Nu geloven we je niet meerquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:02 schreef Zhenar het volgende:
Wat zijn jullie trouwens goedgelovig en onverbeterlijk nieuwsgierig!![]()
Een paar vage berichtjes, nietszeggende toespelingen en iedereen gelooft meteen dat er "een geheim" is. En nog een dubbelganger ofzo.
Dat is het idee van een onthullingquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu geloven we je niet meer.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Zenar ik haat je. Veel.
Ja, ik dacht; een kleine terugblik naar de grap van Re, met de h fout geplaatst enzo.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook. Dus vanaf nu gaan Erik en ik jou Zenar noemen
Zonder die h
Ach, wie houd ik voor de gek, het was een stomme typo.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik dacht; een kleine terugblik naar de grap van Re, met de h fout geplaatst enzo.
Ik snapte 'm, en ik vind 't een goed initiatiefquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik dacht; een kleine terugblik naar de grap van Re, met de h fout geplaatst enzo.
Reh!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:14 schreef Re het volgende:
welke foute h?
En het verslag van wat er nou precies aan de hand is dat je zo hyperdepieper bent kom vóór of ná het mensen bellen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:59 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik heb me toch vandaag vage gesprekken!
Ik ga nu naar huis, ik ga over 15 minuten naar huis en ga ik een paar mensen bellen, waaronder MB
Sorrt Harzen!quote:
Nee joh gekkie, jij niet!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:21 schreef MissBliss het volgende:
Zenar, ook ik haat je!
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:37 schreef Zhenar het volgende:
OH JA... lekker allemaal Zhenar negeren... HÉÉL VOLWASSEN!!!!![]()
!
Ik ben nog niet volwassen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:37 schreef Zhenar het volgende:
OH JA... lekker allemaal Zhenar negeren... HÉÉL VOLWASSEN!!!!![]()
!
Tweede poging voor:quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:28 schreef LeBeau het volgende:
Ik houd het gewoon op Zhenar, normaal geschreven en mét h.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:10 schreef Svensational het volgende:
Dit alles deed hij om jouw bruine anjer vanavond om zijn genotsknots te voelen
Haai.quote:
Nein. Die zogenaamde geheime identiteit van whoever kan mij gewoon niet echt boeien.quote:
C?quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:41 schreef Zhenar het volgende:
Jullie naïevelingen hebben nog niet eens door dat er nóg een ShowChat user is die "zekere gelijkenissen" toont met "een zeker iemand"Al zijn deze gelijkenissen eigenlijk niet zozeer op te merken, als wel dat ze verscholen zijn.
Cryptisch genoeg zo?![]()
http://doejenix.com/whoops/quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:25 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand ff nog een link doen naar die FireFox update voor de quickquote enzo, ik ben 'em kwijt namelijk![]()
ATB = Char?quote:
Ik volg je niet meer.quote:
quote:
quote:...dat er nóg een ShowChat user is die "zekere gelijkenissen" toont met "een zeker iemand"...
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Erik hoe lang zit die mijter al verstopt in je ava?
quote:
quote:
Heb je nu je QQ terug?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:46 schreef Zhenar het volgende:Jack Johnson - Banana pancakes
![]()
Zo'n heerlijk vrolijk nummer![]()
Pannenkoek met banaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:46 schreef Zhenar het volgende:Jack Johnson - Banana pancakes
![]()
Zo'n heerlijk vrolijk nummer![]()
Nee want ik heb die link nog nietquote:
Knurftquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee want ik heb die link nog niet![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
. Een paar reacties boven je trut.
Quickquotend bied ik mijn verontschuldigen aanquote:
Jij denkt ook alleen aan etenquote:
Ik vind pannenkoeken met banaan gewoon erg lekker.quote:
Dan moet je ook niet klagen over die dikke pens van je!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind pannenkoeken met banaan gewoon erg lekker.
En gecompliceerd complot om mensen te stalken!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:51 schreef PeRi het volgende:
Ik kom even mn sig -het gedeelte 'Pooost! Poooost! Wie wil er post!?!'- hier weer spammen voor degenen die hier nog niet gereageerd hebben en van wie ik opzich wel zou willen dat ze reageren.
Ik las penis.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen over die dikke pens van je!![]()
!
PM me nou maarquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En gecompliceerd complot om mensen te stalken!
Ik geef mijn adres alleen aan mensen die ik al gemeet hebquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:51 schreef PeRi het volgende:
Ik kom even mn sig -het gedeelte 'Pooost! Poooost! Wie wil er post!?!'- hier weer spammen voor degenen die hier nog niet gereageerd hebben en van wie ik opzich wel zou willen dat ze reageren.
Tja, waar de mond van vol is... of hoe ging dat spreekwoord?quote:
Als je Peer meet is het net alsof je d'r al ooit hebt gemeet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik geef mijn adres alleen aan mensen die ik al gemeet heb![]()
En zelfs die hebben het nog niet![]()
NEE!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als je Peer meet is het net alsof je d'r al ooit hebt gemeet..
Goed genoeg?
ATBquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed genoeg?
Dat gevoel had ik ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed genoeg?
Niet genoeg!quote:
PeRi is eigenlijk een manquote:
Hai!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:28 schreef rena het volgende:
Hoi.
OMG Zhenarquote:
Leukquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LeukZoals ál mijn weken
![]()
Mijn huis is zo goed als af nu!Ik heb zelfs al gasten kunnen laten eten aan een heuse
eettafel
![]()
Dat wilde ik dus net vragen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:44 schreef rena het volgende:
[..]
Tof
![]()
Mijn week was ook tof, mijn stage is zo leukIk had nooit gedacht dat het zo tof zou zijn
![]()
BV waar ik nu voor werk vind ik het leukst, omdat ik die door en door ken en het meeste mee heb. Andere BV is ook tof. Qua salarissen hebben we het er nog niet over gehad, maar beiden hebben aangegeven dat er ook daarover gesproken moet worden. En duh.. ik ga echt niet over aan een nieuwe en zeer uitgebreide functie zonder een flinke salarisverhogingquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:41 schreef PeRi het volgende:
Waar krijg je het meeste verdient? Aangezien ze je beiden aanstaan, zul je moeten kijken naar de extra's?.
Bedrijf waar ik nu werk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Welke collega's geven de beste knuffels?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus net vragen!Het toeval!!!
Tof dat je stage leuk is; bij mij waren alleen de collega's leuk, maar de stage zelf was suf![]()
Komt vast nog wel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ik mag ook nog geen zak doen.
Reizen verkopen is nog niet echt iets wat ik super goed kan of zo, ik ken pas een paar landen uit mijn kop
![]()
![]()
![]()
Geile uitgangspositie om er veel uit te halenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
Qua salarissen hebben we het er nog niet over gehad, maar beiden hebben aangegeven dat er ook daarover gesproken moet worden.
Zeg dat welquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Geile uitgangspositie om er veel uit te halen!
En dan niet Mr. Nice Guy uit gaan hangen hè?!quote:
He bah.quote:
Mjaquote:
Lupa_solitara taferelen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja
En ik moet morgen in een bos op de foto
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lupa_solitara taferelen?.
Expres zou wel een beetje ziek zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:30 schreef MissBliss het volgende:
PER ONGELUK HE!!!!
Zelfpijniging.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Expres zou wel een beetje ziek zijn..
quote:
Ja slovosky of zo was me aan het bespionerenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
Dizer: Laatste bezoek: Verborgen
Zomaar ineens.
Hij blijft toch dicht neem ik aanquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:36 schreef Dizer het volgende:
opruim/overlog-slotje.
Ik ben notes aan het zetten, onder andere jijquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij blijft toch dicht neem ik aan?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben notes aan het zetten, onder andere jij! Fakebieden staat voor een ban
.
OMG wat ben ik het hier verschrikkelijk mee eens!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed genoeg?
Nou, dat dus.quote:
* Tha_Erik meedoetquote:
Das aardig naarquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:34 schreef rena het volgende:
Moet ik morgen stage lopen, gaat mijn bus op zaterdag pas om 8.30![]()
![]()
![]()
Check je PM.quote:
Dizer.quote:
Fuck jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:48 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Je moet over 9 uur al hier zijn
*auw*
Ja, het werd in de trein nog een stuk ergerquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het werd in de trein nog een stuk erger
Maar ik ben een bikkel en ik ga wel mee natuurlijk, om de hele tijd commentaar te leveren ofzo
quote:
Ik heb er geen last vanquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
Is Fok bij jou ook zo megasloom?? Nee zeker, je reageert zo snel!
Nog steeds die router?quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:00 schreef MissBliss het volgende:
Hier is het tergend langzaam, pagina laden duurt een minuut ofzo
Ja, maar vanmiddag firmware gedaan.. Hielp dus nietquote:
Vast niet zo tof als het cadeau dat ik aan MB heb gegevenquote:
Come on, DP's zijn zó overrated nowadaysquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vast niet zo tof als het cadeau dat ik aan MB heb gegeven![]()
![]()
![]()
Waarom heeft niemand dat mij verteld?!quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Come on, DP's zijn zó overrated nowadays.
Lekkerquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Koffie voor wie wil, en warme croissants ook voor iedereen.
kijk, da's goed wakker wordenquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede morgen.. Koffie voor wie wil
, en warme croissants ook voor iedereen.
Waarquote:
Jammerquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:56 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't gisteren trouwens droog gehouden
quote:
Welke bedoel je danquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:35 schreef BVO het volgende:
[..]
. Nee, door te klonen als je een ban heb. Dan weet je dat het gebeuren kan.
Maar er worden wel scheve normen gehanteerd, een andere - duidelijk te herkennen - gebande mod kan wel gewoon blijven posten.
In het weekend is alles mogelijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:41 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga er maar van uit dat ik geen vroegie meer ben.
Vroegie!quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
In het weekend is alles mogelijk.
Wees er maar trots opquote:
Gaat wel weer over.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
KNallende koppijn, net verslikt dus de hele tijd hoesten, knallende koppijn. Straks nog een concert geven. Knallende koppijn.
Ja, maar ook nog vóór het concertquote:
Songtekst van Spinvis?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
KNallende koppijn, net verslikt dus de hele tijd hoesten, knallende koppijn. Straks nog een concert geven. Knallende koppijn.
Nee.quote:
En van het hoesten krijg je zeker alleen nog maar een zere keel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
hoef je 't topic toch nog niet dood te gooien?!quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:48 schreef BVO het volgende:
Ik voel me ook kut.
Ik heb nog een weekquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik ben over 2 dagen pas weer ziek.
Ik heb wel een beetje last van m'n lurvenquote:
e hoe'st dan met je kladden?????quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
Ik heb wel een beetje last van m'n lurven.
Ook niet optimaal, maar het gaat steeds beterquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
e hoe'st dan met je kladden?????
Nee, die van jouquote:
quote:Je gebruikskosten buiten de maandelijkse abonnements kosten van je TeGoed bedragen op dit moment ¤ 59,51
Heb je nog weinig gebeld en ge-sms't. Mij kost een weekje buitenland al snel 100 pleuro.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:30 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hierbij een tip: Niet sms'en of bellen als je in het buitenland zit.
Ik heb al een loopneusquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:48 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben ook ziek, maar das niet origineel meer hoor ik al
Unagiquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:47 schreef babette21 het volgende:
ik moet bekennen dat ik niet heel erg [afbeelding] ben op 't moment...
Na morgen kom je niet meer uit bedquote:
Jij hoort onder de dekentjes te liggen, uit te zieken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:, Zhenar hoeft maar één ding te zeggen en iedereen reageert
.
The power of Zhen.
Blegh, eerst even mijn vochtniveau op peil brengen hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jij hoort onder de dekentjes te liggen, uit te zieken..
Waren die geile bandboys waar je eerder zo op liep te kwijlen er nog?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dat was dus mooi klote, hoofdpijn ging niet weg, irritante belichting in die zaal daar, temperatuurtje van boven de 25 graden, mijn hoofd is bijna ontploft..
Da's een ander orkestquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waren die geile bandboys waar je eerder zo op liep te kwijlen er nog?![]()
Tja... in elk orkest is er maar plaats voor een bepaalde hoeveelheid geilheid... Drie maal raden waarom er geen geile bandboys in jouw orkest zitten, Erik!quote:
Maar ik zag je helemaal niet, Zhenar!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja... in elk orkest is er maar plaats voor een bepaalde hoeveelheid geilheid... Drie maal raden waarom er geen geile bandboys in jouw orkest zitten, Erik!![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik zag je helemaal niet, Zhenar!

MB!quote:
(Dat weet ik welquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat bedoelde ik niet, sukkel![]()
Oh!quote:
Geil!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
MB!![]()
Ik reed vanmiddag nog langs Re![]()
[edit]zijn huis bedoel ik dus
Zeker.quote:
Oh, dáár gleed ik dus op uit!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zeker.
Het kwakje op zijn voordeur kan daarvan getuigen [barf.gif]
Je gaat toch niet over iemands voordeur lopen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dáár gleed ik dus op uit!![]()
![]()
Het was naar beneden gegledenquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je gaat toch niet over iemands voordeur lopen!![]()
![]()
![]()
JA, want die heb ik allemaal gemist!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet er nou echt teruggeblikt worden op mijn puberale, hormonale periodes?
Ik kan me alleen herinneren dat Erik zijn excuses kwam aanbieden en dat ik hem toen nog niet interessant genoeg vond om terug te lezen waarvoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JA, want die heb ik allemaal gemist!
Ohquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was naar beneden gegleden!
En nu ben ik wel interessant genoeg?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat Erik zijn excuses kwam aanbieden en dat ik hem toen nog niet interessant genoeg vond om terug te lezen waarvoor![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En nu ben ik wel interessant genoeg?
, maar ook
. Laat het verleden, ik kijk niet graag terug naar mijn zwakkere periodes...
.
[tip]Het is bijna kerst[/tip]quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:34 schreef babette21 het volgende:
mijn konijn houdt de halve buurt wakker door op dit moment het hele balkon weg te knagen![]()
Ja, same here dus.. Ik heb geen dramaqueenacties gezienquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat Erik zijn excuses kwam aanbieden en dat ik hem toen nog niet interessant genoeg vond om terug te lezen waarvoor![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
In de pan ermee!
*Schoen schoonmaakt*quote:
Laten we het in dat geval over politiek gaan hebbenquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
, maar ook
. Laat het verleden, ik kijk niet graag terug naar mijn zwakkere periodes...
.
quote:
Hm, doe dan toch maar de "rel".quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Laten we het in dat geval over politiek gaan hebben![]()
oh great... nu is ie uit protest aan 't stampen..... (zeker weer volle maan vandaag?!)quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:36 schreef babette21 het volgende:
maar ik ga 'm wel ff even rotschop verkopen
... of over mijn nieuwe projectjequote:Op zaterdag 25 november 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Laten we het in dat geval over politiek gaan hebben![]()
nou vertel dan...quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm, doe dan toch maar de "rel".
Spill the beans, bitchquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
... of over mijn nieuwe projectje![]()
Ik ook niet, maar Zhenar zoekt naar een rel waarbij ik de dag erna mijn excuses aanbood, maar hij mij niet interessant genoeg vond om terug te lezen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vertel dan...![]()
want ik heb nul idee waar dit over gaat
uuh dít >>quote:
lekker duidelijk, dat was bij jou de eerste 3 maanden op SC elke dag het geval.....quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet, maar Zhenar zoekt naar een rel waarbij ik de dag erna mijn excuses aanbood, maar hij mij niet interessant genoeg vond om terug te lezen.
Ik kan het niet vinden en heb geen zin om verder te zoekenquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Zhenar zoekt naar een rel waarbij ik de dag erna mijn excuses aanbood, maar hij mij niet interessant genoeg vond om terug te lezen.
Dizer regelde het voor Zhenar.quote:Op zondag 26 november 2006 00:00 schreef babette21 het volgende:
zeg, wie moet ik eigenlijk oraal bevredigen om ook zo'n stoer tagje achter mijn naam te krijgen??!
Ik heb ook gezocht en kan het óók niet vindenquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden en heb geen zin om verder te zoeken![]()
ja msn lul [/Re]quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik lees net weer een topic metKnibbel
door
![]()
![]()
slaap zequote:Op zondag 26 november 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, slaapjestijd.droom lief, eenieder!
yeah that figuresquote:Op zondag 26 november 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer regelde het voor Zhenar.
Ik vond hem liefquote:
Ze zijn toch niet aan het zingen en dansen hè?!quote:
nee zeg, dat moest er nog eens bijkomenquote:Op zondag 26 november 2006 00:11 schreef Zhenar het volgende:
Ze zijn toch niet aan het zingen en dansen hè?!![]()
!
SC: het ultieme kneuzenclubjequote:Op zondag 26 november 2006 00:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Buikpijn..
Gaat lekker hier in ShowChat.
Een soort Zhenar dus?quote:Op zondag 26 november 2006 00:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond hem lief![]()
Zó'n vage kruising tussen relschopper en idealist![]()
Ik ben geenquote:
quote:Op zondag 26 november 2006 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieve oma,
Dit gedicht schrijf ik niet zomah,
Het is megatof dat wij weer mogen komah,
De reis was zwaar maar je hoeft ons niet te belonah.
Groetah,
Sint en Pitah.
quote:
Ik ookquote:
Tijd om naakt door de straat te rennen.quote:Op zondag 26 november 2006 18:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk: "WTF wie zet er opeens allemaal bouwlampen ofzo op alle huizen in de straat!"
Was ik vergeten dat er opnames zijn voor een nieuwe televisieserie![]()
geilquote:Op zondag 26 november 2006 18:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk: "WTF wie zet er opeens allemaal bouwlampen ofzo op alle huizen in de straat!"
Was ik vergeten dat er opnames zijn voor een nieuwe televisieserie![]()
quote:
Ging jij niet slapenquote:Op zondag 26 november 2006 22:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat er nou eenmaal verschil moet zijn he
Die was voor Paltosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |