Dat komt omdat er nu direct weer actie moet komen, geen zogenaamde statische uitrust momenten, gewoon patsboem snel actie!quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o, ik ben toch niet de enige die dat vind
geen idee waar het aan ligt, maar inderdaad, de terugkomst van ludo voegt eigenlijk niks toe. hij had zo weg kunnen blijven.
nu maar hopen dat het snel weer aantrekt.
Het is al een hele tijd onder de maat, maar met hem erbij is er uberhaupt nog actie, toen hij weg was, was er compleet 0,0 actie.quote:
Ja iedereen weet dat die Dennis het toch nooit wordt, hij is na Morris van de heren het allerergst in mijn optiek.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:13 schreef pberends het volgende:
De "relatie" tussen Noud en Florien is anders zeer spannend!
Vergeet ook niet de eeuwige strijd om Anita en dat domme kind van der.
En daarna Bing met z'n janksmoel.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja iedereen weet dat die Dennis het toch nooit wordt, hij is na Morris van de heren het allerergst in mijn optiek.
En bij de dames wisselen Barbara en Charlie elkaar af, nu is Barbara weer het irritanst volgens mij.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:30 schreef pberends het volgende:
[..]
En daarna Bing met z'n janksmoel.
Barbara krijgt gewoon veel te vaak haar zin, zit altijd op anderen te zeiken terwijl ze hetzelfde verkeerd doet als degene die ze afzeiktquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:46 schreef Otmed het volgende:
Ik heb niks tegen BarbaraMaar Dian en Charlie mogen van mij wel onder een auto terechtkomen. Inge Ipenburg was vandaag trouwens nog op tv. Niet veel bijzonders.
Ja zag 't (een stukje).quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:46 schreef Otmed het volgende:
Inge Ipenburg was vandaag trouwens nog op tv. Niet veel bijzonders.
Maar ze heeft wel smaak, ik heb ook liever Jack dan Dennis.quote:
Hij werd wakker van een nep you-have-mail-geluid en keek op z'n laptop, zag daar een mail met een video en opende die. En toen zag je een filmpje met hem, slapend, iemand heeft hem dus gefilmd in zijn slaap.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:35 schreef TornadoDK het volgende:
wat zag morris? ik heb het gemist
Volgens mij is dat Jack vs Ludo even in de ijskast geschoven en is het accent verlegt naar Dennis en Anitaquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vermoed dat Jack die homevideo van Morris heeft gemaakt om hem zo te manipuleren dat hij Ludo alsnog de dood in jaagt.
Dat is net even wat subtieler dan het alternatief: Jack laat Tim een doosje Havana's halen voor Ludo, die ze niet kan weerstaan, zijn zuurstoffles vergeet... met als gevolg dat Rosa nog dagen bezig is om de heer des huizes op te vegen.
Ik vond het anders wel weer typisch Ludoquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:16 schreef pberends het volgende:
Saai allemaal.
Ludo met z'n webcamfilmpje over Morris.Wat een gangster!
Nu gaat Morris een filmpje met Nina makenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel weer typisch Ludo![]()
Ik dacht wel Ludo-schoenen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:32 schreef sweet_cherry het volgende:
Ik denk niet dat het Ludo was die een filmpje maakte van Morris. Ik vond het niet echt schoenen die Ludo zou dragen. Ludo draagt wat nettere schoenen. Dit waren stevige zwarte schoenen.
Ik denk ook niet dat het Ludo was, om dezelfde redenen die jij noemt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:32 schreef sweet_cherry het volgende:
Ik denk niet dat het Ludo was die een filmpje maakte van Morris. Ik vond het niet echt schoenen die Ludo zou dragen. Ludo draagt wat nettere schoenen. Dit waren stevige zwarte schoenen.
Ik had ook niet het idee dat hij het was.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:22 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het Ludo was, om dezelfde redenen die jij noemt.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog een mogelijkheid: Fos schijt in z'n broek voor de anti-piraterijpropaganda van Laura en heeft daarom besloten om z'n eigen filmpjes maar te schieten.
Ik schat in dat Ludo daar wel een mannetje voor ingehuurd heeftquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik denk dat het Ludo wel was![]()
Nee bad guys in gtst huren nooit mannetjes als ze echt iets zwaar illegaals doen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:43 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik schat in dat Ludo daar wel een mannetje voor ingehuurd heeft![]()
Zou kunnen, we wachten af...quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee bad guys in gtst huren nooit mannetjes als ze echt iets zwaar illegaals doen.
Als ze voor de verhaalijn herkent moeten worden zo als Ludo toen op die boot toen ze het opeens zelf.
Terwijl als hij niet vermist was had daar gewoon een mannetje gezeten.
In zijn beginjaren wel, nu doet hij steeds meer zelf en bovendien zag die gast er wel weer zeer deftig uit, net als Sludoquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:43 schreef kissa het volgende:
Ik schat in dat Ludo daar wel een mannetje voor ingehuurd heeft![]()
Ludoquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:16 schreef pberends het volgende:
Saai allemaal.
Ludo met z'n webcamfilmpje over Morris.Wat een gangster!
Pieter Ruigrok heeft verschillende kleine rollen gespeeld in GTST:quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:49 schreef Frey het volgende:
Ik zit op www.soapvision.nl in het GTST fotoalbum te kijken bij de Episode foto's. Dat is die aflevering met Meike. Zie ik op pagina 3 nou dokter Arthur?
Handen af van Sjors.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:10 schreef Canisfire het volgende:
Was er in een andere soap niet eens een moment dat alle kut personages dood gingen?
Morris Barbara Sjors Bing Noud in een gebouw dat dan ontploft ofzo
Ruijgrok, is da mijn familiequote:Op zaterdag 2 december 2006 09:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Pieter Ruigrok heeft verschillende kleine rollen gespeeld in GTST:Seizoen 12: Gert-Jan Booij (afl. 2659, 2660) Seizoen 15: Dokter de Jong (afl. 2920, 2921) Seizoen 17: Arthur van Veldhoven (afl. 3211)
Een mooie meid wel dus dan kan Sjors wegquote:Op zondag 3 december 2006 17:32 schreef waltersh het volgende:
[..]
Handen af van Sjors.![]()
Er mag nog wel een mooie meid over blijven.
Sjors is een hele tijd populair geweest, hier op fok ook.quote:Op maandag 4 december 2006 18:05 schreef fresta het volgende:
eerst waren Sjors en Florien toch wel 'populair'?
Ik heb haar nooit leuk gevonden eigenlijk.quote:Op maandag 4 december 2006 18:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sjors is een hele tijd populair geweest, hier op fok ook.
Wat heb jij toch een visiequote:Op maandag 4 december 2006 20:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit leuk gevonden eigenlijk.
Dat ik met je wil neuken zou ik me verkleden als profpiet ?quote:
Lekker samenwonen met de man die je moeder heeft proberen te vermoordenquote:Op maandag 4 december 2006 20:32 schreef heaven7 het volgende:
Nah, doet Bar toch precies hetzelfdeHaar laten kiezen.
Nee lekker sinterklaas vieren met de man die je schoonvader heeft geprobeert te vermoorden.quote:Op maandag 4 december 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker samenwonen met de man die je moeder heeft proberen te vermoorden.
De geest van Alexandra waakt nog steeds over Charlie.
Sinds wanneer zijn schoonvaders boeiender dan moedersquote:Op maandag 4 december 2006 20:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee lekker sinterklaas vieren met de man die je schoonvader heeft geprobeert te vermoorden.![]()
Is het niet gewoon een bouwlamp die geactiveerd wordt bij het openen van de deur?quote:Op maandag 4 december 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
En dan probeert Bar of Charlie de deur open te maken... nog een poging tot moord.
Ik zie Morris er nog voor aan dat hij zelf die deur opendoet.quote:Op maandag 4 december 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
En dan probeert Bar of Charlie de deur open te maken... nog een poging tot moord.
Daar heb ik ook aan gedacht. Maar ik denk dat het Nina gaat worden. Of Rikkiquote:Op maandag 4 december 2006 22:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zie Morris er nog voor aan dat hij zelf die deur opendoet.
Die scene dat Isabella zich laat verdrinken in de zee, en dat Ludo haar gaat redden (om haar vervolgens in het gesticht te stoppen)quote:Op maandag 4 december 2006 20:40 schreef GSMboy het volgende:
Kan ik ook een verzoek doen voor terugkijken van een scene?
Ach man iedereen hier weet dat Ludo nooit die moord zou plegen, hij zou echt wel op tijd gestopt zijnquote:Op maandag 4 december 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker samenwonen met de man die je moeder heeft proberen te vermoorden.
quote:Op maandag 4 december 2006 22:57 schreef Otmed het volgende:
Waarom denkt niemand eraan dat Jack misschien dat filmpje heeft gemaakt?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vermoed dat Jack die homevideo van Morris heeft gemaakt om hem zo te manipuleren dat hij Ludo alsnog de dood in jaagt.
Charlyquote:Op maandag 4 december 2006 17:19 schreef Otmed het volgende:
In gtst zitten op dit moment niet echt mooie meiden ofzo
Alles is vergankelijk, zelfs Janines 'eeuwige', zo heeft Ludo ook al enige tijd een kalende kruin die men zorgvuldig buiten het bereik van de camera probeert te houdenquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:16 schreef lady-wrb het volgende:
sterker nog, ik vind janine ineens zo'n ouwe kop krijgen
Ja ik ook wel, vooral als je zo een aflevering uit seizoen 1 bekijkt en Jef, Rober en Laura met nu vergelijktquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:19 schreef Otmed het volgende:
Ik vind het wel leuk op zich dat de personages er ouder uit gaan zien
Offtopic: Na 2 hadden ze moeten stoppen of ten minste niet van cast moeten wisselenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:42 schreef Nielsch het volgende:
Morris, de nieuwe hoofdrolspeler in Home Alone V
Ja, zonder Mekullie Kulkin was het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Offtopic: Na 2 hadden ze moeten stoppen of ten minste niet van cast moeten wisselen
Joe Pesci was ook geweldigquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, zonder Mekullie Kulkin was het niet leuk meer.
quote:
Kom je erachter? Elke vrouw lacht naar jou.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:16 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag Florien in Amsterdam gezien. Ze keek naar me en ik naar haar en we moesten alletwee lachen. Ze ziet er in het echt nog veel leuker uit!
Die heeft een gekke muizenkop, blinde vink.quote:
Oh, het was Fos. Nog spannender!quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
GTST is echt spannend nu! Vooral hoe Ludo het leven zuur maakt van Morris. Eerst die webcamvideo, nu die plastic pistool.
![]()
spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |