Charlyquote:Op maandag 4 december 2006 17:19 schreef Otmed het volgende:
In gtst zitten op dit moment niet echt mooie meiden ofzo
Alles is vergankelijk, zelfs Janines 'eeuwige', zo heeft Ludo ook al enige tijd een kalende kruin die men zorgvuldig buiten het bereik van de camera probeert te houdenquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:16 schreef lady-wrb het volgende:
sterker nog, ik vind janine ineens zo'n ouwe kop krijgen
Ja ik ook wel, vooral als je zo een aflevering uit seizoen 1 bekijkt en Jef, Rober en Laura met nu vergelijktquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:19 schreef Otmed het volgende:
Ik vind het wel leuk op zich dat de personages er ouder uit gaan zien
Offtopic: Na 2 hadden ze moeten stoppen of ten minste niet van cast moeten wisselenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:42 schreef Nielsch het volgende:
Morris, de nieuwe hoofdrolspeler in Home Alone V
Ja, zonder Mekullie Kulkin was het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Offtopic: Na 2 hadden ze moeten stoppen of ten minste niet van cast moeten wisselen
Joe Pesci was ook geweldigquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, zonder Mekullie Kulkin was het niet leuk meer.
quote:
Kom je erachter? Elke vrouw lacht naar jou.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:16 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag Florien in Amsterdam gezien. Ze keek naar me en ik naar haar en we moesten alletwee lachen. Ze ziet er in het echt nog veel leuker uit!
Die heeft een gekke muizenkop, blinde vink.quote:
Oh, het was Fos. Nog spannender!quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
GTST is echt spannend nu! Vooral hoe Ludo het leven zuur maakt van Morris. Eerst die webcamvideo, nu die plastic pistool.
![]()
spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |