Hij werd wakker van een nep you-have-mail-geluid en keek op z'n laptop, zag daar een mail met een video en opende die. En toen zag je een filmpje met hem, slapend, iemand heeft hem dus gefilmd in zijn slaap.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:35 schreef TornadoDK het volgende:
wat zag morris? ik heb het gemist
Volgens mij is dat Jack vs Ludo even in de ijskast geschoven en is het accent verlegt naar Dennis en Anitaquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vermoed dat Jack die homevideo van Morris heeft gemaakt om hem zo te manipuleren dat hij Ludo alsnog de dood in jaagt.
Dat is net even wat subtieler dan het alternatief: Jack laat Tim een doosje Havana's halen voor Ludo, die ze niet kan weerstaan, zijn zuurstoffles vergeet... met als gevolg dat Rosa nog dagen bezig is om de heer des huizes op te vegen.
Ik vond het anders wel weer typisch Ludoquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:16 schreef pberends het volgende:
Saai allemaal.
Ludo met z'n webcamfilmpje over Morris.Wat een gangster!
Nu gaat Morris een filmpje met Nina makenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel weer typisch Ludo![]()
Ik dacht wel Ludo-schoenen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:32 schreef sweet_cherry het volgende:
Ik denk niet dat het Ludo was die een filmpje maakte van Morris. Ik vond het niet echt schoenen die Ludo zou dragen. Ludo draagt wat nettere schoenen. Dit waren stevige zwarte schoenen.
Ik denk ook niet dat het Ludo was, om dezelfde redenen die jij noemt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:32 schreef sweet_cherry het volgende:
Ik denk niet dat het Ludo was die een filmpje maakte van Morris. Ik vond het niet echt schoenen die Ludo zou dragen. Ludo draagt wat nettere schoenen. Dit waren stevige zwarte schoenen.
Ik had ook niet het idee dat hij het was.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:22 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het Ludo was, om dezelfde redenen die jij noemt.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog een mogelijkheid: Fos schijt in z'n broek voor de anti-piraterijpropaganda van Laura en heeft daarom besloten om z'n eigen filmpjes maar te schieten.
Ik schat in dat Ludo daar wel een mannetje voor ingehuurd heeftquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik denk dat het Ludo wel was![]()
Nee bad guys in gtst huren nooit mannetjes als ze echt iets zwaar illegaals doen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:43 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik schat in dat Ludo daar wel een mannetje voor ingehuurd heeft![]()
Zou kunnen, we wachten af...quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee bad guys in gtst huren nooit mannetjes als ze echt iets zwaar illegaals doen.
Als ze voor de verhaalijn herkent moeten worden zo als Ludo toen op die boot toen ze het opeens zelf.
Terwijl als hij niet vermist was had daar gewoon een mannetje gezeten.
In zijn beginjaren wel, nu doet hij steeds meer zelf en bovendien zag die gast er wel weer zeer deftig uit, net als Sludoquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:43 schreef kissa het volgende:
Ik schat in dat Ludo daar wel een mannetje voor ingehuurd heeft![]()
Ludoquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:16 schreef pberends het volgende:
Saai allemaal.
Ludo met z'n webcamfilmpje over Morris.Wat een gangster!
Pieter Ruigrok heeft verschillende kleine rollen gespeeld in GTST:quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:49 schreef Frey het volgende:
Ik zit op www.soapvision.nl in het GTST fotoalbum te kijken bij de Episode foto's. Dat is die aflevering met Meike. Zie ik op pagina 3 nou dokter Arthur?
Handen af van Sjors.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:10 schreef Canisfire het volgende:
Was er in een andere soap niet eens een moment dat alle kut personages dood gingen?
Morris Barbara Sjors Bing Noud in een gebouw dat dan ontploft ofzo
Ruijgrok, is da mijn familiequote:Op zaterdag 2 december 2006 09:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Pieter Ruigrok heeft verschillende kleine rollen gespeeld in GTST:Seizoen 12: Gert-Jan Booij (afl. 2659, 2660) Seizoen 15: Dokter de Jong (afl. 2920, 2921) Seizoen 17: Arthur van Veldhoven (afl. 3211)
Een mooie meid wel dus dan kan Sjors wegquote:Op zondag 3 december 2006 17:32 schreef waltersh het volgende:
[..]
Handen af van Sjors.![]()
Er mag nog wel een mooie meid over blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |