Post is wat je nu allemaal al hebt danquote:Op zondag 17 december 2006 20:54 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Als het goed is, komt morgen mn digitale camera binnen. Zal dan ff een foto maken van de rotzooi die ik nu heb.
Staat wel ergens in het midden van het topic.quote:Op zondag 17 december 2006 20:55 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Post is wat je nu allemaal al hebt dan![]()
Welke nitraten heb je?quote:Op zondag 17 december 2006 20:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die van mij heb ik al gepostdeze week nog 2 pakjes nitraat erbij, gelukkig kon ik daar nog aankomen!
Is goed hoorquote:Op zondag 17 december 2006 21:09 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Welke nitraten heb je?
En maak jij nieuw topic? Ik ben volgens jou lui![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 21:21 schreef Doagere het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oyee baby![]()
Ja iddquote:
hmm..woonde ik maar dichter naar het zuiden...quote:Op zondag 17 december 2006 22:32 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat is gewoon van de site van arjanuitman.
Jullie hebben echt geen flauw benul waar je mee bezig bent he?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:24 schreef Mattt het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6814899563866120797&hl=nl
Videotje van me 2003-2004.
Mooi illegale mortieren etc.
kan je deze shells 'zomaar' los kopen in belgie dan??quote:Op maandag 18 december 2006 10:29 schreef navigator het volgende:
Zie nu ook nog dat er een 5 inch in een 6 inch buis gestopt wordt, nog stunten ook, wat een sukkeltjes
Allemaal het iq om je eigen kop er vanaf te blazen![]()
Deze zijn niet meer legaal te kopen in Belgie. Héél soms worden ze onder de toonbank verkocht, voor de rest kan je ze halen in landen als Tsjechie etc, of via handelaars.quote:Op maandag 18 december 2006 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kan je deze shells 'zomaar' los kopen in belgie dan??
Tis idd erg risicovol. Waag me d'r ook niet aan... maar vroeg het me gewoon af. Doe mij maar gewoon van die JW 415 kisten enzoquote:Op maandag 18 december 2006 12:10 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Deze zijn niet meer legaal te kopen in Belgie. Héél soms worden ze onder de toonbank verkocht, voor de rest kan je ze halen in landen als Tsjechie etc, of via handelaars.
Zelfs al zou ik ze kunnen krijgen, mij te risicovol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |