Zo'n megabestelling kunnen zij toch wel voor je bezorgen (of tegen een kleine vergoeding)?? Moet wel een megabedrag zijn...quote:Op zondag 17 december 2006 15:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Misschien dat iemand me even met een vraag kan helpen. Ik heb bij een winkel 5km verderop vuurwerk besteld, maar dat krijg ik niet mee met
1. de bus
2. de fiets
3. lopend
Nu vraag ik me af of ik daarvoor een taxi kan bellen, zou diegene het willen meevervoeren? Mag de taxibestuurder dat officieel wel meenemen?![]()

taxi is geld verspilling, kost zeker 10-15euro, neem een vriendje mee die kan helpen dragen en geef hem daarvoor een hele slof astro's van 1,39 euro !!quote:Op zondag 17 december 2006 15:59 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Het probleem is dat het 2 van die dure pakkettendozen zijn, en dan nog 1 pijlenpakket. Dat krijg ik niet eens fatsoenlijk naar een bushalte gesleept![]()

Kun je niet iemand vragen die even wil rijden?quote:Op zondag 17 december 2006 15:59 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Het probleem is dat het 2 van die dure pakkettendozen zijn, en dan nog 1 pijlenpakket. Dat krijg ik niet eens fatsoenlijk naar een bushalte gesleept![]()

Ik ken die winkel persoonlijk niet, heb online besteld. Maar het is totaal ¤270 en denk niet dat ze bezorgen. Nogmaals door omstandigheden woon ik ergens anders en hier ken ik vrijwel niemand die even met de auto mee kan rijden, laat staan lopend alles mee gaat tillen. Ook niet kleine jongetjes die een slofje astronauten willen verdienenquote:Op zondag 17 december 2006 16:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo'n megabestelling kunnen zij toch wel voor je bezorgen (of tegen een kleine vergoeding)?? Moet wel een megabedrag zijn...![]()

Prolinequote:Op zondag 17 december 2006 16:20 schreef Shreyas het volgende:
Persoonlijk ben ik liefhebber van siervuurwerk, dat geknal hoeft voor mij niet meer en dat hoor je zo rond de jaarwisseling maar al te vaak.
Dit jaar was ik van plan om een zeer goed siervuuwerkpakket te kopen. Alleen de vraag is, wat is nu écht zeer goed?
De krantjes staan vol met verschillenden merken die allen beweren dat ze zeer goed zijn natuurlijk. Zo heb je Crown, Phoenix, Dynasty en Proline natuurlijk. Echter zit je al gauw tegen de 100 euro aan wil je daar een redelijk vuurwerkpakket en vuurpijlenpakket van wilt hebben.
Nu realiseer ik me natuurlijk wel dat kwaliteit en zeer goed vuurwerk niet goedkoop is, maar ik wil niet een bepaald bedrag uitgeven en dan vervolgens teleurgesteld zijn in de kwaliteit van dat dure vuurwerk. Dus ik dacht misschien hebben jullie ervaring met een van de ze merken en kunnen jullie aangeven welke echt zeer goed zijn en welke toch duidelijk minder.

En als je dan ook nog eens het gold star pakket pakt ben je helemaal verzekerd van een goed O&Nquote:Op zondag 17 december 2006 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Proline![]()
Heb ik zelf ook een aantal keren gehad, erg goed

Helemaal mee eensquote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En als je dan ook nog eens het gold star pakket pakt ben je helemaal verzekerd van een goed O&N. Doe ik dit jaar ook

Succes ermee.quote:Op zondag 17 december 2006 16:16 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik ken die winkel persoonlijk niet, heb online besteld. Maar het is totaal ¤270 en denk niet dat ze bezorgen. Nogmaals door omstandigheden woon ik ergens anders en hier ken ik vrijwel niemand die even met de auto mee kan rijden, laat staan lopend alles mee gaat tillen. Ook niet kleine jongetjes die een slofje astronauten willen verdienen![]()
In principe is ¤15 voor een taxi wel een redelijk bedrag voor maximaal 8minuten rijden. Ik zal wel eens navragen bij zo'n taxibedrijf of dat mogelijk is![]()

Met de bus niet mee?quote:Op zondag 17 december 2006 15:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Misschien dat iemand me even met een vraag kan helpen. Ik heb bij een winkel 5km verderop vuurwerk besteld, maar dat krijg ik niet mee met
1. de bus
2. de fiets
3. lopend
Nu vraag ik me af of ik daarvoor een taxi kan bellen, zou diegene het willen meevervoeren? Mag de taxibestuurder dat officieel wel meenemen?![]()

Ik wist niet dat je legaal vuurwerk op de 28e kon kopen.quote:Op zondag 17 december 2006 15:56 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
En het is dus gewoon legaal vuurwerk, wat ik op de 28ste ga ophalen![]()

Zondag de 31ste, dus net als aantal jaar terug wordt er een verkoopdag 1 dag eerder geschoven omdat de meeste winkels op zondag dichtzijn.quote:Op zondag 17 december 2006 17:38 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je legaal vuurwerk op de 28e kon kopen.

Ik bedoelde dus dat die hoeveelheid die ik heb niet zomaar met me handen de bus in krijg. En op de fiets lukt dit dus vanzelfsprekend ook niet, en lopend ook niet. De auto is gewoon het vervoermiddel wat ik ervoor nodig heb, vandaar de taxi.quote:Op zondag 17 december 2006 17:36 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Met de bus niet mee?
Nooit problemen mee gehad hoor, je moet het natuurlijk niet blootstellen in de bus want dan denken ze dat je de bus wilt opblazen, maar verder heb ik er nooit iets over gehoord.

Dude, je heb er zelf voor gekozen om zoveel te bestellen via internet.quote:Op zondag 17 december 2006 17:49 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat die hoeveelheid die ik heb niet zomaar met me handen de bus in krijg. En op de fiets lukt dit dus vanzelfsprekend ook niet, en lopend ook niet. De auto is gewoon het vervoermiddel wat ik ervoor nodig heb, vandaar de taxi.![]()

Ik snap je reactie niet helemaal. Ik vraag alleen of iemand weet of je vuurwerk met een taxi mee kan nemen, ik klaag nergens over. Of moet ik je nu vertellen dat ik ergens vuurwerk bestel en verwacht dat het met een privejet bij me thuis wordt bezorgd?quote:Op zondag 17 december 2006 19:02 schreef MOD het volgende:
[..]
Dude, je heb er zelf voor gekozen om zoveel te bestellen via internet.
Je wist dus ook al van te voren dat je het ergens af moest halen, dus vervoer moest hebben.
Eigen schuld dus dat je nu met de gebakken peren zit... --> TRV

haha eerst opscheppen over wat je allemaal wel niet gekocht heb, en nu blijkt dat je het waarschijnlijk niet eens thuis kan krijgenquote:Op zondag 17 december 2006 19:53 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik snap je reactie niet helemaal. Ik vraag alleen of iemand weet of je vuurwerk met een taxi mee kan nemen, ik klaag nergens over. Of moet ik je nu vertellen dat ik ergens vuurwerk bestel en verwacht dat het met een privejet bij me thuis wordt bezorgd?![]()

Waar schep ik op?quote:Op zondag 17 december 2006 20:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
haha eerst opscheppen over wat je allemaal wel niet gekocht heb, en nu blijkt dat je het waarschijnlijk niet eens thuis kan krijgen
Opscheppen: cheap
Vuurwerk bestellen: 270 euro
Niet thuis kunnen krijgen: Priceless
![]()
![]()
![]()

Om voor de rest het topic niet te vervuilen nog even één reactie over me vraag. Ik wilde alleen weten of het mogelijk is (legaal is voor een taxibestuurder) om het met een taxi mee te vervoeren. Misschien dat iemand er ervaring mee had, en dat kon beantwoorden, meer was me vraag eigenlijk niet.quote:

Post is wat je nu allemaal al hebt danquote:Op zondag 17 december 2006 20:54 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Als het goed is, komt morgen mn digitale camera binnen. Zal dan ff een foto maken van de rotzooi die ik nu heb.

Staat wel ergens in het midden van het topic.quote:Op zondag 17 december 2006 20:55 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Post is wat je nu allemaal al hebt dan![]()

Welke nitraten heb je?quote:Op zondag 17 december 2006 20:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die van mij heb ik al gepostdeze week nog 2 pakjes nitraat erbij, gelukkig kon ik daar nog aankomen!

Is goed hoorquote:Op zondag 17 december 2006 21:09 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Welke nitraten heb je?
En maak jij nieuw topic? Ik ben volgens jou lui![]()

quote:Op zondag 17 december 2006 21:21 schreef Doagere het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oyee baby![]()

Ja iddquote:

hmm..woonde ik maar dichter naar het zuiden...quote:Op zondag 17 december 2006 22:32 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat is gewoon van de site van arjanuitman.

Jullie hebben echt geen flauw benul waar je mee bezig bent he?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:24 schreef Mattt het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6814899563866120797&hl=nl
Videotje van me 2003-2004.
Mooi illegale mortieren etc.

kan je deze shells 'zomaar' los kopen in belgie dan??quote:Op maandag 18 december 2006 10:29 schreef navigator het volgende:
Zie nu ook nog dat er een 5 inch in een 6 inch buis gestopt wordt, nog stunten ook, wat een sukkeltjes
Allemaal het iq om je eigen kop er vanaf te blazen![]()

Deze zijn niet meer legaal te kopen in Belgie. Héél soms worden ze onder de toonbank verkocht, voor de rest kan je ze halen in landen als Tsjechie etc, of via handelaars.quote:Op maandag 18 december 2006 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kan je deze shells 'zomaar' los kopen in belgie dan??

Tis idd erg risicovol. Waag me d'r ook niet aan... maar vroeg het me gewoon af. Doe mij maar gewoon van die JW 415 kisten enzoquote:Op maandag 18 december 2006 12:10 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Deze zijn niet meer legaal te kopen in Belgie. Héél soms worden ze onder de toonbank verkocht, voor de rest kan je ze halen in landen als Tsjechie etc, of via handelaars.
Zelfs al zou ik ze kunnen krijgen, mij te risicovol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |