Dan stuur ik ze nog even snel met een warrant.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:50 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Maar het blijft riskant, en mijn vuurwerk is binnen nu en een klein aantal dagen niet meer bij mij thuis.![]()
Ik weet bijna zeker dat je niet meer aan giga vlinders kan komen, supers wel die andere zijn echt uitgestorvenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:01 schreef Nashje het volgende:
Deze week misschien gigavlinders. Gasbusjes eromheen en heel hard rennen.
Vind ik niet zo raar. Als dat hier legaal zou worden zou de grootste kick er al af zijn. Heb ook nog nooit een filmpje gezien met Belgen.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:15 schreef MeneerMuis het volgende:
Net wat filmpjes zitten kijken op youtube. En ik kan best begrijpen dat Nederland hier geen legaal vuurwerk van wilt maken, als je ziet hoeveel debiele mensen met haarlakbussen bezig zijn, prullenbakken opblazen etc.![]()
Bij mij is de grens toch wel een lawinepijl aan een boom te doen, dat brengt amper schade maar wel een goede harde knal. Maar ik ga niet als een idioot dingen zitten opblazen wat niet van mij is![]()
Toch wel jammer dat er veel mensen dit wel doen![]()
Een gewone normale boom heeft totaal geen schade. Alleen een stukje schors wat eraf gaat.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:24 schreef NrSiX het volgende:
lawinepijl aan een boom vind ik ook not done om eerlijk te zijn, en idd er staat bijzonder veel filmpjes van vernielingen op, veelal met deobussen / haarlak.
Het knalt ook wel leuk als je het gewoon op de grond / in de lucht af laat gaan
Hey Hallrazor, ik ga nu een Hellraiser lawinepijl afstekenquote:
Je hebt je zeepje laten vallen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:54 schreef MeneerMuis het volgende:
Dat zijn me toch harde en goede pijlen![]()
14.50, daar heb ik ze iig voor. nitraat 7,5quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef most_wanted het volgende:
Wat is ong. een goede prijs voor vlinderbommen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |