quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:43 schreef junkiexp het volgende:
Volgende week maar eens naar Belgie.
Euj Nataliequote:
Wie houdt je tegen vraag ik me dan toch af. Ik bedoel, huidig vuurwerk is echt zo veilig dat er niets mee kan gebeuren tenzij je echt lijp gaat doen. Doe Steenz er niet aan?quote:ontopic: wij doen eigenlijk niet zoveel aan vuurwerk. Dat komt voornamelijk omdat m'n pa nogal voorzichtig is. Geloof dat we nooit meer dan sterretjes in de tuin hadden tot ik eigenlijk een vervelende puber werd
Geen idee eigenlijk. Iig niet toen we vorig jaar samen Oud & Nieuw vierden. Zal het eens vragenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:38 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Euj Natalie![]()
[..]
Wie houdt je tegen vraag ik me dan toch af. Ik bedoel, huidig vuurwerk is echt zo veilig dat er niets mee kan gebeuren tenzij je echt lijp gaat doen. Doe Steenz er niet aan?
Mag hier ook, hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:45 schreef most_wanted het volgende:
Komt er dit jaar nog een pimp met je vuurwerk topic?
Waar je plaatjes mag posten van je zooi?
Ja hoor, de eerte 13 jarige topposter heeft zich al gemeldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:36 schreef most_wanted het volgende:
Het beste topic van FEE.
Mijn eerste post in FEE dit jaar.
Geweldig subforum dit.
Ja hoor, de eerste infantiele lamlul heeft zich al gemeldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja hoor, de eerte 13 jarige topposter heeft zich al gemeld
Het is maar 1keer per jaar oud/nieuwquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:42 schreef Intrepidity het volgende:
Mwoah, zal wel niet zoveel worden dit jaar, beetje mooi siervuurwerk is ok.. Meestal ben ik zo'n euro of 50-75 kwijt en daar laat ik het bijzonde van m'n geld eik..
Tsja, het is ook maar 1 keer per jaar 26 oktober..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:42 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Het is maar 1keer per jaar oud/nieuwdus er mag best wat geld in omgaan vind ik
Ben je gek,kan nog makkelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]. Als je nou nog gaat weet je zeker dat je je vuurwerk kwijt bent. Maar goed, als jij dat leuk vindt
Bedoel je aan de grens? Dat klopt maar je weet toch zeker ook dat er gecontroleerd wordt bij de groothandels zelf he?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:42 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ben je gek,kan nog makkelijk.
Ze controleren echt nog niet hoor,dat begint pas eind November.
Ja maar dat is wat anders. Op de officieele verkoopdagen in NL wordt er ook bijna niet op de grens gecontroleerdquote:Ik ben nog wel eens op 30 december geweest om lawinepijlen te halen.
Jup, zie de site in me usericon (www.500gram.nl)quote:Maar ik hoorde dat we in Nederland beter vuurwerk zouden krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |