quote:Je gebruikskosten buiten de maandelijkse abonnements kosten van je TeGoed bedragen op dit moment ¤ 59,51
Heb je nog weinig gebeld en ge-sms't. Mij kost een weekje buitenland al snel 100 pleuro.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:30 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hierbij een tip: Niet sms'en of bellen als je in het buitenland zit.
Ik heb al een loopneusquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:48 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben ook ziek, maar das niet origineel meer hoor ik al
Unagiquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:47 schreef babette21 het volgende:
ik moet bekennen dat ik niet heel erg [afbeelding] ben op 't moment...
Na morgen kom je niet meer uit bedquote:
Jij hoort onder de dekentjes te liggen, uit te zieken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:, Zhenar hoeft maar één ding te zeggen en iedereen reageert
.
The power of Zhen.
Blegh, eerst even mijn vochtniveau op peil brengen hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jij hoort onder de dekentjes te liggen, uit te zieken..
Waren die geile bandboys waar je eerder zo op liep te kwijlen er nog?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dat was dus mooi klote, hoofdpijn ging niet weg, irritante belichting in die zaal daar, temperatuurtje van boven de 25 graden, mijn hoofd is bijna ontploft..
Da's een ander orkestquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waren die geile bandboys waar je eerder zo op liep te kwijlen er nog?![]()
Tja... in elk orkest is er maar plaats voor een bepaalde hoeveelheid geilheid... Drie maal raden waarom er geen geile bandboys in jouw orkest zitten, Erik!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |