Sjors is een hele tijd populair geweest, hier op fok ook.quote:Op maandag 4 december 2006 18:05 schreef fresta het volgende:
eerst waren Sjors en Florien toch wel 'populair'?
Ik heb haar nooit leuk gevonden eigenlijk.quote:Op maandag 4 december 2006 18:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sjors is een hele tijd populair geweest, hier op fok ook.
Wat heb jij toch een visiequote:Op maandag 4 december 2006 20:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit leuk gevonden eigenlijk.
Dat ik met je wil neuken zou ik me verkleden als profpiet ?quote:
Lekker samenwonen met de man die je moeder heeft proberen te vermoordenquote:Op maandag 4 december 2006 20:32 schreef heaven7 het volgende:
Nah, doet Bar toch precies hetzelfdeHaar laten kiezen.
Nee lekker sinterklaas vieren met de man die je schoonvader heeft geprobeert te vermoorden.quote:Op maandag 4 december 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker samenwonen met de man die je moeder heeft proberen te vermoorden.
De geest van Alexandra waakt nog steeds over Charlie.
Sinds wanneer zijn schoonvaders boeiender dan moedersquote:Op maandag 4 december 2006 20:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee lekker sinterklaas vieren met de man die je schoonvader heeft geprobeert te vermoorden.![]()
Is het niet gewoon een bouwlamp die geactiveerd wordt bij het openen van de deur?quote:Op maandag 4 december 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
En dan probeert Bar of Charlie de deur open te maken... nog een poging tot moord.
Ik zie Morris er nog voor aan dat hij zelf die deur opendoet.quote:Op maandag 4 december 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
En dan probeert Bar of Charlie de deur open te maken... nog een poging tot moord.
Daar heb ik ook aan gedacht. Maar ik denk dat het Nina gaat worden. Of Rikkiquote:Op maandag 4 december 2006 22:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zie Morris er nog voor aan dat hij zelf die deur opendoet.
Die scene dat Isabella zich laat verdrinken in de zee, en dat Ludo haar gaat redden (om haar vervolgens in het gesticht te stoppen)quote:Op maandag 4 december 2006 20:40 schreef GSMboy het volgende:
Kan ik ook een verzoek doen voor terugkijken van een scene?
Ach man iedereen hier weet dat Ludo nooit die moord zou plegen, hij zou echt wel op tijd gestopt zijnquote:Op maandag 4 december 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker samenwonen met de man die je moeder heeft proberen te vermoorden.
quote:Op maandag 4 december 2006 22:57 schreef Otmed het volgende:
Waarom denkt niemand eraan dat Jack misschien dat filmpje heeft gemaakt?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vermoed dat Jack die homevideo van Morris heeft gemaakt om hem zo te manipuleren dat hij Ludo alsnog de dood in jaagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |