Met die ondertitel, sig en icon lijk je net een wout in dit topicquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo, jij ben nogal wat van plan......![]()
Nee, hoor maak je echt geen zorgen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Met die ondertitel, sig en icon lijk je net een wout in dit topic
me2, blijf het mooi vinden. Leuke collectie trouwensquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:37 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben al sinds jongs af aan een vuurwerkfanaat. En hoe meer geld ik nu heb, hoe meer vuurwerk ik koop.
Gewoon de hele dag inclusief nacht doorfeesten![]()
![]()
Dankje, maar heb liever een duidelijkere foto. Maar heb helaas geen digitale cameraquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:34 schreef NrSiX het volgende:
[..]
me2, blijf het mooi vinden. Leuke collectie trouwens![]()
Zondequote:Nu.nl
Uitgegeven: 13 december 2006 04:09
Laatst gewijzigd: 13 december 2006 07:22
ROTTERDAM - De politie heeft dinsdagavond in Rotterdam en Ridderkerk een grote partij vuurwerk gevonden. Volgens de politie gaat het om 8500 kilo.
De partijen lagen opgeslagen in een garagebox aan de Benedenrijweg, een straat op de rand van Rotterdam met Ridderkerk en in een woning in Ridderkerk.
jij hebt ze tenminstequote:Op woensdag 13 december 2006 13:36 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik wil zo graag een lawinepijl nu afsteken om te kijken hoe ze nou precies zijn. Maar na me boete van 2 weken terug heb ik maar besloten helemaal niets meer af te steken.![]()
Nu moet ik nog zolang wachten![]()
![]()
Heeft me ook wat tijd gekost, en heb het via iemand van dit topic kunnen regelen. Dus heb nog geluk gehad ookquote:
ik had alles geregeld via dezelfde persoon zoals elk jaar... maar kwam effe kink in de kabel... dus nu zit ik met lege handen... dus dan maar voor honderden euro's aan legaal.. kan er niet meer van makenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:05 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Heeft me ook wat tijd gekost, en heb het via iemand van dit topic kunnen regelen. Dus heb nog geluk gehad ook![]()
Als je toch gewoon ff ergens heenfietst 's avonds, afsteekt en dan weer wegfietst is er toch niemand die kan bewijzen dat jij het hebt gedaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:36 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik wil zo graag een lawinepijl nu afsteken om te kijken hoe ze nou precies zijn. Maar na me boete van 2 weken terug heb ik maar besloten helemaal niets meer af te steken.![]()
Nu moet ik nog zolang wachten![]()
![]()
Dat is waar, ik zal erover nadenkenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:08 schreef Impry het volgende:
[..]
Als je toch gewoon ff ergens heenfietst 's avonds, afsteekt en dan weer wegfietst is er toch niemand die kan bewijzen dat jij het hebt gedaan.
Zou wel heeeel toevallig zijn als de politie net weer om het hoekje staat.
idd dat zou ik ook doen, je hebt daarna niets meer bij je.. als je alsnog politie tegenkomt laat hun maar bewijzen dat je dat ding hebt afgestoken terwijl je niets bij je hebtquote:Op woensdag 13 december 2006 14:08 schreef Impry het volgende:
[..]
Als je toch gewoon ff ergens heenfietst 's avonds, afsteekt en dan weer wegfietst is er toch niemand die kan bewijzen dat jij het hebt gedaan.
Zou wel heeeel toevallig zijn als de politie net weer om het hoekje staat.
Ja en anders laat je ze thuis gewoon even rondsnuffelen...quote:Op woensdag 13 december 2006 15:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
idd dat zou ik ook doen, je hebt daarna niets meer bij je.. als je alsnog politie tegenkomt laat hun maar bewijzen dat je dat ding hebt afgestoken terwijl je niets bij je hebt
Zo ver gaat de plisie echt niet hoor als jij gewoon normaal rondfietst...quote:Op woensdag 13 december 2006 15:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja en anders laat je ze thuis gewoon even rondsnuffelen...
Dit graag niet in dit topic bespreken anders worden de modjes boos.quote:
dat doen ze niet zomaarquote:Op woensdag 13 december 2006 15:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja en anders laat je ze thuis gewoon even rondsnuffelen...
Oops mijn fout en die modjes vinden mij al zo aardigquote:Op woensdag 13 december 2006 15:32 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dit graag niet in dit topic bespreken anders worden de modjes boos.
Officieel zouden ze een huiszoekingsbevel moeten hebben toch? Maarja de wouten van tegenwoordig denken alles te mogen.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:33 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat doen ze niet zomaaren dat kan ik helaas uit eigen ervaring vertellen.
Ze hebben een huiszoekingsbevel nodig ja, en dat is ook de reden dat er geen politie bij mij binnen is geweest toen ik mijn boete heb ontvangen 2 weken terug.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Officieel zouden ze een huiszoekingsbevel moeten hebben toch? Maarja de wouten van tegenwoordig denken alles te mogen.
Dan stuur ik ze nog even snel met een warrant.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:50 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Maar het blijft riskant, en mijn vuurwerk is binnen nu en een klein aantal dagen niet meer bij mij thuis.![]()
Ik weet bijna zeker dat je niet meer aan giga vlinders kan komen, supers wel die andere zijn echt uitgestorvenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:01 schreef Nashje het volgende:
Deze week misschien gigavlinders. Gasbusjes eromheen en heel hard rennen.
Vind ik niet zo raar. Als dat hier legaal zou worden zou de grootste kick er al af zijn. Heb ook nog nooit een filmpje gezien met Belgen.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:15 schreef MeneerMuis het volgende:
Net wat filmpjes zitten kijken op youtube. En ik kan best begrijpen dat Nederland hier geen legaal vuurwerk van wilt maken, als je ziet hoeveel debiele mensen met haarlakbussen bezig zijn, prullenbakken opblazen etc.![]()
Bij mij is de grens toch wel een lawinepijl aan een boom te doen, dat brengt amper schade maar wel een goede harde knal. Maar ik ga niet als een idioot dingen zitten opblazen wat niet van mij is![]()
Toch wel jammer dat er veel mensen dit wel doen![]()
Een gewone normale boom heeft totaal geen schade. Alleen een stukje schors wat eraf gaat.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:24 schreef NrSiX het volgende:
lawinepijl aan een boom vind ik ook not done om eerlijk te zijn, en idd er staat bijzonder veel filmpjes van vernielingen op, veelal met deobussen / haarlak.
Het knalt ook wel leuk als je het gewoon op de grond / in de lucht af laat gaan
Hey Hallrazor, ik ga nu een Hellraiser lawinepijl afstekenquote:
Je hebt je zeepje laten vallen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:54 schreef MeneerMuis het volgende:
Dat zijn me toch harde en goede pijlen![]()
14.50, daar heb ik ze iig voor. nitraat 7,5quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef most_wanted het volgende:
Wat is ong. een goede prijs voor vlinderbommen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |