Dat komt omdat er nu direct weer actie moet komen, geen zogenaamde statische uitrust momenten, gewoon patsboem snel actie!quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o, ik ben toch niet de enige die dat vind
geen idee waar het aan ligt, maar inderdaad, de terugkomst van ludo voegt eigenlijk niks toe. hij had zo weg kunnen blijven.
nu maar hopen dat het snel weer aantrekt.
Het is al een hele tijd onder de maat, maar met hem erbij is er uberhaupt nog actie, toen hij weg was, was er compleet 0,0 actie.quote:
Ja iedereen weet dat die Dennis het toch nooit wordt, hij is na Morris van de heren het allerergst in mijn optiek.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:13 schreef pberends het volgende:
De "relatie" tussen Noud en Florien is anders zeer spannend!
Vergeet ook niet de eeuwige strijd om Anita en dat domme kind van der.
En daarna Bing met z'n janksmoel.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja iedereen weet dat die Dennis het toch nooit wordt, hij is na Morris van de heren het allerergst in mijn optiek.
En bij de dames wisselen Barbara en Charlie elkaar af, nu is Barbara weer het irritanst volgens mij.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:30 schreef pberends het volgende:
[..]
En daarna Bing met z'n janksmoel.
Barbara krijgt gewoon veel te vaak haar zin, zit altijd op anderen te zeiken terwijl ze hetzelfde verkeerd doet als degene die ze afzeiktquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:46 schreef Otmed het volgende:
Ik heb niks tegen BarbaraMaar Dian en Charlie mogen van mij wel onder een auto terechtkomen. Inge Ipenburg was vandaag trouwens nog op tv. Niet veel bijzonders.
Ja zag 't (een stukje).quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:46 schreef Otmed het volgende:
Inge Ipenburg was vandaag trouwens nog op tv. Niet veel bijzonders.
Maar ze heeft wel smaak, ik heb ook liever Jack dan Dennis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |