quote:
Je kunt op een filmpje de kracht en het volume van de knal niet goed beoordelen natuurlijk.quote:Op zondag 10 december 2006 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
Hij stijgt leuk op ja, maar het effect in de lucht is niet bijzonder ofzo...
sterretjes in een pvc-buis zeker ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:56 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik ga alleen maar heel sneu rookbommen maken hehe.
Zoiets als Thunkerkings zeker?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:28 schreef NrSiX het volgende:
Kennen mensen de zogenaamde airbombs ook? klinkt veelbelovend maar goed
[afbeelding]
waar heb je geshopt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben net terug met me laatste lading vuurwerk. Ik ga straks alles bij mekaar leggen en met de webcam proberen een fototje ervan te maken.
Nu nog even de kerstboom opzetten![]()
Vriend van me is naar Alpeco geweest (daar wat siervuurwerk en nog wat knalvuurwerk vandaan) en nog even langs een vriend? van iemand van dit topic voor lawinepijlenquote:
Zo, jij ben nogal wat van plan......quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef MeneerMuis het volgende:
Hier een slechte webcam foto van me collectie.
[afbeelding]
Om even op te noemen wat er staat, want goed zichtbaar is het niet:
-Middenin staat een 100.000 klapper
-Beide kanten van de 100.000 klapper staan 2 pijlenpaketten met totaal 40 vuurpijlen
-Bovenop de doos staat een pak met 100 nitraten
-Achter de doos staan 7 lawinepijlen van het merk 'Hellraiser'
-Voor de doos staat een pottenpakket van PowerLine met 3 sierpotten (19shots)
-Op de Powerline doos nog 8 pakjes nitraten & doosje vlinders & doosje strijkers van het merk Pirat
-Vooraan de Powerline doos nog 4 pakken patronen & 3 pakken vlinders
En dan koop ik met oud&nieuw nog een Diamond Collection pakket van ¤200
Én zo knal ik het nieuwe jaar goed in denk ik![]()
![]()
Ik vind het ook prachtig, kijk er dus ook na uit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:37 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben al sinds jongs af aan een vuurwerkfanaat. En hoe meer geld ik nu heb, hoe meer vuurwerk ik koop.
Gewoon de hele dag inclusief nacht doorfeesten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |