonlijk niet, heb online besteld. Maar het is totaal ¤270 en denk niet dat ze bezorgen. Nogmaals door omstandigheden woon ik ergens anders en hier ken ik vrijwel niemand die even met de auto mee kan rijden, laat staan lopend alles mee gaat tillen. Ook niet kleine jongetjes die een slofje astronauten willen verdienen![]()
In principe is ¤15 voor een taxi wel een redelijk bedrag voor maximaal 8minuten rijden. Ik zal wel eens navragen bij zo'n taxibedrijf of dat mogelijk is![]()
Met de bus niet mee?quote:Op zondag 17 december 2006 15:40 schreef MeneerMuis het volgende:
1. de bus
2. de fiets
3. lopend
Ik wist niet dat je legaal vuurwerk op de 28e kon kopen.quote:Op zondag 17 december 2006 15:56 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
En het is dus gewoon legaal vuurwerk, wat ik op de 28ste ga ophalen![]()
Zondag de 31ste, dus net als aantal jaar terug wordt er een verkoopdag 1 dag eerder geschoven omdat de meeste winkels op zondag dichtzijn.quote:Op zondag 17 december 2006 17:38 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je legaal vuurwerk op de 28e kon kopen.
Ik bedoelde dus dat die hoeveelheid die ik heb niet zomaar met me handen de bus in krijg. En op de fiets lukt dit dus vanzelfsprekend ook niet, en lopend ook niet. De auto is gewoon het vervoermiddel wat ik ervoor nodig heb, vandaar de taxi.quote:Op zondag 17 december 2006 17:36 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Met de bus niet mee?
Nooit problemen mee gehad hoor, je moet het natuurlijk niet blootstellen in de bus want dan denken ze dat je de bus wilt opblazen, maar verder heb ik er nooit iets over gehoord.
Dude, je heb er zelf voor gekozen om zoveel te bestellen via internet.quote:Op zondag 17 december 2006 17:49 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat die hoeveelheid die ik heb niet zomaar met me handen de bus in krijg. En op de fiets lukt dit dus vanzelfsprekend ook niet, en lopend ook niet. De auto is gewoon het vervoermiddel wat ik ervoor nodig heb, vandaar de taxi.![]()
Ik snap je reactie niet helemaal. Ik vraag alleen of iemand weet of je vuurwerk met een taxi mee kan nemen, ik klaag nergens over. Of moet ik je nu vertellen dat ik ergens vuurwerk bestel en verwacht dat het met een privejet bij me thuis wordt bezorgd?quote:Op zondag 17 december 2006 19:02 schreef MOD het volgende:
[..]
Dude, je heb er zelf voor gekozen om zoveel te bestellen via internet.
Je wist dus ook al van te voren dat je het ergens af moest halen, dus vervoer moest hebben.
Eigen schuld dus dat je nu met de gebakken peren zit... --> TRV
haha eerst opscheppen over wat je allemaal wel niet gekocht heb, en nu blijkt dat je het waarschijnlijk niet eens thuis kan krijgenquote:Op zondag 17 december 2006 19:53 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik snap je reactie niet helemaal. Ik vraag alleen of iemand weet of je vuurwerk met een taxi mee kan nemen, ik klaag nergens over. Of moet ik je nu vertellen dat ik ergens vuurwerk bestel en verwacht dat het met een privejet bij me thuis wordt bezorgd?![]()
Waar schep ik op?quote:Op zondag 17 december 2006 20:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
haha eerst opscheppen over wat je allemaal wel niet gekocht heb, en nu blijkt dat je het waarschijnlijk niet eens thuis kan krijgen
Opscheppen: cheap
Vuurwerk bestellen: 270 euro
Niet thuis kunnen krijgen: Priceless
![]()
![]()
![]()
Om voor de rest het topic niet te vervuilen nog even één reactie over me vraag. Ik wilde alleen weten of het mogelijk is (legaal is voor een taxibestuurder) om het met een taxi mee te vervoeren. Misschien dat iemand er ervaring mee had, en dat kon beantwoorden, meer was me vraag eigenlijk niet.quote:
Post is wat je nu allemaal al hebt danquote:Op zondag 17 december 2006 20:54 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Als het goed is, komt morgen mn digitale camera binnen. Zal dan ff een foto maken van de rotzooi die ik nu heb.
Staat wel ergens in het midden van het topic.quote:Op zondag 17 december 2006 20:55 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Post is wat je nu allemaal al hebt dan![]()
Welke nitraten heb je?quote:Op zondag 17 december 2006 20:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die van mij heb ik al gepostdeze week nog 2 pakjes nitraat erbij, gelukkig kon ik daar nog aankomen!
Is goed hoorquote:Op zondag 17 december 2006 21:09 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Welke nitraten heb je?
En maak jij nieuw topic? Ik ben volgens jou lui![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 21:21 schreef Doagere het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oyee baby![]()
Ja iddquote:
hmm..woonde ik maar dichter naar het zuiden...quote:Op zondag 17 december 2006 22:32 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat is gewoon van de site van arjanuitman.
Jullie hebben echt geen flauw benul waar je mee bezig bent he?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:24 schreef Mattt het volgende:
kan je deze shells 'zomaar' los kopen in belgie dan??quote:Op maandag 18 december 2006 10:29 schreef navigator het volgende:
Zie nu ook nog dat er een 5 inch in een 6 inch buis gestopt wordt, nog stunten ook, wat een sukkeltjes
Allemaal het iq om je eigen kop er vanaf te blazen![]()
Deze zijn niet meer legaal te kopen in Belgie. Héél soms worden ze onder de toonbank verkocht, voor de rest kan je ze halen in landen als Tsjechie etc, of via handelaars.quote:Op maandag 18 december 2006 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kan je deze shells 'zomaar' los kopen in belgie dan??
Tis idd erg risicovol. Waag me d'r ook niet aan... maar vroeg het me gewoon af. Doe mij maar gewoon van die JW 415 kisten enzoquote:Op maandag 18 december 2006 12:10 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Deze zijn niet meer legaal te kopen in Belgie. Héél soms worden ze onder de toonbank verkocht, voor de rest kan je ze halen in landen als Tsjechie etc, of via handelaars.
Zelfs al zou ik ze kunnen krijgen, mij te risicovol![]()
vraag je eventjes na bij het desbetreffende taxibedrijfquote:Op zondag 17 december 2006 15:56 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik ga niet een heel verhaal erover vertellen, maar nee weet niemand die even met de auto mee kan rijden. En het is dus gewoon legaal vuurwerk, wat ik op de 28ste ga ophalen![]()
Maar moet natuurlijk wel zeker zijn dat de taxibestuurder het mee gaat nemen, anders sta ik daar met 3 dozen vol.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |