Maar ik ga niet meer naar Belgie/Duitsland, dus vandaar dat ik er nu wat extra bij haal uit dit land. Ik had namelijk al redelijk wat knalvuurwerk, en wat minder siervuurwerk. En dit vond ik er wel leuk uitzien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:26 schreef Nashje het volgende:
Zonde. Voor zo'n prijs kun je in Belgie veel leuker halen.
Ja, dat moet je ook niet hebben natuurlijk..quote:DELFZIJL - In een woonhuis in Delfzijl in Groningen heeft de politie een 'minivuurwerkfabriek' aangetroffen. Dat maakte de politie gisteren bekend.
In het huis van een 22-jarige man vond de politie onder meer een lontenmachine, persapparatuur en een kleine drooginstallatie. Ook lagen er zelfgemaakte vlinder- en nitraatbommen.
ik heb ze gezien van 79 tot 119... vraag me af of ze allemaal dezelfde kwaliteit zijn...quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:11 schreef Snever het volgende:
www.vuuwerkwinkel.nl heeft een 500.000 klapper voor 79 euro
2 dagen terug één van afgestoken, en ze knallen iets zachter als een xtreme blitzrakette. Dus ik ben er in ieder geval tevreden meequote:Op vrijdag 15 december 2006 14:02 schreef MIster911 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb 10 lawinepijlen gekocht maar met dit merk heb ik geen ervaring. Weet iemand of het vvergelijkbaar is met Xtrem Blitz of dergelijk?
ik wil liever weten waar ie ze vandan heeftquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:21 schreef Hellrazor het volgende:
kost dat ?
het zijn lawinepijlen neem ik aan ?
Ik heb ze voor ¤10 per stuk. En waar ik ze vandaan haal maakt nu niet meer uit, die persoon die ze verkocht is uitverkochtquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:21 schreef Hellrazor het volgende:
kost dat ?
het zijn lawinepijlen neem ik aan ?
Dat zijn noodsignalen die gebruikt worden op schepen. Kun je bij de betere bootzaken verkrijgen, maar niet echt geschikt spul voor oud en nieuw om in een woonwijk te gebruiken. Zo'n lichtkogel komt vaak al op de grond terecht voor hij gedoofd is, heb zelf al eens eentje bijna op mn auto gehad en ja dan schrik je je het apezuur. In elk geval stond de buurman gelijk klaar met zn dure fles champagne om een eventuele lakschade te voorkomenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:34 schreef maniack28 het volgende:ik heb een vraag
Vroeger, toen ik klein wasHad je altijd van die bollen die heel lang in de lucht bleven, wel 5-10 min dacht ik.. weet iemand toevallig wat voor type vuurwerk dat is, of het legaal is en waar het verkrijgbaar is?
ik kan dr voor 7 eruro aankomen, best relaxt maar vind ze nou niet echt geweldig ofzquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:23 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik heb ze voor ¤10 per stuk. En waar ik ze vandaan haal maakt nu niet meer uit, die persoon die ze verkocht is uitverkocht![]()
Ik heb er net maar eentje afgestoken om te proberen en de klap valt me best tegen, de normale druk die ej voelt van het geluid is een stuk minder dan bijv xtreme blitz.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:16 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
2 dagen terug één van afgestoken, en ze knallen iets zachter als een xtreme blitzrakette. Dus ik ben er in ieder geval tevreden mee
waar woon je?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:20 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik kan dr voor 7 eruro aankomen, best relaxt maar vind ze nou niet echt geweldig ofz![]()
Dat valt nog wel mee, ik vind die gasten die allemaal denken dat ze mods zijn nog irritanter. Soort van heilige boontjes allemaal. :/quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:36 schreef Hellrazor het volgende:
een beetje een irritand met al die mensen die geen pagina terug kunnen lezen en maar de simpele vragen blijven stellen![]()
Maar verder wel een goede site![]()
Uhm die gekte reportage was eenmalig.. Toen werkte ik nog niet in een vuurwerkwinkelquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:36 schreef Hellrazor het volgende:
Hey Mr_Rammstein,
gaat er dit jaar ook weer een verslag komen over de gekte bij de winkels ofzo![]()
doe mij er 5quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:20 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik kan dr voor 7 eruro aankomen, best relaxt maar vind ze nou niet echt geweldig ofz![]()
DIe is echt TE goed... kost dat?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:08 schreef RijstNatie het volgende:
Vlinderbom zo groot als een bus haarlak
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6807488782363980295&q=vlinder
Leuk filmpjequote:Op zaterdag 16 december 2006 13:24 schreef Mattt het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6814899563866120797&hl=nl
Videotje van me 2003-2004.
Mooi illegale mortieren etc.
nice!quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:24 schreef Mattt het volgende:
Kijk en DIT is nu de reden waarom shells voor de professionals is. Godtering zeg, "Zou ik die balletje (balletje ffsquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:24 schreef Mattt het volgende:
Nee dan is het de ambu die moet gaan rijden omdat er wat prutsers niet gewoon met spullen om kunnen gaanquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Vervolgens nog even schuin wegschieten![]()
Ach tot er een keer een ongeluk gebeurd bij hunzelf, dan is het rechtvaardig.![]()
Link, maar wel erg mooiquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:24 schreef Mattt het volgende:
quote:Op zondag 17 december 2006 15:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Misschien dat iemand me even met een vraag kan helpen. Ik heb bij een winkel 5km verderop vuurwerk besteld, maar dat krijg ik niet mee met
1. de bus
2. de fiets
3. lopend
Nu vraag ik me af of ik daarvoor een taxi kan bellen, zou diegene het willen meevervoeren? Mag de taxibestuurder dat officieel wel meenemen?![]()
jaren geleden heb ik ooit is voor 100euro vuurwerk vervoerd met de bus, hierin zaten 15 sloffen austonauten etc. dus dan weet je wel hoe zwaar dat is.. was trouwens met zn 2equote:Op zondag 17 december 2006 15:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Misschien dat iemand me even met een vraag kan helpen. Ik heb bij een winkel 5km verderop vuurwerk besteld, maar dat krijg ik niet mee met
1. de bus
2. de fiets
3. lopend
Nu vraag ik me af of ik daarvoor een taxi kan bellen, zou diegene het willen meevervoeren? Mag de taxibestuurder dat officieel wel meenemen?![]()
Ik ga niet een heel verhaal erover vertellen, maar nee weet niemand die even met de auto mee kan rijden. En het is dus gewoon legaal vuurwerk, wat ik op de 28ste ga ophalenquote:Op zondag 17 december 2006 15:48 schreef MIster911 het volgende:
[..]Heb jij geen vrienden of een buurman? Volgens mij doen taxi'bestuurders er niet moeilijk over tenzij het illegaal is
Het probleem is dat het 2 van die dure pakkettendozen zijn, en dan nog 1 pijlenpakket. Dat krijg ik niet eens fatsoenlijk naar een bushalte gesleeptquote:Op zondag 17 december 2006 15:53 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
jaren geleden heb ik ooit is voor 100euro vuurwerk vervoerd met de bus, hierin zaten 15 sloffen austonauten etc. dus dan weet je wel hoe zwaar dat is.. was trouwens met zn 2e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |