Maar ik zag je helemaal niet, Zhenar!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja... in elk orkest is er maar plaats voor een bepaalde hoeveelheid geilheid... Drie maal raden waarom er geen geile bandboys in jouw orkest zitten, Erik!![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik zag je helemaal niet, Zhenar!

MB!quote:
(Dat weet ik welquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat bedoelde ik niet, sukkel![]()
Oh!quote:
Geil!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
MB!![]()
Ik reed vanmiddag nog langs Re![]()
[edit]zijn huis bedoel ik dus
Zeker.quote:
Oh, dáár gleed ik dus op uit!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zeker.
Het kwakje op zijn voordeur kan daarvan getuigen [barf.gif]
Je gaat toch niet over iemands voordeur lopen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dáár gleed ik dus op uit!![]()
![]()
Het was naar beneden gegledenquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je gaat toch niet over iemands voordeur lopen!![]()
![]()
![]()
JA, want die heb ik allemaal gemist!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet er nou echt teruggeblikt worden op mijn puberale, hormonale periodes?
Ik kan me alleen herinneren dat Erik zijn excuses kwam aanbieden en dat ik hem toen nog niet interessant genoeg vond om terug te lezen waarvoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JA, want die heb ik allemaal gemist!
Ohquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was naar beneden gegleden!
En nu ben ik wel interessant genoeg?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat Erik zijn excuses kwam aanbieden en dat ik hem toen nog niet interessant genoeg vond om terug te lezen waarvoor![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En nu ben ik wel interessant genoeg?
, maar ook
. Laat het verleden, ik kijk niet graag terug naar mijn zwakkere periodes...
.
[tip]Het is bijna kerst[/tip]quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:34 schreef babette21 het volgende:
mijn konijn houdt de halve buurt wakker door op dit moment het hele balkon weg te knagen![]()
Ja, same here dus.. Ik heb geen dramaqueenacties gezienquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat Erik zijn excuses kwam aanbieden en dat ik hem toen nog niet interessant genoeg vond om terug te lezen waarvoor![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
In de pan ermee!
*Schoen schoonmaakt*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |